Kerimäen oudot hörhöt

Anonyymi-ap

Mikä tämä Kerimäen outo hörhö on joka pyörii jonkun isokokoisen naisen kanssa?ei taida pariskunta ihan selvinpäin ajella.sitten niitten mukana on pienikokoinen mies ja nainen nekin ihan sekasin aina.
välillä tuo pieni mies ja nainen ajelee hyvin sekavan oloisena kylällä pyörällä ja huutavat

20

1966

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihan normi kerimäkeläistä toimintaa, eipä siintä niin kannata huolestua.

    • Anonyymi

      Sinä olet nyt nähnyt unta, tuohan on selvästikkin jostain sadusta. Hörhö on velho ja se isokokoinen nainen on jättiläinen. Ne pienet henkilöt puolestaan ovat kääpiöitä, ne huutaa kun ne on niin kiukkuisia. Minä olen myös nähnyt tuollaisia unia mutta ne ei tapahtuneet kerimäellä vaan kumpurannassa.

      • Anonyymi

        Voe täätinen ku on tuassiisa imelijä ja haaskoja savolaesvitsilläjjääksijä:D:D:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voe täätinen ku on tuassiisa imelijä ja haaskoja savolaesvitsilläjjääksijä:D:D:D

        Miusta ois oikeesti hauska tietää että kuka sie oot. Ulosanti on kun katupartion päälliköllä.


    • Anonyymi

      Mitä haluat tästä "hörhöstä" tietää? Pistä yv. Niin kerron toki jos ovat hölmöilleet kylillä?

      • Anonyymi

        Tämä kyseinen mies on aivan sekaisin usein k-kaupan edessä ja rouva odottaa autossa.. rannoilla pyörivät ja jättäävät neuloja pitkin pietareita..


    • Anonyymi

      Missäpäin asuu M. Vuohensalon ex?

      • Anonyymi

        Vankilassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vankilassa.

        Samaan aikaan olin kertomassa 😃 kuulin että muuttaa uuden rakkaan perästä Ouluun joulukuussa kun vapaus koittaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaan aikaan olin kertomassa 😃 kuulin että muuttaa uuden rakkaan perästä Ouluun joulukuussa kun vapaus koittaa

        Siis Jarno?


      • Anonyymi

        Joo vaihtu jarnon ja jassun jutut toistepäin.. jarno elää päihteetöntä normaalia elämään ja toinen menee epänormaalia päihteellistä elämää.. voi veikkonen kaikkee sitä sattuu pienellä kylällä..


    • Anonyymi

      Minnuu ei otettu huostaan kun ei kuulemma ollu paikkoja. Olin tietysti jo 23v sillon mutta hitonkos lykkeet puita uuniin sanp veikko huovinen

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4633
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe