Nyt on hyvä erota , eroa ja myönnä virheesi Laura Saarikoski, Hesarin päätoimittaja.
Eroa heti Laura Saarikoski
10
668
Vastaukset
- Anonyymi
Missä Lindtmanin natsi kuvat , ne pitää nyt käydä tarkkaan läpi , natsien palvominen on väärin
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17957665A
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Hesarissa on nykyään tapana ajaa kännissä, eli rattijuopot kirjoittelee mitä sattuu
- Anonyymi
Rattijuopot kirjoittelee Hesariin
- Anonyymi
Natsien palvoja Lindtman heti ulos eduskunnasta, törkeää, mitä vielä löytyy
- Anonyymi
Puhalluttakaa aina aamuisin Hesarin toimittajat, olisi kiinnostava tietää ajaako muutkin kuin pomo kännissä
- Anonyymi
Olen tykännyt Lauran kirjoittamistavasta ja sisällöstä.
Mutta nyt minun on pakko sanoa, että olen pettynyt.- Anonyymi
Haluaisitko yhteiskunnallisesta näkökulmasta tietää mitä tuo pariskunta viestitteli keskenään Brexitistä? Minä en halua mutta olen yhtälailla pettynyt.
- Anonyymi
Sarikosket ovat äkkiseltään katsottuna kaukana naimanaamoista, kuin omena ja lippalakki. Erästä politiikkoa siteeraten. Mutta yhteinen aate kuumottaa, oletan.
- Anonyymi
Tais olla melooni, mutta ehkä se on nti A. tässä kuviossa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818