Toinen autoilija oli härnännyt häntä. Tia oli kuitenkin unohtanut yhden asian. Minusta näytti, että Tia ratsasti tarpeettomasti keskikaistaa. Auton paikka on normaalisti oikeanpuoleisella kaistalla.
Joku Tia itkee Iltalehdessä
13
292
Vastaukset
- Anonyymi
Joo siis kyllähän se kaikki oli Tian oma vika.
- Anonyymi
Juu ajelin takana ja kyllä mua alko vituttaa jo ennenku Mersu tuli siihen. 15km vasenta kaistaa tasan 100 lasissa. Oikealla kaistalla meni porukkaa ohi ja tää vaan ajaa vasenta
- Anonyymi
Näitä samanlaisia Tiioja on liikenteessä aivan liikaa. Aivottomia ja ajattelemattomia minä-minä -tyyppejä. Aivan turhaa on Tian itkeä kokemastaan.
- Anonyymi
Totta. Tia ajoi tosi vaarallisesti ja Mersu-kuski hienosti ja turvallisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Tia ajoi tosi vaarallisesti ja Mersu-kuski hienosti ja turvallisesti.
Ei mielestäni kukaan ole puolustellut Mersu-kuskia, mutta olisiko toinen osapuoli ehkä voinut toimia hieman toisella tavalla? Jos itse on osasyyllinen tapahtuneisiin, ei ole fiksua itkeä jälkeen päin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mielestäni kukaan ole puolustellut Mersu-kuskia, mutta olisiko toinen osapuoli ehkä voinut toimia hieman toisella tavalla? Jos itse on osasyyllinen tapahtuneisiin, ei ole fiksua itkeä jälkeen päin.
Kyllä se on Tian syytä kaikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se on Tian syytä kaikki.
Jos Tia ajelee hiljalleen vasenta kaistaa ilman pätevää syytä, kyllä ongelmat ovat hänen omaa syytään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos Tia ajelee hiljalleen vasenta kaistaa ilman pätevää syytä, kyllä ongelmat ovat hänen omaa syytään.
Kaikki on Tian syytä. Ei Mersukuski voinut toimia toisin.
- Anonyymi
Olen ihmetellyt näitä kitisijöitä, jotka kertovat jonkun moottoritiellä ohittaneen heidät oikealta puolelta.
Miten se voi mitenkään olla mahdollista?
Siellä
Oikealla puolellahan on se auto, jota kirjoittaja on ohittamassa!- Anonyymi
Kyllä se on mahdollista, kun ohittaja vaan on tarpeeksi sekaisin.
- Anonyymi
Itselläni oli kerran tilanne motarilla kun ohitin hitaamman auton. Takanani tuli toinen autoilija ihan perään liimautuneena. Otin tarpeeksi välimatkaa ohitettavaan ja siirryin takaisin oikealle kaistalle. Tämä perään liimautunut ääliö oli sitten ängennyt itsensä siihen väliin ja tarkoitus oli ilmeisesti ohittaa minut oikealta. Tämä ääliö joutuikin sitten ohittamaan minut oikean pientareen puolelta. Kaikenlaisia hätäisiä idiootteja löytyy. Jos olisi odottanut 3 sekuntia pidempään, niin olisi päässyt ihan normaalisti ohi, eikä oikealla olevan pientareen kautta. Mistä tällaisia idiootteja oikein sikiää?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itselläni oli kerran tilanne motarilla kun ohitin hitaamman auton. Takanani tuli toinen autoilija ihan perään liimautuneena. Otin tarpeeksi välimatkaa ohitettavaan ja siirryin takaisin oikealle kaistalle. Tämä perään liimautunut ääliö oli sitten ängennyt itsensä siihen väliin ja tarkoitus oli ilmeisesti ohittaa minut oikealta. Tämä ääliö joutuikin sitten ohittamaan minut oikean pientareen puolelta. Kaikenlaisia hätäisiä idiootteja löytyy. Jos olisi odottanut 3 sekuntia pidempään, niin olisi päässyt ihan normaalisti ohi, eikä oikealla olevan pientareen kautta. Mistä tällaisia idiootteja oikein sikiää?!
Minulle on käynyt samanlainen tilanne. Se ohittaja varmaan osui siellä pientareella johonkin, koska pysähtyi sinne ja laittoi hätävilkut päälle. Itse jatkoin matkaani.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40841