Millainen tämä jämsänkoski nyt sitten on

Anonyymi-ap

Morjeata olen juuri viikko sitten muuttanut tänne ja vähän kattonu paikkoja ja mitä löytyy. Itse olen tykännyt hyvin paljon tästä alueesta, mutta mitä olen lukenut että täällä on jotain nuoriso ongelmia, S marketin myateeriset kellon kilkatukset😂. Mutta. Tuntuu hauskalta ja mukavalta alueelta missä asua, ammattikoulun ajan.

12

1359

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Just että näin tänään👍

    • Anonyymi

      Sisäänpäin lämpiävää sakkia. Jos et tunne ketään on todella yksinäistä. Naapurit ei paljon morjestele.

    • Anonyymi

      Se pääkellon kilkuttelija kuoli kesän alussa.

    • Anonyymi

      Kyllä on oikeasti mukavaa väkeä täällä vähän aikaa kyyräilevät mutta uteliaisuus vie voiton jossain vaiheessa ja tuevat utelemaan niin että kyllä sopeudut hyvin joukkoon!!

      • Anonyymi

        Utelijoille ei kannata paljastaa mitään itsestään eikä perheenjäsenistään. Siitä se huhumylly lähtee vyörymään ja sitä ei pysty enää pysäyttään vaikka muuttaisi muualle. Puhutaan selän takana vuosienkin takaisia asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Utelijoille ei kannata paljastaa mitään itsestään eikä perheenjäsenistään. Siitä se huhumylly lähtee vyörymään ja sitä ei pysty enää pysäyttään vaikka muuttaisi muualle. Puhutaan selän takana vuosienkin takaisia asioita.

        Noh tähä astin on ollut hyvä laatuista porukkaa. Mutta on täs viel aikaa nähä vaikka mitä täällä päin. Kiitos kaikille ketkä ovat edes hieman kertoneet tästä paikasta.


    • Anonyymi

      Hei, ammattikoululainen.
      Jämsänkoski on pieni ja ihan kohtuu ok paikka.
      Kun löydät omanhenkisiä ihmisiä vaikkapa mieluisan harrastuksen parista, viihdyt varmasti. On työväenopistoa, urheilua, teatteria - reippaana mukaan vaan. Itellä ainakin kokemus, että koskelaiset ottaa aika joutuin porukkaan. Älä kyräile nurkissa vaan mukaan vain!

    • Anonyymi

      sanoisin että kannattaa kiertää tämä paikka kaukaa! kun tai jos satut kavereita löytään niin joko puhuvat seläntakana paskaa tai sitten puolihulluja! itse viihdyin reilun vuoden ja lähdin.

    • Anonyymi

      luet muutaman keskustelun täältä niin huomaat kuinka hullu paikka asua! ihmiset keksii perättömiä juttuja ym. täällä se onkin helppoa nimettömänä kirjoitella. tosin kuoleva paikka tämä on ja tarvikekeskuskin muutetaan vain kesäkaudella auki olevaksi.

    • Anonyymi

      Tunnettu oppilaitos lähettää ilmaisharjoittelijoita yrittäjille, muita ei töillä uhkailla eli kaikki sujuu normaalisti, mistä kiitos.

    • Anonyymi

      Kannattaa lukea jämsänkosken ja jämsän palstat niistä saat ensi puraisun millainen kateellisten ja toisten mollaamisen keskus paikkakunta on.

    • Anonyymi

      kjäh kjäh osu ja uppos.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5484
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      21
      2440
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1957
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      50
      1674
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1297
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe