Pidän ilmeisenä että Vaivavaunun toiminta loppuu pian. On niin säälittävää tuo räpiköinti!

Anonyymi-ap

Oliko otsikkoon jollain jotain lisättävää?

23

438

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      MUAA iHAH nauratHAA kuB UAAUAA sinisellä Pupubussillaa UAAUAA minä minä matkustaa.UAAUAA Pupubussi syö Vaivavaunun! UAAUAA sinisellä Pupubussillaa UAAUAA

      MUAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      BUOOHOHOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Anonyymi

      Katse kuin peuralla ajovaloissa (Vaivavaunu): NE JYRÄÄ MEITIN!

    • Anonyymi

      Kaiu kaiu lauluni, kaiu korkealle!
      Ei ne estä vuoretkaan glooriaa Pupubussin!

      Lennä lennä päätön kana, lennä korkealle! Ei ne estä vuoretkaan häpeää Vaivavaunun!

    • Anonyymi

      Otsikkoon olisi hyvä laittaa puheena olevan yhtiön nimi.
      Vaivavaunua ei löydy Suomen liikennöitsijäkartalta.

      • Anonyymi

        Siellä "soi" vaiennut viulu


      • Anonyymi

        Voisiko kyseessä olla Viinavankkuri tai ehkä Ambomaan Auto?


    • Anonyymi

      Pyhät puhuu, kivet huutaa

    • Anonyymi

      Tänään ryypätään pohojammaan kautta. Muuta tekemistä Vaiveroisella ei pohojammaan kanssa enää olekaan koska liikenne sinne on jo aikoja sitten lakkautettu. Ajot meni, armoton kännittely jäi!

      • Anonyymi

        Kertooko Kimmo nyt omista juomatavoistaan vai mistä ihmeestä on kyse?


    • Anonyymi

      Kyllä kyllä, jos joku ei tiedä, niin vaivavaunulla tarkoitamme valkeakosken liikennettä. Ja paljon puhutulla juopolla Kimmoa

    • Anonyymi

      Valkeakoskilainen vaivavaunu aloittaa taas ensi viikolla surkean räpiköinnin Oriveden suunnalla. Mielenkiinnolla odotamme, onko viime kauden täysin luokattomalle ja säälittävälle "liikennöinnille" saatu aikaan mitään korjausliikettä. Jos ei ole, niin varmuudella asia tulee myös viranmaisten tietoon.

      • Anonyymi

        Palaute linjalta 47 on ollut lähes pelkästään kiittävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palaute linjalta 47 on ollut lähes pelkästään kiittävää.

        T.kimmo


        PS. Kirjoitan itse kaiken ylistävän palautteen nysselle. Olenhan kuitenkin markkinointipäällikkö


    • Anonyymi

      "Oliko otsikkoon jollain jotain lisättävää?"
      Mitäpä tuohon lisäisi?
      Tilinpäätökseen vuodelta 2021 liitetyssä toimintakertomuksessa yhtiön hallitus jo tuo esiin mahdollisuuden, ettei yhtiö kykenisi jatkamaan toimintaansa.
      Ei siihen minkään hullun naurunkohtauksia tarvita.

      • Anonyymi

        Tässä lienee hallitus ollut oikeassa; yhtiö on päättänyt salata tilinpäätösasiakirjansa koskien viimeisintä päättynyttä tilikautta.
        Yritin ostaa sen PRH:n Virre-palvelusta, mutta tilinpäätöasiakirjojen sijasta sinne oli ilmpitettu vain tilintarkastuskertomus.
        Tämä on niitä konkurssin partaalla horjuvien yhtiöiden yleinen menettelytapa, toinen on tilikauden pidennys, jolla saadaan kulissia pidettyä vielä hetken pystyssä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä lienee hallitus ollut oikeassa; yhtiö on päättänyt salata tilinpäätösasiakirjansa koskien viimeisintä päättynyttä tilikautta.
        Yritin ostaa sen PRH:n Virre-palvelusta, mutta tilinpäätöasiakirjojen sijasta sinne oli ilmpitettu vain tilintarkastuskertomus.
        Tämä on niitä konkurssin partaalla horjuvien yhtiöiden yleinen menettelytapa, toinen on tilikauden pidennys, jolla saadaan kulissia pidettyä vielä hetken pystyssä.

        Konkurssin pelkoko siis on syynä siihen, että Valkeakosken Liikenteen tilipäätöstietoja ei vieläkään ole julkaistu? Tappiollinen tulos ja oman pääoman heikentyminen on kuitenkin jo vuodettu kaikkien tietoisuuteen, mutta kiva olisi lukea tarkemmatkin tiedot.


      • Anonyymi

        ""Oliko otsikkoon jollain jotain lisättävää?"
        Mitäpä tuohon lisäisi?
        Tilinpäätökseen vuodelta 2021 liitetyssä toimintakertomuksessa yhtiön hallitus jo tuo esiin mahdollisuuden, ettei yhtiö kykenisi jatkamaan toimintaansa.
        Ei siihen minkään hullun naurunkohtauksia tarvita."

        Tuossa kirjoitin kyllä Väinö Paunu Oy:n hallituksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä lienee hallitus ollut oikeassa; yhtiö on päättänyt salata tilinpäätösasiakirjansa koskien viimeisintä päättynyttä tilikautta.
        Yritin ostaa sen PRH:n Virre-palvelusta, mutta tilinpäätöasiakirjojen sijasta sinne oli ilmpitettu vain tilintarkastuskertomus.
        Tämä on niitä konkurssin partaalla horjuvien yhtiöiden yleinen menettelytapa, toinen on tilikauden pidennys, jolla saadaan kulissia pidettyä vielä hetken pystyssä.

        "Yritin ostaa sen PRH:n Virre-palvelusta, mutta tilinpäätöasiakirjojen sijasta sinne oli ilmpitettu vain tilintarkastuskertomus."

        Kai reklamoit tuosta puutteesta. Minä tein niin, ja palauttivat tuon 3,97 euroa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Yritin ostaa sen PRH:n Virre-palvelusta, mutta tilinpäätöasiakirjojen sijasta sinne oli ilmpitettu vain tilintarkastuskertomus."

        Kai reklamoit tuosta puutteesta. Minä tein niin, ja palauttivat tuon 3,97 euroa.

        Mikä teitä noin kiihottaa VL:n taloustiedoissa? Ollaanko parroonipuolella NIIN syvässä ahdingossa vai? Onhan VL on oikeamielinen liikennöitsijä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ""Oliko otsikkoon jollain jotain lisättävää?"
        Mitäpä tuohon lisäisi?
        Tilinpäätökseen vuodelta 2021 liitetyssä toimintakertomuksessa yhtiön hallitus jo tuo esiin mahdollisuuden, ettei yhtiö kykenisi jatkamaan toimintaansa.
        Ei siihen minkään hullun naurunkohtauksia tarvita."

        Tuossa kirjoitin kyllä Väinö Paunu Oy:n hallituksesta.

        Täällä menee (kaiken muun lisäksi) pahasti sekaisin Paunu ja VL sekä Masi ja Kimmo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä teitä noin kiihottaa VL:n taloustiedoissa? Ollaanko parroonipuolella NIIN syvässä ahdingossa vai? Onhan VL on oikeamielinen liikennöitsijä.

        "Mikä teitä noin kiihottaa VL:n taloustiedoissa? Ollaanko parroonipuolella NIIN syvässä ahdingossa vai? Onhan VL on oikeamielinen liikennöitsijä."

        Ei ainakaan minua kiihota kenenkään taloustiedot.
        Mielenkiinnosta olen seurannut joidenkin yhtiöiden tilinpäätöksiä, harrastajana, Savonlinja, Paunu, Vainio, Onnibus, Koivari, nyt joidenkin uskonnollishurmoksellinen VL.
        Uskonnosta, oikeamielisyydestä, en ole kiinnostunut, kirkosta olen eronnut yli 40 vuotta sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä teitä noin kiihottaa VL:n taloustiedoissa? Ollaanko parroonipuolella NIIN syvässä ahdingossa vai? Onhan VL on oikeamielinen liikennöitsijä.

        Kyllä me kaikki tiedetään mikä Kimmoa kiihottaa 😂


    • Anonyymi

      montako vuotta olet tuota samaa sontaa julistanut ? laita korkki kiinni välillä

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      149
      10852
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      209
      2890
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1898
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1696
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1546
    Aihe