Vitun apinoille

Anonyymi-ap

Olen tyystin kyllästynyt kuuntelemaan huuteluja näiltä apinoilta

Liikun aina täysin provosoimatta ketään silti nämä
Lapinlahden nuoret mopoapinat joilla on vielä
korvantaustat kosteat huutelevat toistuvasti minulle 55v miehelle.
Miksi ihmeessä?
Miksi ihmeessä kun en edes tunne yhtäkään näistä apinoista enkä
yhdenkään kanssa ole ikinä ollut missään tekemisissä? Mikä vittu näitä Lapinlahden
nuoria apinoita vaivaa? Nämä saatanan Lapinlahden apinat saatta olla ihan sairaita.Olen pappa näille apinoille.
Miksi pappa ärsyttää apinoita tekemättä yhtään mitään? Miksi? Nämä vitun apinat on sairaita siinä on
se selitys.Jos tämä häirintä ei lopu papalla saattaa olla takataskussa jotain...näille vitun apinoille.
Olen tyystin kyllästynyt kuuntelemaan huuteluja näiltä vitun apinoilta.

14

1122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sulla ei takataskussa muuta ku tyhjä lompakko 🤣

• Anonyymi

Tyhjällä kun lyö jäläki on rumaa 🍼

• Anonyymi

Kyllähän nämä lapparin nuoret ovat kotoisin sieltä jostain v. Reiästä Kotoa se kasvatus lähtee mut tällä kylällä näkyy olevan se hällä väliä tyyli penskojen kasvatuksessa!!!!

• Anonyymi

Sinun kohdalla ois pitänyt nostaa ajoissa 😆

• Anonyymi

Enpä ole nähnyt yhtään apinaa mopolla ajamassa. Oiskin joko harhanäky tai todellakin ilmaston muutos näillä leveysasteilla !!

• Anonyymi

Ihmisapinat onkin uusi laji ! Kyllä niitä on. Osaavat paljon muutakin - verenperintönä ?
        Vanhemmat julistavat rakkauttaan ja huolenpitoa ? ( Voi mitä pelleily teeskentelyä heiltä ! )
        Totuus on, että muut pitävät huolta ja kasvattavat, mikäli ehtii sosiaali...
        Sitten tämä apinalaji on vain muiden paiseena perseposkissa ! Voi, mitä pelleilyä !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmisapinat onkin uusi laji ! Kyllä niitä on. Osaavat paljon muutakin - verenperintönä ?
        Vanhemmat julistavat rakkauttaan ja huolenpitoa ? ( Voi mitä pelleily teeskentelyä heiltä ! )
        Totuus on, että muut pitävät huolta ja kasvattavat, mikäli ehtii sosiaali...
        Sitten tämä apinalaji on vain muiden paiseena perseposkissa ! Voi, mitä pelleilyä !

Mitä hait takaa tällä kommentillasi?

• Anonyymi

Köyhän ihmisen puhetta.mille tuntuu kun rahat ei riitä? Sitten täällä narisee kun ei varaa muuhun 🤣🤣

• Anonyymi

Voihan sillä olla ihan vitusti rahaa pankissa.

• Anonyymi

Tuollaista porukkaa täällä tosiaan tuntuu olevan. Mutta minä lähdenkin tästä kohta kotiin enkä taida ihan heti tänne palata. So long!

• Anonyymi

Älä koskaan palaa

• Anonyymi

OK vitun apina.

• Anonyymi

Itse et edes apinan ajatus tasolla

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      144
      8229
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      44
      2224
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      26
      2102
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1718
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1657
    6. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      32
      1327
    7. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      108
      1083
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1009
    9. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      995
    10. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      860
    Aihe