Sain tietää, että tädilläni on ollut aivoinfarkti ja hän on nyt kuukauden ollut tajuttomana sairaalassa. Olin tiennyt aiemmasta infarktista. En muista tiesinkö toisesta. Nyt kuitenkin hänellä on ollut 4 infarktia, 2 sydän- ja 2 aivoinfarktia.
Tosi paha tilanne ollut. Ihme, että on yhä ollut hengissä. Ja muitakin terveysongelmia ollut.
Tietty huolissaan, kun hän söi lääkkeitä satunnaisesti. Silloin tällöin, kun koki niistä haittavaikutuksia. Ja tuntui suhtautuvan välinpitämättömästi sairauksiinsa.
Ei tietoa, voiko tilanne muuttua tuosta.
4 infarktia tädillä
4
178
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä säännöllinen lääkitys on kaiken a ja o. Kaikenikäisissä surullisen paljon heitä jotka lääkkeitä eivät syö säännöllisesti.
- Anonyymi
Tuo on niin totta..tunnen monta jotka napsivat epäsäännöllisen epäsäännöllisesti heille määrättyjä lääkkeitä.Tätisi on omien valintojensa takia tuossa tilassa.
- Anonyymi
Kyllä tilanne muuttuu vielä. Huonommaksi, kuolemaksi. Kuukausi tajuttomana ei lupaa hyvää.
- Anonyymi
Jos olisin minä tai läheiseni tuossa tilassa , niin haluaisin , että kuolisi. ( toki itse on tuossa tilanteessa jo tietymätön), mutta en haluaisi , että läheisinikään kärsisi, koska eihän sitä tajuttomasta tiedä mikä on olotila.
Kaikki lähtee ,kun aika on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puhut olevasi hyvä ja kiltti ihminen
Mutta todellisuudessa oletkin itsekeskeinen ja omahyväinen. Kaiken pitää pyöriä sinun ympärilläsi, kuten esimerkiksi tää1762892- 1581942
Hyvä kuolema?
Niin.. minulta taas raskaamman puoleinen aloitus.. Olen kuunnellut äänikirjaa hyvästä kuolemasta keskiajalla ja siinä o1261679Tänään on mun viimeinen päivä kanssas Sun
Tänään on mun viimeinen päivä Kanssas sun, täydellinen Ennenkuin mun mentävä on Kaihtimien välistä valo Tunkeutuu uniisi2621509- 951367
- 951260
- 291133
Oot nainen mitä ilmeisimmin INFJ-persoona
Käsittelet maailmaa hyvin uniikilla tavalla. Nyt mä sen vasta hokasin. Oot harvinainen timantti ja ehdin jo tituleerata591129- 471071
- 851058