Varatun naiminen

Anonyymi-ap

Kertokaa ne jotka on parin rouvaa naineet mikä siinä on parasta? Entä miltä tuntuu kaverin nuijan paneminen. Onko voittaja fiilis jos rouva vielä tykkää enempi vieraan julkista kuin oman miehen. Mitä mieltä jos mies nuolee spermat pillusta tai haluaa imeäkin.

329

19057

Vastaukset

• Anonyymi

Minua kiehtoo kun rouva on toisen miehen..
      Sekä olen päässyt tekemään valtauksen toisen miehen alueelle.

• Anonyymi

Nussin 70v anoppia, mikään ei ole ollut kiihottavampaa koskaan. Istua pöydän äärellä appi-ukon, muijan ja anopin kanssa kahvilla, jonka päällä pantu anopin kanssa monta kertaa.

• Anonyymi

Missä päin olette saisiko kokeilla vaimoasi panisin mielelläni anna vaimon tulla tänne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nussin 70v anoppia, mikään ei ole ollut kiihottavampaa koskaan. Istua pöydän äärellä appi-ukon, muijan ja anopin kanssa kahvilla, jonka päällä pantu anopin kanssa monta kertaa.

On se komeeta kun pääsee anopin pesälle.

• Anonyymi

Kiihottavampaa en tiedä, varattua pannut yli kymmenen kertaa. Uusi pari eka tapaaminen kuin Joulu lahjaa avaisi, kolmisen viikkoa sitten vietin viikonlopun mökillä yrittäjä parin luona.
      Rouva 45v ja mies 61v mies isomahainen johtaja ja vaimo vaalee kiinteä kuin malli. Pääsin hoitelee vaimoa eri huoneeseen mikä kiima rouvalla siinä hoitelin nuolennan kunnolla, jolloin rouva kirkui heti orgasmissa. Mietin vieläkin miten tarjosi kyrvälleni pillua eri asennoista. M 35v

• Anonyymi

Varatut rouvat todella halukkaita, estottomia haluavat vierasta munaa ilman estoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varatut rouvat todella halukkaita, estottomia haluavat vierasta munaa ilman estoja.

Sanoisin parit jossa mies aisuri ja antaa touhuta vaimon kanssa kaksin, silloin vaimo täysillä mukana. M 35v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oiskohan jollakin kuva varatusta jota päässyt painaa.

• Anonyymi

Onhan se kiihottavaa naida kaverin rouvaa kun vielä huomaa kuinka rouva tykkää saada isompaa. Tietysti on vielä kiimasta kun kaveri nuolee mällit pillusta. Sitä on aina kiva keskustella porukassa kuinka jotkut tykkää spermasta.. ihme tyyppejä.. ja samalla katsella kuinka kaveri punottaa kuin hillo nuija..

• Anonyymi

Rakastuin varattuun. Huonointa siinä oli että ei ollut vapaa. Parasta hänessä oli erityisyys, upea tyyppi. Huonoa myös sotku jota pelkäsin tulevan. Lopulta molempien erot meni kivuttomasti ja olimme hulluina toisiimme. Nyt olemme jo perhe ja yltiörakastuneet. Oikea ihminen minulle, tuleva vaimoni.

• Anonyymi

Kyllä se kivaa on, kun saa vieraaseen toisen miehen vaimoon päästää lastit paljaalla sisään.

• Anonyymi

Ikuinen yhteys jäisi kun siittiöt kihelmöisi varatun sisällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikuinen yhteys jäisi kun siittiöt kihelmöisi varatun sisällä.

Näissä piireissä tuollaista tapahtuu. Ne on niitä asioita joita ei yleensä keskustella kuin anonyyminä. Aina on tuota tapahtunut, mutta esimerkiksi täällä tuosta on vaan jotain viiden vuoden aikana keskusteltu vaikka alan foorumeilla keskusteltiin jo 25 vuotta sitten että on taas paukahtanut paksuksi tai joku pitää taukoa kun on juuri tullut vauva

• Anonyymi

Sen vois tietysti totee itse aviomiehenä , miten jopa ylimielisesti jotki miehet käyttäytyy,kun tulevat meille kotii ,olen aina laittanut kahvit pöytää ja muutki juomat.olen kohteliaasti tämä tarjonnut vaimo vieraalle. Vaimolla oli yksityis autoliikkee omistaja joppari. Rakastajana panijana, vaimo osti sieltä autonkin, ja siitä lähtien vaimo käynyt siellä liikkeessä tämä miehe luona, kuten mies tulee myöski meille, ei tämä kaunistelemalla muutu,
      Tämä mies on romani mies autoliike liki Seinäjokea.
      Kun kahvi pöydässä olimme ,mies on kysyi vaimolta oletko odottanut kiimasena kyrpää nuo lihavat haarasi välit märkänä .
      Johon vaimo vastasi, kyllä sinä Roope tiedät tunnet minut minulla on Roope sinulle vittu ,kostea valmis nielemää kyrpääsi.
      Minä itse olen kyllä joutunut ikävää tilanteeseen, tämä. mustalais mies kuulusteli mua miltä tuntuu kun kohta ruvetaan töihi,mä sanoi että se vaa aina jännittää ,miten haluut ottaa vaimoo.,
      mustalainen sano, tämä sinun akkas on fiksu näköne,on vittumaise kiihottava näkönen isotissine isoperseine lihvpullukka akka , sen takia tätä akkaasi haluan ja piru ahne tämä akkas saamaa kyrpää kun tuolla Seinäjoella tätä akkaasi nussittaa vittuaa 2pv vähintään kun tulloo käymää ,
      Nämä aviossa oleva toiste Mieste akkat, näitä vaan otetaa , Se on sama haluutko sinä mies sitä tai et.tämä on varmaa , tätä sinun akkaasi , ,kun vaa otetaa poletaa nussitaa vaan ilmaa mitää vastuuta, ja kun otetaa kuritetaa tämä akkas kiimasta vittua,,ei ole vastuuta eikä sääliä. kun valkolais naine on toise mihe akka ,tämä on aina huoraava naine meille romaani miehille.Tämmöset valkolas naiset ovat varmoja huoria sen mukaan näitä pittää nussiakkii.
      Kyllä sain ymmärtää, kui tämä romani mies oli ylväs ylpeä mies kyrvästää. Kun ilta ja yö otettiin konjakkia,tämä on hyväksyttävä , toise vaimo ei ole minkää arvonen kuin vaimolta vittua otti kuritti ja hakkasi ylpeenä haluaa tyydytti halusi näyttää minulle aviomiehelle miten toisen akkaa läsitellää.
      Tämäkin kaikki oli kyllä tarpee ,eipä minullakaan ollut kyrpä seisonut turvoksissa pitkää aikaa koko yötä ,
      Ja että Teimme mustalause kanssa virallisesti sen, olemme napalankoja, Mustalainen halus että vaimo pyllistää ,ja minä levitä vaimo vitunlhat , ja levitä vituuomaa,ammotan vittua niin että näkyy emättime aukko ryppypanta,ja sitten mustalese kyrpä kourassani ohjaan sen vaimo vittuu kun mustalainen alako painaa kyrpää sisää. Kun Roope paino nussi niin että limat alako tulemaa Roope paino vaimo ettimee limat jynkytti paino kaikki limat emättimee Roope halus tämä että nyt minä työnnän kyrpäni vaimo vitunemättime syväällle ja sitten nostan ylös ,niin minun kyrpä oli täysin Roope kyrvän harmaassa limassa minun kyrvän klunssi reunat nosti veti sitä limaa lima limppejä emättimestä, minulla oli kyrpä seisonu jo pitkää oli niin heleveti vakeeta niin minä työnsi vaimo viittuu emättimee kyrpäni niin minä laukesin emättimesdä oli minu limaa että Roope limaa että , Roope työnti kyrpäsä Vaimo emättimee niin että holovas pumpasi ne minu limat kyrpäsä kulnssi reunoila emättimestä valumaan.
      Olen ylypiä tästä kokemuksesta.tämä ei kuulu kellekkää halutaan,elää täyttä elämää vaimo haluaa tätä tarjoo vittuaa ja sitä tarvitaan.

• Anonyymi

En tiedä vielä, miten tämä asia kokonaisuudessa on.Tämä Roope mustalais mies autoliike liike joppari ,
        käy meillä vaimoo panemassa.Tämä asia häiritsee,
        Vaimo vaihto.sieltä joppari panija Roopelta,Toyota Ravi auto vai 12,790km ajetu hinta 27800 €
        Mistä 16500€ on maksanu heti. Tämä alkanu häiritsee
        Vaimo käy 2kert vk.Seinäjolla usein toisella kertaa on myös yötäkin.Koska vaimo on niin haluttu,tuntuu siltä
        vaimo lyhentää autosta loppu velkaa haarojensa väliä antamalla,on vahva epäily että isompi liikemies porukka nussi panee vaimoo ,tämä mustalais Roope myy vaimoo näille liike miehille,on täysin viitteet siihen Vitulla hoidetaan tätä asiaa. Liike miehet osaa tämän.Tästä voi kehittyä mitä vaan.

• Anonyymi

Parin kanssa erotiikasta nautiskelussa ja parin naista naidessa parasta on ollut se, kun voi tuottaa ja tarjota nautintoa naiselle joka estoitta ja aidosti halukkaana ja kiimaisena omasta tahdostaan haluaa ja saa nauttia vieraan miehen tarjoamasta vaihtelusta.

Tuota “parasta” ja todella nautinnollista asiassa on ollut myös se, kun naisen kanssa naidessa näkee parin miehen seuraavan ja katselevan jännityksestä sekä kiihkosta ja aidosta nautinnosta kertovin elein ja katsein vierestä.

• Anonyymi

Muutama pari ollut jossa mies huomattavasti vanhempi tai ylipainoinen, seksiä ei harrastettu vuosiin. Näiden miesten vaimot kuin huumeessa kun kyrpäni yhtyy pillussa myös mies sekoaa kun vaimo huutaa nautinnosta. M 30v

• Anonyymi

Ehdottomasti se kun panee naapurin rouvaa paljaalla ja se siemensyöksy sisään kun aviomies katselee. Kun naapuri sitten tulee vastavierailulle saan kokea miltä tuo tuntuu aviomiehestä.

• Anonyymi

Kyllä tärkeintä , on päästä tekemää niin ilikeesti härskisti yritys kaverin vaimolle 51v kuin vaan ilikee,ja kyllä ilettii. Tätä oli pitkää noi 1v harkittu päätetty tältä rvalta otetaa,perse paljaaksi ja poletaa niin että tajuaa elämä tosi asiat.Sen takia että näytteli niin ylpiää ylimielistä hienosto rva. Tämä ukkosa johtaja 73v.rinnalla.tätä rva seurattiin kuin heleveti himottava lihv pullukka tanakka takaperse rva on.tätä oli seurattu olivat hyvinkin viinaa ottavia
      konjakki sieluja.järjestettii kesä huvilalle,elokuu täyde kuun juhlat. ( aina ku puhutaan että naisella on paikka mihi aurinko paista,eikä kuu kumota ) nyt oli teema rva haaroihin yöllä kuun valo paiste kumottaa
      Tätä rva juotettiin palvottiin,kuten joht.ukkoo.
      Ukko humaltuneena horisi, rva talutettii huvilan vieraskamarii, klo 22.15. yritti muka estellä,mutta niin mentiin.
      Rva juhlapuku riisuttiin,oli corsetti mahaliivit,sukka soljet auki rva söpötti ei tämmöstä saa tehä,Sanottiin rval kun alushousuja otettiin liivien alta , että tätä saatehä varmasti sinulle rva. että alushosut pois ja perse paljaaksi ja alushousut pois reisie vitunhaaroje välistä ,kuten sen että otettiin tissiliivit utareista.Rva yritti että tämä liian julkista touhua mitä teete.
      Laitettiin pitkät samppanja lasit.sen vuoksi nyt rva olet perse vittushaarat paljaana,ja kuten näät ,tässä on jo Terolla housut pois ja kyrpä jäykkänä pystyssä,
      Rva fiksu nyt alkaa tuo himotu vittus nussiminen rva.
      Rva meinas vielä älkää tehkö minulle tätä, Jarkkoj ja minä ,rva laitettiin kontallee sänkyyn, iso perse paljaana,Sanottiin näin fiksu vilpitön uskollinen rva näyttää miehille persee ja mitkä liht vitus haarat on,että nuo tissit mitkä sulla rva on.rva yritti että älkää olko tuhmia pahoja hänelle,olen mielestäni sivelline fiksu rva vitustani haaroje välistäni ,voitte luottaa miehet en ole huora tai lutka .Me levitettiin rva reisiä haaroja ja polovia auki levällee että Tero pääsi nyt täysi haaroje välli työntää kyrpää vittuu.
      Me Jarko kanssa riisuttiin housut,saatana että kyrvät seiso,me käytiin tälle kusi pää rva ukolle sanomassa yritä ottaa vaa viinaa ,akkasi on jo työn alla sitä nussitaa on perse pystyssä Tero työntää kyrpää akkas vittuu takaa päi. Kun akkasi tarvii kyrpää.Nyt saatiin reilut 16v vanhemma rva vittua mitä ite olemme,ihan vittumase kostea limane vittu .
      Me oli varvit nussittu työnnetty kyrpää vittuu emättimee ja limat ruutattu emättimee,rva valitti työ ootte nyt kyllä järjettömiä mitä työ teette minulle olenhan fiksu rva,miksi teette tätä,ei limaa saa laskee sisääni.klo oli 01,30 rva pyyti voiko hän päästä oikeesti kuselle, me sanottii pääset,samalla poltetaa röökit..niin mentiin ulos, rva kyykyssä haarat levällää kusta lorotti.vittu miltä rva vituhaarat näytti.
      Rva laitettii selälleen, sillei nussittii vuorotelle että myös annettiin rval kyrpää samalla suuhun ja rva mahan päälle nussitti tissie välii.ja limat tissie päälle että rva kasvoille, nyt sitte hakattiin vuorotellen, irstaa lujaa että rva valitti huuti,tämä oli päämäärä hakata rva häpylihat vitu huulet turvoksii. Me hinkatti pursteltii rva kusirakko lihasta puristeltii että halutti nähä kun kusi rakopää aukee näkyy ne punaset sykkvät lihat,puristeltii kiskottiin, rva valitti huuti nyt menette jätkät liian pitkälle,Sanottiin kylmästi sinä rva oot vitustasi huora kuin muutki liht akat.Me nuoltii imettii häpylihoja niin että turposivat,että fritsuja imettii ihan vitu haaroihin reisie sisä pintaa oikei veren purkaus mustelmat niin että purimme hampaat jäljet.aamu yöstä 4jälke oltii sopivasti otettu viinaa kyrpä seisoo mutta ei menaa lihoja saaha tulemaa,me hakattii hakkaamalla rva haaroje väliä ,nyt saati rva jopa itkemään nyyhkyttämää että häneen sattuu kipeästi hän ei jaksa enää uskokaa hyvät miehet hän on kiltti naine teille miehet.
      On väärin tai ei muutta tämä toise aka nussimine tekee aivan mielettömän olo tila.päästti tämä osalta päämäärää. Olkoo akka tyytyväinen kipeesee viittuusa.

• Anonyymi

Kyllä olen pannut toise miehe vaimo useita vuosia eikä tämä suhde ole viksu eikä kiltti,
      Tämä rva on rivitaloyhtiömme puheenjohtaja.itse kuulun hallitukseen, Rva Mies jokin myyntijohtaja,
      paljo matkoilla useita vk ,on pirun ylypiä leuhka toisia kohtaa, Olen eronnut ex ukkomies 42v. Tämä meidä hallituksen puhjohtj,rva 49v. yrittä olla tärkeilevä tyyppi.On tullut Tämä rva kanssa verisiä riitoja,eri asioista,Että tällä miehellä on yli vuode ollu maksamattomia työ velkoja
      Tämä rva ja itseni välit kehkeyty siihen,että pyysin kahville ja ottaa konjakki mukit.
      Tilanne karkasi käsistä otettiin konjakkia,kävin rva käsiksi jonku verran väkipakolla , meko ale ja rva oli tissit Paljaana corsetti mahaliivit ,päällä perse paljaana, Oli niin paljo vitutusta tätä avioparia kohtaa
      En ole säälinyt enkä sääli,on rva itkeny valitanutkin
      kärsiä saa rva kipunsa ,mutta varmasti on pantu nussittu vittua säälimättä ensimmäise yön rva oli luonani peti oli aamulla märkä limane vitun pyyhe paria lattialla ja uskoi saa ken haluaa makuuhuoneessa haisi tosi kusine vitu haju.
      Ja rva nussimine panemine,jatkuu tarviin vittua sitä otan ja haluan hakata että rva valittanut kipa, sen haluanki että rva toise akka saa kärsiä.

• Anonyymi

Mitä väliä sillä on onko varattu tai vapaa. Pillu tekee aina hyvää ja silläkään ole mitään väliä jos aviomies vieressä katsoo kun vaimoa nussitaan

• Anonyymi

Meidän ensikerta oli kun tulimme yksiltä kotibileistä ja yksi kaveri tuli meille yöksi kun oli liikaa porukkaa juhlapaikalla.
      Lämmitettiin yöllä sauna kun kastettiin kun käveltiin räntäsateessa noin 1km ja paletti vähän.
      Puoli tuntia ja sauna oli lämmin oltiin saunottu ja käyty alasti uimassa aiemmin joten kaikki yhtä aikaa saunan lämpöön.
      Kaveri katseli vaimoa vähän salaa ja alapäässä näkyi pientä liikettä.
      Oltiin vaimon kanssa puhuttu kimppa hommista aiemmin.
      Kaverin käydessä suihkussa kysyin vaimoltani olisiko nyt aika kolmen kimppaan ja vaimo nyökkäsi suostuvansa.
      Kaverin tullessa takaisin saunan puolelle kysyin häneltä josko hän haluaisi osallistua kimppaseksiin meidän kanssa.
      Hänen alakerta vastasi välittömästi nostaen päätään eikä kaveri sitä enää peitellyt.
      Suihkun kautta sänkyyn ja vaimo keskelle ja vaimo oli koskettelun kohteena ja lopulta kaveri pääsi nuolemaan pillua minun imiessä rintoja kunnes vaimo sanoi toinen panemaan nyt.
      Kaveri sai ekaa kertaa vaimoani panna.

• Anonyymi

Käyn säännöllisesti naimassa erään 4 kymppisen pariskunnan vaimoa, joka on oikein viehättävä ja pienikokoinen.Ei se ehkä mikään ahaa elämys ole, vaikka mukavaa onkin aina ja ensimmäisellä kerralla vähän jännitti.Mieluummin olis naisen kans kahdestaan.Jotenkin se nojatuolissa runkkaava mies on häiriötekijä ja joskus vähän saanut jyystää, että lasti lähtee matkaan.Joskus on niinku valmentaja, että nussi sitä lujempaa ja anna sitä isoa kullia sille kunnolla.Vaikka itsellä urheilutausta ja kardio on 5 kymppiseksi ihan kova, niin joskus saa ihan hiestä märkänä tehdä duunia.

• Anonyymi

Meillä myös vakkari nuorempi, välillä etsimme ennestään tuntemattoman vaimolle. Aisurina en osallistu yhdyntään kimpassa joko lähden kaupungille tai kuuntelen olkkarissa panon ääniä. Pari 50v

• Anonyymi

Ei kaikki varatut nussi toisia. Etkö voi käsittää että toiset voi olla tyytyväisiä seksiin oman puolison kanssa?. Ja jos joskus pettää esim kerran, niin viisaat oppivat eikä toista erehdystään. Sitten on paskiaisia jotka nussivat kaikkia. Mutta ne ovat alinta kastia, rikkinäisiä ihmisiä jotka hukanneet täysin ihmisyytensä. Paskaiset elukat joilla ei ole mitään virkaa, kiusaavat muita kun ovat kateellisia, katkeria ja pimeitä.

• Anonyymi

Kun noin pahasti ahdistaa niin miksi vietät aikaasi näillä palstoilla?

Älä vastaa koska se oli retorinen kysymys ja osoittaa vain sen kuinka tyhmä ja itsetuhoinen olet. Mene parantamaan sairas mielesi Raamattupalstalle. Siellä kaikki opettavat että Jeesus on todellakin pelastanut sinut jo kauan sitten kaikelta seksikkyydeltä, ilolta ja onnellisuudelta. Sieltä löydät kaltaistasi seksitöntä, surullista ja onnetonta seuraa.

Sieltä löydät varmasti muitakin yhtä tyhmiä ihmisiä jotka eivät ymmärrä eroa tahallisen pettämisen ja vapaaehtoisen seksin välillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun noin pahasti ahdistaa niin miksi vietät aikaasi näillä palstoilla?

Älä vastaa koska se oli retorinen kysymys ja osoittaa vain sen kuinka tyhmä ja itsetuhoinen olet. Mene parantamaan sairas mielesi Raamattupalstalle. Siellä kaikki opettavat että Jeesus on todellakin pelastanut sinut jo kauan sitten kaikelta seksikkyydeltä, ilolta ja onnellisuudelta. Sieltä löydät kaltaistasi seksitöntä, surullista ja onnetonta seuraa.

Sieltä löydät varmasti muitakin yhtä tyhmiä ihmisiä jotka eivät ymmärrä eroa tahallisen pettämisen ja vapaaehtoisen seksin välillä.

Ei ahdistaa. Tuo oli fakta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ahdistaa. Tuo oli fakta.

Taisi mennä toistepäin. Sua ahdisti kun kuulut tähän ryhmään: *Sitten on paskiaisia jotka nussivat kaikkia. Mutta ne ovat alinta kastia, rikkinäisiä ihmisiä jotka hukanneet täysin ihmisyytensä. Paskaiset elukat joilla ei ole mitään virkaa, kiusaavat muita kun ovat kateellisia, katkeria ja pimeitä.*

• Anonyymi

Naapurin äijä on iso tappi, massia näyttää riittävän ja ylpeää sorttia. Grillaillaan kalliita pihvejä ja nautitaan merkkiviinejä, liikutaan isolla, usein vaihtuvalla Mersulla, eikä alennuta juttusille vähäisemmän naapurin kanssa.
      Muija on vähän nuorempi ja hyvärunkoinen nainen, hiljaisen oloinen ja vaimolle kertomana välillä yksinäinenkin.

Yksi tuttavarouva oli jutellut myös tämän rouvan kanssa, ovat olleet joskus samassa työpaikassa ja houkutellut mukaan paikalliseen pieneen tanssiporukkaan, kun mieskin on paljon työmatkoilla.

Tiesin tämän porukan, varsinkin yhden aktiivisen parin ja sen, että siellä saalistetaan näitä yksinäisiä kolmekymppisiä. Nyt oli naapurin rouva jäänyt koukkuun ja lopulta pariskunnan miehen pantavaksi ja rouvansa oli kuvannut panot. Tilanne oli johtanut toiseen ja olin pyrkinyt mukaan, jos naapurini saadaan vielä houkuteltua mukaan, oli saatu ja kutsu kävi.

Pääsin naimaan ylpeän pomon muijaa oikeen kunnolla ja sessio myös kuvattiin. Sen jälkeen olen päässyt nauttimaan hänestä monta kertaa, milloin yksin, milloin porukalla, misu tottelee kiltisti mitä käsketään pelosta että miehensä saa tietää seikkailuistaan ja näkee kuvia.

Kaikkein parasta on juuri tuo tieto, että Herra ylpeä isopomo onkin aisan kannattaja ja muijansa naitattaa itseään vierailla miten käsketään. Olen kyllä siinä uskossa että hän, vaikka varmasti aluksi tuli tavallaan narutetuksi näihin panoihin, nauttii niistä nyt itsekin ja tottelee kuuliaisesti kun joutuu pantavaksi ja näyttelemään itseään vieraille miehille käskyjen mukaan.

• Kyllä oikeasti on ihaninta jos joku panee MUN naista joko samassa paikassa tai jos nainen tulee pillu märkänä kotiin nussineena että pääsen nuolemaan ja panemaan sille lopullisen orgasmin. Mä en saa mitään kicksejä siitä että panokaveri on varattu, ellei nainen sitten halua jotenkin korostaa asiaa

• Tietysti jos pääsee vuorottelemaan naisen miehen kanssa, niin onhan se upeeta. Mutta ei mulla ole mitään haluja esittää jotain alfaurosta tai bullia - naisen tyydyttäminen on mulle pääasia

• Anonyymi

Olin vähän päälle kahdeksantoista kun eka kerran jouduin tilanteeseen että pari esitti toiveen vaimon naimisesta.
      Olimme kaverin kanssa kapakka kierroksella ,kun päädyimme jatkoille mökkiin.
      Nainen oli nätti ,ja kiimainen. Ja ihan estoton.
      Olin ihan hermona,en ollut vielä naisen kans ollut koskaan silleen.
      Oli ihmeellistä nuolla ja tutustua naiseen,eka yhdyntä oli jotain sanoin kuvaamatonta.
      Pelotti kun mies katseli kun naimme hänen vaimoa.
      Eteenkin kaveri polki ihan estottomasti ja nainen voihki äänekkäästi kun kaveri nai isolla kalullaan naista.
      Kävin useasti naimassa senkin jälkeen naista,jo senkin takia että sain tehdä loppuun asti ilman kumia.
      Edessä oli varusmies palvelu ja oli tarve päästä tyhjäämään pussit silloin tällöin ja rouva tykkäs kun pallit oli täynnä.
      Eikä ollut ainoa rouva jota tyydytin.
      Myöhemminkin on ollut halu varattuihin.

• Anonyymi

Kyllä siinä vaan jokin viehättää kun vaikkapa tapaa pariskunnan ja juttelee heidän kanssaan ja kokoajan tietää, että olen useasti pannut tuota naista, eikä mies sitä tiedä.

• Anonyymi

Panin mökillä muutama vuosi sitten vaimon siskoa, iskeä yritti aina kun juhlittiin suku juhlissa. Miehenssä kanssa olemme rendejä joka vihjaili kännissä vaimon kiinnostuksesta suhteeni. Molemmat jäimme kaden mökille, yksi aamu yön juhlinnan jälkeen. Otimme valkkaria kahden, lämmitin rantasaunan valmiiksi. Sisko ehdotti mennäänkö nakuna saunaan, päätin saman tein nyt panen kunnolla. Saunassa heti suudeltiin ja hyväitiin toisiamme, käytiin järvessä ja siirryttiin sauna kamariin. Yksi parhaista panoista ikinä, kaksituntia sain nauttia tosi kiimasesta siskosta. M 35v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Panin mökillä muutama vuosi sitten vaimon siskoa, iskeä yritti aina kun juhlittiin suku juhlissa. Miehenssä kanssa olemme rendejä joka vihjaili kännissä vaimon kiinnostuksesta suhteeni. Molemmat jäimme kaden mökille, yksi aamu yön juhlinnan jälkeen. Otimme valkkaria kahden, lämmitin rantasaunan valmiiksi. Sisko ehdotti mennäänkö nakuna saunaan, päätin saman tein nyt panen kunnolla. Saunassa heti suudeltiin ja hyväitiin toisiamme, käytiin järvessä ja siirryttiin sauna kamariin. Yksi parhaista panoista ikinä, kaksituntia sain nauttia tosi kiimasesta siskosta. M 35v

Kuka on Kade, jonka mökillä olitte?

• Anonyymi

Aika moni pannut vaimoani tässä vuosien varrella ja heitä saattaa tällä palstallakin olla. Varmasti on nauttineet naimisesta...

• Anonyymi

Minulla on ollut seksisuhde varattuun himokkaseen pienikokoiseen naiseen. Suhde alkoi vuosituhannen alussa pikkujouluissa Rauhanlahdessa. Olemme panneet kymmeniä kertoja eri paikoissa alku aikoina paljon hotellissa. Korona sotki meidän suhteen eikä nainen ole enää vastaillut viesteihini. Villiä ja kiimaista nainti oli molemmin puolin ja naisella ihanan tiukka pillu !

• Anonyymi

Pienikokoinen...ei ehkä sitten vaimoni

• Anonyymi

Rauhanlahdessa yöpynyt työni vuoksi usein, varattuja naisia viikolla tanseissa iso osa.
        Vuosien aikaan nauttinut kymmenien kanssa, vinkkinä miehille ole selvänä, hae tansiin heti alku illasta. Silloin pääset panee huoneeseesi tanssien aikana ja rouva pääsee lähtee kotia tansien loputtua ajallaan, kunnolla siemennettynä. T. M 44v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rauhanlahdessa yöpynyt työni vuoksi usein, varattuja naisia viikolla tanseissa iso osa.
        Vuosien aikaan nauttinut kymmenien kanssa, vinkkinä miehille ole selvänä, hae tansiin heti alku illasta. Silloin pääset panee huoneeseesi tanssien aikana ja rouva pääsee lähtee kotia tansien loputtua ajallaan, kunnolla siemennettynä. T. M 44v

Ollaankohan joskus tavattu tuolla?
        N45v

• Anonyymi

Miesten vessassa nain varattua pienikokoista erittäin kiimaista naista. Nainen sanoi harrastaneen vessapanoja ennenkin, akti kesti ja kesti ja teki kutaa.

• Kiihottava ta varatun naimisissa on saada naida toisen omaa, ottaa jopa vähän riettaastikin ja pistää kotiin. Ne kerrat mitä on ollut vuosien saatossa niin aina kaksin naisen kanssa, miehen olleet autuaan tietämättömiä. Yleensä mikä tuohon ajaa on huolimaton kotihoito ja tarkoittaa usein puutetta ja anarkistista kiimaa. Varatun naisen kanssa useimmin siemenet menee vielä suuhun tai perseen puolelle. Pienentää kotona kiinni jäämisen riskiä. En tiedä miten se oikeasti on, naiset sanokaa itse? Annatteko vieraan naida helpommin perseeseen tai otatteko lastit suuhun mieluummin kuin kotona, vai johtuuko se vaan siitä että olen hanakasti itse niin tekemässä.

• Anonyymi

Naapurini tuskin tietää kuinka kiimainen rietas lutka hänen vaimonsa oikeasti on vaikka niin viatonta ja siveän perheen äidin roolia niin upeasti esittääkin.
      Olen salaa nussinut isotissistä rouvaa säännöllisesti marraskuusta lähtien ja nyt viikonloppuna rouva rietasteli minun ja 3 muun miehen kimppapanona kyrvistä suuresti nauttien.
      Kyllähän tässä voittaja fiilis on, varsinkin koska naapuri on varsin vittumainen mies!!

• Anonyymi

Kivan kunnon lutkan olettekin sitten löytäneet ;()

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kivan kunnon lutkan olettekin sitten löytäneet ;()

Kunnon huippu märkä lutka joka tosissaan nauttii orgasmein kun saa vierasta munaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunnon huippu märkä lutka joka tosissaan nauttii orgasmein kun saa vierasta munaa.

Juurikin näin :)

• Anonyymi

Nyt osuu jo niin lähelle että pakko kysyä että missä päin Suomea?

Olen vittumainen mies niille jotka sen ovat ansainneet ja tiedän vaimoni harrastavan seksiä muiden miesten kanssa ja on hyvin vahva epäilys myös siitä että hän nussisi naapureiden kanssa. En hämmästyisi lainkaan jos hän panee kaikkia taloyhtiöön kuuluvia miehiä. Mutta te kyrpänaamat ette ymmärrä että minä nautin siitä että te nussitte vaimoani ja voittaja tässä pelissä olen minä. Teille se on pelkkä hetkellinen ilo pistää siemenet itämään. Minulle se taas on sekä nautinto että todisteet jotka pistävät teidät saatanat kuseen!

• Anonyymi

Kiihottaahan se kuinka varattu haluaa saada minun kullia enemmän kuin miehensä nysää. Aina valmis tulemaan kylään kun soitan hänelle ja hänen aisankannattaja miehensä jopa tuo ja hakee pois välillä. Miehelle tulee jättää kunnon terveiset pilluun jotka voi sitten nuolla sieltä. Rouvan mukaan ei koskaan jätä nuolematta kun hän tulee kotiin. Heillä voin käydä naimassa sitten kun mies lähtee töihinsä ja on poissa viikkoja. Sillon voin asua heillä usempia öitä peräjälkeen. Sopii minulle

• Anonyymi

Pitäs miehen olla kattomassa miten sitä vaimoa nussitaan oikein.

• Anonyymi

Olen kerran roiskinut lastit varattuun pilluun ilman ehkäisyä. Rouva ilmoitti kesken panon ettei mitään ehkäisyä ole, mutta saan laueta sisään. Tuon jälkeen en monta työntöä kestänytkään. Oli voittajafiilis.

• Anonyymi

Kerran vaimoni kanssa tuli hyvä tilaisuus vaimon kokeilla vierasta miestä. Vaimo oli miehen alla ja mies pani paljaalla, minä katselin. Mies ruiskaisi spermansa vaimoni pilluun vaikka ehkäisy puuttui mutta ei mies tuota tiennyt.

• Anonyymi

Juuri noin pitää oikean miehen toimia. Seksissä pyritään siittämään, eikä pelleilemään. Rouvan kysymys on ollut testi siitä oletko oikea mies ja kannattaako sinua vaivata enää myöhemmin. Jos pistät spermat sisälle, etkä ala inisemään ja kiemurtelemaan että pitää vetää pois, sinulle on mahdollisesti paikka varattuna seuraavallekin kerralle!

• Anonyymi

Nyt en ole hetkeen nainut varattua, mutta onhan sellaiset parhaita siementää kunnolla.
      M41 Satakunta

• Anonyymi

Pidempi avosuhde päättyi parisen vuotta sitten, seksiä loppuajalla ollut laisinkaan. Päätin eron jälkeen vaki suhdetta ei hetkeen elämääni, kuntoilen päivittäin käyn tansseissa parikin kertaa viikossa. Seksistä saan nauttia, tanssi harrastuksen myötä. Varatut naiset tyrkyllä tanssipaikoilla mikä parasta nauttivat aidosti.
        Viimeinen pano olin Riutalla tanseissa asunto- autolla, rouva vaalee noin 50v hoitsu kiimassa eka hitaan jälkeen ehdotin rinksua autollani.
        Näin silmistä ja eleestä haluisi munaa, riisui vaatteensa saman tein, sanoi suoraan nussi mua kunnolla. M 42v

• Anonyymi

Oltiin vähän yli parikymppisiä. Kaveri sanoi, jos kunnon seksiä haluaa kannattaa iskeä varattu nelikymppinen nainen. Naureskelimme kaverille. Vähänpä me tiesimme.

Vaimosta kuoriutui noin kolmeviitosena oikea seksipeto. Hän ei häpeile mitään. Oman miehen munaa ja vierasta kalua otetaan sisään minkä ehditään. Parikymppisenä hän olisi suuttunut, jos olisin epäillyt häntä vieraissa käynnistä. Nyt hän saattaa sanoa, että lähtee viihteelle koska haluaa vierasta kyrpää. Nuorilla miehillä seisoo kalu kuin kivi kun pääsevät pillulle. Minä en enää kuulemma pysty samaan. Minkä kovuudessa häviän kestävyydessä voitan.

Kaverini oli oikeassa.

• Anonyymi

Saat uskoa että on se sinun vaimosi nainut muiden kanssa jo silloin parikymppisenä. Kolmivitosena hänestä vain kuoritui se mikä hän on kun luotti siihen että sinä et enää muilta saa. Äläkä viitsi höpöttää kestävyydestä. Sinun vaimosi haluaa spermaa. Sinä vain kulutat hänen aikaansa. Tunnustat nyt vain itsellesi että sinä kuulut runkkareiden heimoon ja vaimosi kuuluu paneskelijoiden heimoon samoin kuin ne miehet jotka häntä panevat. Me olemme hyödyllisiä, mutta se täytyy tunnustaa että nautinto on varattu muille.

• Anonyymi

Vaimon veljen rouvaa on tullut työstettyä usein salaa. On kivasti pientä jännistystä kun tavataan yhteisissä juhlissa ja muutenkin. Kivaa koskettelua ja suukkottelua ohimennen. Sopivassa tilanteessa rojut sisään ja jatketaan kuin ei mitään olisi tapahtunut. Eikä mies arvaa mitään. Näillä mennään.

• Anonyymi

Mulla oli aikanaan myös suhde vaimon veljen vaimoon. Katseita muiden läsnä ollessa ja kun hetken kahden kesken, niin kosketteluakin. Muutaman kerran päästiin olemaan kunnolla kaksistaan, niin silloin rakasteltiin.
        Olen ihmetellyt, ettei jääty kiinni. Muutaman kerran oli lähellä.

• Anonyymi

Minua kiihottaa eniten se, kun vaimo käy naimassa isokokoisen ja isokullisen miehen ja häntä myös kiihottaa se, koska on pienikokoinen itse ja mies on iso kaikella lailla. Kiihottavaa saada yöllä naitu vaimo kotiin, kun iso kulli on lauennut monet isot spermat sisälle.

• Anonyymi

Puolin ja toisin!
      Heinäkuussa minulle selvisi, että vaimoni oli nussinut kaverini kanssa muutaman kerran heidän mökillään possa ollessani.

Tilaisuus "kostoon" koitti pian kun kaveri lähti pitkälle työmatkalle ja oma vaimo oli pitemmällä kyläreissulla.
      Pyysin kaverin rouvan istumaan iltaa kanssani meidän terassillemme valkoviiniä nauttimaan. Hän otti kutsun vastaan ja oli selvästi pukeutunut minua varten ohueen silkkipuseroon ja mustaan halkiohameeseen. Juttu luisti ja viiniä kului.
      Aikaisemmin olimme vain suudelleet. Nyt tuntui kiihottavalta tunnustella kaverin vaimoa vähän intiimimmin. Oli todella kiihottavaa ensi kerran puristaa hänen rintojaan ja vielä kiihottavampaa avata puseron napit ja tunnustella rintoja näin. Rouva oli takuulla laittanut parhaat rintaliivinsä, valkoisen pitsin läpi erotti hyvin tummat jäykistyneet nännit, joita aloin hipelöidä.
      Epäröinti jatkui kun siirryimme olohuoneeseemme. Aika varovasti sain käteni pitkälle hameen alle kunnes hän levitti reitensä niin että pääsin pilluun käsiksi.
      Kyllä minulla seisoi! Äkkiä housut jaloistani ja daami selälleen sohvalle. Tangat pois rouvalta ja reidet auki niin että hetkeksi pysähdyin vain ihastelemaan sieltä paljastunutta näkyä. Pumppuni hakkasi varmaan kahta sataa kun työnnyin varsin hätäisesti hänen ihanaan pilluunsa. En malttanut riisua häneltä hametta enkä rypistynyttä puseroa saati nättejä rintaliivejä, nyt oli saatava vain nussia!!!
      Taisin jättää siinä ohessa aikamoiset jäljet hänen rintoihinsakin kun läpikuultavan pitsien läpi innokkaasti imin nännejä.
      Tiesin hänen käyttävän pillereitä, jotan sinne lensi koko lastini. Miksi se tuntui nin paljon kiihottavammalta kuin oman vaimon kanssa?
      Jälkeenpäin mietin olisiko hän hyväksynyt että olisin roiskinut lastini hänen rinnoilleen tai kasvoilleen.
      Jospa koittaisi uusi tilaisuus?!

P-i

• Anonyymi

Harmittaa vain varatun nussiminen kun jos se onkin hyvä sängyssä, paljon parempi kuin oma muija niin sitten haluaa niin hitosti sitä varattua ja oman muijan nussiminen on kuin paskalla kävisi. Mulle on käynyt näin enkä saanut sitä varattua omaksi. Omaa muijaa en tyydy, olen pettänyt monen kanssa. Vieläkin haikailen tuon varatun perään. On ainut joka on saanut tunteeni kunnolla syttymään, eikä siinä puhuta pelkästä nussimisesta.

• Anonyymi

Kirjoittanut aiemmin vaimon kolmansista kun vuosi sitten tapasi miehen josta kehittyikin rakkaus suhde molemmille. Olemme onnellisesti yhdessä mutta vaimo rakastaa myös kolmatta pyörää. Seksiä pääsääntöisesti hänen kanssaan, puhuimme asiasta onneksi ennen kuin aloitimme kolmansien etsimisen. Tämä mies eronnut asuu yksin omassa talossa, viettää vuoro viikon vaimoni puolisona. Välimatkaa 200km miehen naapurit luulee seurustelevaksi pariksi, vaimolla vaatteet ja harrastus välineet myös rakastajan luona. Pari 45v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoittanut aiemmin vaimon kolmansista kun vuosi sitten tapasi miehen josta kehittyikin rakkaus suhde molemmille. Olemme onnellisesti yhdessä mutta vaimo rakastaa myös kolmatta pyörää. Seksiä pääsääntöisesti hänen kanssaan, puhuimme asiasta onneksi ennen kuin aloitimme kolmansien etsimisen. Tämä mies eronnut asuu yksin omassa talossa, viettää vuoro viikon vaimoni puolisona. Välimatkaa 200km miehen naapurit luulee seurustelevaksi pariksi, vaimolla vaatteet ja harrastus välineet myös rakastajan luona. Pari 45v

Puhut eri asiaa. Kun tunteet syttyvät niin että se on rakkautta, ei asian yhteydessä puhuta kolmansista pyöristä. Nuo kimppajutut on ihan muita juttuja, ei rakkautta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhut eri asiaa. Kun tunteet syttyvät niin että se on rakkautta, ei asian yhteydessä puhuta kolmansista pyöristä. Nuo kimppajutut on ihan muita juttuja, ei rakkautta.

Tuossa taitaa olla kyse polyamorisesta suhteesta jossa todellakin voi olla rakkautta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuossa taitaa olla kyse polyamorisesta suhteesta jossa todellakin voi olla rakkautta.

Olen lukenut yhdellä naisella tai miehellä useampikin kumppani jota rakastaa, seksiä ainoastaan yhden kanssa kerrallaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyse juuri siitä, aivan luonnollinen asia jos avoimesti pystyy hyväksyy molemmat. Hyvä ystävyyskin perustuu rakkauteen toista kohtaan.
        Aluksi meillä vaimolla muutaman miehen kanssa tapaamisia joka perustui pelkkään seksiin sitten tämä eronnut mies kolahti vaimolle ja toisin päin. Eikä tää mies enää tartte etsii kumppania, käyty yhdessä läpi, molempien rakkaus ja rakastaja. Tällä miehellä ei jälki kasvua, vaimoni nyt 37v meillä kaksi yhteistä. Mies haluaisi että saisi, keskusteltu juuri vaimo haluisi täyttää miehen toiveen. Yhdyntä pääosin heillä kaksistaan mun sairauden vuoksi. Pari 45v

• Anonyymi

En koskaan ole pannut kaverin muijaa, enkä pane. Varattuja vieraita kotirouvia sen sijaan useitakin, kimpoissa yleensä. Ukko on saattanut katsella vieressä tai sitten ei, ainakin yleensä oli tietoinen Rouvan seksielämän moninaisuudesta.

• Anonyymi

Mä oon 19 v. kundi ja milfi ikäiset kotirouvat on parasta ikinä. Usein mies on mukana, ainakin hengessä, jos ei muuten. Mua ei haittaa, saa katsella ihan mielensä mukaan. Timmissä kunnossa oleva 40 - 50 v. nainen on hyvä, yleensä saa painaa paljalla ja laskea sisään. Tuttujen vaimoja en halua, niistä tulee yleensä vain harmia.

• Anonyymi

Varattu vaan jostain syystä maistuu paremmalta kuin oma vaimo. Olen useasti nussinut varattua rouvaa ja kyllä on voittaja fiilis kun ampuu spermat sisään.

Ja onhan oma vaimokin ns varttu. Epäilen vahvasti että joku käy varattua vaimoani polkemassa. Mitään ei olla asiasta keskusteltu enkä sen enempää kysele. On kiihottavaa miettiä kun on oman vaimon pukilla että onkohan joku jo päässyt tänään vakoa kyntämään...Lasti lähtee nopeasti liikkeelle...

• Anonyymi

Juuri noin. Minun vaimoa on muutama pannut, muutama yhden kerran juttu ja muutama pidempi aikainen juttu. Ja sitten vakkari joka panee silloin tällöin. Kyllä kiihottaa kun panee vaimoa ajatus siitä että joku muukin on saanut nauttia hänen pillusta ja on ollut hänen pillussa kovan kalunsa kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri noin. Minun vaimoa on muutama pannut, muutama yhden kerran juttu ja muutama pidempi aikainen juttu. Ja sitten vakkari joka panee silloin tällöin. Kyllä kiihottaa kun panee vaimoa ajatus siitä että joku muukin on saanut nauttia hänen pillusta ja on ollut hänen pillussa kovan kalunsa kanssa.

Mua kiihottaa myös vaimon vaossa kyntäneet kovat kyrvät. Erityisesti kiihottaa paljaalla siementäneet. Tiedän vaimon vaossa kyntöhommissa on ollut useita kymmeniä kyrpiä. Siemennyshommissakin toistakymmentä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mua kiihottaa myös vaimon vaossa kyntäneet kovat kyrvät. Erityisesti kiihottaa paljaalla siementäneet. Tiedän vaimon vaossa kyntöhommissa on ollut useita kymmeniä kyrpiä. Siemennyshommissakin toistakymmentä.

Ja onneksi yli kolmannes päästää vieraan miehen pillulle. Kiihottaa myös ajatella tuttuja naisia jotka antaa vieraalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan se, että joku on vaimon mahdollisesta vastustelusta huolimatta kyntöhomman päätteeksi sylkenyt siemenet sisään, kiihottaa ihan mahottomasti. Kova kyrpä (toivottavasti iso) on tyydyttänyt kyntäjän perustapeen. Naaraan siementämisen.

• Anonyymi

Kolmantena ollut toistakymmentä kertaa.
        Sygolookinen juttu, miettinyt miksi etsin varattua. Tapaan pariin näen molemmat joteski rakastunut pari, hyvän tuulinen hyvässä ammatissa, upee talo ja kaikki kunnossa. Pääsen pitää rouvaa hyvänä näkee miten nauttii hellimisestä, kyrpäni hehkuu valmiina työntyy toisen rouvaan. Sitä vaan haluu naida pillun mahdollisimman hyvin, kaiken kruunaa kun spermat purkautuu tähän kilttiin koti rouvan märkään pilluun. M 32v

• Anonyymi

Juuri näin se menee minullakin. Itse kun olen muutaman kerran päässyt varatun rouvan vakoa kyntämään, niin siinä on ollut nimenomaan voittajafiilis koko ajan päällä. Ja kaiken kruunannut se hetki kun on päässyt laukaisemaan spermat varattuun vakoon. Kumin kanssa ei olisi tuntunut todennäköisesti yhtä hienolta.

Oman vaimon suhteen epäilen että häntäkin on tässä reilun parinkymmenen vuoden yhdessäolon aikana joku vieras tai pari miestä pannut. Mitään ei meillä ole puolin eikä toisin kyselty tai keskusteltu ja minusta hyvä niin. Nykyään oikeastaan vaan kiihottaa ajatus vieraasta miehestä kiihkoissaa nussimassa vaimoa. Joskus nuorempana olisi ollut luultavasti mustasukkaisuutta mukana mutta ei enää. Kiihottavaa miettiä millaisen miehen (ikä, koko jne) kanssa vaimo on mahtanut paneskella. Ja ajatus siitä miten vieraalla miehellä on ehkä ollut myös voittajafiilis sillä hetkellä kun laukonut siemenensä vaimon sisään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin se menee minullakin. Itse kun olen muutaman kerran päässyt varatun rouvan vakoa kyntämään, niin siinä on ollut nimenomaan voittajafiilis koko ajan päällä. Ja kaiken kruunannut se hetki kun on päässyt laukaisemaan spermat varattuun vakoon. Kumin kanssa ei olisi tuntunut todennäköisesti yhtä hienolta.

Oman vaimon suhteen epäilen että häntäkin on tässä reilun parinkymmenen vuoden yhdessäolon aikana joku vieras tai pari miestä pannut. Mitään ei meillä ole puolin eikä toisin kyselty tai keskusteltu ja minusta hyvä niin. Nykyään oikeastaan vaan kiihottaa ajatus vieraasta miehestä kiihkoissaa nussimassa vaimoa. Joskus nuorempana olisi ollut luultavasti mustasukkaisuutta mukana mutta ei enää. Kiihottavaa miettiä millaisen miehen (ikä, koko jne) kanssa vaimo on mahtanut paneskella. Ja ajatus siitä miten vieraalla miehellä on ehkä ollut myös voittajafiilis sillä hetkellä kun laukonut siemenensä vaimon sisään.

Eiköhän me kaikki varattuja nussivat miehet olla paljolti samanlaisia. Voittajafiilis kun pääsee purkautumaan varattuun rouvaan. Ja kun on oman rouvan satulassa niin miettii että onkohan vieraalla miehellä ollut kuinka iso kyrpä, onko vaimo sitä ihastellut, tarttunut varresta kiinni ja tunnustellut sen kyhmyjä ja varren päätä. Onko antanut tulla myös kakkoseen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän me kaikki varattuja nussivat miehet olla paljolti samanlaisia. Voittajafiilis kun pääsee purkautumaan varattuun rouvaan. Ja kun on oman rouvan satulassa niin miettii että onkohan vieraalla miehellä ollut kuinka iso kyrpä, onko vaimo sitä ihastellut, tarttunut varresta kiinni ja tunnustellut sen kyhmyjä ja varren päätä. Onko antanut tulla myös kakkoseen?

Jälkikäteen upee tunne, kerran panin varattua pikku joulun päätteeksi, viikkoa myöhemmin rouva miehensä kanssa tuli vastaan marketissa.
        Rouva hymyili kauniisti kohdatessa, todella hieno kohtaaminen. Kaluni reakoi saman tein kun mietin miten kullini jyysti tätä kiimasta miehen vaimoo. M 36v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jälkikäteen upee tunne, kerran panin varattua pikku joulun päätteeksi, viikkoa myöhemmin rouva miehensä kanssa tuli vastaan marketissa.
        Rouva hymyili kauniisti kohdatessa, todella hieno kohtaaminen. Kaluni reakoi saman tein kun mietin miten kullini jyysti tätä kiimasta miehen vaimoo. M 36v

Näin on käynyt useamman kerran kun olen vaimoni kanssa ollut jossain. Vastaan tulee kolmas aisa ja vaimo jännittyy selvästi kun muistot tulvivat mieleen samantien.

Myöhemmin sitten vaimo mainitsee asiasta, tai jossain hyllyn toisella puolella repäisee hihasta ja kuiskaa kenen kanssa rakasteli.

Tuttujen kanssa tulee samat fiilikset vaikka asiasta kaikki osapuolet tietääkin.

• Anonyymi

Parasta varatun kanssa kimppaa on siinä kun varattu ei niin kehuskele saaneensa panna avio/avoparin toista osapuolta.
      Varatulla on enemmän motiivia olla hiljaa asiasta.
      Miehet pelkää enempi puheita kuin naiset.

• Anonyymi

On siinä voittaja fiilis kun saa nussittua tuttua rouvaa ja huomaa kuinka rouva oikeen kiimassa nauttii kun saa usean kerran spermat pilluun. Mies ei tiedä kuinka olen rouvaa saanut kunnolla nussia juuri ja sitten vaan jutellaan niitä näitä miehen kanssa ja pidetään pientä silmäpeliä rouvan kanssa.

• Anonyymi

Totta! Varattu vielä kehuu naidessa panet paremin kun oma mieheni.

• Anonyymi

Kyllä se on voittajafiilis. Luonnon omaa viagraa on päästä varatulle pillulle. Vaimokin sanoo että nuorena sinkkuna törmäsi usein huonosti seisoviin ja lörpähtäviin kulleihin. Nyt naimisissa oleva 40 v kahden lapsen äiti saa vain kivikovaa kyrpää vierailta. Sanoin kyllä sen vaikuttavan kun nuorena vaimo vaati suurinpiirtein kaksi kondomia päällekkäin. Nyt 40 v vaimo antaa vieraiden panna paljaalla ja laueta sisään. Näin taitaa useimmat vaimot antaa.

• Anonyymi

Kokeilimme tuon vaimo vieraan kanssa ja niin reippaasti vaimo paljaalla antoi miehen panna eikä minulta lupaa kysynyt. Kyllä yllätys oli nuo vaimon otteet. Sinne jäi spermat muhimaan vaimoni sisään.

• Anonyymi

Näkee sen äijistä kun pääsevät varattua panemaan, ovat innokkaina panemaan parastaan. Minulla on parinkymmenen vuoden kokemus varattuna naisena touhuiluista, olen nainen kohta seitsemänkymmentä.

• Tarvisitko joskus apuvoimia? Missä päin sinä asut?

• Anonyymi

Itsellä oli nuorena miehenä mahdollisuus päästä naimaan varattua naista. Pääsin eka kertaa näkemään naisen pillua. Ja kyllä siihen tutustuttiin. Nainen kävi kuumana ja vikisi ja voihki koko ajan kun vuorotellen naitiin.
      Outoa vaan oli kun hänen mies katsoi kun oltiin naisen kanssa silleen.
      Eipä siinä kumista juurikaan puhuttu,eikä niitä ollut kun yksi rahapussissa.
      Ja loppujen lopuksi se miehen läsnä olo vain kiihotti,oli mahtavaa laskea sisään kun nainen oli kiimasta sekaisin ja tarjosi itseään.
      Oli ihan erilainen kokemus löytää eka tyttökaveri jonka kans oltiin yhdynnässä.

• Anonyymi

Varattua naidessa kokeilee kaikkea seksin alueelta ja sitähän varatut haluavatkin. Olin seksisuhteessa pienikokoiseen ihanaan naiseen vuosia, viiniteltiin saunottiin naitiin eri paikoissa, öljyhierontaa, juteltiin kaikesta maan ja taivaan välillä.

• Anonyymi

Puoli vuotta varattu rouva käynyt luonani panettamassa, eronneena yksin asuvana seksi suhde toimii. T. Jarkko

• Anonyymi

On matso olo kun saa varatun naisen ylittämään rajan ja antautumaan. Sitkeys palkitaan ainakin tässä tapauksessa, yritin ainakin puoli vuotta kellistää ja olin jo lähellä luovutta kunnes satuimme tapaaman illanvietossa yhteisen tutun luona. Lähdimme samaan aikaan pois juhlista asummehan samalla suunnalla. Joen rannannassa rantakatua pitkin kuljimme kesäaamuyössä välillä suudellen kunnes myyntikojun kohdalla himo iski, käsi hameen alle pikkarit pois imin naisen jalkojen väliä sitten villiä nainti takaa päin. Nainen tuli päästäen nautinnon äänen, olipa ihana tunne. Nainen otti nenäliinan meikkilaukustaan ja pyyhki sillä pimpsansa ja sanoi että nyt varmaan olet tyytyväinen niin kuin minäkin.

• Anonyymi

Pääsin sukulaispariskunnan luo asumaan ennenkuin löydän oman asunnon. Eero ja Maire omistaa yrityksen ja ovat paikkakunnan kermaa. Kutsuivat alakertaan asun yläkerran isossa yksiössä. Eero oli puku päällä Maire kauniissa vaaleasssa mekossaan katsoin noin 60v naista on edustava Eero taas normaali paksu toimitusjohtaja.
      Maire pyysi että olen alakerrassa vähän katselen että kukaan vieras ei tule hälyyttimet epäkunnossa. Maire huomautti Eeroa et sitten juo liikaa.

Maire tuli puolenyön aikaan makoilin sohvalla käveli ohi katsoin kävelyä ihme jos miehiä ei kiinnosta. Maire riisui makkarissa katsoin on kaunista katseltavaa tuli olohuoneeseen säikähti Mikko ! Sanoin käskit vartioida, Maire oli kääntymässä kysyin mihin menet , vaatteita nauroin olen jo nähnyt ja olenhan minä kin pelkissä housuissa. Maire kaatoi konjakkia ja skoolattiin sanoin Eero taas joi niin että jäi Rinon sohvalle ja nukkuu suutuin niin että tein kunnon paukun niin joi uhmakkaasti sen kerralla.
      Kysyin saitko tanssia nauroi no en saanut ensin syötiin ja itten uleistä pulinaa ja Eero ei enää välittänyt tanssia. Menin valihtemaan kappaletta Vedin Mairen tanssimaan hymyillen kuiskas onneksi Eero ei näe Maire tanssi varovasti, sanoin en ole ennen tanssinut alus housuissaan Maire nauroi untuu kyllä hurjalta otti kaulasta ja kuiskas pannaan viinan piikkiin Mairen hengitys vähän kiihtyi hyväilin lantiosta kysyin haittaako sanoi ei ja nojasi kunnolla nostin käsiä lantiolta ylöspäin liiveille kuiskasin sulla on rinnat pysynyt kauniina Maire halasi kunnolla mieheni ei välitä, sudeltiin vähän.
      Tunsin Mairen rinnat nojasi kunnolla kun hyväilin, avasin liivit nosi päätään ja hymyili kun tunsin paljaat rinnat kalu meni lahkeeseen ja työntyi pitkänä jalkaa vasten Maire painautui lähelle kysyi olenko kaunis tuntuu ainakin siltä kuiskasin tanssi hymyili ja keinutti lantiota kalua vasten hyväilin pyllyä sormet laitoin housun sisään Maire irtaantu vähän kiersin kädet etupuolelle sormenpäät housun sisään suutelin rintoja Maire kuiskas tule käveltiin sänkyyn imin nännejä Mairen kiemurrellessa suutelin vatsaa ja pikku housujen päältä Maire nosti lantiota vedin housut pois katsoin karvatonta pillua ja suutelin lantio laskeutui jalat leveni huokasi kukaan ei ole noin ja kuiskas olen sinun nousin ja työnnyin sisään Maire sanoi otat vaan otatko aina väkisin pidin käsistä kuiskasin haluat niin alkoi kiihkeä naiminen ei lois uskonut hienosto rouva antaa kiihkeänä.
      Maire työnsi pois ja kääntyi katsoin leviää lantiota ja paksuja huulia työnnyin kysymättä Maire kiljahti nonko sinä pidin käsiä suorana sänkyä vasten kuiskasin olen haaveillut sinusta näin untakin että panin väkisin takaa Maire huusi ei saa mutta nosti pyllyään sanoin panen paksuksi huusi pane pane kesti vähän aikaa Maire ulahti ja pylly nousi tunsin kuinka pillu supistelee huusi tule laukesin voimalla Maire makasi vatsallaan hain pöydältä paperia Maire nousi ja käytiin pesulla.

Maire tuli olohuoneeseen pitsinen lyhyt paita päällä ja pitsiset housut istui viereen ja tarjosi konjakit. Sanoi mennään ylö kaiken varalta ja otti saunatakin mukaan.

Ylhäällä Maire sanoi olen minäkin haaveillut ja veti housuni pois alkoi sievästi imeä kuiskas vain teininä olen tehnyt näin miehelläni ei oikein seiso, sitten nousi ja tuli , ota tämä ja antoi konjakkilasin jatkoi imemistä tunsin että kalu melkein ratkeaa hymyili ja tuli päälle kuiskas nyt jaksat aamuun Maire nai päälläni kaksi orgasmia ja pyysi sitten takaa painelin voimalla hieroin pyllyä pakeni aina sanoi ei sinne kukaan ole koskenut pyöritin peukaloa reijällä pikku hiljaa sisään vedin kalun pois ja työnnyin pyllyyn, Maire huusi ei helvetti sinne kalu meni aika helposti jatkoin panemista oli kiihottava näky ja tunne Mairekin kiihottui ja kuiskas rakas pane ja samalla ulisi halusta tunsin että laukean laskin sisään kun nousin pois kävelin yläkerran suihkuun Maire tuli perässä halasi se tuntui hyvältä.

Mairen mies soitti ja pyysi anteeksi ja tulee aamulla. Maire alko vähän perääntyä ja hiljeni. Sanoin olet hieno rouva Maire katsoi sanoin sitten ja minun ihana rakastaja,
      Maire hymyili ja tuli kainaloon, kysyi miten jatkossa sanoin ei mitään olen teillä normaalisti, Kun Eero matkoilla tehdään jotain hullua Maire rutisti.

Meni toista viikkoa Maire laittoi viestin Eero reissussa vastasin oletko minun oppilas vastas hurjaa.
      Kun tulin kuudelta talo pimeänä, kukaan ei vastannut nousin ylös Maire oli tukka letillä liian pieni paita ja vekki mekko päällä. Alkoi kova takaa-ajo ja raiskasin sohvaa vasten Maire sanoi ei koskaan ole kiihottanut näin ja näytti pilleriä, ope otatko päänsärkyyn nielasin pillerin meni jonkin aikaa Maireä katsoessa kalu paisui, Maire huomasi ja tuli eteen kontallaan otin päästä käskin imemään Mairen punaiet huule imi voimalla. Sanoin tule syliin Maire vastusteli sain kalun sisään Maire huokasi, ope olen haaveillut sinusta imin voimakkaasti nännejä ne oli pitkällä Maire notkisti selkää kuiskas onko nätit Maire tuli voimakkasti valuen.

• Anonyymi

Sananlaskukin sanoo että Varatulla tyyli on taattu ja vaitiolo varma !

• Anonyymi

Illalla vaki varattu laittoi viestii klo.22 jälkeen, hoitsu päässyt juuri töistä, mies nukkumassa kaipas rouva munaa. Hain autolla kodin liepeiltä ajettiin kuntopolun parkkiin, nussittiin tunti kunnolla sit rouvan vein nukkuu. M 36

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Illalla vaki varattu laittoi viestii klo.22 jälkeen, hoitsu päässyt juuri töistä, mies nukkumassa kaipas rouva munaa. Hain autolla kodin liepeiltä ajettiin kuntopolun parkkiin, nussittiin tunti kunnolla sit rouvan vein nukkuu. M 36

Meidän vakkari tulee meille kotiin ja pannaan rouvaa kimpassa.
        Välillä annan vakkarin panna vaimoni kanssa kaksistaan.
        Vakkari on pannut vaimoani jo 7 vuotta.
        T. Mies 32v

• Anonyymi

On mielenkiintoista tietää mitä miehet ajattelee kun pääsevät panemaan varattua naista.
      Meilläkin sovittiin vaimon kanssa kimpa-seksistä ja sovimme minun pyytävän yhtä kaveria mukaamme vaimoa panemaan.
      Oltiin ekallakin kerralla perjantai illasta maanantai aamuun.
      Nukuttiin ja pantiin vaimoa vuorotellen.
      Alussa kaveri oli sinkku ja oli usein yötä myös viikolla.
      Yöt meillä oli alaston vaimoni meidän keskellä ja hän oli halukas olemaan aina kun teki mieli tai jaksoi panna.
      Olin kaverin bestman hänen häissä ja pidin polttarit hänelle.
      Polttareista yöksi tultiin meille ja sulhanen sai panna vaimoani.
      Häiden aattona kaveri tuli meille yöksi kun ei saa nähdä morsiainta ennen hääseremoniaa.
      Hääaamuna sulhanen pani vaimoani ennen kirkkoon menoa.

• Anonyymi

Mitä miehett ajattelee kun kaveri kysyy.
      Haluatko tulla meille panemaan vaimoani kanssani kimpassa?

• Anonyymi

Voin ihan rehellisesti sanoa että ensimmäinen ajatus oli "YES!!!" Kaverin tyttöystävä oli ihan helkkarin kaunis ja mukava ja olin jo aiemmin ollut onnellinen kaverin puolesta kun hänen tyttöystävä oli niin mukava. Tunsin että olin erittäin etuoikeutettu kun kaveri ja hänen tyttöystävänsä olivat ajatelleet minua kolmanneksi. Sen jälkeen tuli myös erittäin kovat paineet ja jännitykset että miten selviän siitä, että pilaanko mahdollisuudet heti kun tulen liian nopeasti, koska tiesin että tulisin aivan liian äkkiä ensimmäisellä kerralla. Sitten mietin että pitääkö minun hankkia kortsut ja pitääkö minun niitä ehdottaa jne. Loppujen lopuksi ilta meni jouhevasti ja kaikki sujui hyvin. Kortsuja esimerkiksi oli mukana mutta niitä ei tarvinnut ottaa esiin ja yhdyntöjä oli kolme kertaa koska ekalla kerralla tulin jo kaverin tyttöystävän käsille. Lyhyesti sanottuna tunsin olevani erittäin etuoikeutettu kaikki ne kerrat kun minut pyydettiin mukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voin ihan rehellisesti sanoa että ensimmäinen ajatus oli "YES!!!" Kaverin tyttöystävä oli ihan helkkarin kaunis ja mukava ja olin jo aiemmin ollut onnellinen kaverin puolesta kun hänen tyttöystävä oli niin mukava. Tunsin että olin erittäin etuoikeutettu kun kaveri ja hänen tyttöystävänsä olivat ajatelleet minua kolmanneksi. Sen jälkeen tuli myös erittäin kovat paineet ja jännitykset että miten selviän siitä, että pilaanko mahdollisuudet heti kun tulen liian nopeasti, koska tiesin että tulisin aivan liian äkkiä ensimmäisellä kerralla. Sitten mietin että pitääkö minun hankkia kortsut ja pitääkö minun niitä ehdottaa jne. Loppujen lopuksi ilta meni jouhevasti ja kaikki sujui hyvin. Kortsuja esimerkiksi oli mukana mutta niitä ei tarvinnut ottaa esiin ja yhdyntöjä oli kolme kertaa koska ekalla kerralla tulin jo kaverin tyttöystävän käsille. Lyhyesti sanottuna tunsin olevani erittäin etuoikeutettu kaikki ne kerrat kun minut pyydettiin mukaan.

Meillä kaveri on saanut panna vaimoani jo 7 vuotta.
        Kaveri on nykyään vakkari ja saa panna vapaasti vaimoa vaikka en ole kotona.
        Olen ollut komennus keikoilla pidemmällä ja kaveri on "nukkunut" meillä vaimon vieressä ja varmaan nussinut myös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä kaveri on saanut panna vaimoani jo 7 vuotta.
        Kaveri on nykyään vakkari ja saa panna vapaasti vaimoa vaikka en ole kotona.
        Olen ollut komennus keikoilla pidemmällä ja kaveri on "nukkunut" meillä vaimon vieressä ja varmaan nussinut myös.

Minun kohdalla nuo vierailut päättyi kun aloin seurustella. Mutta kyllä se aika mitä se kesti, tuntui hyvältä kun hänen vaimonsa on oikeasti niin mukava että se lämpö ja läheisyys mitä meillä oli, oli vielä kuin pisteenä i:n päälle sen rakastelun lisäksi, eikä se ole vieläkään loppunut vaikka seksiä ei olekaan. Ajoittain tuli myös rakasteltua kahdestaan vaikka erityisempää lupaa ei ollutkaan. Onneksi kaverille se ei ollut mikään ongelma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun kohdalla nuo vierailut päättyi kun aloin seurustella. Mutta kyllä se aika mitä se kesti, tuntui hyvältä kun hänen vaimonsa on oikeasti niin mukava että se lämpö ja läheisyys mitä meillä oli, oli vielä kuin pisteenä i:n päälle sen rakastelun lisäksi, eikä se ole vieläkään loppunut vaikka seksiä ei olekaan. Ajoittain tuli myös rakasteltua kahdestaan vaikka erityisempää lupaa ei ollutkaan. Onneksi kaverille se ei ollut mikään ongelma.

Nämä ovat hienoja sisäpiirin juttuja kun kaverukset "jakavat" saman naisen seksuaalisestikin.
        Meilä ystävyys vahvistui kun aloimme kolmen kimpan.
        Kaveri käy meillä saunassa kun lämmitämme sen ainakin kahdesti viikossa eli keskiviikkona ja lauantaina.
        Minua haittaisi jos jäisimme kiinni ja asia tulisi muiden tietoon mutta vaimoani tämä ei haittaisi.
        Olen miettinyt mitä tekisin jos joku saisi tietää ja miehen kyseessä ollessa olisi ehkä parasta ottaa hänet mukaan tai vaimo voisi panna hänen kanssa kaksistaan.
        Mitä muut tekisivät?

• Anonyymi

Varatun iskeminen itsestään jo kiihottavaa, vielä kun kestää pidemmän aikaa. Puhumattakaan kun pääsee rakastelee ekaa kertaa toisen puolison kanssa. Suutelu ja hyväilyt riisuminen varattu rouva pano kuntoon, kaiken kruuna kun oma kiimanen kyrpä upoaa varatun pilluun. Voittaja viilis kun näkee miten rouva nauttii kyrvästä, voiko parempaa saada kuin toisen omaa...

• Anonyymi

Meillä mökki likellä Särkisalmea, etsimme vaimolle kesäksi tervettä miestä, ikä haitari 40- 60 väliltä. Vaimo pitkiä aikoja yksin mökkeilemässä joten miehelle kesän vietto paikka vapaana. Pientä puuhastelua mökillä, nurmen leikkuuta ym.. tärkeintä pitää vaimon tyydytettynä. Olemme parin vaihtajia olleet vuosia joten luottamus taattu tältä puolelta. T. Pari N 42 M 56v

• Anonyymi

Tässä olisi 47v mies särkisalmen läheltä valmiina kesätalkkariksi mökille puuhastelemaan pihan ja vaimon kanssa. Miten yhteyttä teihin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä olisi 47v mies särkisalmen läheltä valmiina kesätalkkariksi mökille puuhastelemaan pihan ja vaimon kanssa. Miten yhteyttä teihin?

Kiitos vastauksesta. Tulemme laittaa mökin kuntoon heti lumien lähdettyy, voidaan laittaa viestii täällä ja tavata samalla. Toivomme tietenkin hillittyä tuttavuutta kun kyseessä pieni paikka kunta. Vieraita aina käynyt mökillä joten mitään sala hiippailua emme tarkoita. Emme kuiteskaan asu vakituisesti, jokuhan varmaan kiinnittää huomion jos rouva yksin viikkoja ja vieras öitä rouvan luona. Tälläiset ihmiset jätämme omaan arvoonsa, mökille tuntemattomat harvoin uskaltautuu siitä pitää huolta iso koira.

• Anonyymi

Täällä olisi 50v kesä talkkari valmiina piipahtamaan monipuolinen konekanta löytyy huomaamattomasti m50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä olisi 50v kesä talkkari valmiina piipahtamaan monipuolinen konekanta löytyy huomaamattomasti m50

Oletko mistä päin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko mistä päin.

Olen paikallisia pystyn huomaamattomasti toimimaan m50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen paikallisia pystyn huomaamattomasti toimimaan m50

Mökillä voisi vähän tietä korjata jos haluaa, hälventää huomiota. Lähtökohta vaimo tartte kärsii puutteessa, terveys tietysti tärkeintä voi aidosti yhtyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mökillä voisi vähän tietä korjata jos haluaa, hälventää huomiota. Lähtökohta vaimo tartte kärsii puutteessa, terveys tietysti tärkeintä voi aidosti yhtyä.

Kuulostaa hyvältä tulen tienhoito hommiin t.m50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä tulen tienhoito hommiin t.m50

Vaimo tossa mietti oletko varattu. Mökki pari

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaimo tossa mietti oletko varattu. Mökki pari

Olen varattu mut vaimo paljon töissä silloin joudan luottamuksellisesti m50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen varattu mut vaimo paljon töissä silloin joudan luottamuksellisesti m50

Varattu tässä tapauksessa sopivin kun samalta paikka kunnalta. Mökki pari

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varattu tässä tapauksessa sopivin kun samalta paikka kunnalta. Mökki pari

Mites tavataan m50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mites tavataan m50

Tuumme viikoksi lomalle lauantaina 6.4. Näin aisurina ehdotin kyllä vaimolle jospa ajelisimme pääsiäiseksi, pääsisitkö irtautuu kotoasi hoitaa vaimoa. Lähtisin itse Savonlinnaan tuttavaani tapaa siksi aikaa, saisi vaimo pitkästä aikaa nauttia vieraasta kunnolla. Mökki pari

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuumme viikoksi lomalle lauantaina 6.4. Näin aisurina ehdotin kyllä vaimolle jospa ajelisimme pääsiäiseksi, pääsisitkö irtautuu kotoasi hoitaa vaimoa. Lähtisin itse Savonlinnaan tuttavaani tapaa siksi aikaa, saisi vaimo pitkästä aikaa nauttia vieraasta kunnolla. Mökki pari

Kyllä pääsen t m50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä pääsen t m50

Yritän suostutella jos lähtisimme lämmitää mökin. Miten onko lumet sulanneet sielläkin, täällä lunta oikeestaan yhtään. Mökki pari

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Simpeleellä myös varatun pillu kiinnostaa. T. Leski mies oon 66v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yritän suostutella jos lähtisimme lämmitää mökin. Miten onko lumet sulanneet sielläkin, täällä lunta oikeestaan yhtään. Mökki pari

On täällä lunta vielä laittelele viestiä kale.mies1atgmail.com t.m50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On täällä lunta vielä laittelele viestiä kale.mies1atgmail.com t.m50

Olin jo laittamassa kun vaimo äkkäs täytyy tavata ekaksi, pyysi sanoo jos perus suomalinen mies olet, kahvin lisäksi saat herkkuakin. Näillä näkymin tuumme pääsiäiseksi, munathan kuuluu ruoka pöytään. Varmaan vaimo säihkähti kun toinenkin laittoi sähkö osoitteen, haluu varmistuu ettei vedätystä. Mökki pari

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olin jo laittamassa kun vaimo äkkäs täytyy tavata ekaksi, pyysi sanoo jos perus suomalinen mies olet, kahvin lisäksi saat herkkuakin. Näillä näkymin tuumme pääsiäiseksi, munathan kuuluu ruoka pöytään. Varmaan vaimo säihkähti kun toinenkin laittoi sähkö osoitteen, haluu varmistuu ettei vedätystä. Mökki pari

Tulisin mielelläni kahvileipä t.mies50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoittelet itsesi kanssa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tänne tuli näköjään kaikenlaista höpisijää mukaan minä päivänä tulette mökille päin t.m50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulolla vielä. Mökki pari

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulolla vielä. Mökki pari

Kiva t.m50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva t.m50

Olitkin laittanut viestiä emme huomanneet.
        Väliin tulee vaikka minkälaista kantsi välittää.
        Tuttu kävi auraa tien ja pihan valmiiksi, laittoi lämmöt päälle kunnolla kun ylläpito lämpö poissa ollessa ettei putket jäädy. Tuumme huomenna ilta myöhällä, aamusta vaimo haluu laittaa pääsiäis tunnelmaa mökkiin. Makkarin viihtyisäksi aivan sua varten, hörhelö verhoja silitti illalla. Vaistoon kyllä miten kiimassa aina sama juttu kun uuden kaverin tapaa. Oletko isokin mies, kysyn mielen kiinnosta. Mökki pari

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olitkin laittanut viestiä emme huomanneet.
        Väliin tulee vaikka minkälaista kantsi välittää.
        Tuttu kävi auraa tien ja pihan valmiiksi, laittoi lämmöt päälle kunnolla kun ylläpito lämpö poissa ollessa ettei putket jäädy. Tuumme huomenna ilta myöhällä, aamusta vaimo haluu laittaa pääsiäis tunnelmaa mökkiin. Makkarin viihtyisäksi aivan sua varten, hörhelö verhoja silitti illalla. Vaistoon kyllä miten kiimassa aina sama juttu kun uuden kaverin tapaa. Oletko isokin mies, kysyn mielen kiinnosta. Mökki pari

En oo mikään erityisen iso mies t.m50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En oo mikään erityisen iso mies t.m50

Molempia ollut kyllä vaimolla. M.P

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Molempia ollut kyllä vaimolla. M.P

Millaisia te m50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millaisia te m50

Ollaan yrittä pari jotka nautimme vapaa ajasta täysillä. Kuntoilu kuuluu yhtenä osana vapaa ajan viettoon, itsellä lähinnä lenkeily maastossa taasen vaimolla, kuntosali, jooga sekä uinti. Vaimo alkoi treenaa ja pitää huolta kropastaan kun aloitimme parin vaihdon, päätyen etsimään miehiä pelkästään. Tykkää kun miehet ihailevat alastomana, miesten täytyy silti olla perus miehiä sänkyssä. Mistä miehet tykänneet niin muhkeet rinnat ja lantio erottuu kunnolla, kuullut kommentia takaa päin mies kestä kauaa. M. P

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ollaan yrittä pari jotka nautimme vapaa ajasta täysillä. Kuntoilu kuuluu yhtenä osana vapaa ajan viettoon, itsellä lähinnä lenkeily maastossa taasen vaimolla, kuntosali, jooga sekä uinti. Vaimo alkoi treenaa ja pitää huolta kropastaan kun aloitimme parin vaihdon, päätyen etsimään miehiä pelkästään. Tykkää kun miehet ihailevat alastomana, miesten täytyy silti olla perus miehiä sänkyssä. Mistä miehet tykänneet niin muhkeet rinnat ja lantio erottuu kunnolla, kuullut kommentia takaa päin mies kestä kauaa. M. P

Vau Kuulostaa hyvältä tarvitaanko kumia m50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vau Kuulostaa hyvältä tarvitaanko kumia m50

Asensin juuri kaihtimia nyt autossa. Vaimo ei tykkää kumeista, aisurina haluun päästä tietenkin liukkaille. Välineitä sänkyn vieressä yö pöydän laatikossa voin laittaaa valmiiksi köydet sänkyn jalkoihin, jokaisessa narussa käsiraudat saa kiinni käsiin ja nilkkoihin, säädetty oikeaan mittaan pysyy hyvin kiinni jos halut tehdä jotain härskimpää. Avain laatikossa kun raudat avataan, yksi mies tykkäsi antaa raippaa ja nähdä vaimon kärsivän kivusta oli muuten viikon jäljet kehossa, ainut joka kiinni ollessa nai nyrkillä pillua ekaa kertaa. Vaimo jälkikäteen sanoi menettäneensä tajunnan orgasmi niin raju. Hum. Kirjoitin heti aluksi olemme kokeneita et säikähdä, varatut miehet saavat kotona normi seksiä joten moni haluaa kokea rajumpaa jopa irstasta. M.P

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asensin juuri kaihtimia nyt autossa. Vaimo ei tykkää kumeista, aisurina haluun päästä tietenkin liukkaille. Välineitä sänkyn vieressä yö pöydän laatikossa voin laittaaa valmiiksi köydet sänkyn jalkoihin, jokaisessa narussa käsiraudat saa kiinni käsiin ja nilkkoihin, säädetty oikeaan mittaan pysyy hyvin kiinni jos halut tehdä jotain härskimpää. Avain laatikossa kun raudat avataan, yksi mies tykkäsi antaa raippaa ja nähdä vaimon kärsivän kivusta oli muuten viikon jäljet kehossa, ainut joka kiinni ollessa nai nyrkillä pillua ekaa kertaa. Vaimo jälkikäteen sanoi menettäneensä tajunnan orgasmi niin raju. Hum. Kirjoitin heti aluksi olemme kokeneita et säikähdä, varatut miehet saavat kotona normi seksiä joten moni haluaa kokea rajumpaa jopa irstasta. M.P

Oletteko varmasti terveitä paljaalla paras m50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me kyllä olemme siksi varattuja vain tapaamme, vaimo kävi muutama viikko sitten tarkistaa kierukan ja testeissä juuri kesää silmällä pitäen. Saat varmaan parasta suuhoitoa ikinä, tykkää imeskellä ei väsy siihen. Lusikassa voit olla vaikka vuorokauden, nauttii rinnoista ja imeskellä kaulaa ja selkää saa ja tykkää katsella jälkiä kotona. M. P

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hitsi kun kalu seisoo kirjoittaessa, odottanut vieras taasen panee vaimoo kunnolla. M. P

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me kyllä olemme siksi varattuja vain tapaamme, vaimo kävi muutama viikko sitten tarkistaa kierukan ja testeissä juuri kesää silmällä pitäen. Saat varmaan parasta suuhoitoa ikinä, tykkää imeskellä ei väsy siihen. Lusikassa voit olla vaikka vuorokauden, nauttii rinnoista ja imeskellä kaulaa ja selkää saa ja tykkää katsella jälkiä kotona. M. P

Kiva odotan innolla et vaimosi saa m50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva odotan innolla et vaimosi saa m50

Kysyin kahvi tauolla mikä olo, vastasi odotan päästään mökille. Jatkoi jännää kun tiedä minkä lainen mies odottaa ja haluaako mua. Sovittiin lämmitän saunan teille valmiiksi, avantoo en lähde sahaa, hankella voi pyörii jos haluu. Näytin myös mitä tänään viestitelty oli tyytyväinen tiedät et tartte kysellä saako näin tehdä rakastellessa. Mietiskeli tykkäätkö karvattomasta nyt lyhyt karvoitus voi siistiä kyllä pois. M. P

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysyin kahvi tauolla mikä olo, vastasi odotan päästään mökille. Jatkoi jännää kun tiedä minkä lainen mies odottaa ja haluaako mua. Sovittiin lämmitän saunan teille valmiiksi, avantoo en lähde sahaa, hankella voi pyörii jos haluu. Näytin myös mitä tänään viestitelty oli tyytyväinen tiedät et tartte kysellä saako näin tehdä rakastellessa. Mietiskeli tykkäätkö karvattomasta nyt lyhyt karvoitus voi siistiä kyllä pois. M. P

Posliini kyllä para s kaikki käy m50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Posliini kyllä para s kaikki käy m50

Posliinia aiemmat toivoneet suu hoidossa onhan se kaunista katseltavaa. Tosi nuorekas pillu ja kimmoisa kaikki yllättyneet, reenaa kyllä päivittäin geissa kuulilla jopa töissä pitää muutaman tunnin. Haluu tarjota parasta miehelle jonka kanssa yhtyy, itse taasen näen miten tyytyväisenä mies lähtee ja haluu tavata uudestaan. Aisurin silmissä näen aina ihastuneen parin kun eroavat, tietäen toi mies tuntee vaimoni läpi kotaisin, molemmat kiihkeimmillään puhuneet olet rakas/ ihana. Uskon viimeistään orgasmissa joita tulee herkästi olet vaimolle rakas. M. P

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Posliinia aiemmat toivoneet suu hoidossa onhan se kaunista katseltavaa. Tosi nuorekas pillu ja kimmoisa kaikki yllättyneet, reenaa kyllä päivittäin geissa kuulilla jopa töissä pitää muutaman tunnin. Haluu tarjota parasta miehelle jonka kanssa yhtyy, itse taasen näen miten tyytyväisenä mies lähtee ja haluu tavata uudestaan. Aisurin silmissä näen aina ihastuneen parin kun eroavat, tietäen toi mies tuntee vaimoni läpi kotaisin, molemmat kiihkeimmillään puhuneet olet rakas/ ihana. Uskon viimeistään orgasmissa joita tulee herkästi olet vaimolle rakas. M. P

Voikun onnistuisi odotan innolla m50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää Pääsiäisen odotusta sinulle😍
        Pakkohan mun laittaa muutama sananen kivempi tavata. Kiva löytää mökille piristystä tähän meidän juttuun. Mieheni ylistää aina uusille innokkaasti vaimoa, harvempi puoliso niin innoissaan kun vieras kanssani. Oppinut kylläkin tykkää ja nauttii tälläisestä suhteesta.
        Voihan olemme törmänneet paikkakunnalla jossakin, emmehän anna sen häiritä. Olit kysellyt terveydestä, olemme tarkkoja sen suhteen kun tykkään aidosta seksistä jossa molemmat nauttii. Terv. Pääsiäis tipu❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tälläinen vaimo syttyy hetkessä. M. P

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pakkohan mun laittaa muutama sananen kivempi tavata. Kiva löytää mökille piristystä tähän meidän juttuun. Mieheni ylistää aina uusille innokkaasti vaimoa, harvempi puoliso niin innoissaan kun vieras kanssani. Oppinut kylläkin tykkää ja nauttii tälläisestä suhteesta.
        Voihan olemme törmänneet paikkakunnalla jossakin, emmehän anna sen häiritä. Olit kysellyt terveydestä, olemme tarkkoja sen suhteen kun tykkään aidosta seksistä jossa molemmat nauttii. Terv. Pääsiäis tipu❤️

Kuulostatihanalta m50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä varmaan hauska tutustua sinuun kesällä toivottavasti useamminkin ..m50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä varmaan hauska tutustua sinuun kesällä toivottavasti useamminkin ..m50

Olimme kahvilla kun vaimo halus lukee keskustelut, katsoin vasta nyt laittanut viestii sulle. Myhäili kyllä tyytyväisenä meni makkariin, hetken päästä tuli näyttää sileetä herkkua. Tuumme joko yöllä tai huomenna aamusta, tytär voi tulla viikonlopuksi koiran vahdiksi, koira vahtii mökillä liikaa kun nähnyt sua aikaisemmin. M. P

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olimme kahvilla kun vaimo halus lukee keskustelut, katsoin vasta nyt laittanut viestii sulle. Myhäili kyllä tyytyväisenä meni makkariin, hetken päästä tuli näyttää sileetä herkkua. Tuumme joko yöllä tai huomenna aamusta, tytär voi tulla viikonlopuksi koiran vahdiksi, koira vahtii mökillä liikaa kun nähnyt sua aikaisemmin. M. P

Mites treffataan m50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mites treffataan m50

Sopisiko abc tarkenpi aika kun oomme mökillä, juodaan kahvit jutustellaan. Voisin itte lähtee savonlinnaan suoraan, pääsette kahden ajelee mökille. Lämmitän saunan valmiiksi pääseette suoraan saunaan, tutustumaan avoimesti toisiinne. Molemmat tiedätte miksi tapaatte, tartte empia eikä ujostella mitään. Avantoo jaksa alkaa sahaa vaikka vaimo ehdotteli, pyörii lumessa tekee saman tunteen. Saatan jäädä yöksi kaverille joten voitte rauhassa olla kaksistaan. Hyvää tekisi jos voisit kuvia ottaa jopa intiimiäkin ja laittaa minulle, vaimo ei säikähdä tietää tykkään. M. P

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sopisiko abc tarkenpi aika kun oomme mökillä, juodaan kahvit jutustellaan. Voisin itte lähtee savonlinnaan suoraan, pääsette kahden ajelee mökille. Lämmitän saunan valmiiksi pääseette suoraan saunaan, tutustumaan avoimesti toisiinne. Molemmat tiedätte miksi tapaatte, tartte empia eikä ujostella mitään. Avantoo jaksa alkaa sahaa vaikka vaimo ehdotteli, pyörii lumessa tekee saman tunteen. Saatan jäädä yöksi kaverille joten voitte rauhassa olla kaksistaan. Hyvää tekisi jos voisit kuvia ottaa jopa intiimiäkin ja laittaa minulle, vaimo ei säikähdä tietää tykkään. M. P

Vaimo sairastui jäi pääsiäiseksi sairaslomalle en oikein pitkään tapamiiseen pääse mutta parin tunnin visiitti onnistuu jos en itse tule kipeäksi lomallanne pääsen pitemmäksi aikaa m50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaimo sairastui jäi pääsiäiseksi sairaslomalle en oikein pitkään tapamiiseen pääse mutta parin tunnin visiitti onnistuu jos en itse tule kipeäksi lomallanne pääsen pitemmäksi aikaa m50

Lähdemme huomenna aamu päivästä jos tulet kipeeksi laita viestii, silloin emme tule ollenkaan vaan reilun viikon päästä lomalle ja pihoja laittaa.
        Meinasin laittaa mökillä sinisiä nappeja joita varmaan tarvitset ekalla kerralla, ovat laillisia yksi mies joka tapailee vieläkin vaimoa on lääkäri. Tunnin yhdynnän jälkeen vaimon kiima vaan yltyy, tuut huomaa ei kyllästy päin vastoin. M. P

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juteltiin juuri vaimon kanssa, haluaa tavata ilman kiirettä ja rakastella tunteella ei pika panoja. Tiesin kyllä vastauksen myös norofirus nyt jyllää tarttuu varmaan sinuunkin. Tuumme kuiteski reiluksi viikoksi, voitte tavata vaikka päivittäin. M. P

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaimo päättikin emme tule nyt, vasta lomalla sitten. Täähän reissu pelkästään ajatuksena vaimo viettää aikaa sun kanssa rakastellen ilman häiriö tekijöitä siksi koiraakaan olisi otettu mukaan. Vaimo mikään hiljaisin kun kalu sisässä. M. P

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaimo päättikin emme tule nyt, vasta lomalla sitten. Täähän reissu pelkästään ajatuksena vaimo viettää aikaa sun kanssa rakastellen ilman häiriö tekijöitä siksi koiraakaan olisi otettu mukaan. Vaimo mikään hiljaisin kun kalu sisässä. M. P

No sillä viikolla pääsen lähes joka päivä johonkin aikaan käymään en pelkää koiraa m50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sillä viikolla pääsen lähes joka päivä johonkin aikaan käymään en pelkää koiraa m50

Hei😍 sairaudelle mitään mahda. Alunpitäin pitikin tulla lomilla mutta aisuri mieheni kevät paineessa päätti toisin. Vähän säälittää miten touhusi et tapaan sun, täytyy myöntää hyvältä tuntui pitkän tauon jälkeen. Mieshän kertonutkin tykkään rauhassa nauttia, kun ekaa kertaa tavataan. Ehkä olen seksuaallisesti yli agtiivinen kun vauhtiin pääsen, tapaamani kumppannit kyllä tykänneet. Voimme tavata päivittäin jos tykkäät eka kerran jälkeen, mieheni puuhastelee omia juttujaan. Aisurihan tykkää kuunnella rakastelun ääniä, makkariin tule koskaan katsomaan. Hyvää Pääsiäistä sinulle ja lento suukko, olet mielessäin fantasioissa💋💞

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei😍 sairaudelle mitään mahda. Alunpitäin pitikin tulla lomilla mutta aisuri mieheni kevät paineessa päätti toisin. Vähän säälittää miten touhusi et tapaan sun, täytyy myöntää hyvältä tuntui pitkän tauon jälkeen. Mieshän kertonutkin tykkään rauhassa nauttia, kun ekaa kertaa tavataan. Ehkä olen seksuaallisesti yli agtiivinen kun vauhtiin pääsen, tapaamani kumppannit kyllä tykänneet. Voimme tavata päivittäin jos tykkäät eka kerran jälkeen, mieheni puuhastelee omia juttujaan. Aisurihan tykkää kuunnella rakastelun ääniä, makkariin tule koskaan katsomaan. Hyvää Pääsiäistä sinulle ja lento suukko, olet mielessäin fantasioissa💋💞

Samoin suukot sinne nähdään reilun viikon päästä m50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yritin ehdoottaa jos laitan viestii tälle kaverille josta kerroinkin, eronnut asuu yksin ois varmaan tullut meille. Ollut vaimon kanssa kymmenkunta kertaa, viimeksi ennen jolua koko viikon lopun. Tyrmäsi heti odottaa lomaan asti sua, uusi kumppani kiihottavampi tässä tapauksessa. Kesällä tartte puutteessa olla, varma saanti aina mökillä. Kokemusta myös kahdesta vieraasta parisen vuotta sitten mökillä oli yksin kuukauden. Vakkari ehdotti hyvää kaveria mukaan, sai suostumuksen vaimolta tykkäsi olla kahden kanssa. Kerroin jos kesän tapailette sulla luotettava ystävä. M. P

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihana saada suukko viestin välityksellä🥰
        Yllätynyt miten kiihottunut olin kuntoillessa, mieskin jopa yllättyi kun kerroin. Valmistauduin henkisesti niin täysillä tapaamiseen, tuli jotenkin tyhjä olo ensin joka vaihtui eroottiseksi, yllättynyt tunteesta💘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulee pitkä odotus nähnyt ihan äsken vaimoo noin kiimassa, tuntuu kyllä hyvältä nähdä tollasena. Saunaan kohta meemme sitten sänkyyn, otimme tossa viiniä kädet vaimolla hapuilee jalkojeni väliin. Sanoinkin olen varmaan väli kappale sänkyssä, fantasioissa varmaan mökillä sun kanssa. Mietinkin pitääkö ajaa huomenna mökille jos yhtään rauhotu. Hitsi kun tykkään tosta muijasta. T. M. P

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihana saada suukko viestin välityksellä🥰
        Yllätynyt miten kiihottunut olin kuntoillessa, mieskin jopa yllättyi kun kerroin. Valmistauduin henkisesti niin täysillä tapaamiseen, tuli jotenkin tyhjä olo ensin joka vaihtui eroottiseksi, yllättynyt tunteesta💘

Hyvää pitkä perjantaita kiihkeitä suudelmia sinne 😘💕

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin sinulle! Tuli hurjasteltua viime yönä, vaimo nukkuu vieläkin. Kuusituntia yhdyntää välillä pieniä taukoja ja juominkia maistellen. Onneksi asuta kerros talossa, huuto oli rajua orgasmissa vaimolla. Vähänkin kun mainisin susta et kuvittelet sinä panet orgasmi saman tein. Imennyt pitkilteen kotona kalua niin ahnaasti nyt fantasioi imee sua. Näytän viestisi kunhan herää, tykkää kun vieras laittaa suukkoja. M. P

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin sinulle! Tuli hurjasteltua viime yönä, vaimo nukkuu vieläkin. Kuusituntia yhdyntää välillä pieniä taukoja ja juominkia maistellen. Onneksi asuta kerros talossa, huuto oli rajua orgasmissa vaimolla. Vähänkin kun mainisin susta et kuvittelet sinä panet orgasmi saman tein. Imennyt pitkilteen kotona kalua niin ahnaasti nyt fantasioi imee sua. Näytän viestisi kunhan herää, tykkää kun vieras laittaa suukkoja. M. P

Huh tellä kova meno t.m50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi aloitimme kolmansien käytön vaimolle, muuten pitkässä liitossa seksi varmaan lopahtanut myös meillä. Laitoin muuten viestii mökki tutulle käy pinentämässä lämmöt, kerroin sairaus yllätti. Tämä kaveri kyllä vaistoo harrastuksen, nähnyt vieraita jotka miehiä koskaan puhuttu asiasta. M. P

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pakko kertoa. Naidessa takaa päin juttelin entä jos sinä tuotkin kesällä mukana kaverisi, saisit nyt imeä toista kun toinen tulee takaa. Tuli valtava purkaus, huusi ihanaa halun lisää. M. P

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pakko kertoa. Naidessa takaa päin juttelin entä jos sinä tuotkin kesällä mukana kaverisi, saisit nyt imeä toista kun toinen tulee takaa. Tuli valtava purkaus, huusi ihanaa halun lisää. M. P

Kuulostaa kivalta m50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihana saada tälläisiä viestejä💓💔 melkein sydän särkyy. Mieheni kertoillut yksityis kohtaisesti yö elämästä. Pitkästä aikaa kotona kahden hellitty koko yö. Aisuri mies sai unohtaa puheillaan että olen hänen kansaan. Olin kuin aidosti mökillä kanssasi monta tuntia. Todellakaan normisti rakastele tälleen, aisuri edes nauti kunnolla oman puolison kanssa. Harrastuksen myötä omakin nautinto tulee vieraan sylissä. Ymmärrän tätä kautta miehiä jotka etsivät toisten puolisoa.
        Samoin naisetkin kokee hyvää oloa ja jännitystä vieraan kanssa rakastellessa. Nautin kun tapaan ekaa kertaa miehen, miten mies hehkuu ja odottaa pääsee riisumaan vaatteeni. Samoin toisin päin avamaan housun vetoketjun jotta saan käteeni sen kalleiman. Naisten keskustelu sivuilla puhutaan avoimesti parisuhteista ja seksi vaikeuksista puolisoiden kesken. Suukko siulle🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihana saada tälläisiä viestejä💓💔 melkein sydän särkyy. Mieheni kertoillut yksityis kohtaisesti yö elämästä. Pitkästä aikaa kotona kahden hellitty koko yö. Aisuri mies sai unohtaa puheillaan että olen hänen kansaan. Olin kuin aidosti mökillä kanssasi monta tuntia. Todellakaan normisti rakastele tälleen, aisuri edes nauti kunnolla oman puolison kanssa. Harrastuksen myötä omakin nautinto tulee vieraan sylissä. Ymmärrän tätä kautta miehiä jotka etsivät toisten puolisoa.
        Samoin naisetkin kokee hyvää oloa ja jännitystä vieraan kanssa rakastellessa. Nautin kun tapaan ekaa kertaa miehen, miten mies hehkuu ja odottaa pääsee riisumaan vaatteeni. Samoin toisin päin avamaan housun vetoketjun jotta saan käteeni sen kalleiman. Naisten keskustelu sivuilla puhutaan avoimesti parisuhteista ja seksi vaikeuksista puolisoiden kesken. Suukko siulle🥰

Samoin odotan innolla suukkoja m50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin odotan innolla suukkoja m50

Maistui saat takaisin🤗
        Mies ihmeissään kun puhelimen vein.
        Muistanut kysyy miten vaimosi vointi entä sinun. T. Kesä heilasi " voin nyt kai sanoa"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maistui saat takaisin🤗
        Mies ihmeissään kun puhelimen vein.
        Muistanut kysyy miten vaimosi vointi entä sinun. T. Kesä heilasi " voin nyt kai sanoa"

Moikka kesäheilani vaimolla vielä kuumetta mulla vähän flunssaa alkaa helpottaa m50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moikka kesäheilani vaimolla vielä kuumetta mulla vähän flunssaa alkaa helpottaa m50

Täytyy vain muistaa levätä😍😍
        Tänään alkoi naisten painajaiset piti alkaa alku viikosta. Varmaan viime yön hurvittelu aikaisti vuotoa, onneksi pari päivää runsaampana sitten ohi. Mies tossa pyysi kysyä oletko katsonut tanssii tähtien kanssa. Helena Ahti- Halberg melkein saman ikäinen kanssani, moni jopa tulee kysyy olenko hän. Aisuri yrittää kertoa etukäteen sinulle mitä odottaa. Totta olen kyllä saman muotoinen. T. Kesä heilasi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täytyy vain muistaa levätä😍😍
        Tänään alkoi naisten painajaiset piti alkaa alku viikosta. Varmaan viime yön hurvittelu aikaisti vuotoa, onneksi pari päivää runsaampana sitten ohi. Mies tossa pyysi kysyä oletko katsonut tanssii tähtien kanssa. Helena Ahti- Halberg melkein saman ikäinen kanssani, moni jopa tulee kysyy olenko hän. Aisuri yrittää kertoa etukäteen sinulle mitä odottaa. Totta olen kyllä saman muotoinen. T. Kesä heilasi

Vau olet varmasti upea pikaisia painajaisten loppumista m50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vau olet varmasti upea pikaisia painajaisten loppumista m50

Kiitos jos noin mietit😍
        Katselimme kalpa ilves ottelua yhdessä, juttelimme tietenkin susta. Koskaan haettu täällä seuraa aiemmin nyt tärpäsi heti. Mökille vaikeaa löytää läheltä varattua miestä. Viime kesänä seuralainen löytyi Savonlinnasta, varatulle ongelma matka joutui selittelee Parikkalan reissuja. Tulevana kesänä olen yli kuukauden yksin ilman miestäni. Onneksi löysimme sinut voit tulla luokseni kun hellyyttä ja seksiä kaipaat tai vaihtelua arkeen. Kumpikaan tartte pelätä tauteja kun vaki kumppani molemmilla. Kauniita unia sinulle🤗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos jos noin mietit😍
        Katselimme kalpa ilves ottelua yhdessä, juttelimme tietenkin susta. Koskaan haettu täällä seuraa aiemmin nyt tärpäsi heti. Mökille vaikeaa löytää läheltä varattua miestä. Viime kesänä seuralainen löytyi Savonlinnasta, varatulle ongelma matka joutui selittelee Parikkalan reissuja. Tulevana kesänä olen yli kuukauden yksin ilman miestäni. Onneksi löysimme sinut voit tulla luokseni kun hellyyttä ja seksiä kaipaat tai vaihtelua arkeen. Kumpikaan tartte pelätä tauteja kun vaki kumppani molemmilla. Kauniita unia sinulle🤗

Kauniita unija sinne myös näe eroottisia unia niin minäkin 💖❤️‍🩹 t.m50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauniita unija sinne myös näe eroottisia unia niin minäkin 💖❤️‍🩹 t.m50

Ihana saada lukea kahvipöydässä hellyyden täyteinen viesti💘
        Loma ja mökillä yksin pyytäisin sut aamu kahville. T. Heilasi
        Uskalsin laittaa omasta kännykästä kun syntymä aikakin tarvitaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihana saada lukea kahvipöydässä hellyyden täyteinen viesti💘
        Loma ja mökillä yksin pyytäisin sut aamu kahville. T. Heilasi
        Uskalsin laittaa omasta kännykästä kun syntymä aikakin tarvitaan.

Huomenta aamukahvi sattuisi monesti päivä rytmiin hyvin pidennettynä kaikella kivalla 🥰m50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomenta aamukahvi sattuisi monesti päivä rytmiin hyvin pidennettynä kaikella kivalla 🥰m50

Herään kesäisin viiden aikoihin käyn järvessä, terasille kahvi ihailen aurinkon nousua. Ihana heti aikaisin rakastella kanssasi kun linnut laulaa järvi aivan tyyni. Tietysti sinun ehdoilla ettei kotona tuu ongelmia, hirsi aitta erillään mökistä olen sisustanut lemmen pesäksi. Mieshän kertoikin varustuksesta emme tuttavia laita yöksi sinne. Tiehän kääntyy mökille mutta jatkoimme tietä suoraan teimme kääntöpaikan ja parkin yhdelle autolle josta polku aitalle. Miehen suunnitelma juuri vieraalle luokseni huomaamattomasti. Viime kesänä mökillä ystäviä yöpyi aamusta sain kesä miehen viereeni.
        Kukaan tiennyt että rakasteltiin mökissä paitsi mieheni. T. Suukko sinulle🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herään kesäisin viiden aikoihin käyn järvessä, terasille kahvi ihailen aurinkon nousua. Ihana heti aikaisin rakastella kanssasi kun linnut laulaa järvi aivan tyyni. Tietysti sinun ehdoilla ettei kotona tuu ongelmia, hirsi aitta erillään mökistä olen sisustanut lemmen pesäksi. Mieshän kertoikin varustuksesta emme tuttavia laita yöksi sinne. Tiehän kääntyy mökille mutta jatkoimme tietä suoraan teimme kääntöpaikan ja parkin yhdelle autolle josta polku aitalle. Miehen suunnitelma juuri vieraalle luokseni huomaamattomasti. Viime kesänä mökillä ystäviä yöpyi aamusta sain kesä miehen viereeni.
        Kukaan tiennyt että rakasteltiin mökissä paitsi mieheni. T. Suukko sinulle🥰

Voi kun ihanaa olisi kiva tutustua vaik jutellen privaatosti jotta kaikki ei lukisi 😍.50v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies pyytää kertoo aitan sisutuksesta tärkeimmän itse emmin voinko täällä. Miehet kyllä tykänneet kun nähneet. 🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies pyytää kertoo aitan sisutuksesta tärkeimmän itse emmin voinko täällä. Miehet kyllä tykänneet kun nähneet. 🥰

Haluaisitko laittaa s postia m50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluaisitko laittaa s postia m50

Houkuttaisi kyllä😍 olemme tehneet päätöksen yhteystiedot kun tavataan. Ekaa miestä kun etsimme jouduimme huijatuksi, mies laittoi intiimiä kuvia jossa kasvoni näkyi. Päätyivät oliko omatkuvat sivustolle, tuli varmaan satoja viestejä. Olemme kertoneet sinulle enemmän kuin aikaisemmin koskaan. Aisurihan on aisuri loppu ikänsä, hän asentanut savun sumuiset peilit kattoon ja sänkyn päätyyn. Video kameroita kolme ja mikkit tehokkaat, tykkää katsella kun vaimo vieraan kanssa. Onneksi mökistä voin katkaista yhteyden, miehet kyllä nauttineet jopa halunneet kamerat välillä päälle.
        Olemme katselleet yhdessäkin jälkikäteen otoksia, kiihottavan eroottisia lähelle suumattuna. Tietysti jos kiellät mies saa katseltavaa, miehet saaneet videoita itselleen katseltavaksi. Aluksi olin vasten luovuttamisesta videoita, mietittyäni asiia suostuin kaksi alastonta nauttii toisistaan jopa kaunista. Voihan joku näistä miehistä katsella kaverinsa kanssa, tää kuiteski meidän juttu emme ole pää pensaassa. T. Heilasi myös tänkin jälkeen🤗💞

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Houkuttaisi kyllä😍 olemme tehneet päätöksen yhteystiedot kun tavataan. Ekaa miestä kun etsimme jouduimme huijatuksi, mies laittoi intiimiä kuvia jossa kasvoni näkyi. Päätyivät oliko omatkuvat sivustolle, tuli varmaan satoja viestejä. Olemme kertoneet sinulle enemmän kuin aikaisemmin koskaan. Aisurihan on aisuri loppu ikänsä, hän asentanut savun sumuiset peilit kattoon ja sänkyn päätyyn. Video kameroita kolme ja mikkit tehokkaat, tykkää katsella kun vaimo vieraan kanssa. Onneksi mökistä voin katkaista yhteyden, miehet kyllä nauttineet jopa halunneet kamerat välillä päälle.
        Olemme katselleet yhdessäkin jälkikäteen otoksia, kiihottavan eroottisia lähelle suumattuna. Tietysti jos kiellät mies saa katseltavaa, miehet saaneet videoita itselleen katseltavaksi. Aluksi olin vasten luovuttamisesta videoita, mietittyäni asiia suostuin kaksi alastonta nauttii toisistaan jopa kaunista. Voihan joku näistä miehistä katsella kaverinsa kanssa, tää kuiteski meidän juttu emme ole pää pensaassa. T. Heilasi myös tänkin jälkeen🤗💞

Mennään näillä ensi tapaamiseen asti pitäisi viikko pärjätä pusuja m50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mennään näillä ensi tapaamiseen asti pitäisi viikko pärjätä pusuja m50

Laitoin takaisin😍 käymme lavalla tansseissa tykkään, mieheni kömpelö tanssin suhteen. Kyllähän monasti miehet villiintyy kun nainen lyhyessä kesä hameessa ja kesäisessä paidassa. Useesti pyydetään lavan ulkopuolelle jos ihana tansittaja avoimesti lähden mukaan. Hellyyttäkin usein saanut jos mies liikkeellä asunto autolla, miehenihän odottaa että olisin yhtynyt autossa. Yleensä nämä miehet ei paikka kuntalaisia jotka asunto autolla tulevat etsii viihdykettä autoonsa. Yhden paikallisen rajamiehen kanssa päädyin tansien jälkeen aittaan mökille, vietettiin ihana seuraava päivä yhdessä. Hän kylläkin muuttanut lapin rajalle töihin, viestittelee silloin tällöin kiva kun muistaa hyvällä. Siksihän etsimme ja löysin sinut tartte hakee miestä tanseista. Tekisi mieli vastata tohon viestiin jossa mainitaan vieras tuntuu paremmalta. Tälläisessa suhteessa kuin meillä, pitää täysin paikkansa. T. Kesä heila💘💘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laitoin takaisin😍 käymme lavalla tansseissa tykkään, mieheni kömpelö tanssin suhteen. Kyllähän monasti miehet villiintyy kun nainen lyhyessä kesä hameessa ja kesäisessä paidassa. Useesti pyydetään lavan ulkopuolelle jos ihana tansittaja avoimesti lähden mukaan. Hellyyttäkin usein saanut jos mies liikkeellä asunto autolla, miehenihän odottaa että olisin yhtynyt autossa. Yleensä nämä miehet ei paikka kuntalaisia jotka asunto autolla tulevat etsii viihdykettä autoonsa. Yhden paikallisen rajamiehen kanssa päädyin tansien jälkeen aittaan mökille, vietettiin ihana seuraava päivä yhdessä. Hän kylläkin muuttanut lapin rajalle töihin, viestittelee silloin tällöin kiva kun muistaa hyvällä. Siksihän etsimme ja löysin sinut tartte hakee miestä tanseista. Tekisi mieli vastata tohon viestiin jossa mainitaan vieras tuntuu paremmalta. Tälläisessa suhteessa kuin meillä, pitää täysin paikkansa. T. Kesä heila💘💘

Mua kerran oli kiihkeän tuntuinen pari täällä sovittiin tapaaminen ei tullut koskaan ja sit katosi toivottavasti teidän kanssa käy paremmin m50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mua kerran oli kiihkeän tuntuinen pari täällä sovittiin tapaaminen ei tullut koskaan ja sit katosi toivottavasti teidän kanssa käy paremmin m50

Oiskohan tää pari ekaa kertaa etsinyt miestä vaimolle, syvemmin keskenään keskustellen. Mies tajunnut viime hetkellä sähän tulet yhtyy hänen vaimoon. Eka kerta itselläkin usein mielessä vaikka mieheni houkutteli että tykkää.
        Tunteet seilasi laidasta laitaan kun tapasin vanhemman miehen, todeksi muuttui kun mies suuteli ja samalla avasi paidan napit, tunsin käden hyväilevän rintaani jolloin nännini kovettuivat. Siinä vaiheessa tajusin halun tätä miestä oikeesti, rskastelimme ilman estoja molemmat. Eka kerta tärkein jää molemmille hyvä olo, nykyään tärkeintä mies haluaa nähdessään ekan kerran siksi pidän huolta kunnostani ja ulkonäöstäni. Mies saa olla mies kunhan hygieeniasta huolehtii, tietysti jos töistä suoraan tulee suihkun kautta sänkyyn. Kerron mun kutsuma nimi ystävien kesken on Kati. Ehkä joku tunnistaa jos sivuilla käy, etsii varmaan vaihtelua myös. Olen juuri seljälläni sänkyssä, haluisitko reisieni väliin liimautua. T. Hali sinulle🥰 Kati

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oiskohan tää pari ekaa kertaa etsinyt miestä vaimolle, syvemmin keskenään keskustellen. Mies tajunnut viime hetkellä sähän tulet yhtyy hänen vaimoon. Eka kerta itselläkin usein mielessä vaikka mieheni houkutteli että tykkää.
        Tunteet seilasi laidasta laitaan kun tapasin vanhemman miehen, todeksi muuttui kun mies suuteli ja samalla avasi paidan napit, tunsin käden hyväilevän rintaani jolloin nännini kovettuivat. Siinä vaiheessa tajusin halun tätä miestä oikeesti, rskastelimme ilman estoja molemmat. Eka kerta tärkein jää molemmille hyvä olo, nykyään tärkeintä mies haluaa nähdessään ekan kerran siksi pidän huolta kunnostani ja ulkonäöstäni. Mies saa olla mies kunhan hygieeniasta huolehtii, tietysti jos töistä suoraan tulee suihkun kautta sänkyyn. Kerron mun kutsuma nimi ystävien kesken on Kati. Ehkä joku tunnistaa jos sivuilla käy, etsii varmaan vaihtelua myös. Olen juuri seljälläni sänkyssä, haluisitko reisieni väliin liimautua. T. Hali sinulle🥰 Kati

Haluaisin katiseni 💗m50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluaisin katiseni 💗m50

Kiva🤗 kuulostit niin ala kuloiselta. Mehän voida mökkiä siirtää eikä aittaa, mieheni pyysi kertoo kiimasempaa ja tiukempaa saat etsiä kuulema. Toivotaan tykkäät halut käydä luonani usein kesän aikana. Tärkeintä lähdet tyytyväisenä mökiltä omiin hommiisi, voit tulla ilmoittamatta kun mieli tekee, tiedät en kieltäydy eikä aina tartte pitkää aikaa katsoa. Juodaan kahvit ja pika yhdyntä välillä kivaa, itse saan orgasmin kun vaistoon sun laukeevan sisääni. Kumppanit ihmetteli miten pystyn saamaan orgasmin yhtä aikaa, johtuu kiihotun kun tunnen mieheltä tulee. Huudan kyllä kovaa samaan aikaan yleensä miesten mieleen. Onneksi naapuri kauempana, hirsi kyllä vaimentaa ääntä jos mökillä muita pihalle kyllä kuuluu. En vaan pysty olla hiljaa orgasmi niin kokonais valtainen. Kati🧚‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva🤗 kuulostit niin ala kuloiselta. Mehän voida mökkiä siirtää eikä aittaa, mieheni pyysi kertoo kiimasempaa ja tiukempaa saat etsiä kuulema. Toivotaan tykkäät halut käydä luonani usein kesän aikana. Tärkeintä lähdet tyytyväisenä mökiltä omiin hommiisi, voit tulla ilmoittamatta kun mieli tekee, tiedät en kieltäydy eikä aina tartte pitkää aikaa katsoa. Juodaan kahvit ja pika yhdyntä välillä kivaa, itse saan orgasmin kun vaistoon sun laukeevan sisääni. Kumppanit ihmetteli miten pystyn saamaan orgasmin yhtä aikaa, johtuu kiihotun kun tunnen mieheltä tulee. Huudan kyllä kovaa samaan aikaan yleensä miesten mieleen. Onneksi naapuri kauempana, hirsi kyllä vaimentaa ääntä jos mökillä muita pihalle kyllä kuuluu. En vaan pysty olla hiljaa orgasmi niin kokonais valtainen. Kati🧚‍♀️

Kivalta kuulostaa tahtosin jo niin huudattaa sinua Katiseni viikon päästä varmaan päästään 😍m50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kivalta kuulostaa tahtosin jo niin huudattaa sinua Katiseni viikon päästä varmaan päästään 😍m50

Ihana kun sanot suoraan🤗 saat huudattaa aitassa niin kauan kun jaksat. Miehellä napit sitä varten laatikossa jos haluat lisä potkua. Kerroin joku tunnistaa Kati kutsuma nimen. Punkaharjulta soitti ystävä pariskunnan vaimo, miehensä käynyt lukee täällä viestejä. Molemmat tietää meistä ja vapaasta suhteesta seksiin liittyen, olivat innoissaan kun löytänyt kaverin kesäksi. Ovat myös nähneet aitta kamarin jossa vieraan kanssa nautin seksistä. Olivat viime kesänä mökillä useemman kerran kun savolinnasta mies oli kanssani. Kuulleet kyllä miten nautin vieraasta miehestä. Tulevat varmaan näkee sinutkin tartte säikähtää jos ovat kyläilemässä. Tykkäävät loikoilla laiturilla silti voidaan aitassa yhtyä rauhassa jos sattusit tulee heidän aikaan. Meidän ikäisiä nuorekkaita molemmat, kysyt kuiteski olemmeko harrastaneet parin vaihtoa olemme useesti kesäisin. T. Kati❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihana kun sanot suoraan🤗 saat huudattaa aitassa niin kauan kun jaksat. Miehellä napit sitä varten laatikossa jos haluat lisä potkua. Kerroin joku tunnistaa Kati kutsuma nimen. Punkaharjulta soitti ystävä pariskunnan vaimo, miehensä käynyt lukee täällä viestejä. Molemmat tietää meistä ja vapaasta suhteesta seksiin liittyen, olivat innoissaan kun löytänyt kaverin kesäksi. Ovat myös nähneet aitta kamarin jossa vieraan kanssa nautin seksistä. Olivat viime kesänä mökillä useemman kerran kun savolinnasta mies oli kanssani. Kuulleet kyllä miten nautin vieraasta miehestä. Tulevat varmaan näkee sinutkin tartte säikähtää jos ovat kyläilemässä. Tykkäävät loikoilla laiturilla silti voidaan aitassa yhtyä rauhassa jos sattusit tulee heidän aikaan. Meidän ikäisiä nuorekkaita molemmat, kysyt kuiteski olemmeko harrastaneet parin vaihtoa olemme useesti kesäisin. T. Kati❤️

Kivalta kuulostaa joko sovitellaan ensi tapaaminen su iltapäivään vai ma aamuun m50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieheni pysy nahoissaan kun viestittelen kanssasi. Tuun nukkuu yksin loman ajan aitassa jos aamuisin haluat mieluiten käydä luonani. Mieheni nukkuu mökissä ja touhuilee aamuisin omia juttuja. Aitassa voin keittää kahvit saamme olla rauhassa ja nauttia toisistamme.🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kivalta kuulostaa joko sovitellaan ensi tapaaminen su iltapäivään vai ma aamuun m50

Voidaan tavata su iltapäivällä abc: lä. Lähdetään siitä mökille näet reitin, haluan tietysti rakastella kanssasi. Maanantai aamuna osaat tulla jos mieli tekee aamusta. Itselläni tiedän halut aamusta kun saan maistaa sua sunnuntaina. Sanoin miehelleni miten jaksan odottaa, tekee vaan niin mieli. Ihana jos pääsisit käymään joka päivä viikon aikana, pakkohan olla kauaa jos työt tai kotiolot estää. Ehkä aikaa joudut varaa enemmän jos jostain erikoista haluat toteuttaa, sidottuna sänkyyn minut onnistuu. T. Kati

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies sanoi jos tykkäät kokeilla nyrkki naintia kun olen sidottuna. Voin sanoa silloin ulvon suoraa huutoa, tuntuu niin hyvältä orgasmit lopu koko nainnin aikana, kastut kyllä märäksi siinä samalla. T. Kati

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies sanoi jos tykkäät kokeilla nyrkki naintia kun olen sidottuna. Voin sanoa silloin ulvon suoraa huutoa, tuntuu niin hyvältä orgasmit lopu koko nainnin aikana, kastut kyllä märäksi siinä samalla. T. Kati

Katsellaan su aika taulua moneltako pääsen ma onnistuu jo pitempi aikakin kyllä varmaan ainakin melkein joka päivä pääsen toisinaan pitemmin toisinaan pikana seisoo jo kun ajattelen sua m50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieheni pysy nahoissaan kun viestittelen kanssasi. Tuun nukkuu yksin loman ajan aitassa jos aamuisin haluat mieluiten käydä luonani. Mieheni nukkuu mökissä ja touhuilee aamuisin omia juttuja. Aitassa voin keittää kahvit saamme olla rauhassa ja nauttia toisistamme.🥰

Uskallan kertoa varmaan mieheni sairas toive katsoa kameroiden välityksellä raiskaus, väkisin ottaminen niin että kehoni mustelmilla. Kaksi kumppania ollut joilla sama fantasia joka kerta toteuttivat miehen toiveen. Uskomatonta kyllä saivat aikaiseksi elämäni parhaat orgasmit. Tämähän onnistu kuin kesä aikaan, mustelmat kestää parantua jonkun aikaa. Siksi kerroin jos sinulla arempikin fantasia kanssani onnistuu, virtsa leikit esim.yhdynnässä haluisit laskea sisääni, tuntuu tosi hyvältä ja lämpimältä. Kerroimme olemme kokeneita seksin suhteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskallan kertoa varmaan mieheni sairas toive katsoa kameroiden välityksellä raiskaus, väkisin ottaminen niin että kehoni mustelmilla. Kaksi kumppania ollut joilla sama fantasia joka kerta toteuttivat miehen toiveen. Uskomatonta kyllä saivat aikaiseksi elämäni parhaat orgasmit. Tämähän onnistu kuin kesä aikaan, mustelmat kestää parantua jonkun aikaa. Siksi kerroin jos sinulla arempikin fantasia kanssani onnistuu, virtsa leikit esim.yhdynnässä haluisit laskea sisääni, tuntuu tosi hyvältä ja lämpimältä. Kerroimme olemme kokeneita seksin suhteen.

Oottehan aika seksipetoja oliko viime yö villi katsotaan mitä uskallan toteuttaa kuin usein teillä savonlinnan mies pääsi käymään alkaa tässä halut yltymään suukkoja 💖m50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katsellaan su aika taulua moneltako pääsen ma onnistuu jo pitempi aikakin kyllä varmaan ainakin melkein joka päivä pääsen toisinaan pitemmin toisinaan pikana seisoo jo kun ajattelen sua m50

Illalla tuli naapurit iltaa istuu. Sunnuntaina luulen molemmat tuumme hetkessä kun ekaa kertaa yhdymme. Ihana kun reakoi ajatukseen samoin kostun viestitellessä. Olet juuri mielessä🤗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oottehan aika seksipetoja oliko viime yö villi katsotaan mitä uskallan toteuttaa kuin usein teillä savonlinnan mies pääsi käymään alkaa tässä halut yltymään suukkoja 💖m50

Emmehän kotona keskenään harrasta normaalia eneppää. Kesäisin kylläkin mies etsii miehiä jotka kanssani, silloin toteutetaan juuri mökillä rajumpiakin miesten toiveita. Savonlinnan mies kävi joka arkipäivä kun töissä Simpeleellä, yleensä töiden jälkeen parituntia yhdyttiin. Viime yönä yhdytty vuotoa vielä, hoidin mieheni suuseksillä tykkään.T. Kati👄🫦

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Emmehän kotona keskenään harrasta normaalia eneppää. Kesäisin kylläkin mies etsii miehiä jotka kanssani, silloin toteutetaan juuri mökillä rajumpiakin miesten toiveita. Savonlinnan mies kävi joka arkipäivä kun töissä Simpeleellä, yleensä töiden jälkeen parituntia yhdyttiin. Viime yönä yhdytty vuotoa vielä, hoidin mieheni suuseksillä tykkään.T. Kati👄🫦

Kuis haluat et eka tapaaminen menee miten etenemme millaista haluattyydytän itseäni ajatellen sinua m50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuis haluat et eka tapaaminen menee miten etenemme millaista haluattyydytän itseäni ajatellen sinua m50

Ai kun suloista ja ihanaa kun tyydytät ja mietit minua💞❤️ Pukeudun kyllä sillä ajatuksella että kiinnostut nähdessäsi. Mieheni lähtee saman tein viettää aikaa ystävä parin luokse punkaharjulle josta kerroinkin. Tutustututaan sänkyssä hyvän musiikin soidessa, toisiimme alastomina hämy valossa. Tykkään suudella miehen vartaloa kiusoittelevasti myös sitä. Normi yhdyntä asentoja vaihdellen ei kiireellä, kunhan kalusi tunnen sisässäni hitaasti liikkuen.
        Tuut huomaa orgasmeja saan perä jälkeen, kuulet kyllä huudosta. Olen aivan kiimassa suhun kun laitan tätä viestii🩷💋 aisuri onnessaan tossa vieresä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai kun suloista ja ihanaa kun tyydytät ja mietit minua💞❤️ Pukeudun kyllä sillä ajatuksella että kiinnostut nähdessäsi. Mieheni lähtee saman tein viettää aikaa ystävä parin luokse punkaharjulle josta kerroinkin. Tutustututaan sänkyssä hyvän musiikin soidessa, toisiimme alastomina hämy valossa. Tykkään suudella miehen vartaloa kiusoittelevasti myös sitä. Normi yhdyntä asentoja vaihdellen ei kiireellä, kunhan kalusi tunnen sisässäni hitaasti liikkuen.
        Tuut huomaa orgasmeja saan perä jälkeen, kuulet kyllä huudosta. Olen aivan kiimassa suhun kun laitan tätä viestii🩷💋 aisuri onnessaan tossa vieresä.

Milloin viimeksi ootte saaneet vierasta onko talvella ollut m50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joulua ennen jonka kanssa aiemminkin ollut.
        Kolme kuukautta pisin väli etten saanut vierasta.
        Mieheni haluaa et laukeisit pari kolme kertaa, sisääni ja rintoihin kasvoille. Levität spermat iholleni tykkää tulla itse heti perään kun lähdet. Saan nopsaan toimii sut uudelleen hetken hellimisen jälkeen, savonlinnan kaveri yllättyi mökillä kun neljästi sai orgasmin rakastelun aikana. Kertoi hyvä kun pääsi kotiin niin raukee ja tyhjä olo. Miheni tykkää vieraan tuoksusta nuolee iholtani kuivuneet spermat. Itsekkin tykkään iho kiristyy kun sperma kuivuu, yksin kesällä en pese koko päivänä joskus menen nukkuukin ilman järvessä käyntiä. T. Kati

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerroin kerran ollut pikallisen kanssa, mies virkisti muistiani. Yleensä pysty menee mies hierojalle, viime kesänä mieheni varasi ajan mökillä ollessani. Vakuutti osaava hieroja kertonut olen herkkä, uskaltauduin koittaa kun edellisenä iltana vakkarin kanssa rakastellut. Aamu aika klo.8 ajoin parkkiin ja motivoin hierontaa varten mieleni, lyhyessä hameessa mentyäni sisälle, vanhempi mies kutsui huoneeseen. Ilmoitti miehesi varannut koko vartalo käsittelyn, ajattelin apua minulla läpinäkyvät pienet alkkarit. Hieroja ilmoitti voit riisua päällys vaatetuksen käydä mahallesi käyn sillä aikaa vessassa. Nostin päätäni juuri kun mies palasi näin miten kolisitsi housuissa miehellä seisoi. Hän aloitti jaloista siirtyen paroihini vetäen pikkarini sääriini saakka, miehet kädet isot ja vahvat tunsin miten kiihotuin en pystynyt vastustaa. Reisiä hierottaessa menetin otteen jolloin levitin reisiäni aloin voihkia ääneen. Mies sanoi rauhallisesti miehesi kertoi olet herkkä, lupasin poistaa paineet luottamuksella. Miehen paksut sormet alkoivat vaeltaa huulillani sain saman tein orgasmin huutaen, mies kertoi laittoi ulko oven lukkoon kun kävi vessassa. Seuraava asiakas tulee vasta kahden tunnin päästä. Hieroja riisui vaatteensa kertoi tietää teidän mieltymykset, kertoi myös kumpanin aikana saanut vierasta naista vaikka tarjolla ollutkin työnsä vuoksi. Uskaltanut kun pieni paikkakunta tarttua tilaisuuteen. Laittoi korokkeen vatsani alle takamus nousi pystyyn, siirsi tuolin hieronta pöydän likelle jolle istui, aloitti nuolemaan hellästi voihkin nautinnosta. Puhelin soi samalla keskeytti vaimonsa soitti kuulin kysyi miksi olet hengästynyt mies rauhallisesti juoksin keittiöstä. Siirsi penkin työntyi sisääni miten paksu penis, olin aivan sekaisin miehen naidessa takaa päin sain useita kertoja tunnin aikana. Voit aavistaakin hierojan en kerro hänestä sen enempää. Kati🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerroin kerran ollut pikallisen kanssa, mies virkisti muistiani. Yleensä pysty menee mies hierojalle, viime kesänä mieheni varasi ajan mökillä ollessani. Vakuutti osaava hieroja kertonut olen herkkä, uskaltauduin koittaa kun edellisenä iltana vakkarin kanssa rakastellut. Aamu aika klo.8 ajoin parkkiin ja motivoin hierontaa varten mieleni, lyhyessä hameessa mentyäni sisälle, vanhempi mies kutsui huoneeseen. Ilmoitti miehesi varannut koko vartalo käsittelyn, ajattelin apua minulla läpinäkyvät pienet alkkarit. Hieroja ilmoitti voit riisua päällys vaatetuksen käydä mahallesi käyn sillä aikaa vessassa. Nostin päätäni juuri kun mies palasi näin miten kolisitsi housuissa miehellä seisoi. Hän aloitti jaloista siirtyen paroihini vetäen pikkarini sääriini saakka, miehet kädet isot ja vahvat tunsin miten kiihotuin en pystynyt vastustaa. Reisiä hierottaessa menetin otteen jolloin levitin reisiäni aloin voihkia ääneen. Mies sanoi rauhallisesti miehesi kertoi olet herkkä, lupasin poistaa paineet luottamuksella. Miehen paksut sormet alkoivat vaeltaa huulillani sain saman tein orgasmin huutaen, mies kertoi laittoi ulko oven lukkoon kun kävi vessassa. Seuraava asiakas tulee vasta kahden tunnin päästä. Hieroja riisui vaatteensa kertoi tietää teidän mieltymykset, kertoi myös kumpanin aikana saanut vierasta naista vaikka tarjolla ollutkin työnsä vuoksi. Uskaltanut kun pieni paikkakunta tarttua tilaisuuteen. Laittoi korokkeen vatsani alle takamus nousi pystyyn, siirsi tuolin hieronta pöydän likelle jolle istui, aloitti nuolemaan hellästi voihkin nautinnosta. Puhelin soi samalla keskeytti vaimonsa soitti kuulin kysyi miksi olet hengästynyt mies rauhallisesti juoksin keittiöstä. Siirsi penkin työntyi sisääni miten paksu penis, olin aivan sekaisin miehen naidessa takaa päin sain useita kertoja tunnin aikana. Voit aavistaakin hierojan en kerro hänestä sen enempää. Kati🥰

Sitä vaan aattelin et kun sulla noin paljon seeksielämää niin olethan varmasti terve et eitule vietyä mitään yllätystä vaimolle 🥰 m50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä vaan aattelin et kun sulla noin paljon seeksielämää niin olethan varmasti terve et eitule vietyä mitään yllätystä vaimolle 🥰 m50

Sattui yhtä aikaa katsoo. Kerroin olemme tarkkoja terveydestä käymme säännöllisesti testissä yksityis puolella. Varmaan tuntuu paljolta kun avaudumme kerralla kokemuksista.
        Yhtä lukuun ottamatta tapaamani miehet aviossa, tääkin yksi juuri eronnut vaimostaan. Oletko ollut vieraan kanssa liittosi aikana. T. Kati

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yleensä mies yllätyy nähdessään meidät jopa menee hämilleen, myöhemmin kertovat yllätys kuulema olemme näyttävä pari. Emme kuitekaan etsi miestä näön perusteella, tykkään jopa enemmän vähän elämää nähneestä miehestä.
        Kunhan varattu ja halukas saamaan vierasta varattua naista. Kerroin hierojasta jonka mies varasi, hänkin kertoi heti aluksi on varattu jonka myös mihellenikin kertonut. Mieheni kertonut myös puhelimessa vihjailevasti haluisi eroottisen hieronnan luottamuksella. Itsehän tajusin mistä kyse kun miehellä pullotti housuissa ehkä siinä tilanteessa en olisi vastustanut, vaikka ei olisi kertonutkaan vaimosta. Kuiteski vanhempi herras mies joka hieroja. T. Kati

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yleensä mies yllätyy nähdessään meidät jopa menee hämilleen, myöhemmin kertovat yllätys kuulema olemme näyttävä pari. Emme kuitekaan etsi miestä näön perusteella, tykkään jopa enemmän vähän elämää nähneestä miehestä.
        Kunhan varattu ja halukas saamaan vierasta varattua naista. Kerroin hierojasta jonka mies varasi, hänkin kertoi heti aluksi on varattu jonka myös mihellenikin kertonut. Mieheni kertonut myös puhelimessa vihjailevasti haluisi eroottisen hieronnan luottamuksella. Itsehän tajusin mistä kyse kun miehellä pullotti housuissa ehkä siinä tilanteessa en olisi vastustanut, vaikka ei olisi kertonutkaan vaimosta. Kuiteski vanhempi herras mies joka hieroja. T. Kati

En ole ollut sentään turvallisuus ennen kaikkea 😍m50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olemme rehellisiä sinulle. Savonlinnan mies soitti tänään minulle, haluisi päästä yhtyy kanssani. Lukenut meidän viestit, kerroin jos sinä tykkäät olla kanssani olen kesän sinun. Tietysti jos haluaisit kesällä että olen hänen kanssaan eri juttu. Tääkin mies varattu sai lähteä vaimonsa luokse huoletta, monasti kotiin mentyä rakasteli perään vaimonsa kanssa. T. Kati🥰😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olemme rehellisiä sinulle. Savonlinnan mies soitti tänään minulle, haluisi päästä yhtyy kanssani. Lukenut meidän viestit, kerroin jos sinä tykkäät olla kanssani olen kesän sinun. Tietysti jos haluaisit kesällä että olen hänen kanssaan eri juttu. Tääkin mies varattu sai lähteä vaimonsa luokse huoletta, monasti kotiin mentyä rakasteli perään vaimonsa kanssa. T. Kati🥰😍

Kiva kuulla odotan niin kiimaisena 💗m50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole ollut sentään turvallisuus ennen kaikkea 😍m50

Vaistoan vähän epä varmuutta ehkä siksi kertonutkin enemmän. Ymmärän sinulla eka kerta olet fantasioinut miltä tuntuu vierasta naida. Älä arastele jos päätöksen olet tehnyt, lupaan nautit kanssani varmaan myös vartalostani. Ymmärretään myös tulet toisiin ajatuksiin, elämä jatkuu kuten ennenkin. T. Kati

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva kuulla odotan niin kiimaisena 💗m50

Olethan myös sunnuntaina. Tää kauheeta kun mieli tekee varmaan mökille mennessä saat autossa yhtyä jos kiima tästään yltyy. Kat💗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaistoan vähän epä varmuutta ehkä siksi kertonutkin enemmän. Ymmärän sinulla eka kerta olet fantasioinut miltä tuntuu vierasta naida. Älä arastele jos päätöksen olet tehnyt, lupaan nautit kanssani varmaan myös vartalostani. Ymmärretään myös tulet toisiin ajatuksiin, elämä jatkuu kuten ennenkin. T. Kati

Kyllä uskallan olen innoissani ja nautit varmaan kanssani m50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olethan myös sunnuntaina. Tää kauheeta kun mieli tekee varmaan mökille mennessä saat autossa yhtyä jos kiima tästään yltyy. Kat💗

Onko niin pitkä matka että ei jakseta mökille asti 💖m50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Särkisalmelta 20 km suunnilleen tänne voi enepää kertoa. Kyllä jaksamme ehkä autossasi haluat helliä, lyhyt hame päällä ja rintani miehille mieleen. Molemmat tiedämme mitä mökillä odottaa, kunhan näet aittamme uskon estot häviää. Mieheni lähtee vasta Punkaharjulta kun laitan viestin, voimme rauhassa tutustua toisiimme. Muista olen sun kun mieheni lähtee abc" ltä. Kerron siksi ettet ala jännittää kun ekaa kertaa vieraan tapaat, halaan sua pitkään kun tavataan voit suudella mieheni aikana jos tuntuu siltä. T. Kati💋💕

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä uskallan olen innoissani ja nautit varmaan kanssani m50

Tiedän nautin ihkua ekaa kertaa pidät hyvänä vierasta, kiihottaa aivan hirveesti valmiiksi. Katisi🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Abc: llä juomme kahvit yhdessä mennään rauhalliseen pöytään. Istun viereesi voit silitellä reisiäni, mieheni nauttii kun lähentelet näkee kun kiihotun. Voit koskettaa myös sitä jalassani melkein narut, kunhan et sormeta liian kauan. Näet miten sytyn hetkessä halut lähtee mökille nopsaan. Kerron tämän aisuri mieheni pitää saada musta sukkaiseksi, liittyy aisurin nautintoon. Kati

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Abc: llä juomme kahvit yhdessä mennään rauhalliseen pöytään. Istun viereesi voit silitellä reisiäni, mieheni nauttii kun lähentelet näkee kun kiihotun. Voit koskettaa myös sitä jalassani melkein narut, kunhan et sormeta liian kauan. Näet miten sytyn hetkessä halut lähtee mökille nopsaan. Kerron tämän aisuri mieheni pitää saada musta sukkaiseksi, liittyy aisurin nautintoon. Kati

Abc pitää olla hienovaraisesti aika paljon henkilö kuntaa on tuttuja ja tuutja käy paljon apsilla🤩 mut odotan innolla jo auto matkaa mökille m50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Abc pitää olla hienovaraisesti aika paljon henkilö kuntaa on tuttuja ja tuutja käy paljon apsilla🤩 mut odotan innolla jo auto matkaa mökille m50

Tultiin saunasta poreilimme altaassa ulkona ja keskustelimme myös lomasta, sekä onko sinulla tuttuja kun tapaamme. Ehkä tuttusi kiinnittää huomion meihin jopa autoomme, juttelimme jos jätämme reunempaan parkkiin. Täällä harvoin sellaiseen noterataan kylläkin Parikkalassa kun käymme syömässä juna asemalla. Autossa olen sun ilman että kukaan näkee, aivan sua varten tehty kaikkemme saan rakastella kanssasi ja mieheni tyydytyksen koska mulle tärkee. T. Kati💘 hyvää yötä ja kauniita unia..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tultiin saunasta poreilimme altaassa ulkona ja keskustelimme myös lomasta, sekä onko sinulla tuttuja kun tapaamme. Ehkä tuttusi kiinnittää huomion meihin jopa autoomme, juttelimme jos jätämme reunempaan parkkiin. Täällä harvoin sellaiseen noterataan kylläkin Parikkalassa kun käymme syömässä juna asemalla. Autossa olen sun ilman että kukaan näkee, aivan sua varten tehty kaikkemme saan rakastella kanssasi ja mieheni tyydytyksen koska mulle tärkee. T. Kati💘 hyvää yötä ja kauniita unia..

Hyvää yötä 💘m50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää yötä 💘m50

Huomenta❤️‍🔥 Kati

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomenta❤️‍🔥 Kati

Huomenta 💞m50

• Anonyymi

Olet samanlainen suora josta tykkäsin, sain nauttia suoruudestasi. Ihana kun kannustat kaveria, tiedä onko samalainen maku kuin sulla. Terkuin Kati🤗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomenta 💞m50

Hyvää pääsiäisen jatkoa teille💞

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää pääsiäisen jatkoa teille💞

Kiitos Samoin 💗m50

• Anonyymi

Kiitos odotan innolla m50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos Samoin 💗m50

Huomasit sait kannustus viestin💓yllätyin positiivisesti. Vähän aisurin eleitä kuten miehellänikin, töistä palatessa piti saada heti yhtyä. Päivän tehtaalla fantasioi joten paineet kovat,saatoin loikoilla rannalla nakuna otti väkisin pyyhkeen päällä. Halusi naapurin mökin kuulevan huutoni, kerran ystävä pari kyläilemässä olin bikinit päällä. Hän tuli töistä olimme laiturilla ystävät ottivat aurinkoa, nojasin laituriin jalat järvessä, otti takaa välittämättä ystävistäni. Tiesi kyllä vaihtaneet paria heidän kanssa, nautin kyllä yllätyksestä myös ystävätär kannusti miestä naimaan kunnolla. Ystävä parin mies kuvasi puhelimmella koko yjdynnän, laittoi menee miehelleni joka aivan töpinöissään. T. Kati 🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos odotan innolla m50

Saat kesäksi kunnon panokoneen. Kattelen juuri videota jonka miehensä kuvasi, panen siinä kakkoseen ja sormetan samal. Runkaan samaan aikaan koht pakko antaa tulla. Savonlinnassa tälleen Pääsiäistä vietän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saat kesäksi kunnon panokoneen. Kattelen juuri videota jonka miehensä kuvasi, panen siinä kakkoseen ja sormetan samal. Runkaan samaan aikaan koht pakko antaa tulla. Savonlinnassa tälleen Pääsiäistä vietän.

Rauhoitu jo🥰 soita mieluummin kun pystyt. T. Kati

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos Samoin 💗m50

Tää mies mahoton soitti äsken juteltiin, haluisi päästä edes kerran yhtyy kanssani kesällä. Sanoin jos sinulla mitään vastaan, hänelle käy ilta paremmin. Haluisi että sinun kanssa yhdyttäis aamusta tai päivällä, pääsee tuoksuttaa sun sperman tuoksuja. Sanoin väli korkeintaan pari tuntia jos haluu tuntee liukkauden, muuten sun spermat imeytyy kehooni ehkä tuoksum haistasi suulla. Kati💋

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää mies mahoton soitti äsken juteltiin, haluisi päästä edes kerran yhtyy kanssani kesällä. Sanoin jos sinulla mitään vastaan, hänelle käy ilta paremmin. Haluisi että sinun kanssa yhdyttäis aamusta tai päivällä, pääsee tuoksuttaa sun sperman tuoksuja. Sanoin väli korkeintaan pari tuntia jos haluu tuntee liukkauden, muuten sun spermat imeytyy kehooni ehkä tuoksum haistasi suulla. Kati💋

Kyllähän se käypi minun puolesta vaik joskus yhtäaikaa 💗 m50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän se käypi minun puolesta vaik joskus yhtäaikaa 💗 m50

Soitti kun luki viestisi🥰 katsotaan kun yksin mökillä tykkään kyllä, kun aikaa varataan tarpeeksi. Tiestysti teidän pidä säikähtää toistenne iho kosketusta jos yhdytte molempiin yhdessä. Lähinnä sinä hyväksyt silloin toinen seljällään sisässäni toinen tulee takaa peppuuni.
        Hän tykkäää pepusta kuten kertoi, uskon säkin haluat kokea erilaista. Tiedän sidottuna sänkyssä hän innostuu näyttää sulle, miten nyrkillä saa mut sekaisin, saan imeä sua samaan aikaan tai yhdyt suuhuni. Kerroin koska tiedän hänen muuten kertovan itse täällä. Mieheni pyysi sanoo tämä taltioidaan saat vilmin itsellesi. T.Kati olet ihana🥰😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Soitti kun luki viestisi🥰 katsotaan kun yksin mökillä tykkään kyllä, kun aikaa varataan tarpeeksi. Tiestysti teidän pidä säikähtää toistenne iho kosketusta jos yhdytte molempiin yhdessä. Lähinnä sinä hyväksyt silloin toinen seljällään sisässäni toinen tulee takaa peppuuni.
        Hän tykkäää pepusta kuten kertoi, uskon säkin haluat kokea erilaista. Tiedän sidottuna sänkyssä hän innostuu näyttää sulle, miten nyrkillä saa mut sekaisin, saan imeä sua samaan aikaan tai yhdyt suuhuni. Kerroin koska tiedän hänen muuten kertovan itse täällä. Mieheni pyysi sanoo tämä taltioidaan saat vilmin itsellesi. T.Kati olet ihana🥰😍

Kiihottaa ajatuskin hirveästi m50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monen miehen ajatuksissa ottaa puoli väkisin kahdestaan. Mieheni tykkää katsella pornoa yksi lemppareista tämä, toinen mustat miehet kahdestaan, yrittänyt hukutella että suostuisin
        Kiva tutustua olla kahdestaan aluksi myöhemmin lomalla sitten kolmistaan. Kaunis päivä tänään kävin luonnossa kävelemässä, olit koko ajan ajatuksissani. Lempeä tuuli iholla kuin vieraan kosketus paidan alla. Kati💖

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monen miehen ajatuksissa ottaa puoli väkisin kahdestaan. Mieheni tykkää katsella pornoa yksi lemppareista tämä, toinen mustat miehet kahdestaan, yrittänyt hukutella että suostuisin
        Kiva tutustua olla kahdestaan aluksi myöhemmin lomalla sitten kolmistaan. Kaunis päivä tänään kävin luonnossa kävelemässä, olit koko ajan ajatuksissani. Lempeä tuuli iholla kuin vieraan kosketus paidan alla. Kati💖

Samoin olet ajatuksissain💕m50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suunnitellaan laiturin päähän suoja bleksiä näy suoraan järvelle, jos yhtyy laiturin päässä vähän suojaa. Mies pyysi kertoo jos sinulla luotettava ystävä joka kotona puutteessa, voithan yllättää tuoda mökille nauttii vaimosta. Kirjoitin miten sanoi. Ihanahan ois kaverillesi tuottaa hyvän olon tunne, tiedä saisin molempia yhdessä tai vuoron perään. T. Kati suukko lähti💋

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suunnitellaan laiturin päähän suoja bleksiä näy suoraan järvelle, jos yhtyy laiturin päässä vähän suojaa. Mies pyysi kertoo jos sinulla luotettava ystävä joka kotona puutteessa, voithan yllättää tuoda mökille nauttii vaimosta. Kirjoitin miten sanoi. Ihanahan ois kaverillesi tuottaa hyvän olon tunne, tiedä saisin molempia yhdessä tai vuoron perään. T. Kati suukko lähti💋

On sulla hyvä mies m50

• Anonyymi

Kiinnostaa kokeilla m50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On sulla hyvä mies m50

Huomenta rakas❤️ on tosi hyvä mies myös normi arjessa. Haluaa myös kuulla rakkauden osoituksia kumppaneilleni, väistämättäkin kiintymys kasvaa jos tapaillaan pidempään. Onhan totta rakastelu lähentää molemmat avautuu avautuu toisilleen. Kyllähän viime kesänäkin yksin kuukauden mökillä, päivittäin tämä ihana höpsö kävi luonani. Tunteethan samat kuin seurustellessa, seksiä molemmat haluaa heti nähdessään. Joo höpsön piti kertoa toikin heti aamusta, emme tänne kaikke laita välineitä mies hankkinut joka lähtöön rajumpiikin leikkeihin. Mökillä kesäisin onnistuu kun pystyy vältelee joku näkee, yhden kaverin intohimo oli imeskellä taskoja ympäri kehoani rakastellessa. Paraneminen kestää pari päivää kun iho rikki, meikki voidetta sitten vasta. T. Kati työt odottaa..🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomenta rakas❤️ on tosi hyvä mies myös normi arjessa. Haluaa myös kuulla rakkauden osoituksia kumppaneilleni, väistämättäkin kiintymys kasvaa jos tapaillaan pidempään. Onhan totta rakastelu lähentää molemmat avautuu avautuu toisilleen. Kyllähän viime kesänäkin yksin kuukauden mökillä, päivittäin tämä ihana höpsö kävi luonani. Tunteethan samat kuin seurustellessa, seksiä molemmat haluaa heti nähdessään. Joo höpsön piti kertoa toikin heti aamusta, emme tänne kaikke laita välineitä mies hankkinut joka lähtöön rajumpiikin leikkeihin. Mökillä kesäisin onnistuu kun pystyy vältelee joku näkee, yhden kaverin intohimo oli imeskellä taskoja ympäri kehoani rakastellessa. Paraneminen kestää pari päivää kun iho rikki, meikki voidetta sitten vasta. T. Kati työt odottaa..🥰

Huomenta rakas💗m50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomenta rakas💗m50

Rakas💖oletko töissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakas💖oletko töissä.

Olen töissä m50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen töissä m50

Miellä mökillä kaksi kuormaa multaa kasassa, oisko sinulla konetta jolla levittää. Mies meinasi vuokrata jokun vuokraamosta. Tietysti kustannamme työn, eihän mikään iso homma ois.
        Keitän kahvit saat leivoksen jota kaupasta löydä, rakkaudella leivottu kunhan ensin maistat halut varmaan syödä kokonaan💓💞

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miellä mökillä kaksi kuormaa multaa kasassa, oisko sinulla konetta jolla levittää. Mies meinasi vuokrata jokun vuokraamosta. Tietysti kustannamme työn, eihän mikään iso homma ois.
        Keitän kahvit saat leivoksen jota kaupasta löydä, rakkaudella leivottu kunhan ensin maistat halut varmaan syödä kokonaan💓💞

Onnistuu kesällä mullan levitys m50💞

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kesää tarkoitin nyt liian pehmeä maa. Viikon aikana haluan nauttia kanssasi vaikeaa keskittyy töihin kun mies vielä härnää puheillaan. Yritä olla kotona rauhassa ennen viikon loppua, halusi ovat kohdallaan annan sinulle pillerin ekalla kertaa. Parituntia kestää vaikutus seisoo vaikka laukeetkin, himosi lopu sinä aikana kun saan orgasmeja halut naida lujempaa kun kouristelen. T. Kati💗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kesää tarkoitin nyt liian pehmeä maa. Viikon aikana haluan nauttia kanssasi vaikeaa keskittyy töihin kun mies vielä härnää puheillaan. Yritä olla kotona rauhassa ennen viikon loppua, halusi ovat kohdallaan annan sinulle pillerin ekalla kertaa. Parituntia kestää vaikutus seisoo vaikka laukeetkin, himosi lopu sinä aikana kun saan orgasmeja halut naida lujempaa kun kouristelen. T. Kati💗

Meneehän siinä aika tutkailessa miten homman kesällä saa suoritettua m50🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lunta 20cm lisää tulee taivaan täydeltä. Toiseen autoon mies vaihtoi kesä kumit, jää pihaan parkkiin. T. Kati❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meneehän siinä aika tutkailessa miten homman kesällä saa suoritettua m50🥰

Hei rakas❤️ mietimme tässä siirrämmekö viikolla loman pitämistä kelin vuoksi. Lunta sinne lisää samaan tapaan, mökin laitto olisikin lumen luontia. Ainut houkutus saisin nauttia susta, kivahan olisi keväinen jos ilmakin hellisi mieltä. Kati

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lunta 20cm lisää tulee taivaan täydeltä. Toiseen autoon mies vaihtoi kesä kumit, jää pihaan parkkiin. T. Kati❤️

Samoin täällä m50💕

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei rakas❤️ mietimme tässä siirrämmekö viikolla loman pitämistä kelin vuoksi. Lunta sinne lisää samaan tapaan, mökin laitto olisikin lumen luontia. Ainut houkutus saisin nauttia susta, kivahan olisi keväinen jos ilmakin hellisi mieltä. Kati

Hei Kati ❤ rakas seuraava viikko on aika huono ei onnistu kovin montaa tapaamista m50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei Kati ❤ rakas seuraava viikko on aika huono ei onnistu kovin montaa tapaamista m50

Moi rakas❤️ keskustelimme miten pääset ilman esteitä käymään. Tulemme 14 pvä sunnuntaina, mies lähtee pois 18pvä jään yksin mökille lähden pois 24pvä keskiviikkona. Tuumme kahdella autolla pääsen liikkuu jää mökille jumiin. Mieheni suunnittelema jää päiviä kuulema kunnon orgioille kahden kesken, sanoin kiva et kohella kiimassa mökissä.Kati🤗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi rakas❤️ keskustelimme miten pääset ilman esteitä käymään. Tulemme 14 pvä sunnuntaina, mies lähtee pois 18pvä jään yksin mökille lähden pois 24pvä keskiviikkona. Tuumme kahdella autolla pääsen liikkuu jää mökille jumiin. Mieheni suunnittelema jää päiviä kuulema kunnon orgioille kahden kesken, sanoin kiva et kohella kiimassa mökissä.Kati🤗

Moikka su aamusta heti pääsen ja viikolla satunnaisesti pe-su ollaan matkoilla viimeisellä viikolla taas ehkä onnistuu ei ehkä niin pitkiä kuin ens viikolla ❤️ m50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moikka su aamusta heti pääsen ja viikolla satunnaisesti pe-su ollaan matkoilla viimeisellä viikolla taas ehkä onnistuu ei ehkä niin pitkiä kuin ens viikolla ❤️ m50

Nythän olen 14 päivää täysin mökillä jos otetaan pois tulo ja lähtö päivä. Ehkä lähtö aamuna molemmat vielä haluumme nauttia, ennen tuloa kesäksi rakastajaksi vain sulle. Kati💘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nythän olen 14 päivää täysin mökillä jos otetaan pois tulo ja lähtö päivä. Ehkä lähtö aamuna molemmat vielä haluumme nauttia, ennen tuloa kesäksi rakastajaksi vain sulle. Kati💘

Odotan kiimaisena rakas 💞 m50

• Anonyymi

Huomenta 💘 rakas Katiseni m50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomenta 💘 rakas Katiseni m50

Suloista kuulla ja sanoa toiselle viestein rakas💞
        Kotona arjessa pitää itsestään selvyytenä toinen varmaan tietääkin. Rakastellessa toistetaan kauniita lauseita kotona kun molemmat nauttii fyysisesti, empatia hormoonit herää kiihottuneena. Aidot ihastuksen ja rakastumisen ilmaisut saanut miehiltä joiden kanssa pelkästään seksi suhde ja ystävyys. Tunne suhun kiintynyt viestitellessä kertonut enemmän kuin mihelleni, samaan aikaan kasvokkain tapaillessa. Odotan saan maistaa💦 Katisi koko kesän💘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suloista kuulla ja sanoa toiselle viestein rakas💞
        Kotona arjessa pitää itsestään selvyytenä toinen varmaan tietääkin. Rakastellessa toistetaan kauniita lauseita kotona kun molemmat nauttii fyysisesti, empatia hormoonit herää kiihottuneena. Aidot ihastuksen ja rakastumisen ilmaisut saanut miehiltä joiden kanssa pelkästään seksi suhde ja ystävyys. Tunne suhun kiintynyt viestitellessä kertonut enemmän kuin mihelleni, samaan aikaan kasvokkain tapaillessa. Odotan saan maistaa💦 Katisi koko kesän💘

Tuntuu ihanalta viestitellä kanssasi💖❤️Katiseni ihan kuin oltais tavattu jossain m50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuntuu ihanalta viestitellä kanssasi💖❤️Katiseni ihan kuin oltais tavattu jossain m50

Samoin tunnen ehkä nähtykkin keskustassa.
        Viestein oppii tuntee aidommin toisen kun kyseessä fyysinen ystävyys, joka muuttu sitä kautta syvälliseksi. Ihana pääsit murtaa padon jonka vaistosimme miheni kanssa molemmat. Tiedämme jos ekaa kertaa päättää lähteä nauttii kodin ulkopuolelle, herättää monenlaisia tunteita. T. Kati🥰😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viestein oppii tuntee aidommin toisen kun kyseessä fyysinen ystävyys, joka muuttu sitä kautta syvälliseksi. Ihana pääsit murtaa padon jonka vaistosimme miheni kanssa molemmat. Tiedämme jos ekaa kertaa päättää lähteä nauttii kodin ulkopuolelle, herättää monenlaisia tunteita. T. Kati🥰😍

💗m50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minullakin tunne et ollaan nähty sit nähdään ollaan vaik oltu juttusilla 💞💕m50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisä kipinäähän tapaamiseen toisi jos juteltu aikaisemmin. Mies tossa sanoi jännä nähdä miten rekoimme silloin, ollette rakastuneet valmiiksi toisiinne kiimaisesti viestein. Eihän siitä haittaakkan ole, ehkä kumpikin katsottu sillä silmällä jutellessa. Tilaisuus tuli nyt myöhemmin toteuttaa mitä jutellessa ehkä tullut mieleen, pääsispä kokee yhdynnän sun kanssa.
        Moni mietti varmaan samaa kun tapaa tuntemattoman ekaa kertaa ja juttelee. Kati 💞

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisä kipinäähän tapaamiseen toisi jos juteltu aikaisemmin. Mies tossa sanoi jännä nähdä miten rekoimme silloin, ollette rakastuneet valmiiksi toisiinne kiimaisesti viestein. Eihän siitä haittaakkan ole, ehkä kumpikin katsottu sillä silmällä jutellessa. Tilaisuus tuli nyt myöhemmin toteuttaa mitä jutellessa ehkä tullut mieleen, pääsispä kokee yhdynnän sun kanssa.
        Moni mietti varmaan samaa kun tapaa tuntemattoman ekaa kertaa ja juttelee. Kati 💞

Eihän sitä tiedä näin pienellä.paikkakunnalla on voitu nähdä tai sit ei mutta luultavasti jompikumpi saattaa muistaa tai sit ei kiihkeänä odotan tapaamistamme 💘m50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Odotan saan painatua halatessa sua vasten, tuntea kun kovettuu jalkojesi välissä. Kati💓💞 olet rakas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Odotan saan painatua halatessa sua vasten, tuntea kun kovettuu jalkojesi välissä. Kati💓💞 olet rakas.

Samoin odotan innolla kun saan kunnon halaukse täällä ihana auringon paiste kylmän yön jälkeen voi kun sinä rakas ❤️olisit täällä m50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän sitä tiedä näin pienellä.paikkakunnalla on voitu nähdä tai sit ei mutta luultavasti jompikumpi saattaa muistaa tai sit ei kiihkeänä odotan tapaamistamme 💘m50

Mies ehdotti jos hän tulisi sua vastaaan kävisitte kahvilla, tulistte yhdessä mökille vaihtaisit mökissä miehen kylpytakin pelkästään päälle. Odottaisin aitassa peiton alla valmiina, sanoisin rakas eikä juteltais muuta. Rakasteltaisiin saman tein ilman kiirettä, kumpikin olisimme tutustuneet aluksi yhdynnässä. Keskustelu lähtisi liikkeelle aivan toiselta pohjalta. Keran tavanut mihen ekaa kertaa tälleen, ainoastaan sanottiin toisille yhdynnässä olet ihana, kulta, rakas tulevat aidosti kun molemmat nauttii. Tämä miheni ehdotus. Kati💘💕

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies ehdotti jos hän tulisi sua vastaaan kävisitte kahvilla, tulistte yhdessä mökille vaihtaisit mökissä miehen kylpytakin pelkästään päälle. Odottaisin aitassa peiton alla valmiina, sanoisin rakas eikä juteltais muuta. Rakasteltaisiin saman tein ilman kiirettä, kumpikin olisimme tutustuneet aluksi yhdynnässä. Keskustelu lähtisi liikkeelle aivan toiselta pohjalta. Keran tavanut mihen ekaa kertaa tälleen, ainoastaan sanottiin toisille yhdynnässä olet ihana, kulta, rakas tulevat aidosti kun molemmat nauttii. Tämä miheni ehdotus. Kati💘💕

Mikä ettei sekin kävisi m50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä ettei sekin kävisi m50

Mieshän kiihottuu kun riisuudut puet kylpytakin, lähdet aittaan luokseni huudattaa vaimoa. Mökissä tyydyttää itseään voin laittaa kamerat päälle et edes kiinnitä huomiota niin pienet. Kati❤️‍🔥

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieshän kiihottuu kun riisuudut puet kylpytakin, lähdet aittaan luokseni huudattaa vaimoa. Mökissä tyydyttää itseään voin laittaa kamerat päälle et edes kiinnitä huomiota niin pienet. Kati❤️‍🔥

Ja se kahvilla tapaaminen oli huomaattomampi ei kukaan tuttu kiinnittäisi jos jonkun miehen kanssa kävisi 💗m50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja se kahvilla tapaaminen oli huomaattomampi ei kukaan tuttu kiinnittäisi jos jonkun miehen kanssa kävisi 💗m50

Sopiii meille ja sinulle rakas🤗
        Sovimme laitan silmä suojan joka kumi nauhalla päässäni kiinni, pysyy kovemmassakin menossa paikallaan. Silloin sinä näet minut taasen minä en, tuoksusi ja kosketuksesi perusteella aistin sinut. Rakastelun päätteeksi riisut suojan jolloin näen sut, nautin susta vähän samaan tapaan kuin viestitellessä, ainut ero nyt fyysisestä kosketuksesta. Tänkin olen kokenut kerran ,tulisempaa yhdyntää tämä mies koskaan kokenut ennen. Olin täysin hänen käytettävänä ja armiolla. Kati sua varten ja päin vastoin. 💋💞

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sopiii meille ja sinulle rakas🤗
        Sovimme laitan silmä suojan joka kumi nauhalla päässäni kiinni, pysyy kovemmassakin menossa paikallaan. Silloin sinä näet minut taasen minä en, tuoksusi ja kosketuksesi perusteella aistin sinut. Rakastelun päätteeksi riisut suojan jolloin näen sut, nautin susta vähän samaan tapaan kuin viestitellessä, ainut ero nyt fyysisestä kosketuksesta. Tänkin olen kokenut kerran ,tulisempaa yhdyntää tämä mies koskaan kokenut ennen. Olin täysin hänen käytettävänä ja armiolla. Kati sua varten ja päin vastoin. 💋💞

Okei odotan innolla m50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei odotan innolla m50

Yksin juuri sänkyssä haaveilen susta rakas.
        Sauva surisee sisässäni aai kun saisin sun jäykkää. T. Kati💞

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksin juuri sänkyssä haaveilen susta rakas.
        Sauva surisee sisässäni aai kun saisin sun jäykkää. T. Kati💞

Mullakin kalu jäykkänä kun ajattelen sua Kati rakas ❤️m50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mullakin kalu jäykkänä kun ajattelen sua Kati rakas ❤️m50

Suloista molemmat yhtä aikaa🤗
        Mieheni tuli kotio oli innoissaan miten kiimassa kun sua mietin. Laittoi jalat ja kädet kiinni sänkyn jalkoihin, Panokone kotona pienempi kuin mökillä, mies kiinnittänyt sen paksuun kumi mattoon ei luista patjan päällä. Panokone päälle tuntui hyvältä jätti jyskyttää, itse lähti piha hommiin. Reilun tunnin päästä tuli päästää irti, kysyi vieläkö panettaa mökin ihastukselle. Rakas haaveilin sinä panet sain kymmeniä purkauksia tänä aikana, aijan kulu katosi tunti lyhyt aika . Kati💋💘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suloista molemmat yhtä aikaa🤗
        Mieheni tuli kotio oli innoissaan miten kiimassa kun sua mietin. Laittoi jalat ja kädet kiinni sänkyn jalkoihin, Panokone kotona pienempi kuin mökillä, mies kiinnittänyt sen paksuun kumi mattoon ei luista patjan päällä. Panokone päälle tuntui hyvältä jätti jyskyttää, itse lähti piha hommiin. Reilun tunnin päästä tuli päästää irti, kysyi vieläkö panettaa mökin ihastukselle. Rakas haaveilin sinä panet sain kymmeniä purkauksia tänä aikana, aijan kulu katosi tunti lyhyt aika . Kati💋💘

Oott kyllä mahtava nainen ja kyltymätön ootan innolla et pääsis tutustumaan sun kosteaan jalkoväliin mikä asento susta paras millaiset rinnat sulla 😍💗💕m50

• Anonyymi

Olin kaksi vuotta toisena miehenä, kun nainen lopetti suhteen laitoin meidän yhteisistä hetkistä kuvat hänen aviomiehelleen facessa.

• Anonyymi

Näit unta heräsit ja päästit kissan ulos.

• Anonyymi

Meillä pääosin varattuja miehiä vaimon kanssa, lähinnä jutut lähde lentää miesten kesken. Vaikkakin keskenämme harrastus jos näin voi sanoa molemmille mielekästä. Pari miestä tänä aikana jotka yksi puolisesti "rakastuivat" vaimoon silmittömästi, yritettiin kertoa kyseessä ystävyys johon kuuluu hyvä seksi. Lopetimme molempien kanssa tapailut, vaimokin tykkäsi kummastakin miehestä kuten ittekin heidän seurasta. Mietitty jälkikäteen eivät ymmärtäneet olen aisuri, varmaankin miettivät meillä hunot välit kun vaimon kanssa nauttivat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näit unta heräsit ja päästit kissan ulos.

Sinullako on noin tylsä elämä että näet tuollaisista asioista unta? Ei taida sinulta löytyä paljoa kokemusta...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinullako on noin tylsä elämä että näet tuollaisista asioista unta? Ei taida sinulta löytyä paljoa kokemusta...

Olin kaksi vuotta toisena miehenä, kun nainen lopetti suhteen laitoin meidän yhteisistä hetkistä kuvat hänen aviomiehelleen facessa.Vitsi mikä reppana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olin kaksi vuotta toisena miehenä, kun nainen lopetti suhteen laitoin meidän yhteisistä hetkistä kuvat hänen aviomiehelleen facessa.Vitsi mikä reppana

Perustele perätön väitteesi, millaiset argumentit sinulla on? Et osannut nähtävästi käyttää lainausmerkkejä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perustele perätön väitteesi, millaiset argumentit sinulla on? Et osannut nähtävästi käyttää lainausmerkkejä..

Olet niin säälittävä reppana, oikea rassukka, että teit rikoksen, eli levitit yksityisiä kuvia ilman kuvissa esiintyvän ihmisen lupaa, ja vieläpä lähetit ne aisurille.

Tajuatko että ensinnäkin olit niin tyhmä ettet ymmärrä sosiaalisista suhteista mitään. Toiseksi, olet niin tyhmä että kiukuttelet kuin pieni lapsi, kolmanneksi, olet niin tyhmä että teet rikoksen, ja neljänneksi, uhri jonka kuvittelit loukkaantuvan, piti siitä teosta. Ja viidenneksi, olet niin tyhmä ettet ymmärrä että ihmiset nauravat sinulle ja vieläpä sellaista säälittelevää naurua.

Olet rassukka. Oikea lapanen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi voi parkaa. Miten olisi, jos menisit vielä äidin viekkuun kotiin kasvamaan?

• Anonyymi

Mitäs olet tuon sä voit tietää vain itsestäsi.

• Anonyymi

Leikkikaverin sosiaalinen tai kirkollinen status ei koskaan ole ollut mielestäni merkityksellinen, niiden rajoittavuus on vain uskonnollista hölynpölyä. Himo on himo.

Verisukulaisuus on minulle este, koska tiedän että mahdollinen vahinko olisi retardi.

Jos puuhastelu on pidettävä salassa, kummatkin saavat lisäpotkua hormonaalisesti.

• Anonyymi

Verisukulaisuus kuitenkin kuulostaa olevan sinulle pelkkä hidaste sillä onhan ehkäisy keksitty. Este se olisi jos pitäisit sitä iljettävänä.

• Anonyymi

Päässyt panee varattuu kyllä parasta kun varattu nainen voihkii nautinnosta. M 43

• Anonyymi

Mitään parempaa olekkaan kuin vatatun kiima pillu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitään parempaa olekkaan kuin vatatun kiima pillu.

Voittajan tunne kun spermat laskee varatun pilluun. Aah..

• Anonyymi

Olen katsonut vierestä kun 50v leveä perseestä vaimoani on naitu isolla kalulla takaa päin. Vaimoni sai ekat orkut melkein heti, itse vedin käteen siinä samalla. Oli sovittu ettei kakkoseen kosketa eikä lasketa sisään. Mutta niin vaan kaveri syljeskeli vaimoni ryppyreijälle ja tunki peukalonsa sisään, ei vastustellut yhtään ja kohta taas orkut. Tovin kuluttua muistutin ettei laske sisään, kuitenkin painoi pohjaan asti ja siementi vaimoni kypsän vitun.
      Tämän kokemuksen jälkeen vaimon ei ole enää saanut orkkuja minun naisessa häntä puolet pienemmällä kalullani.

• Anonyymi

Vau!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vau!

Upeeta kun tuollanen levee perseinen vaimo saa vierasta kullii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Upeeta kun tuollanen levee perseinen vaimo saa vierasta kullii

Voi helvetti kun alkoi seisomaan ihan järkyttävän kovana kun luin tuon ettei vaimo saa enää orkkua pikkukullin kanssa! Kiimatippa valuu alkkareihin kun meinasin saada orkun tuosta. Omakaan vaimo ei saa orkkua meidän seksissä ellei ota käyttöön värisevää laitetta, omia sormia ja erityisesti myös muistojaan kaverini kanssa vietetyistä seksikerroista. Kiihottaa niin helkkaristi kun itse vedän takaapäin ja näen oman pienen kullin liukuvan siellä pillussa ja mietin että joskus aikoinaan tälläkin sai taikoja aikaan kun vaimo ei vielä paremmasta tiennyt ja toivon että olisi isompi että vaimo tuntisi jotain. Mutta pakko taas pyytää vaimoa että kävisi hankkimassa kunnon tuhtia meisseliä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi helvetti kun alkoi seisomaan ihan järkyttävän kovana kun luin tuon ettei vaimo saa enää orkkua pikkukullin kanssa! Kiimatippa valuu alkkareihin kun meinasin saada orkun tuosta. Omakaan vaimo ei saa orkkua meidän seksissä ellei ota käyttöön värisevää laitetta, omia sormia ja erityisesti myös muistojaan kaverini kanssa vietetyistä seksikerroista. Kiihottaa niin helkkaristi kun itse vedän takaapäin ja näen oman pienen kullin liukuvan siellä pillussa ja mietin että joskus aikoinaan tälläkin sai taikoja aikaan kun vaimo ei vielä paremmasta tiennyt ja toivon että olisi isompi että vaimo tuntisi jotain. Mutta pakko taas pyytää vaimoa että kävisi hankkimassa kunnon tuhtia meisseliä.

Ja silleen että sinä näät sen kullin saannin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se melkoinen tunne katsoa kun vaimo posket punaisena kiimasta menee kontilleen, nostaa ison perseensä pystyyn naitavaksi ja iso kaluinen kaveri alkaa työntymään sisään vittuun, jota on vuosikaudet naitu vain pienellä kullilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se melkoinen tunne katsoa kun vaimo posket punaisena kiimasta menee kontilleen, nostaa ison perseensä pystyyn naitavaksi ja iso kaluinen kaveri alkaa työntymään sisään vittuun, jota on vuosikaudet naitu vain pienellä kullilla.

