Kokemuksia rakennusliike Jotirak Oy?
Kokemuksia rakennusliike Jotirak Oy?
4
1729
Vastaukset
- Anonyymi
Meni konkkaan
- Anonyymi
Suosittelen pysykää erossa Tyytömättömiä asiakkaita on paljon Toiminta vain jatkuu eri nimellä
- Anonyymi
Jotirak Oy Jorma Tiilikainen
On mennyt konkaan mutta jatkaa toimintaa erimuodoissa
Rakentamisessa virheitä paljon, rahat pois ja ei ole mitään takuita työstä - Anonyymi
⚠️ Varoitus ostajille – Sliderhouse Oy / Jorma Tiilikainen
📍 Sijainti: Sodinmäentie 2 (myynnissä omakotitalo)
🏗 Yritys: Sliderhouse Oy
👤 Henkilö: Jorma Tiilikainen
En suosittele ostamaan omakotitaloa tältä yritykseltä – edes halvalla.
🔎 Havaintoja:
• Jo myyntikuvista näkyi selviä rakennusvirheitä.
• Edellinen yritys (sama yrittäjä) meni konkurssiin – useita asiakkaita jäi ilman rahoja tai valmiita töitä.
• Työn jälki on ollut erittäin ammattitaidotonta.
• Takuita ei ole tarjottu tai niitä ei ole kunnioitettu.
• Toiminta näyttää jatkuvan uudella yrityksellä, mutta samalla henkilöllä – vastuu puuttuu.
💬 Tämäntyyppinen toiminta aiheuttaa merkittävän riskin ostajalle – taloudellisesti ja rakenteellisesti.
🛑 Suosittelen erittäin suurta varovaisuutta tämän yrityksen ja kyseisen henkilön kanssa asioitaessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1059483
- 494641
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021976Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421921- 241630
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131391Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,381307Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54927Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30903Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31902