Lapsena minua sanottiin laihaksi, touhukkaaksi ja araksi. Isä ei kuitenkaan sellaisia puhunut, hän oli jäyhä ja asiallinen, hieman ylipaininen entinen urheilija. Olin siis kerkeävä sekä hyvässä että pahassa ja isä ohjasi minua ihan kädestä pitäin. Tarvittaissa hän sieppasi minut kainaloonsa ja kantoi saunan pukuhuoneeseen. Siellä odotti jakkara ja valmiiksi riivitty koivuvitsa. Hän kellisti minut selälleni syliinsä ja alkoi laskea husujani. Yhtäkiä lamaanuin tuijottamaan isän lihaksikkaita käsivarsia ja komeaa hauista. Olisin halunnut olla yhtä lihaksikas kuin isä, mutta se ajatus unohtui pian, sillä minut pyöräytettiin mahalleni ja vitsa rupesi töihin. Muutama kyynet siinä irtosi ja vähän marinaa. Tällainen oli ensimmäinen piiskaus jonka muistan. Olin silloin ekalla koulussa.
Olin luultavasti 6. luokalla, kun rupesin epäilemään oman nuppini terveyttä. Syy oli se, että olisin valmis piiskattavaksi, jos näkisin papan hauikset paljaana. Kurituksesta huolimatta olin ylpeä maakunnan voimakkaimmasta isästä. Tuossa iässä minua jo kutkutteli alapäässä, jos piiskaamisesta puhuttiin.
Teini-iässä minulle selvisi, että tulen aina olemaan tälläinen luuviulu ja se aiheutti melkoista häiriökäytöstä ja isä kitki minulta huonoja tapoja vitsan voimalla. Olin jo 17 v, kun faija piiskasi minut kunnolla. Raivosin täysillä vastaan, mutta isän tyyli ja ote pitivät. Sain todella reippaasti selkääni, eikä papan hauikset minua tuossa tilanteessa kiihottanut.
Mutta yöllä oli pääni tiukasti isän kainalossa ja minä makasin hänen sylissään yrittäen puskea hänen sylistään vapaaksi. En tietenkään onnistunut siinä ja sain vitsaa. Vielä yli kaksikymppisenä olen innostunut yöaikaan isän piiskattavaksi. Se onnistuu, onhan hän maakunnan vahvin mies.
Homopojan kasvatus
10
613
Vastaukset
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/H1o0F9
- Anonyymi
Sinä siis myönnät olevasi homopoika, ja näet seisottavia unia isästäsi piiskaamassa sinua. Vai piiskaako isäsi nykyisinkin sinua yöllä jatkuvasti? Eikö homopoika luonnollisesti myös fantasioi muusta miestenvälisestä kuin vain kuritetuksi tulemisesta?
- Anonyymi
Harvoin minä unta piiskaamisesta näen. Mutta yöllä mielikuvitus laukkaa ja kuvittelen kuinka isä piiskaa minut ja laukean. Mutta sitten tulee isäni tilalle joku toinen mies, jonka piiskattavaksi kuvitelmissani joudun. Yksi L. oli niin hyvä, että neljä vuotta kuvittelin hänet piiskaajakseni, kunnes hän hävisi maisemista ja minä vähitellen unohdin hänet.
- Anonyymi
Minulla on elämäni aikana ollut 20-30 sellaista "piiskasuhdetta" eli sellaisia miehiä tuttavapiirissä, joilta fantasioin saavani piiskaa. Yhden yön juttuja en laske.
Isäni oli aika pitkään "piiskaajani" koska asuin kotona armeijaan menoon asti. Sitä paitsi on vaikea löytää isän veroista piiskaajaa. Hän todisti aina silloin tällöin pystyvänsä piiskaamaan minut. Ukko on vieläkin sellaisessa kunnossa, että pystyisi minut mahdllisesti vieläkin pieksämään. Voiman lisäksi ukolla on karismaa. Tosi koitosta meillä ei ole ollut 20 vuoteen.
On minulla ollut elämän aikana pari pitempää suhdetta, joissa ei ole edes puhuttu piiskaamisesta. Mutta ne suhteet sammuivat ja minä palasin piiskamaailmaan.- Anonyymi
Sää mää ja bää mikä juntti piip piip
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sää mää ja bää mikä juntti piip piip
No et edelleenkään kiinnosta tollanen,sää mää ja bää mikä juntti piip piip
- Anonyymi
Homosuhteita olisi aivan helppo löytää, mutta jos vaatimuksena on vähän erikoinen leikkisä väkisin ottaminen ja pienet piiskakarkelot silloin tällöin, niin sellaista suhdetta ei niin vain löydykään. Sellaisia top toteuttajia on aika harvassa, jotka haluaisi toteuttaa oman mielensä mukaista kaveruutta toiseen mieheen.
- Anonyymi
Mee niuvanniemeen siellä spede ottaa poskeen ja pyllistää buaahaa
- Anonyymi
Missä kohtaa ketjua mahtaa heikkous piillä. Piiskakarkeloihin osallistuminen on yhtä luonnollista kuin kuin tavata homoa. Lapsena kun leikittiin piiskaleikejä, minä olin mielelläni piiskaaja. Nyt olen mieluummin saamapuolella. Syy omaan muutokseeni johtuu siitä, että en olekaan porukan voimakkain jätkä.
Olin kerran tilanteessa, jossa kaksi väänsivat kättä ja lopuksi voittaja piiskasi hävinneen.
Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1185516Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744401729- 2001203
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201179Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111173Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861063Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.48975- 64951
- 64906
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64856