Tyhmässä päässä ei asu mitään sanotaan.
Bensaa ja granaattiomenamehua haetaan yhä Venäjältä – "Tämä on yksi hyttysen paska valtameressä", perustelee vakiotankkaaja Niiralassa
https://www.karjalainen.fi/maakunta/q8dyfus5ky
Putinin fani tankkaajat jatkavat
9
1232
Vastaukset
- Anonyymi
Juntti on juntti, vaikka voissa paistaisi. Jos elämä pyörii peräkamarissa ja autolla ajellessa, niin eipä siinä paljon ajatusmaailma kehity.
- Anonyymi
Ei niillä ole autoja.Ajavat äitin almeralla hankkijan lärsä päässä.Kaiken lisäksi juoruavat ja kadehtivat toisia ihmisiä.
- Anonyymi
Kysehän ei ole tankkauksesta vain. Ukrainaan hyökkäyksen myötä tuhansia ukrainalaislapsia on päätynyt Venäjän rikollisjärjestöjen käsiin. Näitä lapsia on myös lähellä Suomen rajaa Venäjän Karjalassa. Tietojen mukaan suomalaisilla on avustajia ainakin Sortavalassa, Siellä on pedofiilien mafkkinat.
- Anonyymi
Vai oikein mafkkinat
- Anonyymi
Se täällä myytävä bensa on samaa Venäjän bensaa, se vaan on kiertänyt Tunisian kautta, koska sitä ei saa enää ostaa suoraan. Näin sitä hyväuskoisilta saa rahat ja kannatuksen, kun sitä huijataan kaikenmaailman ideologisilla hullutuksilla.
- Anonyymi
Juuri näin
- Anonyymi
Ennen vanhaan punaiset laitettiin montun reunalle
- Anonyymi
Minkähän verran muuta tuotetta tulee Venäjältä Eurooppaan? Vissiin sitä kierrätys taloutta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058227- 1105743
- 555211
- 2895196
- 783831
- 583031
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452491