Vitun apinoille

Anonyymi-ap

Olen tyystin kyllästynyt kuuntelemaan huuteluja näiltä apinoilta

Liikun aina täysin provosoimatta ketään silti nämä
Lapinlahden nuoret mopoapinat joilla on vielä
korvantaustat kosteat huutelevat toistuvasti minulle 55v miehelle.
Miksi ihmeessä?
Miksi ihmeessä kun en edes tunne yhtäkään näistä apinoista enkä
yhdenkään kanssa ole ikinä ollut missään tekemisissä? Mikä vittu näitä Lapinlahden
nuoria apinoita vaivaa? Nämä saatanan Lapinlahden apinat saatta olla ihan sairaita.Olen pappa näille apinoille.
Miksi pappa ärsyttää apinoita tekemättä yhtään mitään? Miksi? Nämä vitun apinat on sairaita siinä on
se selitys.Jos tämä häirintä ei lopu papalla saattaa olla takataskussa jotain...näille vitun apinoille.
Olen tyystin kyllästynyt kuuntelemaan huuteluja näiltä vitun apinoilta.

19

1395

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sulla ei takataskussa muuta ku tyhjä lompakko 🤣

• Anonyymi

Tyhjällä kun lyö jäläki on rumaa 🍼

• Anonyymi

Kyllähän nämä lapparin nuoret ovat kotoisin sieltä jostain v. Reiästä Kotoa se kasvatus lähtee mut tällä kylällä näkyy olevan se hällä väliä tyyli penskojen kasvatuksessa!!!!

• Anonyymi

Sinun kohdalla ois pitänyt nostaa ajoissa 😆

• Anonyymi

Enpä ole nähnyt yhtään apinaa mopolla ajamassa. Oiskin joko harhanäky tai todellakin ilmaston muutos näillä leveysasteilla !!

• Anonyymi

Ihmisapinat onkin uusi laji ! Kyllä niitä on. Osaavat paljon muutakin - verenperintönä ?
        Vanhemmat julistavat rakkauttaan ja huolenpitoa ? ( Voi mitä pelleily teeskentelyä heiltä ! )
        Totuus on, että muut pitävät huolta ja kasvattavat, mikäli ehtii sosiaali...
        Sitten tämä apinalaji on vain muiden paiseena perseposkissa ! Voi, mitä pelleilyä !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmisapinat onkin uusi laji ! Kyllä niitä on. Osaavat paljon muutakin - verenperintönä ?
        Vanhemmat julistavat rakkauttaan ja huolenpitoa ? ( Voi mitä pelleily teeskentelyä heiltä ! )
        Totuus on, että muut pitävät huolta ja kasvattavat, mikäli ehtii sosiaali...
        Sitten tämä apinalaji on vain muiden paiseena perseposkissa ! Voi, mitä pelleilyä !

Mitä hait takaa tällä kommentillasi?

• Anonyymi

Köyhän ihmisen puhetta.mille tuntuu kun rahat ei riitä? Sitten täällä narisee kun ei varaa muuhun 🤣🤣

• Anonyymi

Voihan sillä olla ihan vitusti rahaa pankissa.

• Anonyymi

Tuollaista porukkaa täällä tosiaan tuntuu olevan. Mutta minä lähdenkin tästä kohta kotiin enkä taida ihan heti tänne palata. So long!

• Anonyymi

Älä koskaan palaa

• Anonyymi

OK vitun apina.

• Anonyymi

Itse et edes apinan ajatus tasolla

• Anonyymi

Aivan sama oletko kyllästynyt vai et. Se on vaan kestettävä.....

• Anonyymi

Et kai ole häirinnyt golfpeliä

• Anonyymi

Näinkö sinut Riitta Liisa ajamassa mopolla minua vastaan

• Anonyymi

Olisiko tämä seurausta siitä, että lapsia on tehty seuralaisiksi ja kuuntelijoiksi ainakin viimeiset parikymmentä vuotta. Äipät tietää, ettei monikaan mies jaksa katsoa ja kuunnella valitusta sekä käskytystä kovin pitkään. Hokasivat että lapsi on äitinsä armoilla täysi-ikäiseksi asti. Karkuun ei pääse!

• Anonyymi

Oliko se teitän se orapihlaja kolmonen pesällä 10.

• Anonyymi
      UUSI

Eihän tähän muuta voi sanoo,kuin henkisesti köyhiä on.Jättäkää pennut aikuiset rauhaan.Eläkää lapsuuttanne tai nuoruutta mitä se onkaan,se loppuu aikanaan.Kova on maailma voin sanoo.Nauttikaa kun vielä voisi.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      269
      4911
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      89
      3384
    3. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      42
      3278
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      49
      2582
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1817
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      97
      1620
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      97
      1428
    8. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      12
      1227
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      70
      1027
    10. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      144
      1025
    Aihe