Käytiin koulun vessassa räpläämässä toisten pimppaa
Teinityttöinä
11
552
Vastaukset
- Anonyymi
Maistoittehan myös?
- Anonyymi
Sulle teki varmaan meisselii. hehehee 😅🤣
- Anonyymi
No sekö tekee sulle temmii. Buaahaa mikä hönö
- Anonyymi
Kerro tarkemmin! Miltä se tuntui, mitä kaikkea teitte, saitteko orkkuja...
- Anonyymi
Meillä oli sama :) Bestiksen kanssa aina käytiin sormettamassa ja nuolemassa toisiamme :)
- Anonyymi
Spede on melkonen skitsoafektiivinen tapaus buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Spede on melkonen skitsoafektiivinen tapaus buaahaa
No ei käy kiistäminen onneksi sä itse myös tiedät sen. Ei muiden tarvii kertoo sitä sulle.
- Anonyymi
minä kans ylä-asteella tupakki palkalla otin muilta kavereilta suihin
Oliko teitä paikalla enemmän kuin kaksi?
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/S2p9K5
Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 944155
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.663413Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,723054SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.812529Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52346Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2022117Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a302051- 41860
- 73781
- 52756