Löytyykö rakkaustarinoita, jossa sydän sykkii vieläkin
Mänttä rakkaustarinoita
10
1608
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla sykkii vaan sykkiväinen..
- Anonyymi
Mänttäs on niin paljon rakkautta hehhohohohahahahaahh
- Anonyymi
naikkeli ja aapo.40v yhes.
- Anonyymi
Aapo?? T:Jarkko,Sami & Alpo
- Anonyymi
Mäntässä on jotain outoo. Ei siellä ihmiset rakasta paljoa oikeasti. Olisiko jokin vialla?
- Anonyymi
Paljon rakkaustarinoita pimeällä kujalla
- Anonyymi
Rakkauutta on paljon Mäntän sydämessä
- Anonyymi
Voivoi,kysytkin viellä.Rakkaustarinoita ssieltä löytyykin paljon.
- Anonyymi
Mänttä on rakkauden kaupunki. Eipä ole Pariisi enään. Mänttä on siistimpi ja ihmiset käyttäytyy siististi. Elämän rakkauden voi löytää Mäntästä ja pysyä yhdessä loppuun asti.
- Anonyymi
Ihmiset ovat yhdessä ja kavereiden kanssa vain sen takia että saavat siitä itselleen joko heti tai ajan kanssa mahdollisimman paljon hyötyä. Siinä on rakkaus kaukana ja kaverisuhteet katkeavat yleensä kun joku perustaa perheen tai muuttaa kauemmaksi. Itselleni kävi näin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 922499
- 412436
- 1942346
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj241831- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161461Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51149