Ihan jäätävän kiihottavaa! Ja kohta alkaa jäätävä eläimellinen naiminen jossa vaimon isot tissit heiluu edestakaisin rajusti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja vielä paremmaksi tunne muuttuu kun kaveri karjahtelee ja näkee sen kunnon kyrvän varren sykkimisen kun mies siirtää sitä pitkin tuoretta spermaa vaimoni pilluun ja samalla vaimo ihan turtana värisee kun on kerrankin saanut aivan jotain muuta kuin jotain säälittävää nysää. Eihän minulla tule edes kunnolla spermaakaan, vaan joku pieni kahvilusikallinen jotain litkua joka ei kelpaa korkeintaan kuin liukasteeksi isokyrpää varten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja vielä paremmaksi tunne muuttuu kun kaveri karjahtelee ja näkee sen kunnon kyrvän varren sykkimisen kun mies siirtää sitä pitkin tuoretta spermaa vaimoni pilluun ja samalla vaimo ihan turtana värisee kun on kerrankin saanut aivan jotain muuta kuin jotain säälittävää nysää. Eihän minulla tule edes kunnolla spermaakaan, vaan joku pieni kahvilusikallinen jotain litkua joka ei kelpaa korkeintaan kuin liukasteeksi isokyrpää varten.

Ja katsoa kun iso kyrpä vetäytyy vaimosta ja tuota ison kyrvän tuotosta valuu pillusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja katsoa kun iso kyrpä vetäytyy vaimosta ja tuota ison kyrvän tuotosta valuu pillusta

Rehevät isoperäiset vaimot tarvii isoa kyrpää. Vaimoni on sanonut suoraan että kun olen päällä yllän jonkin verran sisälle ja nylkytys ei tunnu oikein miltään. Häntä lähinnä hymyilyttää kun panen parastani ja ruikin satsit hänen vatsalleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rehevät isoperäiset vaimot tarvii isoa kyrpää. Vaimoni on sanonut suoraan että kun olen päällä yllän jonkin verran sisälle ja nylkytys ei tunnu oikein miltään. Häntä lähinnä hymyilyttää kun panen parastani ja ruikin satsit hänen vatsalleen.

Näin se on, siihen ison naisen päälle pitää olla kunnon kyrvällä varustettu mies naimaan kunnolla, eikä mitään nakkia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä. En enää edes muista milloin olisin viimeksi omien spermojen nähnyt valuvan vaimoni pillusta vaikka orkun tiedän saaneeni. Sitä märkää litkua on vähän siinä huulten ympärillä ja lakanoilla. Hädin tuskin maistaa. Vaimo ei ole saanut ja on monta kertaa nauranut että tuntuu kuin dildon terskalla kutittelisi. Mutta isokyrvältä tavaraa riittää valutettavaksi ja vaikka maisteltavaksi asti

Onpa vaimo nauranut joskus sillekin kun hän tuli kotiin ja kertoi saaneensa ja innostuneena ehdotin yhdyntää, niin vaimo haikeana naurahti ja harmitteli kun kaveri ehti jo lähteä. Olin jo toivobut että olisin saanut jälkkäriä. En sitten saanut kuin omaa kättä kun katselin spermaisia pikkuhousuja kun vaimo oli suihkussa.

.Kyllä se niin vain on että vaimojen ja tyttöystävien pillut kuuluu vieraiden spermattavaksi. Avioliitosta pitäisi säätää että hääyöstä lähtien, vaimon spermaamiseen kuuluu käyttää vähintään puolet vieraan spermaa. Tuo tarkoittaisi sitä että hääyö joko annetaan kokonaan, tai vähintään jaetaan bestmanin kanssa vaimon toiveen mukaan. Tyttöystävien kanssa määrää voisi vielä kokeilla ja vaihdella, mutta avioiittoa velvoittaisi laki ja vaimon toiveet. Luulen että meillä kahdella nk. seksielämä menisi pelkäksi runkkaamiseksi kun vaimot nauttisi kunnon panomiehistä. Toisaalta, vaimomme seksielämät taitaa käytännössä olla jo meidän suhteen runkkaamista kun nysää ei saa kuin hädin tuskin huulien väliin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä. En enää edes muista milloin olisin viimeksi omien spermojen nähnyt valuvan vaimoni pillusta vaikka orkun tiedän saaneeni. Sitä märkää litkua on vähän siinä huulten ympärillä ja lakanoilla. Hädin tuskin maistaa. Vaimo ei ole saanut ja on monta kertaa nauranut että tuntuu kuin dildon terskalla kutittelisi. Mutta isokyrvältä tavaraa riittää valutettavaksi ja vaikka maisteltavaksi asti

Onpa vaimo nauranut joskus sillekin kun hän tuli kotiin ja kertoi saaneensa ja innostuneena ehdotin yhdyntää, niin vaimo haikeana naurahti ja harmitteli kun kaveri ehti jo lähteä. Olin jo toivobut että olisin saanut jälkkäriä. En sitten saanut kuin omaa kättä kun katselin spermaisia pikkuhousuja kun vaimo oli suihkussa.

.Kyllä se niin vain on että vaimojen ja tyttöystävien pillut kuuluu vieraiden spermattavaksi. Avioliitosta pitäisi säätää että hääyöstä lähtien, vaimon spermaamiseen kuuluu käyttää vähintään puolet vieraan spermaa. Tuo tarkoittaisi sitä että hääyö joko annetaan kokonaan, tai vähintään jaetaan bestmanin kanssa vaimon toiveen mukaan. Tyttöystävien kanssa määrää voisi vielä kokeilla ja vaihdella, mutta avioiittoa velvoittaisi laki ja vaimon toiveet. Luulen että meillä kahdella nk. seksielämä menisi pelkäksi runkkaamiseksi kun vaimot nauttisi kunnon panomiehistä. Toisaalta, vaimomme seksielämät taitaa käytännössä olla jo meidän suhteen runkkaamista kun nysää ei saa kuin hädin tuskin huulien väliin.

Millaiset vaimot teillä on? Kiihottaa lukee noita teidän juttuja vaimoistanne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millaiset vaimot teillä on? Kiihottaa lukee noita teidän juttuja vaimoistanne

Minun vaimo on noin 175cm pitkä, eli aika pitkä. Painoa en tiedä, mutta on tiimalasivartalo ja leveä lantio. Takaapäin saa ottaa kunnolla kiinni ja rynkyttää siinä huulilla ellei vaimo pyydä että lopetan ja puen vyödildon ja jatkan sillä. Pituuden vuoksi myös pystypano onnistuu panomiehen kanssa jopa kasvokkain. Minun on siitä tietenkin aivan turha haaveilla edes takaa päin. Pillussa on tummat karvat vaikka usein posliini. Hiukset on pitkät ja aaltoilevat, melkein mustat. On vähän ylimääräistä, mutta ei mikään lihava. Tissit on roikkuvat pehmoiset upeat löllykät ja paksut nännit on mahtavat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun vaimo on noin 175cm pitkä, eli aika pitkä. Painoa en tiedä, mutta on tiimalasivartalo ja leveä lantio. Takaapäin saa ottaa kunnolla kiinni ja rynkyttää siinä huulilla ellei vaimo pyydä että lopetan ja puen vyödildon ja jatkan sillä. Pituuden vuoksi myös pystypano onnistuu panomiehen kanssa jopa kasvokkain. Minun on siitä tietenkin aivan turha haaveilla edes takaa päin. Pillussa on tummat karvat vaikka usein posliini. Hiukset on pitkät ja aaltoilevat, melkein mustat. On vähän ylimääräistä, mutta ei mikään lihava. Tissit on roikkuvat pehmoiset upeat löllykät ja paksut nännit on mahtavat.

Okei kuulostaa hyvältä kyllä, varsinkin nuo tissit mitkä heiluu panomiehen takaapäin ottaessa kunnolla, huh huh!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei kuulostaa hyvältä kyllä, varsinkin nuo tissit mitkä heiluu panomiehen takaapäin ottaessa kunnolla, huh huh!

Seksikkäin asento, aiheuttaa lähes välittömästi orgasmin kun näen kun vaimo on nelinkontin, mutta kädet on suorana esimerkiksi patjalla niin että ylävartalo on ylhäällä. Yleensä vaimo laskee siitä ylävartalon patjalle. Mutta tuo asento kun vaimo on jäntevänä ja ottaa panomiehen kullia syvälle. Siinä näkee kun se kyrpä liukuu edes takaisin ja tissit alkaa heilua sen panon tahtiin. Muuten ne tissit pursuaa sieltä välistä. Toinen kiihottava jatko on siinä kun panomies nostaa vaimon ylävartalon omaansa vasten ja hyväilee ja nostelee niitä rintoja, joskus kuin oikein esitelläkseen minulle että ne on nyt hänen, niinkuin ne tietysti onkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seksikkäin asento, aiheuttaa lähes välittömästi orgasmin kun näen kun vaimo on nelinkontin, mutta kädet on suorana esimerkiksi patjalla niin että ylävartalo on ylhäällä. Yleensä vaimo laskee siitä ylävartalon patjalle. Mutta tuo asento kun vaimo on jäntevänä ja ottaa panomiehen kullia syvälle. Siinä näkee kun se kyrpä liukuu edes takaisin ja tissit alkaa heilua sen panon tahtiin. Muuten ne tissit pursuaa sieltä välistä. Toinen kiihottava jatko on siinä kun panomies nostaa vaimon ylävartalon omaansa vasten ja hyväilee ja nostelee niitä rintoja, joskus kuin oikein esitelläkseen minulle että ne on nyt hänen, niinkuin ne tietysti onkin.

Joo tuo kuulostaa tosi hyvältä! Kiihottaa tuo mielikuva niin hirveesti vaimos tuossa asennossa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, on isoa tissiä, paksua reittä ja persettä. Joskus sitä innostuu yrittämään saunomisen jälkeen suihkussa pystypanoa takaa päin, mutta ei sitä vaan yllä kunnolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, on isoa tissiä, paksua reittä ja persettä. Joskus sitä innostuu yrittämään saunomisen jälkeen suihkussa pystypanoa takaa päin, mutta ei sitä vaan yllä kunnolla.

Ei, kyllä ne on ihan eri miehet jotka pystyy pystypanolla nussimaan vaimoani. Itse saan vain vedellä käteen ja haaveilla että miltä tuntuu panomiehestä kun aisa uppoaa pystyssäkin vaimoni pilluun. Ne pystyy nussimaan vaikka jossain talon nurkalla kun vaimo vain nostaa hamettaan. Joskus muuten, ihan kuin piruillakseen, siinä kun vaimo on seisomassa ja panomies panee vaimoa takaapäin, panomies lipsauttaa kullin ulos ja vaimo pistää reidet kiinni niin että se kulli nuljuu sieltä jalkojen välistä esiin, melkein näyttäen että minun vaimolla on kyrpä. Siinä ne sitten panee reisien väliin kunnes vaimo taas ohjaa sen pilluunsa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, kyllä ne on ihan eri miehet jotka pystyy pystypanolla nussimaan vaimoani. Itse saan vain vedellä käteen ja haaveilla että miltä tuntuu panomiehestä kun aisa uppoaa pystyssäkin vaimoni pilluun. Ne pystyy nussimaan vaikka jossain talon nurkalla kun vaimo vain nostaa hamettaan. Joskus muuten, ihan kuin piruillakseen, siinä kun vaimo on seisomassa ja panomies panee vaimoa takaapäin, panomies lipsauttaa kullin ulos ja vaimo pistää reidet kiinni niin että se kulli nuljuu sieltä jalkojen välistä esiin, melkein näyttäen että minun vaimolla on kyrpä. Siinä ne sitten panee reisien väliin kunnes vaimo taas ohjaa sen pilluunsa.

Toinen mikä näyttäs hyvältä varmasti ois lähäri, kun mies painautuu kiinni vaimon pehmeeseen pyöreseen mahaan ja alkaa nussii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toinen mikä näyttäs hyvältä varmasti ois lähäri, kun mies painautuu kiinni vaimon pehmeeseen pyöreseen mahaan ja alkaa nussii

Ja se kun he suutelevat kiihkeästi ja rinnat pursuaa sieltä yhteen painautuneiden vartaloiden välistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja se kun he suutelevat kiihkeästi ja rinnat pursuaa sieltä yhteen painautuneiden vartaloiden välistä.

Jooh! Ja kun mies nousee käsien varaan niin tissit rupee heiluu työntöjen tahdissa ylös alas

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jooh! Ja kun mies nousee käsien varaan niin tissit rupee heiluu työntöjen tahdissa ylös alas

Ja sitten kun mies ruiskii spermojaan pilluun ja vaimo vetää miehen tiukasti päälleensä. Jalat on koukussa miehen jalkojen takana ja lantiot eteen työnnettyinä. Pillu on siinä asennossa täysin vastaanottavana ja terska on ihan pohjassa kiinni kohtua vasten. Vaimo halaa miehen siinä ihan tiukaksi ja yrittää suudella kun mies yrittää vielä saada hengitystä tasaantumaan. Vaimo on sillä hetkellä täysin omistautunut vieraalle miehelle eikä ajattele ketään muita kuin heitä kahta siinä yhdessä ja yhdynnässä, kiimaisena ja spermaisena. Vaikka aviomies voihkisi ja runkkaisi siinä vieressä, sillä hetkellä aviomieskin on miljoonien kilometrien päässä, täysin ulkopuolisena ja unohdettuna. Vaimo ja vieras on siinä täysin kahdestaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sitten kun mies ruiskii spermojaan pilluun ja vaimo vetää miehen tiukasti päälleensä. Jalat on koukussa miehen jalkojen takana ja lantiot eteen työnnettyinä. Pillu on siinä asennossa täysin vastaanottavana ja terska on ihan pohjassa kiinni kohtua vasten. Vaimo halaa miehen siinä ihan tiukaksi ja yrittää suudella kun mies yrittää vielä saada hengitystä tasaantumaan. Vaimo on sillä hetkellä täysin omistautunut vieraalle miehelle eikä ajattele ketään muita kuin heitä kahta siinä yhdessä ja yhdynnässä, kiimaisena ja spermaisena. Vaikka aviomies voihkisi ja runkkaisi siinä vieressä, sillä hetkellä aviomieskin on miljoonien kilometrien päässä, täysin ulkopuolisena ja unohdettuna. Vaimo ja vieras on siinä täysin kahdestaan.

Ooh! Ja kun vieras ja vaimo on toipuneet orkuistaan ja jälkihyväilevät toisiaan kenties vähän ilkikurisena sulle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ooh! Ja kun vieras ja vaimo on toipuneet orkuistaan ja jälkihyväilevät toisiaan kenties vähän ilkikurisena sulle

Yleensä he vasta sen jälkeen "huomaavat" että siinä on kolmaskin. Vaimo on monesti maininnut että on ollut "liian keskittyneenä" ja yrittää olla ystävällinen. Mutta ymmärtäähän sen ettei oma aviomies kiinnosta 'pätkän vertaa', ja nyt tarkoitan kirjaimellisesti nysää, siinä tilanteessa, kun on tiedossa kunnon sykkivää siitintä ja spermainen orgasmi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yleensä he vasta sen jälkeen "huomaavat" että siinä on kolmaskin. Vaimo on monesti maininnut että on ollut "liian keskittyneenä" ja yrittää olla ystävällinen. Mutta ymmärtäähän sen ettei oma aviomies kiinnosta 'pätkän vertaa', ja nyt tarkoitan kirjaimellisesti nysää, siinä tilanteessa, kun on tiedossa kunnon sykkivää siitintä ja spermainen orgasmi.

Niinpä siinä kyl jää pikku pippeli toiseksi väkisin ja nainen valitsee ton isomman miehen kullin, ton jälkee valmistaudutaan uuteen kierokseen

• Anonyymi

Kun joku touhuaa "sänkyssä", alkaa hälytyskello soida.
      Yleensä se tarkoittaa vedätystä ja palstahuijaria.

• Anonyymi

Fantasiaahan tuo oli, vastaili sekä miehenä että naisena. Ties vaikka 3. pyöränäkin.

• Anonyymi

Olen katsellut usein kun miehet ovat päässeet vaimoa panemaan niin ekalla kerralla eivät kestä pitkään kun kiimassa nussivat.
      Meillä ei ole oikeastaan koskaan jäänyt lyhyeen juttuun vaan vähintään yön yli ollaan oltu ja usein vaimoa pantu.

• Anonyymi

Luonnolista jos ekaa kertaa varattu pillu johon kyrpänsä työntää muutama työntö jos vielä rouva alkaa heti voihkii, varmaan sperma lentää pilluun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luonnolista jos ekaa kertaa varattu pillu johon kyrpänsä työntää muutama työntö jos vielä rouva alkaa heti voihkii, varmaan sperma lentää pilluun.

Totta öriset..kyllä eka lasti tulee nopeesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta öriset..kyllä eka lasti tulee nopeesti.

Onneksi toisen pannessa itsellä jo uusi erektio.
        Lopussa vaimo imee seisokin ja saa uuden panon.

• Anonyymi

Varatun naiminen on tuskallista jos hänet haluaa itselleen. Mutta jos häntä rakastaa enemmän kuin itseään, se on taivaallista. Eli enemmän kuin kaiken arvoinen. Ilman häntä sinulla ei olisi rakkautta, eli sinulla ei olisi mitään.

• Anonyymi

Suhde alkujaan luoto parin toiveesta vieras mies vaimon rakastaja, luonnolista molemmat ensin ihastu toisiinsa. Hellyys jota molemmat antavat toisilleen muuttuu intohimoksi, alkaa molemmat tuntea rakkautta. Puhumattakaan seksin tuomasta kiintymyksestä, yleensä kotona parin kesken kumpikaan osa alue toimi. Ajattelisin miehellä joku sairaus tai suuri ikä ero vaimon kanssa. Kiintyneet liiton aikana toisiinsa, aikuisia lapsia ja talous kunnossa, päädytty hakee rakastaja puolisolle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suhde alkujaan luoto parin toiveesta vieras mies vaimon rakastaja, luonnolista molemmat ensin ihastu toisiinsa. Hellyys jota molemmat antavat toisilleen muuttuu intohimoksi, alkaa molemmat tuntea rakkautta. Puhumattakaan seksin tuomasta kiintymyksestä, yleensä kotona parin kesken kumpikaan osa alue toimi. Ajattelisin miehellä joku sairaus tai suuri ikä ero vaimon kanssa. Kiintyneet liiton aikana toisiinsa, aikuisia lapsia ja talous kunnossa, päädytty hakee rakastaja puolisolle.

Olet 100% väärässä. Mutta onko se ihme kun sinulla ei ole aiheesta kummaltakaan puolelta mitään kokemusta.

Älä sekoita luulojasi faktoiksi, koska se tekee sinusta äärimmäisen tyhmän

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen minäkin rakastunut kimppamieheen.
        Olin 22v kun aloimme kolmenkimpan tämän vakkarin kanssa.
        Olemme olleet seksisuhteessa 19 vuotta saman miehen kanssa.
        Hieno ystävä hyvä kaveri saa minut tuntemaan erikoiseksi ja halutuksi kaksin ollessamme ja kolmenkimpassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hieno ystävä hyvä kaveri saa minut tuntemaan erikoiseksi ja halutuksi kaksin ollessamme ja kolmenkimpassa.

Miten kimppa alkoi?
        Onko lapset hidastaneet yhteiseloa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

19 vuotta kertoo rakastat tätä kimppa miestä jopa enemmän kuin omaasi. Aika hienoa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet täysin väärässä. Rakkaus jotakuta kohtaan ei ole rakkaudesta toista kohtaan pois. Ymmärtäisit tuon jos olisit joskus löytänyt sellaisen naisen joka olisi kanssasi halunnut lapsia. Sinua kuitenkin vaivaa kateus, ja siitä syystä kuvittelet että jos pariskunta ottaa kolmannen pyörän mukaan, liitossa täytyy olla muka jotain vikaa tai rakkaus on haihtunut.

Tuo on ihan tutkimuksissakin todettu että kolmansia pyöriä harrastavien liitot ovat onnellisempia ja rakkaudentäyteisiä kuin sinun kateudella ja epäilyksillä täytetyt suhteet joissa toinen osapuoli on aina ymmärtänyt jättää sinut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

19 vuotta kertoo rakastat tätä kimppa miestä jopa enemmän kuin omaasi. Aika hienoa...

Minä rakastan molempia miehiä enkä halua luopua kummastakaan.
        Sivulliset on joskus vihjailleet että olisiko meillä ehkä jotain meneiĺään kun olimme kolmistaan aina liikkeellä.
        Kielsimme nämä vaikka olinkin kahden miehen nainen.
        Kesäisin kotuutuessamme kuutamouintia kylän uimarannalla alasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten kimppa alkoi?
        Onko lapset hidastaneet yhteiseloa?

Olin juuri 22v täyttänyt kun olimme ensikertaa kolmenkimppaa 1N ja 2M.
        Mieheni silloinen poikaystävä kertoi halustaan kolmenkimppaan 1N ja 2M.
        Kun mietin tätä ja keskusteltiin säännöistä niin suostuin.Näin mieheni kaverin ensikertaa kun miehet olivat sopineet ottavansa minut kimpassa.
        Mies oli poikamies ja melkein vietti kaikki aikansa meillä ja nukuttiin samassa sängyssä ja olin molempien miesten yhteinen nainen.
        Olin 27v kun esikoispoikamme syntyi.
        Kumpikin miehistä oli innoissaan raskauden edistyessä ja olin edelleen miesten yhteinen.
        Synnytykseen tuli kiire kun olin toistamiseen kaverin kanssa niin lapsivesi meni ja 2h tästä poikamme syntyi.
        Testiä ei olla tehty eikä tehdä koskaan koska mieheni on virallisesti isä ja kaveri on kummisetä.
        Poika on 14v tyttö 12v ja täytyy olla varovaisia ettei lapset näe meitä yhdessä sängyssä.
        Asumme vanhassa maatalossa jossa on rakennuksia ihan kivasti pihapiirissä missä voi poiketa pitämässä hauskaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olin juuri 22v täyttänyt kun olimme ensikertaa kolmenkimppaa 1N ja 2M.
        Mieheni silloinen poikaystävä kertoi halustaan kolmenkimppaan 1N ja 2M.
        Kun mietin tätä ja keskusteltiin säännöistä niin suostuin.Näin mieheni kaverin ensikertaa kun miehet olivat sopineet ottavansa minut kimpassa.
        Mies oli poikamies ja melkein vietti kaikki aikansa meillä ja nukuttiin samassa sängyssä ja olin molempien miesten yhteinen nainen.
        Olin 27v kun esikoispoikamme syntyi.
        Kumpikin miehistä oli innoissaan raskauden edistyessä ja olin edelleen miesten yhteinen.
        Synnytykseen tuli kiire kun olin toistamiseen kaverin kanssa niin lapsivesi meni ja 2h tästä poikamme syntyi.
        Testiä ei olla tehty eikä tehdä koskaan koska mieheni on virallisesti isä ja kaveri on kummisetä.
        Poika on 14v tyttö 12v ja täytyy olla varovaisia ettei lapset näe meitä yhdessä sängyssä.
        Asumme vanhassa maatalossa jossa on rakennuksia ihan kivasti pihapiirissä missä voi poiketa pitämässä hauskaa.

Miten järjestät mahdollisuuden olla kahden miesystäväsi kanssa? Viekö mies lapsia esim harrastuksiin silloin?

• Anonyymi

Parasta on kun leveälanteista, pyöreäperseistä, kapeavyötäröistä ja pienirintaista vaimoani nai iso kulli takaa päin ja vaimokin nelinkontin.

• Anonyymi

Kyllä papin aamenen jälkeen vieras kulli kuuluu naituun vittuun ilman kumia.

• Anonyymi

Onhan se niin ihanaa tyydyttää itsensä kotimaiseen naiseen.
      Jos hänen mies katsoo saa lisää intoa,saada nainen voihkimaan. Suuri mies putsaa pillun että saa jatkaa nussimista.

Ketjusta on poistettu 421 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      163
      1463
    2. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1274
    3. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      26
      1271
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      215
      1144
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1086
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      317
      1009
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      224
      1002
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      949
    9. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      915
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      272
      913
    Aihe