Kiinan suurlähetystö Moskovassa on arvostellut Venäjää viiden kiinalaisen kohtelusta, kun he eivät päässeet maahan.
Kiinalaiset yrittivät heinäkuussa tulla Venäjälle ajamalla Kazakstanista.
Lähetystön mukaan tapaus ”osoitti selvästi” venäläisviranomaisten ”brutaalit” toimet ja kuinka kiinalaisten oikeuksia loukattiin.
Upsista, alkaako ikuinen ystävyys rakoilla?
Kiina närkästyi kansalaistensa kohtelusta Venäjällä
92
558
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä
- Anonyymi
Siitä se lähtee
- Anonyymi
Ei taida toimia putten uusi "yya" kommunisti kiina kun vetää herneen nenään r......n sikailuista se tietää r.......n loppua
- Anonyymi
Kiinalaiset jyrähti kun vasallimaassa aletaan hyppimään herrakansan silmille siihen ei venäjällä ole varaa tai Kiina yhdellä pienellä päätöksellä tuhoaa koko venäjän talouden .
- Anonyymi
Venäjä on kääpiö Kiinan rinnalla. Yrittää isotella, mutta yritykseksi jää.
- Anonyymi
Kiinalle Venäjä ei ole mitään muuta kuin edullinen raakaainevarasto.
- Anonyymi
Yhdysvallat ja Kiina ovat avaamassa uusia keskustelukanavia suurvaltojen välisten jännitteiden helpottamiseksi, uutisoi Financial Times. Lehden lähteiden mukaan maat aikovat perustaa ainakin kaksi yhteistä työryhmää, yhden käsittelemään Tyynenmeren alueen asioita ja toisen ruotimaan merenkäynnin ongelmakohtia. Suunnitteilla on mahdollisesti vielä kolmas, laajempia kokonaisuuksia pohtiva ryhmä.
Anonyymi kirjoitti:
Yhdysvallat ja Kiina ovat avaamassa uusia keskustelukanavia suurvaltojen välisten jännitteiden helpottamiseksi, uutisoi Financial Times. Lehden lähteiden mukaan maat aikovat perustaa ainakin kaksi yhteistä työryhmää, yhden käsittelemään Tyynenmeren alueen asioita ja toisen ruotimaan merenkäynnin ongelmakohtia. Suunnitteilla on mahdollisesti vielä kolmas, laajempia kokonaisuuksia pohtiva ryhmä.
Kysymys onko Kiina luotta Amerikka
Onneksi joka päivä synty yksi maa mitä ei luotta Amerikka tai ranska
Hyvä esim.Afrika joka päivä yksi maa tulee vapaa
Missä on USA Siellä on ongelma ja epä selväAnonyymi kirjoitti:
Missä on USA Siellä on ongelma ja epä selvä- Anonyymi
Kardox89 kirjoitti:
Missä on USA Siellä on ongelma ja epä selväKommunisti kiina ja Yhdysvallat ratkaisee r....n kohtalon jossakin kohtaa
- Anonyymi
Kardox89 kirjoitti:
Missä on USA Siellä on ongelma ja epä selväOpettele Suomea noi tekstisi on täysin turhia sömkötyksiä kun kukaan ei niitä ymmärrä ne kun eivät tunnu olevan mitään tunnettua kieltä
Anonyymi kirjoitti:
Opettele Suomea noi tekstisi on täysin turhia sömkötyksiä kun kukaan ei niitä ymmärrä ne kun eivät tunnu olevan mitään tunnettua kieltä
Jos se on turhia miksi vastata kyllä sinä tiedä että minun viesti tulee kipu monille
Muista jos et ymmärrä älä lue ja älä vastata mutta olen varma kieli ei ongelma- Anonyymi
Kardox89 kirjoitti:
Jos se on turhia miksi vastata kyllä sinä tiedä että minun viesti tulee kipu monille
Muista jos et ymmärrä älä lue ja älä vastata mutta olen varma kieli ei ongelmaTaidat kärsiä mikrokefaliasta ja sen myötä kutistuneen yläkerran vaatimattomasta alhaisesta suorituskyvystä?
- Anonyymi
Kardox89 kirjoitti:
Missä on USA Siellä on ongelma ja epä selväMissä Venäjä, siellä väkivalta, ryöstöt ja raiskaukset.
Anonyymi kirjoitti:
Missä Venäjä, siellä väkivalta, ryöstöt ja raiskaukset.
Ryöstöt ja Raiskakset
Vielä Amerikkalaiset näkee pahaa unta Vietnami .oletko kysynyt miksi
Koska he ovat tehnyt paljon pahoja- Anonyymi
Kardox89 kirjoitti:
Ryöstöt ja Raiskakset
Koska he ovat tehnyt paljon pahojaMiten liittyy aloituxeen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskustelu on aina parempi kuin provosointi.
Kiinan kanssa ei jenkin sanelu ja provosointi onnistunut.
Toivottavasti myös Ukrainan konfliktista päästään neuvottelemaan ja tekemään kaikkien edut huomioon ottava rauhansopimus.
Ja toivottavasti jenkki jättää himarssit ja rypälepommit varastoihinsa, minne ne kuuluukin eikä itä-ukrainalaisten siviilien, lasten niskaan. Anonyymi kirjoitti:
Miten liittyy aloituxeen?
Et sanoit että Venäjä varasta ja raiskata yritin sanoa ei Amerikka myös täydellinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten liittyy aloituxeen?
"Miten liittyy aloituxeen?"
Miten sinun kommentti liittyy aloitukseen? - Anonyymi
Mutta ilman Venäjän raaka-aineita, Kiinalla ei ole mitään mahdollisuuksia nousta maailman johtavaksi valtioksi. Kiina tarvitsee Venäjää paljon. Ja jos Kiina mielii vallata Taiwanin vielä Xi Jinpingin valtakaudella, niin Kiina tarvitsee Venäjältä tietoja siitä, miten eri aseet toimii länsimaisia aseita vastaan, miten eri länsimaisia aseita kannattaa torjua sekä sotasaaliiksi jäänyttä länsikalustoa tutkittavaksi Kiinassa.
Kardox89 kirjoitti:
Et sanoit että Venäjä varasta ja raiskata yritin sanoa ei Amerikka myös täydellinen
Eli ei liity mitenkään?
Jopa jos muu tekisi pahoja, ei se toimi mitenkään oikeutuksena Venäjän tekoja kohtaan.- Anonyymi
Kardox89 kirjoitti:
Ryöstöt ja Raiskakset
Koska he ovat tehnyt paljon pahojaTX .... ja ihan omalla kielelläs, ettei jää epäselväksi.
Anonyymi kirjoitti:
TX .... ja ihan omalla kielelläs, ettei jää epäselväksi.
Olen varma sinä ymmärrä hyvin mutta lammas ei osa vasta .sano että kieli ongelma vanha peli tehnyt sama peli mutta 10 vuotta sitten
Ei menee pitkä aika Uncle Sam kuolle taas sitten euroopalaiset he voi laulavat
Amerikkalaiset myös sama mieltä minun kanssa 2025-2030 ei ennä Amerikka maailma poliisi
2025-2030 ei enää Amerikka maailma poliisi
Moni Amerikkalaiset sama mieltä olen varma kohta joka Suomi lammas vasta- Anonyymi
En saa nyt selvää sönkötyksestä viittaatko niihin Kiinalaisiin salaisiin laittomiin poliisiasemiin joita Kiina on perustanut vahtiakseen kansalaisia eri maihin ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En saa nyt selvää sönkötyksestä viittaatko niihin Kiinalaisiin salaisiin laittomiin poliisiasemiin joita Kiina on perustanut vahtiakseen kansalaisia eri maihin ?
Siis vahtii Kiinalaisia ulkomaille muuttaneita kansalaisiaan
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Kiina kohta syö Amerikka ja Venäjä ja ilo minun puoli
Älä pelkää Kiina ei syö Eu koska 80 vuotta Eu on Amerikka mahasta hhhhhhhhhhhhhhhhhAnonyymi kirjoitti:
Kiina kohta maailma poliisi
Ammerikka tiedä ja Eu tiedä- Anonyymi
Kardox89 kirjoitti:
Kiina kohta maailma poliisi
Ammerikka tiedä ja Eu tiedäVarjelkaa meitä Kiinan diktatuurilta ja valvontakoneistolta.
Otamme mieluummin demokratian, joka Amerikassa on. Anonyymi kirjoitti:
Varjelkaa meitä Kiinan diktatuurilta ja valvontakoneistolta.
Otamme mieluummin demokratian, joka Amerikassa on.Kiina on diktatuuri no älä osta halpaa tavara sieltä
En tiedä jos oikeasti puhut diktatuuri ja demokratia mitä Amerikka tehnyt maailmasta oliko demokratia ,
Oletko koska miettinyt paljonko ihmisiä kuollut Amerikka sota jälkeen
Jos Amerikka noin kaunis maa mitä2 mil ihmisiä' tekevät Amerikka vankila ja mitä 8 mil ihmisiä heillä ei kotiin
Älä uskoa Amerikka kun katsot Amerikkalainen elokuvia- Anonyymi
Kardox89 kirjoitti:
Kiina on diktatuuri no älä osta halpaa tavara sieltä
En tiedä jos oikeasti puhut diktatuuri ja demokratia mitä Amerikka tehnyt maailmasta oliko demokratia ,
Oletko koska miettinyt paljonko ihmisiä kuollut Amerikka sota jälkeen
Jos Amerikka noin kaunis maa mitä2 mil ihmisiä' tekevät Amerikka vankila ja mitä 8 mil ihmisiä heillä ei kotiin
Älä uskoa Amerikka kun katsot Amerikkalainen elokuviaJos ei kelpaa puolustusyhteistyö ja turvallisuustakuut tärkeimmän liittolaisemme kanssa, niin oletko venäjän disinformaation aivopesemä Amerikka vastainen tiltu, joka ei näe Amerikan monimuotoisuutta. Osavaltioilla on omia lainsäädännöllisiä erilaisuuksia, ja eroavaisuuksia, aivan kuten Euroopan maillakin.
Suomesta muutettiin aikanaan runsaasti jenkkeihin paremman elintason puolesta. Useimmille se olikin "kultamaa" ja tie menestymiseen.
Ne jotka lähtivät rakentamaan sosialistista paratiisia Neuvosto-Venäjälle pettyivät pahasti, jos yleensä siitä retkestä hengissä selvisivät.
Olen kiertänyt NL/ Venäjää, ja Yhdysvaltoja, joten kokemuksesta voin sanoa, että valintani noista kahdesta olisi ehdottomasti USA, jos joskus suomesta muuttaisin pois. Anonyymi kirjoitti:
Jos ei kelpaa puolustusyhteistyö ja turvallisuustakuut tärkeimmän liittolaisemme kanssa, niin oletko venäjän disinformaation aivopesemä Amerikka vastainen tiltu, joka ei näe Amerikan monimuotoisuutta. Osavaltioilla on omia lainsäädännöllisiä erilaisuuksia, ja eroavaisuuksia, aivan kuten Euroopan maillakin.
Suomesta muutettiin aikanaan runsaasti jenkkeihin paremman elintason puolesta. Useimmille se olikin "kultamaa" ja tie menestymiseen.
Ne jotka lähtivät rakentamaan sosialistista paratiisia Neuvosto-Venäjälle pettyivät pahasti, jos yleensä siitä retkestä hengissä selvisivät.
Olen kiertänyt NL/ Venäjää, ja Yhdysvaltoja, joten kokemuksesta voin sanoa, että valintani noista kahdesta olisi ehdottomasti USA, jos joskus suomesta muuttaisin pois.No tavallinen en vasta joka ihminen ei uskalla kirjoita oma nimi vaikka hän asu länsi ja sananvapa maa sinä olet USA ystävä älä pelkää kirjoita oma nimi et asia valkovenäjä
Äiti on Suomalainen kuinka haluan ja missä haluan elä en kysy sinusta lupaa
Mutta myös et näe kuinka ja paljonko ihmisiä kuollut USA sota jälkeen mutta varma he ovat 0 sinulle koska heillä ei vaalea silmä sama kuin Ukrainalaiset
Sinä voit rakasta ja luotta Amerikka paljonko haluat ,Mutta minun silmä Amerikka sama ilo naisia joka yö nosta jalkaa eri miehet kanssa ja sano heillä kaikkia minä rakastan sinua
Jos luotta semmeonen nainen ole hyvä luotta
Venäjä ja Kiina ovat diktatuuri minä tiedä mutta Kiina ja Venäjä ei koska esitä toisia demokratia ja paras elämä,Amerikka lupaa paljon mutta loppu juokse sama kun rotta hyvä esimmAfganstanAnonyymi kirjoitti:
Jos ei kelpaa puolustusyhteistyö ja turvallisuustakuut tärkeimmän liittolaisemme kanssa, niin oletko venäjän disinformaation aivopesemä Amerikka vastainen tiltu, joka ei näe Amerikan monimuotoisuutta. Osavaltioilla on omia lainsäädännöllisiä erilaisuuksia, ja eroavaisuuksia, aivan kuten Euroopan maillakin.
