Löytyykö rakkaustarinoita, jossa sydän sykkii vieläkin
Vastaukset 10
- Anonyymi
Mulla sykkii vaan sykkiväinen..
- Anonyymi
Mänttäs on niin paljon rakkautta hehhohohohahahahaahh
- Anonyymi
naikkeli ja aapo.40v yhes.
- Anonyymi
Aapo?? T:Jarkko,Sami & Alpo
- Anonyymi
Mäntässä on jotain outoo. Ei siellä ihmiset rakasta paljoa oikeasti. Olisiko jokin vialla?
- Anonyymi
Paljon rakkaustarinoita pimeällä kujalla
- Anonyymi
Rakkauutta on paljon Mäntän sydämessä
- Anonyymi
Voivoi,kysytkin viellä.Rakkaustarinoita ssieltä löytyykin paljon.
- Anonyymi
Mänttä on rakkauden kaupunki. Eipä ole Pariisi enään. Mänttä on siistimpi ja ihmiset käyttäytyy siististi. Elämän rakkauden voi löytää Mäntästä ja pysyä yhdessä loppuun asti.
- Anonyymi
Ihmiset ovat yhdessä ja kavereiden kanssa vain sen takia että saavat siitä itselleen joko heti tai ajan kanssa mahdollisimman paljon hyötyä. Siinä on rakkaus kaukana ja kaverisuhteet katkeavat yleensä kun joku perustaa perheen tai muuttaa kauemmaksi. Itselleni kävi näin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51861
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍90818Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust15696Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,2664Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1564- 56541
- 70533
Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it184529- 60513
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24496