Olemme kiomikymppinen pariskunta. Olen itse ollut posliini omasta halustani suhteen alusta asti , mutta mieheni ei ole koskaan ajellut. Se ei ole mitenkään haitannut tahtia, mutta nyt olen saanut päähäni, että tahtoisin kokeeksi ajella hänetkin paljaaksi.
Kertokaapa siis hyvät herrat, kuinka tällainen ujohko rouvasihminen voisi ehdottaa asiaa? Samassa tilanteessa olleet naisetkin saavat tietysti kertoa kojemuksiaan :)
Vinkkejä kaivataan!
4
638
Vastaukset
- Anonyymi
Olen 45 ja posliinina yli 6v. En ollut ennen kuin tapasin nykyisen mieheni. Sitten mieheni suorastaan vaati kiltisti ja kiihottavasti sekä palveli pimppaani, joten suostuin. Sen jälkeen en ole karvoja halunnut. Helpompi, siistimpi ja jopa minustakin paljon kiihottavampi näin.
Ehdota miehellesi, että haluatko ajella karvani. Luulen miehesi syöksyvän siihen muna pystyssä. Sitten ehdotan hänelle samaa kunnon suihinoton saattelemana, kyllä lähtee karvat, niin ainakin meillä.- Anonyymi
Hyvä idea muuten, mutta olen käynyt sokeroinissa jo niin kauan ettei ajeltavaa enää juurikaan ole... (loistometodi siis!)
Mikäs siinä. Tuo yhden ehdottamana, "suihinoton saattelemana" niin varmasti tehoaisi, joskin minulta saisi ajaa muutenkin. Itse ajan säännöllisen epäsäännöllisestä koneella veks, mutta itsekseen sen saaminnen ihan karvattomaksi on hieman haasteellista ja joskus konekin tekee pikku haavan. Jos yhdessä, niin olisihan se tosi kiva.
Ja pillu posliinina--- paras ehdottomasti.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El1266683MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny575783Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.854477NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun984395Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1564210Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.891540- 3851407
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a301315- 811307
Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?411094