Onks kellään samanlaista

Anonyymi-ap

Oon siis tyttö jota kovasti kiinnostaa tämmönen vaippaan tarpeensa tekeminen.. tää on ollu aivan pikku tytöstä asti mielessä ja kiinnostaa aina vaan enemmän.. oon siis ostanut näitä dry nights vaippoja ja sit jotain always juttuja mutta tykkäsin ehdottomasti enemmän siitä drynightsistä… mä rakastan sitä kun pitkän päivän päätteeksi saa vetää vaipat jalkaan ja tehdä tarpeet sinne. Sen jälkeen yleensä istun tai teen kotityöt. Mua myös vähän kiihottaa tämmönen ajatus että istun bussissa ja on hirveä hätä ja sitten antais vaan tulla ne sinne vaippaan eikä kukaan huomais mitään… kotona sitten oottais nuhtelut kun joku huomaisi. Se on mun fantasia. En oo sitä aikuisena vauvaksi pukeutumista sun muuta ymmärtänyt mutta joskus ajattelen että oon niinkuin joku 4-5 vuotias jolla on käynyt vahinko. Mua ei varsinaisesti haittaisi jos joissain vaipoissa on vaikka kukkia tai joitain nalleja mutta sellaisia kunnon vaippoja haluaisin käyttää. Onko kellään mitään saman tyyppistä ja jos on niin voitteko pliis kertoa omia kokemuksia?
Ps. Vaippaan erityisesti kakkaaminen on ihanaa;)

7

1005

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ymmärrän on kyllä kiinnostavaa nainen joka uskaltaa olla oma itsensä.

    • Anonyymi

      Oon mies jota kiihottaisi kamalasti vaihtaa vaipat naiselle. Tämä on ollut minulla aina haaveena.
      Oisi ihana vaihtaa nainen kuiviin. Puhdistaa hänet ja laittaa vähän talkkia ja uusi vaippa.
      Tapaisinpa APN kaltaisen naisen.

    • Anonyymi

      Ei vaippajuttuja mutta muuta lapsuuteen liittyvää fantasiamaailmaa löytyy.

      M35

    • Anonyymi

      Itsellänikin on ollut pienestä lähtien kiinnostus vaippoja kohtaan. Ihan jostain alakoulu ikäisestä lähtien on tullut käytettyä/varastettua sisarusten vaippoja. Vanhempana sitten kun rupesi saamaan omaa rahaa niin tuli sitten ostettua ihan omat vaippa paketit. Ja tätä tuli sitten useasti harrastettua koulun jälkeen kun vanhemmat olivat töissä. Muistan myös sen häpeän määrän kun äitini sattui tulemaan kotiin kun vaipat olivat jalassani ja tehnyt tarpeeni niihin. Nytten kun asuu omassa kodissa niin pystyy ihan milloin vain vaippailemaan ja tuleekin useana päivänä viikossa vaippailtua pitkiäkin aikoja. Itsekkään en itseäni luokittele aikuisvauvaksi vaan ennemmin samaan ikään kuuluvaksi jolle sattuu vahinkoja. Itselläni ei ole vastaan jos joku haluaa olla ab niin antaa mennä vaan!
      Ja tosiaan jos kiinnostaa kunnon aikuisten vaipat niin löytyy niin normaaleja kuin kuvioituja vaippoja osoitteesta care2play.fi. Sieltä tulee itse tilailtua paljonkin tai sitten ulkomailta.

    • Anonyymi

      Mää oon 29 vuotias mies joka on aina vaipoissa. Tilaan care2playsta säännöllisesti kuvallisia teippivaippoja. Omistan myös muutaman nallekuvallisen bodyn ja yhen potkupuvun.

    • Anonyymi

      On täysin samanlaista. On onnekasta olla nainen tuon fetissin kanssa. Miehiä meinaa löytyy. Tässä yksi. Tai poika, mutta täysi-ikäinen.

    Ketjusta on poistettu 83 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5045
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe