Sain tietää, että tädilläni on ollut aivoinfarkti ja hän on nyt kuukauden ollut tajuttomana sairaalassa. Olin tiennyt aiemmasta infarktista. En muista tiesinkö toisesta. Nyt kuitenkin hänellä on ollut 4 infarktia, 2 sydän- ja 2 aivoinfarktia.
Tosi paha tilanne ollut. Ihme, että on yhä ollut hengissä. Ja muitakin terveysongelmia ollut.
Tietty huolissaan, kun hän söi lääkkeitä satunnaisesti. Silloin tällöin, kun koki niistä haittavaikutuksia. Ja tuntui suhtautuvan välinpitämättömästi sairauksiinsa.
Ei tietoa, voiko tilanne muuttua tuosta.
4 infarktia tädillä
5
460
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä säännöllinen lääkitys on kaiken a ja o. Kaikenikäisissä surullisen paljon heitä jotka lääkkeitä eivät syö säännöllisesti.
- Anonyymi
Tuo on niin totta..tunnen monta jotka napsivat epäsäännöllisen epäsäännöllisesti heille määrättyjä lääkkeitä.Tätisi on omien valintojensa takia tuossa tilassa.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17961455y
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Kyllä tilanne muuttuu vielä. Huonommaksi, kuolemaksi. Kuukausi tajuttomana ei lupaa hyvää.
- Anonyymi
Jos olisin minä tai läheiseni tuossa tilassa , niin haluaisin , että kuolisi. ( toki itse on tuossa tilanteessa jo tietymätön), mutta en haluaisi , että läheisinikään kärsisi, koska eihän sitä tajuttomasta tiedä mikä on olotila.
Kaikki lähtee ,kun aika on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862