Nyt tarvitaan RKP:ssä johtajuutta!
Eva Biaudet on erotettava eduskuntaryhmästä.
ja mieluummin koko puolueesta samantien.
Nyt tarvitaan RKP:ssä johtajuutta Eva Biaudet on erotettava eduskuntaryhmästä
24
421
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö Rkp saa tuota vanhaa stalinistia ulos puolueesta ?
- Anonyymi
Ei RKP edes halua.
Ovat aina Suomea vastaan. - Anonyymi
Eevaa ohjataan venäjältä ja toisina päivinä saksan vihreiden toimesta.
Eeva on aina kaikkea vastaan, paitsi mamuja pitää saada lisää Hesarin kuukausiliitteen mukaan. - Anonyymi
RKP pelastaa Suomen ja suomalaiset ja eroaa äärioikeisto vaihtonatsi hallituksesta .. Kiitos RKP..
- Anonyymi
Päinvastoin Henrikssonnin on erottava toimestaan. Hän on kiintynyt ministerintuoliinsa ja valtaansa, että on sokaistunut, mitä kentällä puhutaan.
- Anonyymi
Pietarsaarella lääkärit eivät osaa suomea, koska Bajis on heitä rahdannut riikkien maalta, lainvastaista hommaa.
- Anonyymi
Ylimielisyyden perikuva:
https://www.hs.fi/kuukausiliite/art-2000009734672.html- Anonyymi
Suomenruotsalaisuuden perikuva? Mähän olen RKP?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomenruotsalaisuuden perikuva? Mähän olen RKP?
Bidee on savolais-sveitsiläinen.
- Anonyymi
Taitaa itse nyt kaatua, kaikki okei?
- Anonyymi
Rähjäävät Biudiut onnistuivat jo tekemään RKP:stä 3,9 %:n puolueen.
- Anonyymi
Lapsikauppias Biaudet. Ei yliopillaalle erivapauksia pätevien ohi tällä kertaa.
- Anonyymi
ON se helevetin hyvä, ettei persut sentäs pysty erottamaan minkään muun puolueen edustajia kuin persujen!
- Anonyymi
Mä olen viimeaikoina lukenut lehtiä ja niissä näyttää juuri päinvastaiselta. Monien muiden puolueiden huutajat vaatii milloin kenenkin perussuomalaisen eroa? Onko sulla nyt mennyt suunnat sekaisin?
- Anonyymi
Persuthan käypi kuumana, kun sivistyneet ja liberaalit puolueen kuin Rkp ei hyväksy kaikkein värkyttävintä epäinhimillistä ja rasistista persumaisuutta.
- Anonyymi
Persuja lämmittää ruotsalaisten etujen kasvattaminen.
- Anonyymi
Eva Biaudet on seuraava RKP:n johtaja!
- Anonyymi
Tarkoitat, vassujen johtaja?
- Anonyymi
Onko se lemmu jo päässy navetasta ulos
- Anonyymi
Sontaluukun kautta....
- Anonyymi
Arvostukseni RKP:tä kohtaan on kasvanut
- Anonyymi
Mitähän RKP on tänä päivänä?
- Anonyymi
Siitä vaan kengän kuva takapuoleen
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522175
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3411403Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941375- 1681281
- 681061
- 35968
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31929Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59920Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta27862Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46839