Joku Tia itkee Iltalehdessä

Anonyymi-ap

Toinen autoilija oli härnännyt häntä. Tia oli kuitenkin unohtanut yhden asian. Minusta näytti, että Tia ratsasti tarpeettomasti keskikaistaa. Auton paikka on normaalisti oikeanpuoleisella kaistalla.

13

292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo siis kyllähän se kaikki oli Tian oma vika.

• Anonyymi

Juu ajelin takana ja kyllä mua alko vituttaa jo ennenku Mersu tuli siihen. 15km vasenta kaistaa tasan 100 lasissa. Oikealla kaistalla meni porukkaa ohi ja tää vaan ajaa vasenta

• Anonyymi

Näitä samanlaisia Tiioja on liikenteessä aivan liikaa. Aivottomia ja ajattelemattomia minä-minä -tyyppejä. Aivan turhaa on Tian itkeä kokemastaan.

• Anonyymi

Totta. Tia ajoi tosi vaarallisesti ja Mersu-kuski hienosti ja turvallisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta. Tia ajoi tosi vaarallisesti ja Mersu-kuski hienosti ja turvallisesti.

Ei mielestäni kukaan ole puolustellut Mersu-kuskia, mutta olisiko toinen osapuoli ehkä voinut toimia hieman toisella tavalla? Jos itse on osasyyllinen tapahtuneisiin, ei ole fiksua itkeä jälkeen päin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mielestäni kukaan ole puolustellut Mersu-kuskia, mutta olisiko toinen osapuoli ehkä voinut toimia hieman toisella tavalla? Jos itse on osasyyllinen tapahtuneisiin, ei ole fiksua itkeä jälkeen päin.

Kyllä se on Tian syytä kaikki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se on Tian syytä kaikki.

Jos Tia ajelee hiljalleen vasenta kaistaa ilman pätevää syytä, kyllä ongelmat ovat hänen omaa syytään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos Tia ajelee hiljalleen vasenta kaistaa ilman pätevää syytä, kyllä ongelmat ovat hänen omaa syytään.

Kaikki on Tian syytä. Ei Mersukuski voinut toimia toisin.

• Anonyymi

Olen ihmetellyt näitä kitisijöitä, jotka kertovat jonkun moottoritiellä ohittaneen heidät oikealta puolelta.
      Miten se voi mitenkään olla mahdollista?
      Siellä
      Oikealla puolellahan on se auto, jota kirjoittaja on ohittamassa!

• Anonyymi

Kyllä se on mahdollista, kun ohittaja vaan on tarpeeksi sekaisin.

• Anonyymi

Itselläni oli kerran tilanne motarilla kun ohitin hitaamman auton. Takanani tuli toinen autoilija ihan perään liimautuneena. Otin tarpeeksi välimatkaa ohitettavaan ja siirryin takaisin oikealle kaistalle. Tämä perään liimautunut ääliö oli sitten ängennyt itsensä siihen väliin ja tarkoitus oli ilmeisesti ohittaa minut oikealta. Tämä ääliö joutuikin sitten ohittamaan minut oikean pientareen puolelta. Kaikenlaisia hätäisiä idiootteja löytyy. Jos olisi odottanut 3 sekuntia pidempään, niin olisi päässyt ihan normaalisti ohi, eikä oikealla olevan pientareen kautta. Mistä tällaisia idiootteja oikein sikiää?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itselläni oli kerran tilanne motarilla kun ohitin hitaamman auton. Takanani tuli toinen autoilija ihan perään liimautuneena. Otin tarpeeksi välimatkaa ohitettavaan ja siirryin takaisin oikealle kaistalle. Tämä perään liimautunut ääliö oli sitten ängennyt itsensä siihen väliin ja tarkoitus oli ilmeisesti ohittaa minut oikealta. Tämä ääliö joutuikin sitten ohittamaan minut oikean pientareen puolelta. Kaikenlaisia hätäisiä idiootteja löytyy. Jos olisi odottanut 3 sekuntia pidempään, niin olisi päässyt ihan normaalisti ohi, eikä oikealla olevan pientareen kautta. Mistä tällaisia idiootteja oikein sikiää?!

Minulle on käynyt samanlainen tilanne. Se ohittaja varmaan osui siellä pientareella johonkin, koska pysähtyi sinne ja laittoi hätävilkut päälle. Itse jatkoin matkaani.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2681
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1258
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1135
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1008
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      949
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      15
      899
    8. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      855
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      855
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      40
      841
    Aihe