CM kallis kauppa

Anonyymi-ap

Uusi kauppias ja City Market-tarjouslehti:
Vessapaperi + talouspaperi setti 25 euroa ???
Edellisen kauppiaan aikana 20 euroa.
Mitä hemmettiä !!! korotusta 20% ???!
Ei käy, ahneella on paskanen loppu, no jääpähän hälle millä pyyhkiä !

22

419

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja tarkemmin laskien korotus vieläkin enempi eli 25 % !!!!!!!!

    • Anonyymi

      Voi tyhmiä ihmisiä kun eivät ymmärrä. Ei se kauppias niitä hintoja rukkaa, ne tulee Keskolta ne hinnat, kaikissa Citymarketeissa samat. Ja se hinnan nousu johtuu tehtaiden kustannusten noususta, puu on kalliimpaa, koneiden käyttäminen on kalliimpaa, kuljetukset kauppoihin maksaa enemmän ja taitaa palkatkin olla nousussa.

      • Anonyymi

        Eivät kaikki hinnat taida olla joka Cittarissa aina samat. Voi joidenkin tuotteiden osalta olla eroja (paikkakuntakohtaiset tarjoukset).


    • Anonyymi

      Ei varmasti ole raaka-aineet ym. nousseet niin, että lopputuotetta täytyy nostaa 25%.
      Sellun tekoon tarvittavaa puuta saivat tehtaat varastona täyteen moneksi vuodeksi pilkkahinnalla pari vuotta siihen myrskytuhoista. Korona ym. piikkiin laiitetaan nyt ihan älyttömiä hinnankorotuksi.

      Nokialla aloitti vasta toinenkin nuori kauppias, jonka kaupassa korotukset ovat olleet maltilliset. Siellä on muuten jatkuvasti huipputarjouksia ja niistä päättää ja niitä hankkii kauppias itse.

      • Anonyymi

        No Kesko kuitenkin määrää hinnat, ei kauppiasta kannata maalittaa.


    • Anonyymi

      Prismassa on melkein kaikki tuotteet 0,1-04€ halvmenpia. Ite käyn siellä vaikka minun asunnosta päin katsottuna sinne on hieman pidempi matka.

    • Anonyymi

      Oikeassa olet. Prisma ja lidl ovat huomattavasti halvempia.

      • Anonyymi

        Kannattaisi tehdä oikea vertailu eikä huudella mutu-,tuntumalla. Kun hyödyntää Cittarin tarjoukset ja kerää kaksinkertaiset plussapisteet eli bonukset, niin säästää paljon enemmän kuin muissa kaupparyhmittymissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisi tehdä oikea vertailu eikä huudella mutu-,tuntumalla. Kun hyödyntää Cittarin tarjoukset ja kerää kaksinkertaiset plussapisteet eli bonukset, niin säästää paljon enemmän kuin muissa kaupparyhmittymissä.

        Sehän se pointti on, ettei tarvitse kytätä tarjouksia noissa muissa kaupoissa. Sen kun kävelee sisään ja tekee ostoksensa. Halvempaa on useimmiten silti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän se pointti on, ettei tarvitse kytätä tarjouksia noissa muissa kaupoissa. Sen kun kävelee sisään ja tekee ostoksensa. Halvempaa on useimmiten silti.

        Minä ostan kalliilla. - koska voin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ostan kalliilla. - koska voin.

        Jokainen tekee, kuten parhaimmaksi näkee. Prisma taitaa kuitenkin yleisellä tasolla olla halvempi, kuin Citymarket. Itse käytän lähimarkettia, koska en jaksa ajaa noihin isoihin marketteihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen tekee, kuten parhaimmaksi näkee. Prisma taitaa kuitenkin yleisellä tasolla olla halvempi, kuin Citymarket. Itse käytän lähimarkettia, koska en jaksa ajaa noihin isoihin marketteihin.

        On uskomuksia ja on kokemuksia. Joku tuossa kirjoitti, että ei kyttää tarjouksia. Se on hänen päänsärkynsä. Pienellä suunnittelulla ja tarjousten pongaamisella saa ehdottomasti Cittarista halvimmat ostokset. Enkä tarkoita mitään punalappuja, vaan niitä normaaleita päivittäistarjoksia, joita kauppa ilmoittaa. Nytkin juomakori kympillä, normaalisti 15,49 eur. Kaksi rasiaa kananmunia 10 kpl, yht. 3 eur. Ihan vaan esimerkkinä. Ja kaksinkertaiset plussapisteet Mastercardilla ostettaessa.


      • Anonyymi

        Vaan tuotteet eivät ole samoja kuin CM:ssä. Laatu maksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen tekee, kuten parhaimmaksi näkee. Prisma taitaa kuitenkin yleisellä tasolla olla halvempi, kuin Citymarket. Itse käytän lähimarkettia, koska en jaksa ajaa noihin isoihin marketteihin.

        Prismasta täysin samat tuotteet ostamalla tulee kalliimmaksi.


    • Anonyymi

      Perseläven voi pideellä pestä paskasta..ei tartte paskapaperia ostaa!

    • Anonyymi

      Oli paperitarjous jo Juhan aikaan 25€ loppuaikoina. Tuottaja nosti hinnan, ei kauppias liikaa tappioo tee.

      • Anonyymi

        Taitaa sitäpaitsi olla niin että, toi paperitarjous ei ole edes kauppiaan tontilla. Kauppias vastaa ruokapuolesta ja kesko muusta. Eli muulla kun ruokatarvikkeilla on myymäläpäällikkö, joka on keskon palkkalistoilla.


    • Anonyymi

      Ilmatteekshan kaikki pitäis saada ja sittenkin vielä valitettais.

      • Anonyymi

        Terveisiä vaan isille ja äidille😁Jos on sukkatarjous 5euroo mutta kassalla 9.99niin kannattaahan pisnes.Rosvo porukkaa koko sakki.Kierrä kaukaa paskapaikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terveisiä vaan isille ja äidille😁Jos on sukkatarjous 5euroo mutta kassalla 9.99niin kannattaahan pisnes.Rosvo porukkaa koko sakki.Kierrä kaukaa paskapaikka.

        Mitä täällä riehut. Olisit marssinut asiakaspalvelutiskille ja pyytänyt oikaisua.


      • Anonyymi

        Ei kun pitää maksaa, että tulen paikalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun pitää maksaa, että tulen paikalle.

        Maksaakin saa ja munuaista.
        Kysy myös pässin kiveksiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5534
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2476
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1957
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      55
      1694
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1269
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe