Miten oli Meripäivä Areenalla asiakkaita? Tuliko kaupungin 50 000€ takaus maksettavaksi? Missään ei ole ilmoitettu kävijä määrää?
Meripäivä Areena
14
427
Vastaukset
- Anonyymi
Juu aika vähän oli ihmisiä areenalla, minä ja ihmetellyt kun määriä ei ole missään ilmoitettu.
- Anonyymi
Tiina Salonen lienee niitä poliittisin perustein valittuja "pelin rakentajia" ja kyllähän se tottakai jossakin näkyy.
- Anonyymi
Millaisin perustein sinut on Jarrumieheksi valittu?
- Anonyymi
Jarrumies vai peräti natsi?
On kyllä törkeää väittää ketään jarrumieheksi vain sen vuoksi, että kritisoi Kotkassa noudatettua vasemmistolaista monumenttitehtailun politiikkaa, joista tyypillisesti lankeaa veronmaksajille tappiot maksuun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jarrumies vai peräti natsi?
On kyllä törkeää väittää ketään jarrumieheksi vain sen vuoksi, että kritisoi Kotkassa noudatettua vasemmistolaista monumenttitehtailun politiikkaa, joista tyypillisesti lankeaa veronmaksajille tappiot maksuun.Siinähän oli kysymysmerkki perässä, mutta näköjään itse varmistit arvonimen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinähän oli kysymysmerkki perässä, mutta näköjään itse varmistit arvonimen.
Kas, kun erään tietyn poliittisen hapatuksen sokaisemien tunnusmerkkinä voidaan pitää sitä, että kaikki erimieltä olevat ovat natseja tai vaihtoehtoisesti rasisteja. Sen vuoksi heitin sinulle syötin. Tiesitkös, muuten mitä tarkoitetaan sanalla arvonimi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kas, kun erään tietyn poliittisen hapatuksen sokaisemien tunnusmerkkinä voidaan pitää sitä, että kaikki erimieltä olevat ovat natseja tai vaihtoehtoisesti rasisteja. Sen vuoksi heitin sinulle syötin. Tiesitkös, muuten mitä tarkoitetaan sanalla arvonimi?
"Jarrumies" on erittäin sopiva persun arvonimeksi.
Natsi- ja rasistinimittely on sinun omaa keksintöäsi.
- Anonyymi
Pulzerin paraatia ei näkynyt ainakaan avauskulkueessa. Lie huomenta-miehen jatkuva huutelu ja työpaikkakiusaus viemyt kaikilta halut esiintyä julkisesti? Ku osastojen välilläkin jatkuva sotatila eilä kukaan tuu toimee niin ois voinut mennä julkiseks kahakoinniks et niiku karata käsistä koko touhu? Huonoa promoa huonoa promoa. Oliko ahlstömmi pate messissä niiku rippeillä entisessä ja juorusiko taas johdon tekemiset tasan tarkkaan. Sen 4-5 päiväsen reportaasin maksaakin nyt sitten uus työnantaja ku työaikan bottomrikin suu käy koko ajan. Ainii hyvä tulevaisuus stahanovilaises työn sankari firmas. Tämä ja tämä teki näin kauan näitä hommia ja ne on nyt päälliköitä ja työnjohtajia. Seli seli sama propaganda vuodesta toiseen ja ajallaan tajuu tyhmempikin niiku pate lähteä muualle. Oi hitto miten bottomrik luuli et traden papruil irtoo mut ei hahaa nyt Koivupuuta kiukaaseen ja jalosti Jakotettua viinaa kurkkuun wuhuu hyvä ura ja mielenterveys nyt takana.
Huomenta mies ent. telakkaukkeli ZPP-mies vaan 20 vuotta ollu ja työt jatkuu huutelija kiusaajalla. Näin nää firman tekopyhät arvot toteutuu ja uskollisuus palkitaan. Ilmottakaa suoraan liittoon kaikista epäkohdista ku luottamusmies ummistaa kuulemma vaan silmäsä. Aamua paskaksaan hahaa - Anonyymi
Pistäsvät eka sen toimintansa ja työilmapiirinsa kuntoon nii sitte vasta pullistelemaan ja käsiä heiluttelemaan paraatiin. Narsismiin kuuluu että ulospäin näytetään ulkokullattuna paremmalta kuin todellisuudessa ollaan ja pidetään kulissit epätoivoisesti yllä kunnes kupla lopulta puhkeaa. Mites kävi valimolle ja niille työpaikoille? Kaikki on niin rautaisia kehittäjiä ja työllistäjiä mainosbannereissaan ja sivuillaan mut tosipaikan tullen menee sormi suuhun heti kun pitäis kehittää toimintaa buhahahaa Ihmettelin kun kaikki kattoo vaan hiljaa sivusta jatkuvaa huomenta-miehen huutelua eikä puutu tai puolusta. Kai se on sitä modernia yrityskulttuuria ja organisaatioteoriaa. Oisvat ottaneet bottomrik juorukellon määräaikaisella A7 sisään marionetiks pulputtamaan juoruja firman juhlien tapahtumista. Sitä sekin vetelä plintti teki muutenkin työajalla.
- Anonyymi
Cha cha chaat on bimbo kanoille tärkemäpää kuin aito työturvallisuuden ja työilmapiirin parantaminen. Suu käy ja käet heiluu mut mitään ei sen lisäks oikeesti tapahdu.
Kova on propaganda mut sun koko uras junaillaan ja masinoidaan 10 € tuntiorjaks samaan aikaa kun ovesta tulee kokematonta porukkaa sun ohi jatkuvasti. Sais Käärijä kääriä huomenta-miehen naaman rullalle! Ite en ainakaan unohda ja aion lakiapuakin kysyä ja hankkia oikeutta! Ite tiedä onko enää työkykyä tässä ja vaurioita tullut jatkuvan häirinnän seurauksena. Tiedä onko posttraumaattisen stressin kanssa ja paniikkihäiriön kanssa enää mihinkään. Paska firma ja välttäkää kuin ruttoa, etenkin opiskelijat. Kukaan ei aja opiskelijankaan etua ja armeijassa ei saa simputtaa mut pumppupaskas saa? - Anonyymi
Selittävät kuinka henkilö x oli täällä niin ja niin kauan sekä kuinka heidän ura aukesi siihen ja siihen työkuvaa. Mut eihän se oo totta, vain 1-2 % pääsee ja loppuja vaan vedätetään niin kauan kunnes ne tajuu mennä muualle ja ne jotka ei tajuu, voi sitä selkäänsä vaikka jumppapallolla sitten venytellä ja kiusata/pompottaa/simputtaa uusia taloon tulevia. Se on kun sadisti ei saa enää muusta mielihyvää. Niin ja alimmat talukkopalkat kaikilla kun talo voittonsa maksimoi ja paraatissa kiehtaroi ku Valimon alasajon seurauksena synty miinus 70 työpaikkaa.
Sil välin kun muut menee suoraan ohi, sulle samat selitykset ei voi parempaa antaa kun luvattiin sille tälle tolle ja on sota on covid ja on klamydia ja halu pitää sut pelinappulana, heitetäänkö noppaa kuka pääsee? Ålä siihen lopputulokseen usko, valetta onpi kaikki se, kollegani suoraan konttorihommiin ja ei päivääkään tuotannossa, syntyy hienot cv merkinnät ja hienompi tulevaisuus, ite sain vain traumat ja alentuneen työkyvyn, oon työnhaus aina pohjasarjas ja sitä mukamas arvokasta työkokemusta ei kukaan arvosta. Huudelkoovat nyt hullut keskenään hiekkalaatikollaan!
Kaikilla muka samat mahdollisuudet se on paska puhetta! Kukaan ei kerro todellisuutta kuinka monella ei auennut ja kuinka montaa kiusattiin ja kuinka monen koulutetun ura suutaroitiin joksikin 10 € tunti hepuks? Huomenta-mies on ollut talossa 20-vuotta mutta kiusaa uutta työntekijää surutta. Väittää provosoivasti kuinka on työpaikkakiusaamiseksi, ellei hänelle sano huomenta! Ajaa sinut nurkkaan ja rivinvälistä haastaa.
ZPP-osaston huomenta-mies huuteluineen/alaspolkemisineen ja sitä piti se 6 kk kestää! Muiden työntekijöiden sivusta katsellessa ja pahimmissa tapauksissa veti sivuun just hiljaisimpana hetkinä kun muut syömässä ja alko päätänsä aukomaan. Oli kuulemma joku yrittänyt lyödä häntä aikoinaan kun huomenta-mies aukoi hälle päätä ja tämä oli huomenta-miehelle se ihmetyksen aihe, just joo. Ois saanut osuu ja kunnolla! Sillä on lisäks alkoholiongelma koska uppoo 48 olutta viikonloppuisin oikee kehu nää määrät ilmoille. Toivottovasti maksa rasvottuu jo oikein kunnolla röh röh ja huomenta vaan! Sit on viel traumat jotka kannan hautaan asti. Huomenta-mies sorsi ja sitten työsuojavalutuutettukaan ei ottanut kenenkään kanteluita kuuleviin korviinsa. Olin pelinappula mut en enää! Sit kans tuota noin niin työpaikkakiusaamisesta pitäis kans niiku korporaation vanhempien työntekijöiden puljun arvojen mukaan puuttua mut eipä käy päinsä vaan se huomenta-mies lelupumppu armeija telakka simputtaja hupiukkeli sai rauhassa kiusata muiden nähdenkin uutta työntekijää päivästä, viikosta ja kuukaudesta toiseen. Kuulemma korruptoitunut työsuojavaltuutettukaan ei ajanut mitään tapauksia mihinkään eteenpäin vaan ummisti silmät! Pitäs tehdä sellanen oma paraati meripäiville missä ois meitä ton lafkan sairastuttamia ja muuten laiminlyötyjä henkilöitä. - Anonyymi
Ite ainakin sanoin ihan käsi raamatulla ku ne kysy eräästä lehdestä miltä tuntuu opintolainojen korkojen korotukset et mitä niiku tuumit? Noh, mä selitin kaikki nää ja huomenta-miehen alkoholiongelman kuinka se dokas 48-olutta ja tuli sinne krapulassa huutelee meille harjottelijoille ja 6 kk piinas. Kukaan ei puuttunut tai välittänyt mut osa tapahtu kun muut tauoilla, se vainosi uhriaan. Mä selitin et nyt ollaan työttömänä ja odotellaan miten käy ja onko työkyvyttömyyseläke se ratkasu. Mä sanoin et saan kyl ajan kuluu voin raamatulle vannoa mitä koin oli totta jotain helvetistä maan päälle tuotoa ja kuinka voin linkedistä näyttää kuinka luokkalaiset suoraan päässyt hyviin homiin joita mä en koskaan saanut oikeasti tehdä mut joita luvattiin propagandassa vuodesta toiseen. Tuotiin sitä neuvostoaikaista Stalinin Stahanovilaista järjestelmää ja sitä työnsankari-mallia. Ne kysy miten käytän aikana nyt kun sun työkyvyttämyys asiantuntijoiden tarkkailussa? Noh tietenkin täällä kirjoittelen, pitääks ne mua ihan tyhmänä? Johtajat ja muutkaan ei puuttunut epäkohtiin, Valimo lakkautetiin ja 70 työpaikaa, noh te lie ootte seuraavat, ette pysty korjaa epäkohtia, mut kohta joku muu on vallankahvaan tulossa!
- Anonyymi
Ite tiedän että kun tätä käsitellään sitten ajallaan aion vaatia avointen ovien politiikkaa että saavat pulzer täyslaidallisen ja mä totaalista oikeutta! Siellä on mun nimissä joku 30 000 € opintolainaa että oonkin aina sanonut että laittakaa sinne Puzerille laiskoille sveitsiläisille se lasku kun ne ei välittänyt ne ei puuttunut ne syrjii mua järjestelmällisesti ja mulla on todisteet te häviitte tän jutun ja joudutte vastuuseen koko johto erotetaan! Huomenta-mies joutuu helvettiin tästä kaikesta ja erotetuksi kengän pesijäksi! Eriarvoisuus Pulzerin on tullut nyt loppuun ja Stalinisimin palvonta ja arvojen vaalinta lopetattava!
- Anonyymi
Mun koko ura junailtiin 10 €/h mieheksi väärällisillä lupauksilla ja otin yhteyttä liittoonkin että tää pulju ei edes noudata puoliakaan teidän vastavalmistuneen palkkasuosituksista ja kerroin kuinka sallivat kiusaamisen sekä syrjivät vastoin lakia työnhakijaa laittaen ne eri arvoiseen asemaan. Miten monta määräaikaista ollut ja pidemmällä opinnoissaan oleva voi olla huonommassa asemassa kuin pari vuotta vasta opiskellut saman alan opiskelija vailla yhtään kokemusta teidän lafkassa? Näistä joudutte tilille, se on ihan no brain, viekää fasisminne ja Stahanovilaisuutenne takaisin sinne Sveitsiin ja Moskovaan! Olette kaikki juoppoja laiminlyötte Suomalaiset lait ettekä puutu työurvallisuusasioihin, pandemian ehkäisyyn tai kiusaamiseen kuten laki edellyttää, sulkekaa jo itse itsenne kuten Valimo ja 70 työpaikkaa. Olette niin fiksuja ja eteviä ja niin Lean-filosofian mukaisia mut ostitte valunne Espanjasta ja suljitte Valmin, meni heti sormi suuhun!
Menkää jos pois meripäiviltä senkin Juutaat ja saatte vielä maksaa mun korvaukset mun syrjäytymisestä ja siitä ettette puuttuneet mun kiusaamiseen ja kuinka juoppua huomenta-miestä 48 kaljaa vklp kiskovaa ei osattu hoitoon ohjata! Tää on ihan mielipuolista! Mut perästä kuuluu ja sillon voitte keskittyy pelkästään siihen Instagramiin TikTokiin Cha Cha CHaahaan ja samppanjaan ja glamouriin kunhan teidän turhat takamukset on irtisanottu, otan yhteyttä emään, tehköön he jotain, mitenköhän Kiinassa jos Karhulassa näin paljon laiminlyöntejä? Otan Kiinan viranomaisiin yhteyttä ja heti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?134598Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy3583879Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja363476Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk193128Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin122563- 2802380
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...3221807- 1001802
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi471493Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81183