Totuus velvoittaa.
Aina, kun menen lentokentälle, matkustan Pupuliikenteen bussilla. En edes harkitse Vaivavaunua!
6
360
Vastaukset
- Anonyymi
Ilmeisesti matkustat vain pörröisissä unissasi, sillä Pupuliikenne ja Vaivavaunu liikennöivät ainoastaan Mikämikämaan lentokentälle.
- Anonyymi
Vaiveroinen tarvitsisi kiireesti sugardaddyn. Näin ovat isot pojjaat "konttorilla" kertoneet.
- Anonyymi
Käytkö useinkin kanikonttorilla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytkö useinkin kanikonttorilla?
Pyhät puhuu, "paavi" pieree
- Anonyymi
Jälleen oli isot kuormat tänä yönä
- Anonyymi
Totta kai Kimmo valitsee VL:n bussin, koska hän joutuu niitä ajamaan. Ei ole kovin tavallista, että kuljettaja lähtee toisen yrityksen autolla linjalle. Tai toisaalta, kyllähän tätäkin nähdään aika usein. Onnibussihan joutuu päivittäin käyttämään muiden kalustoa, koska oma kalusto on siinä tilassa, että remonttipäiviä nyt vaan sattuu osumaan kohdalle aika usein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161