Sain tietää, että tädilläni on ollut aivoinfarkti ja hän on nyt kuukauden ollut tajuttomana sairaalassa. Olin tiennyt aiemmasta infarktista. En muista tiesinkö toisesta. Nyt kuitenkin hänellä on ollut 4 infarktia, 2 sydän- ja 2 aivoinfarktia.
Tosi paha tilanne ollut. Ihme, että on yhä ollut hengissä. Ja muitakin terveysongelmia ollut.
Tietty huolissaan, kun hän söi lääkkeitä satunnaisesti. Silloin tällöin, kun koki niistä haittavaikutuksia. Ja tuntui suhtautuvan välinpitämättömästi sairauksiinsa.
Ei tietoa, voiko tilanne muuttua tuosta.
4 infarktia tädillä
5
421
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä säännöllinen lääkitys on kaiken a ja o. Kaikenikäisissä surullisen paljon heitä jotka lääkkeitä eivät syö säännöllisesti.
- Anonyymi
Tuo on niin totta..tunnen monta jotka napsivat epäsäännöllisen epäsäännöllisesti heille määrättyjä lääkkeitä.Tätisi on omien valintojensa takia tuossa tilassa.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17961455y
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Kyllä tilanne muuttuu vielä. Huonommaksi, kuolemaksi. Kuukausi tajuttomana ei lupaa hyvää.
- Anonyymi
Jos olisin minä tai läheiseni tuossa tilassa , niin haluaisin , että kuolisi. ( toki itse on tuossa tilanteessa jo tietymätön), mutta en haluaisi , että läheisinikään kärsisi, koska eihän sitä tajuttomasta tiedä mikä on olotila.
Kaikki lähtee ,kun aika on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2174068Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112573Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382295Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?801390Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861288- 481149
- 751027
- 59893
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58881- 45846