🧢👞🥪 Kermaviiliin sekoittamalla vähän suolaa ja sipulijauhetta saa sellaisen sour&onion maun, johon voi dipata vaaikka maissikakkuja. Taidan kokeilla lisätä vielä paprikaa ripauksen!
Ai niin hyvää yötä myös. Meinasi ihan unohtua. Nyt areenan uutisiin❤
(naiselta)
Laitoin hyvää iltapalaa
17
409
Vastaukset
- Anonyymi
Aloittajalta! Olispa kiva viettää trooppinen ensiyö kaksisteen pienessä teltassa pihapuun alla.🤗❤
- Anonyymi
No ei se sun mies oo ilmestynyt kuvioihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei se sun mies oo ilmestynyt kuvioihin?
Kuuluuko se sulle jotenkin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuluuko se sulle jotenkin?
Kunhan mielenkiinnosta kysyn 😳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunhan mielenkiinnosta kysyn 😳
Ei täällä enää tiedä, kuka kysyy mielenkiinnosta ja kuka kiusaamismielessä! Eli ei täällä ole tänään näkynyt kuin sisilisko keittiössä, kauris pellolla, lintuja ja naapurin kissat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei täällä enää tiedä, kuka kysyy mielenkiinnosta ja kuka kiusaamismielessä! Eli ei täällä ole tänään näkynyt kuin sisilisko keittiössä, kauris pellolla, lintuja ja naapurin kissat.
Keittiössä?? Ohhoh. Joo, emmä ikinä pahalla täällä sano mitään. Sori, jos minusta saa sellaisen kuvan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keittiössä?? Ohhoh. Joo, emmä ikinä pahalla täällä sano mitään. Sori, jos minusta saa sellaisen kuvan.
Nukkuman käydessä siirsin mattoa pois kammarin kynnykseltä. Se lisko olikin maton alla nukkumassa. Söpöä. Onneksi oli valot vielä päällä etten tallanut sen päälle!
- Anonyymi
Vielä parempaa kun laittaa vielä mustapippuria ja kurkkusuikaleita.
- Anonyymi
Hyvä idea! Mulla on nyt mustapippurisulatejuustoa. Sekin on hyvää! Nyt taas areenan uutisiin.
- Anonyymi
Suola on myrkkyä.
Suolan saanti lisää sydän- ja verisuonisairauksien vaaraa myös verenpaineesta riippumatta. Runsas suolan käyttö lisää myös kalsiumin eritystä virtsaan ja voi siten altistaa osteoporoosille. Lisäksi se saattaa lisätä mahasyövän riskiä.
Sipulijauhe tulee Kiinoista, paha, paha.
Maissi on paljon pahaa. Se saattaa olla vakavan lihavuusongelman syy, se voi olla vakava terveys- ja ympäristöuhka, sillä sen viljely pilaa pohjavedet. Maissista valmistetaan epäterveellistä tärkkelystä, jota upotetaan suurina määrinä roskaruokaan ja virvoitusjuomiin, jolloin ihmiset totutetaan makeaan ruokaan. Maissihiutaleet vievät tilaa paljon terveellisemmiltä ruokavaihtoehdoilta kuten moniviljapuurolta.
Epäterveellistä yötä noilla syömisillä.- Anonyymi
Onpas sun elämä hankalaa, kun pitää ihmisille saarnata syömisistä. Jokainen löytää nykyisin netistä ihan luotettavaakin tietoa ravintoaineista jos haluaa. Lisäksi ihmisen elimistö osaa itse ilmoittaa mikä ravintoaine käy ja mikä ei. Mulle esimerkiksi ei käy suola ollenkaan, vaikka suolan mausta pidänkin.. Mulla sama pieni pöytäsuolapurkki on ollut monta vuotta. Joten en ymmärrä miten suolankäyttöni voi olla runsasta.
Maissi on tärkeimpiä gluteenittoman ruokavalion viljoja. Sillä on paljon terveysvaikutuksia mm. sydämeen:
"Ruoat, joissa on runsaasti omega-3-rasvahappoja, voivat vähentää sydänsairauksien riskiä. Maissin rasvahapot sisältävät erittäin hyvää öljyä. Tämän seurauksena omega-3-rasvahapot eliminoivat haitalliset rasvahapot ja vähentävät sydänsairauksien riskiä. Se estää myös ateroskleroosin (kolesterolin laskeuma valtimon seinämään)."
Lainaus on tältä sivulta:
https://hyodyllinen.com/maissi-terveysvaikutukset/ - Anonyymi
Joo. Noita suolan välittäjiä näkyy kesällä paljon sairaalassa. Nestetasapaino vinksallaan, kun ei suolaa uskalla syödä ja juodaan vain vettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Noita suolan välittäjiä näkyy kesällä paljon sairaalassa. Nestetasapaino vinksallaan, kun ei suolaa uskalla syödä ja juodaan vain vettä.
Siis välttäjiä.
Itse joudun lisäämään suolaa ruokiin, koska ostan vain puhtaita raaka-aineita. En syö leipää tms. En saa piilosuolaa mistään. Natrium oli matala viime viikolla silti.
- Anonyymi
..skaa. syön hedelmiä.
- Anonyymi
Eilen illalla söin mustaherukoita rahkan kanssa, Protskuja kuuluu syödä gramma painokiloa kohti. Hedelmissä niitä ei ole.
- Anonyymi
Hedelmiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu705737Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti274797Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett182976- 1772387
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1772045- 172036
- 1031491
- 681184
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171156Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o771048