Spermat suuhun

Anonyymi-ap

En ole koskaan maistanut spermaa,kysyisinkin miehlitä jotka on imeneet miestä,miltä sperma tuntuu suussa ja miltä se maistuu,onko se hyvän makuista,olen kuullut että ainakin jotkut homomiehet rakastaa spermaa ja sen makua

14

1183

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ole homomies mutta kylläkin itsetyydyttäjä,runkkari siis. Olen usein maistellut omaa spermaani ja se on hyvänmakuista, varsinkin lämpimänä. Sopivan paksuna sitä on kiva nieleskellä ja siitä jää maku suuhun,

      • Anonyymi

        Olen myös runkkari ja olen usein maistanut omaa spermaa.
        Minulla on tapana runkkaa spermat lautaselle minkä nuolen puhtaaksi . Minusta sperma maistuu hyvältä ja kiihotun siitä.
        Voisin joskus myös imeä jonkun mukavan kaverin kullia ja nielaista spermat.
        M 64 CD 💃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen myös runkkari ja olen usein maistanut omaa spermaa.
        Minulla on tapana runkkaa spermat lautaselle minkä nuolen puhtaaksi . Minusta sperma maistuu hyvältä ja kiihotun siitä.
        Voisin joskus myös imeä jonkun mukavan kaverin kullia ja nielaista spermat.
        M 64 CD 💃

        Monasti aamuisin runkkaan llasken spermat kahvin sekaan, sekoitan hyvin ja nautin. Ukm 68v


    • Anonyymi

      Usealta ottanut suihin, hyvää on. Sellainen ohut kesäsperma parasta. Ei sitä koskaan saa tarpeekseen, runsas lastiset on harvassa, mut väliin onnistaa.

      • Anonyymi

        uimarannoilla saa monesti nuorilta suihin jos vaan haluaa


    • Anonyymi

      Ihan vasta hiljan sain murkku iän kokeilujen jälkeen saada maistaa spermaa kun tutun poika tuli intistä lomille ja tuttavani pyysivät minua hakemaan niiden poikaa kun itse eivät ehtineet, siinä juteltiin ensin kuulumisia ja niitä näitä kunnes puhe siirtyi seksiin ja kysyin onko saanut johon sanoi että ei ja paineet on tosi kovat että panisi varmaan ketä vaan vastaantulijaa johon tokaisin että kyllähän minä voin helpottaa ja laitoin käteni housujen etumuksella ajaessani auton ja tunsin välittömästi stondiksen ja jatkoin sen hieromista päältä ja sanoin ajan kohta sivuun kun löydän vain sopivan kohdan pysähtyä, nopsaan se löytyi ja avasin jo housuja että saan tuon nuoren kundin kullin esiin ja miten komea se kulli olikin muutaman kerran vedin tiukkaa esinahkaa sinertävän ison terskan yli ja tunsin kuinka kiimatippaa jo tulee tuntien samalla kuinka kulli samalla sykkii kaverin huohottaessa otin sen suuhuni ja imin innoissani, kulli tuntui todella hyvältä suussa ja kiiman maku mahtavan hyvää kunnes kaveri otti päästäni kiinni ja alkoi voimakkaammin ja rytmikkäästi panemaan suuhuni sanoen kohta tulee!!! ja sitä tuli! kaikkea en edes pystynyt nielemään kun sitä tuli moneen kertaan sykäyksittäin ja sperma maistui hyvältä, imin vielä kullin puhtaaksi ja kaveri kysyi haluaisitko sinäkin jotain, kerron myöhemmin jos kiinnostaa.

      • Anonyymi

        Kyllä kiinnostaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kiinnostaa

        Kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo paskaa


      • Anonyymi

        tollasen nuoren kulli ei ees pehmene itse istuin samantien päälle kipeetä mutta mukavaks muuttui


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo paskaa

        Ja sultahan sitä riittää omiksi tarpeeksi, mitäs sinä enää kilolla. Paska oot koko ukko.


    • Anonyymi

      eka lastin jälkeen kun jatkat niin toinen on vielä runsaampi iloa

    • Anonyymi

      Naisystävä otti multa suihin ja loppuun asti.Tuntui tosi hyvälle.Yllättäin hän tuli suutelemaan mua ja valutti spermat mun suuhun.Oli tosi kiihottavaa.,kulli koveni samantien.Joskus oon nuollut pillusta omat spermani.Kiihottavaa

      • Anonyymi

        Niinhän ne porsaat tekee röh röh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän ne porsaat tekee röh röh

        Sinähän se porsaittesi tekemiset tiedät. Hyvin tuo röhkiminenkin emakolta näyttää sujuvan,


    Ketjusta on poistettu 49 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      180
      1563
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      57
      1068
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      40
      832
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      781
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      121
      743
    6. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      728
    7. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      38
      701
    8. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      689
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      654
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      619
    Aihe