Mistä pätemättömälle ylioppilas Biaudetille tällä kertaa virka hankitaan

Anonyymi-ap

Muistatteko kun ylioppilas Biaudetille puolueessa porukalla rakettiin poliittistä virkanimitys hänen tiputtuaan eduskunnasta? Minä muistan.

Virka annettiin Evalle pätemättömänä, ilman loppututkintoja. Eri vapaus tuli että pätkähti kun vähän sumplittiin. Monta pätevää jäi rannalle ihmettelemään. Pakolaisneuvonta ry ja monet muut vastustivat nimitystä, vaan ei ne voineet tälle poliittiselle lehmäkaupalle mitään.

Tuli vaan mieleen kuka on tällä kertaa mennyt Evalle lupailemaan ja mitä - siis kun noin tolkuttomasti päätään aukoo?

11

263

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Heil haallaaho toivoi Evan joutuvan raiskatuksi , jos Halla-aho nyt toivoo hänen alkavan aikuisviihde tähdeksi .??

• Anonyymi

Onko Halla-ahokin rkp:ssä? Tuskin? Nyt sulla menee asiat sekaisin.

• Anonyymi

Ei niin vanhoja aikuisia ole ketään , jota hän enää kiinnostaisi , ruma, tyhmä vanha kurppa, ongelmajätelaitos oikea loppusijoituspaikka hänelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei niin vanhoja aikuisia ole ketään , jota hän enää kiinnostaisi , ruma, tyhmä vanha kurppa, ongelmajätelaitos oikea loppusijoituspaikka hänelle.

Olisiko Marin luvannut Bideelle ministerin pallin, jos bideeläiset onnistuvat kaatamaan hallituksen?
        Bidee huutaa samassa kuorossa viherpunikkien kanssa.

• Anonyymi

Tällä putinin_hyödyllisellä_idiootilla on poskiystäviä Vasemmistoliitossa. Riittäkö sieltä sitten virkaa , kansanedustajan paikka tms? Edustajan paikka on vähän hankala kun siinä on vaalit välissä? Pitää järjestää jotain muuta?

• Anonyymi

outo ihminen...

• Anonyymi

outo ihminen...

• Anonyymi

Suomessa pelkkää vahinkoa aiheuttanut Bidee voisi siirtyä tekemään niitä tehtäviä joita muutkin bideet tekevät.

• Anonyymi

Muistaakseni Umaaaayya otti tästä sydämeensä pahasti oli erittäin pettynyt ärkko rasismiin

• Anonyymi

Tuollainen räksyttävä bidee pelästyttää karaistuneet metsästyskoiratkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      102
      4619
    2. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      27
      2405
    3. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      110
      2302
    4. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      200
      2189
    5. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      424
      1988
    6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      174
      1542
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      100
      1279
    8. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      32
      1085
    9. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      72
      976
    10. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      79
      870
    Aihe