Olen kiertänyt NL/ Venäjää, ja Yhdysvaltoja, joten kokemuksesta voin sanoa, että valintani noista kahdesta olisi ehdottomasti USA, jos joskus suomesta muuttaisin pois.No tavallinen en vasta joka ihminen ei uskalla kirjoita oma nimi vaikka hän asu länsi ja sananvapa maa sinä olet USA ystävä älä pelkää kirjoita oma nimi et asia valkovenäjä
Mutta myös et näe kuinka ja paljonko ihmisiä kuollut USA sota jälkeen mutta varma he ovat 0 sinulle koska heillä ei vaalea silmä sama kuin Ukrainalaiset
Sinä voit rakasta ja luotta Amerikka paljonko haluat ,Mutta minun silmä Amerikka sama ilo naisia joka yö nosta jalkaa eri miehet kanssa ja sano heillä kaikkia minä rakastan sinua
Venäjä ja Kiina ovat diktatuuri minä tiedä mutta Kiina ja Venäjä ei koska esitä toisia demokratia ja paras elämä,Amerikka lupaa paljon mutta loppu juokse sama kun rotta hyvä esimmAfganstanAnonyymi kirjoitti:
Venäjä ja Kiina ovat diktatuuri minä tiedä mutta Kiina ja Venäjä ei koska esitä toisia demokratia ja paras elämä,Amerikka lupaa paljon mutta loppu juokse sama kun rotta hyvä esimmAfganstan- Anonyymi
Voi rysä...toi ei mee läpi Suomessa Suomalaisiin
Anonyymi kirjoitti:
Voi rysä...toi ei mee läpi Suomessa Suomalaisiin
Ai Minä oot varma jos olisin kyllä sanoisin ja olisin ylpeä hhhhhhhhhhhhhhhhhh
- Anonyymi
Kardox89 kirjoitti:
No tavallinen en vasta joka ihminen ei uskalla kirjoita oma nimi vaikka hän asu länsi ja sananvapa maa sinä olet USA ystävä älä pelkää kirjoita oma nimi et asia valkovenäjä
Venäjä ja Kiina ovat diktatuuri minä tiedä mutta Kiina ja Venäjä ei koska esitä toisia demokratia ja paras elämä,Amerikka lupaa paljon mutta loppu juokse sama kun rotta hyvä esimmAfganstanEthän itsekään kirjoita omalla nimellä, ja vielä tuokin turhanpäiväinen vuodatus kolmeen kertaan?
Kiinaan ja Venäjälle ei ole ihmisiä ruuhkaksi asti muuttamassa. Toisin on Yhdysvaltojen kanssa. Ihmisiä on sadointuhansin rajojen takana odottamassa pääsyä mahdollisuuksien maahan.
Kannattaa kamelipaimenenkin kierrellä maailmaa, niin oppii erilaisista elämäntavoista ja valtioista uutta. Anonyymi kirjoitti:
Ethän itsekään kirjoita omalla nimellä, ja vielä tuokin turhanpäiväinen vuodatus kolmeen kertaan?
Kiinaan ja Venäjälle ei ole ihmisiä ruuhkaksi asti muuttamassa. Toisin on Yhdysvaltojen kanssa. Ihmisiä on sadointuhansin rajojen takana odottamassa pääsyä mahdollisuuksien maahan.
Kannattaa kamelipaimenenkin kierrellä maailmaa, niin oppii erilaisista elämäntavoista ja valtioista uutta.Kyllä olisi kiva jos minulle oli kameli se on kalimpi kuin Tesla hhhhhhhhh
miksi 3 kertaa en tiedä'
Jos ihmiset halua USA Rahaa takia kaikki haluaa tulee rikas
Joka päivä ihminen oppi elämä mutta sinä myös oppii kirjoita oma nimi suomi on sananvapa maa älä elä tietokone takana paperi tiikeri- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varjelkaa meitä Kiinan diktatuurilta ja valvontakoneistolta.
Otamme mieluummin demokratian, joka Amerikassa on.Ei Amerikassa demokratiaa ole. On vain RAHAN VALTA.
USA:ssa rikkailla on valta. Oikeutta ei saa ilman rahaa. Anonyymi kirjoitti:
Ei Amerikassa demokratiaa ole. On vain RAHAN VALTA.
USA:ssa rikkailla on valta. Oikeutta ei saa ilman rahaa.No kyllä Amerikka on demokratia
Mutta kysymys kuinka Amerikka on demokratia esim Irakista.Vietnamista,AfganstanistaAnonyymi kirjoitti:
Ei Amerikassa demokratiaa ole. On vain RAHAN VALTA.
USA:ssa rikkailla on valta. Oikeutta ei saa ilman rahaa.No kyllä Amerikka on demokratia
Mutta kysymys kuinka Amerikka on demokratia esim Irakista.Vietnamista,Afganstanista- Anonyymi
Kardox89 kirjoitti:
No kyllä Amerikka on demokratia
Mutta kysymys kuinka Amerikka on demokratia esim Irakista.Vietnamista,AfganstanistaYhdysvaltoja pidetään yleisesti plutokratiana. Plutokratia (kreikaksi ”rahavalta”) on poliittinen järjestelmä, jossa kansalaisten yhteiskunnallisen vaikutusvallan pohjana on omaisuus eikä esimerkiksi syntyperä.
Yhdysvaltalainen kielitieteilijä, filosofi, kognitiotieteilijä, historioitsija, loogikko Noam Chomsky on kutsunut Yhdysvaltoja ”plutokratiaksi, joka on vain naamioitunut demokratiaksi”. Anonyymi kirjoitti:
Yhdysvaltoja pidetään yleisesti plutokratiana. Plutokratia (kreikaksi ”rahavalta”) on poliittinen järjestelmä, jossa kansalaisten yhteiskunnallisen vaikutusvallan pohjana on omaisuus eikä esimerkiksi syntyperä.
Yhdysvaltalainen kielitieteilijä, filosofi, kognitiotieteilijä, historioitsija, loogikko Noam Chomsky on kutsunut Yhdysvaltoja ”plutokratiaksi, joka on vain naamioitunut demokratiaksi”.No USA On tulossa sisällissota
Myös 2025-2030 ei enää Amerikka maailma poliisi
- Anonyymi
Kiinan diktatuurinen hallinto saattaa muuttua ei enään salassa tapa jäseniään ja erottele niitä kertomatta kansalle hyvässä lykyssä Kiinalaisesta yhteiskunnasta voi tulla vielä ihan ihmisoikeuksia kunnioittava maa mutta siihen meni toki aikaa
- Anonyymi
kommunistit pyyhkii kohta r......ä lattiaa oikein kunnolla, kun hyöty r........ä on otettu siitä ei ole kuin vaivaa
- Anonyymi
"Kardox89
Kyllä Kiina kohta syö Amerikka ja Venäjä ja ilo minun puoli
Älä pelkää Kiina ei syö Eu koska 80 vuotta Eu on Amerikka mahasta hhhhhhhhhhhhhhhhh"
Nuo sun juttusi ovat varmaan aivan helmiä joita heittelet meille sioille mutta tuskin niistä saa kukaan selvää,
Kirjoita sillä äidinkielelläsi niin pysyy paremmin kärryillä.
Mutta jos äidinkielesi on Suomi niin otan osaa. - Anonyymi
Putte alkaa kaveeraamaan Pohjois Korean kanssa ja näyttää keskaria Kiinalle.
- Anonyymi
ja kaikki nauraa r.....n touhulle
- Anonyymi
r.......n sikailu kiinaa vastaan kostautuu. ei oletkaan kiva leikki kaveri
- Anonyymi
kommunistit kohta pyyhkii lattiaa r......ä kun r......ä sikailee sen kansalaisia vastaan
- Anonyymi
NO, SE EI OLE, KUIN ALKU SOITTOA.
- Anonyymi
näin
- Anonyymi
Odotellaan rauhassa kun kommunisti kiina alkaa rankaisemaan r.........ä niin kätyrille tulee itku, Kiina täyttää öljy ja kaasu varastot ja sitten r.......ä sää selkään oikein kunnolla
- Anonyymi
näin
Se on totta
No Lybia.Irak.Afganstan,Syyria siellä meidän rakas USA En tiedä mitä sanoit tuo maita- Anonyymi
kätyyri jaksaa jauhaa ikuisuuden vanhoja paska juttuja täällä ketään ei kiinnosta ne
Anonyymi kirjoitti:
kätyyri jaksaa jauhaa ikuisuuden vanhoja paska juttuja täällä ketään ei kiinnosta ne
Ukraina sota 2022.Afgani sota loppu 2021 mitä vanha
Tai kysymys koska Afgani .Iraki,Vietnami heillä ei vaalea silmä
- Anonyymi
Onneksi kiina rankaisee r.......ä vielä saatte nähdä
- Anonyymi
näin
- Anonyymi
Täysin merkityksetöntä. Länsi vain suurentelee. Viisumit evättiin, koska oli eri kohteeseen, kun olivat menossa. Näin tehtäisiin jokaisessa maassa. Täysin ymmärrettävää ja Kiinakin ymmärtää, vaikka lännessä ei oikein tunnuta ymmärtävän.
- Anonyymi
Kylläpä sitä Kiinaa nyt kovasti kehutaan ja mielistellään. Natotrolli on kuin huonosti koodattu tekoälybotti, joka puhuu itsensä pussiin vähän väliä eikä itse edes tajua sitä.
- Anonyymi
Länsimedia suurentelee asiaa. Yrittää sotkea Venäjän ja Kiinan välejä, mutta ei onnistu.
- Anonyymi
r....n kätyri paniikissa koittaa piilotella tapahtumaa ja vähätellä kiinalaisten suuttumusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
r....n kätyri paniikissa koittaa piilotella tapahtumaa ja vähätellä kiinalaisten suuttumusta
Ainoat jotka tuntuu olevan suuttuneet on natotrollit. Kiinassa ei ole edes mainittu asiaa missään, van länsimedia kirjoittelee ja suurentelee.
- Anonyymi
näin
- Anonyymi
Tiltu luulee että Kiina olisi onnellinen jos saisi tehdä kauppaa vain Venäjän kanssa.
Mutta Tiltu ei ymmärrä että Venäjä on surkean pieni asiakas verrattuna länsimaihin. - Anonyymi
People's daily, Kiinan kommunistisen puolueen uutislehti, ei kirjoita asiasta mitään.
Mitään isoa ongelmaa ei siis ole. - Anonyymi
näin
- Anonyymi
Kiina raivoistui
- Anonyymi
näin
- Anonyymi
kätyri yrittää vähätellä asian vaikutuksia
- Anonyymi
Tuota Kiina on odottanutkin.
Hyvä! - Anonyymi
näin
- Anonyymi
Koska Kiina voisi käytännössä valloittaa Venäjän eli ihmismäärä on suuri, voi olla etteivät kaikki pääse maahan? Vaikea sanoa mikä tuossa tapauksessa oli syynä. Aasiassa on väestöä runsaasti ja tilan tarvetta mm. Intia ja Pakistan, sekä Stan päätteiset maat. Sitten on vielä Lähi-Itä.
- Anonyymi
näin
- Anonyymi
Sellaista
- Anonyymi
näin
- Anonyymi
Hyvä
- Anonyymi
näin
- Anonyymi
kiina raivoistui r......e
- Anonyymi
näin
- Anonyymi
Hyvä
- Anonyymi
näin
- Anonyymi
Mites omien kohtelu?
https://www.youtube.com/watch?v=S_0IDX7aLKY - Anonyymi
"Täysin merkityksetöntä. Länsi vain suurentelee. Viisumit evättiin, koska oli eri kohteeseen, kun olivat menossa. Näin tehtäisiin jokaisessa maassa. Täysin ymmärrettävää ja Kiinakin ymmärtää, vaikka lännessä ei oikein tunnuta ymmärtävän."
Jaa, olivatkin menossa eri maahan sitten mutta erehtyivät Venäjälle.
Tuo onkin hyvin ymmärrettävää että otettiin talteen. Venäjän kannattaisi myös merkitä raja selvemmin. - Anonyymi
Kiina alkaa näyttämään herra kansan elkeitä vasallilleen kyllähän se viiksettää kun koko venäjän olemassa olo on Kiinan kaupasta kiinni ja nämä alkavat käännyttää Kiinalaisia elättäjiään rajalta .
Luulisi rysäpöksyjen ymmärtävän ettei vasallina aleta puremaan ruokkivaa kättä se voi tulla loppu hyvin äkkiä. - Anonyymi
Venäjällä on omat kuviot ja tavat.
Niihin kuuluu iloiset illat jotka kuvataan sekä annos novitsokkia juomassa jota ei kuvata.
Lisäksi viisumiin voidaan keksiä vaikka minkälaisia rajoitteita tahansa jos ei maksa miliiseille oikeaa summaa, mieluummin ripaus ylitse niin poliisikin pamputtaa pehmeämmin. - Anonyymi
näin
- Anonyymi
sellaista
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1996110Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442857- 442307
- 932079
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2301425- 771392
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031387Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131316Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61256