Millainen tämä jämsänkoski nyt sitten on

Anonyymi-ap

Morjeata olen juuri viikko sitten muuttanut tänne ja vähän kattonu paikkoja ja mitä löytyy. Itse olen tykännyt hyvin paljon tästä alueesta, mutta mitä olen lukenut että täällä on jotain nuoriso ongelmia, S marketin myateeriset kellon kilkatukset😂. Mutta. Tuntuu hauskalta ja mukavalta alueelta missä asua, ammattikoulun ajan.

13

1600

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Just että näin tänään👍

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

🍒 ­­­N­y­m­­­f­­­o­m­­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17960413S

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Sisäänpäin lämpiävää sakkia. Jos et tunne ketään on todella yksinäistä. Naapurit ei paljon morjestele.

• Anonyymi

Se pääkellon kilkuttelija kuoli kesän alussa.

• Anonyymi

Kyllä on oikeasti mukavaa väkeä täällä vähän aikaa kyyräilevät mutta uteliaisuus vie voiton jossain vaiheessa ja tuevat utelemaan niin että kyllä sopeudut hyvin joukkoon!!

• Anonyymi

Utelijoille ei kannata paljastaa mitään itsestään eikä perheenjäsenistään. Siitä se huhumylly lähtee vyörymään ja sitä ei pysty enää pysäyttään vaikka muuttaisi muualle. Puhutaan selän takana vuosienkin takaisia asioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Utelijoille ei kannata paljastaa mitään itsestään eikä perheenjäsenistään. Siitä se huhumylly lähtee vyörymään ja sitä ei pysty enää pysäyttään vaikka muuttaisi muualle. Puhutaan selän takana vuosienkin takaisia asioita.

Noh tähä astin on ollut hyvä laatuista porukkaa. Mutta on täs viel aikaa nähä vaikka mitä täällä päin. Kiitos kaikille ketkä ovat edes hieman kertoneet tästä paikasta.

• Anonyymi

Hei, ammattikoululainen.
      Jämsänkoski on pieni ja ihan kohtuu ok paikka.
      Kun löydät omanhenkisiä ihmisiä vaikkapa mieluisan harrastuksen parista, viihdyt varmasti. On työväenopistoa, urheilua, teatteria - reippaana mukaan vaan. Itellä ainakin kokemus, että koskelaiset ottaa aika joutuin porukkaan. Älä kyräile nurkissa vaan mukaan vain!

• Anonyymi

sanoisin että kannattaa kiertää tämä paikka kaukaa! kun tai jos satut kavereita löytään niin joko puhuvat seläntakana paskaa tai sitten puolihulluja! itse viihdyin reilun vuoden ja lähdin.

• Anonyymi

luet muutaman keskustelun täältä niin huomaat kuinka hullu paikka asua! ihmiset keksii perättömiä juttuja ym. täällä se onkin helppoa nimettömänä kirjoitella. tosin kuoleva paikka tämä on ja tarvikekeskuskin muutetaan vain kesäkaudella auki olevaksi.

• Anonyymi

Tunnettu oppilaitos lähettää ilmaisharjoittelijoita yrittäjille, muita ei töillä uhkailla eli kaikki sujuu normaalisti, mistä kiitos.

• Anonyymi

Kannattaa lukea jämsänkosken ja jämsän palstat niistä saat ensi puraisun millainen kateellisten ja toisten mollaamisen keskus paikkakunta on.

• Anonyymi

kjäh kjäh osu ja uppos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      30
      3451
    2. Kukka ampu taas Kokkolassa?

T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs
      Kokkola
      8
      1504
    3. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1453
    4. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      1245
    5. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      34
      883
    6. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      242
      873
    7. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      60
      859
    8. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      66
      844
    9. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      844
    10. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      97
      808
    Aihe