Joku Tia itkee Iltalehdessä

Anonyymi-ap

Toinen autoilija oli härnännyt häntä. Tia oli kuitenkin unohtanut yhden asian. Minusta näytti, että Tia ratsasti tarpeettomasti keskikaistaa. Auton paikka on normaalisti oikeanpuoleisella kaistalla.

13

270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo siis kyllähän se kaikki oli Tian oma vika.

    • Anonyymi

      Juu ajelin takana ja kyllä mua alko vituttaa jo ennenku Mersu tuli siihen. 15km vasenta kaistaa tasan 100 lasissa. Oikealla kaistalla meni porukkaa ohi ja tää vaan ajaa vasenta

    • Anonyymi

      Näitä samanlaisia Tiioja on liikenteessä aivan liikaa. Aivottomia ja ajattelemattomia minä-minä -tyyppejä. Aivan turhaa on Tian itkeä kokemastaan.

      • Anonyymi

        Totta. Tia ajoi tosi vaarallisesti ja Mersu-kuski hienosti ja turvallisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Tia ajoi tosi vaarallisesti ja Mersu-kuski hienosti ja turvallisesti.

        Ei mielestäni kukaan ole puolustellut Mersu-kuskia, mutta olisiko toinen osapuoli ehkä voinut toimia hieman toisella tavalla? Jos itse on osasyyllinen tapahtuneisiin, ei ole fiksua itkeä jälkeen päin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mielestäni kukaan ole puolustellut Mersu-kuskia, mutta olisiko toinen osapuoli ehkä voinut toimia hieman toisella tavalla? Jos itse on osasyyllinen tapahtuneisiin, ei ole fiksua itkeä jälkeen päin.

        Kyllä se on Tian syytä kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on Tian syytä kaikki.

        Jos Tia ajelee hiljalleen vasenta kaistaa ilman pätevää syytä, kyllä ongelmat ovat hänen omaa syytään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Tia ajelee hiljalleen vasenta kaistaa ilman pätevää syytä, kyllä ongelmat ovat hänen omaa syytään.

        Kaikki on Tian syytä. Ei Mersukuski voinut toimia toisin.


    • Anonyymi

      Olen ihmetellyt näitä kitisijöitä, jotka kertovat jonkun moottoritiellä ohittaneen heidät oikealta puolelta.
      Miten se voi mitenkään olla mahdollista?
      Siellä
      Oikealla puolellahan on se auto, jota kirjoittaja on ohittamassa!

      • Anonyymi

        Kyllä se on mahdollista, kun ohittaja vaan on tarpeeksi sekaisin.


      • Anonyymi

        Itselläni oli kerran tilanne motarilla kun ohitin hitaamman auton. Takanani tuli toinen autoilija ihan perään liimautuneena. Otin tarpeeksi välimatkaa ohitettavaan ja siirryin takaisin oikealle kaistalle. Tämä perään liimautunut ääliö oli sitten ängennyt itsensä siihen väliin ja tarkoitus oli ilmeisesti ohittaa minut oikealta. Tämä ääliö joutuikin sitten ohittamaan minut oikean pientareen puolelta. Kaikenlaisia hätäisiä idiootteja löytyy. Jos olisi odottanut 3 sekuntia pidempään, niin olisi päässyt ihan normaalisti ohi, eikä oikealla olevan pientareen kautta. Mistä tällaisia idiootteja oikein sikiää?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselläni oli kerran tilanne motarilla kun ohitin hitaamman auton. Takanani tuli toinen autoilija ihan perään liimautuneena. Otin tarpeeksi välimatkaa ohitettavaan ja siirryin takaisin oikealle kaistalle. Tämä perään liimautunut ääliö oli sitten ängennyt itsensä siihen väliin ja tarkoitus oli ilmeisesti ohittaa minut oikealta. Tämä ääliö joutuikin sitten ohittamaan minut oikean pientareen puolelta. Kaikenlaisia hätäisiä idiootteja löytyy. Jos olisi odottanut 3 sekuntia pidempään, niin olisi päässyt ihan normaalisti ohi, eikä oikealla olevan pientareen kautta. Mistä tällaisia idiootteja oikein sikiää?!

        Minulle on käynyt samanlainen tilanne. Se ohittaja varmaan osui siellä pientareella johonkin, koska pysähtyi sinne ja laittoi hätävilkut päälle. Itse jatkoin matkaani.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2651
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1104
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1064
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe