Laitoin hyvää iltapalaa

Anonyymi-ap

🧢👞🥪 Kermaviiliin sekoittamalla vähän suolaa ja sipulijauhetta saa sellaisen sour&onion maun, johon voi dipata vaaikka maissikakkuja. Taidan kokeilla lisätä vielä paprikaa ripauksen!

Ai niin hyvää yötä myös. Meinasi ihan unohtua. Nyt areenan uutisiin❤
(naiselta)

17

409

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aloittajalta! Olispa kiva viettää trooppinen ensiyö kaksisteen pienessä teltassa pihapuun alla.🤗❤

• Anonyymi

No ei se sun mies oo ilmestynyt kuvioihin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei se sun mies oo ilmestynyt kuvioihin?

Kuuluuko se sulle jotenkin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuuluuko se sulle jotenkin?

Kunhan mielenkiinnosta kysyn 😳

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunhan mielenkiinnosta kysyn 😳

Ei täällä enää tiedä, kuka kysyy mielenkiinnosta ja kuka kiusaamismielessä! Eli ei täällä ole tänään näkynyt kuin sisilisko keittiössä, kauris pellolla, lintuja ja naapurin kissat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei täällä enää tiedä, kuka kysyy mielenkiinnosta ja kuka kiusaamismielessä! Eli ei täällä ole tänään näkynyt kuin sisilisko keittiössä, kauris pellolla, lintuja ja naapurin kissat.

Keittiössä?? Ohhoh. Joo, emmä ikinä pahalla täällä sano mitään. Sori, jos minusta saa sellaisen kuvan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keittiössä?? Ohhoh. Joo, emmä ikinä pahalla täällä sano mitään. Sori, jos minusta saa sellaisen kuvan.

Nukkuman käydessä siirsin mattoa pois kammarin kynnykseltä. Se lisko olikin maton alla nukkumassa. Söpöä. Onneksi oli valot vielä päällä etten tallanut sen päälle!

• Anonyymi

Vielä parempaa kun laittaa vielä mustapippuria ja kurkkusuikaleita.

• Anonyymi

Hyvä idea! Mulla on nyt mustapippurisulatejuustoa. Sekin on hyvää! Nyt taas areenan uutisiin.

• Anonyymi

Suola on myrkkyä.

Suolan saanti lisää sydän- ja verisuonisairauksien vaaraa myös verenpaineesta riippumatta. Runsas suolan käyttö lisää myös kalsiumin eritystä virtsaan ja voi siten altistaa osteoporoosille. Lisäksi se saattaa lisätä mahasyövän riskiä.

Sipulijauhe tulee Kiinoista, paha, paha.

Maissi on paljon pahaa. Se saattaa olla vakavan lihavuusongelman syy, se voi olla vakava terveys- ja ympäristöuhka, sillä sen viljely pilaa pohjavedet. Maissista valmistetaan epäterveellistä tärkkelystä, jota upotetaan suurina määrinä roskaruokaan ja virvoitusjuomiin, jolloin ihmiset totutetaan makeaan ruokaan. Maissihiutaleet vievät tilaa paljon terveellisemmiltä ruokavaihtoehdoilta kuten moniviljapuurolta.

Epäterveellistä yötä noilla syömisillä.

• Anonyymi

Onpas sun elämä hankalaa, kun pitää ihmisille saarnata syömisistä. Jokainen löytää nykyisin netistä ihan luotettavaakin tietoa ravintoaineista jos haluaa. Lisäksi ihmisen elimistö osaa itse ilmoittaa mikä ravintoaine käy ja mikä ei. Mulle esimerkiksi ei käy suola ollenkaan, vaikka suolan mausta pidänkin.. Mulla sama pieni pöytäsuolapurkki on ollut monta vuotta. Joten en ymmärrä miten suolankäyttöni voi olla runsasta.

Maissi on tärkeimpiä gluteenittoman ruokavalion viljoja. Sillä on paljon terveysvaikutuksia mm. sydämeen:
        "Ruoat, joissa on runsaasti omega-3-rasvahappoja, voivat vähentää sydänsairauksien riskiä. Maissin rasvahapot sisältävät erittäin hyvää öljyä. Tämän seurauksena omega-3-rasvahapot eliminoivat haitalliset rasvahapot ja vähentävät sydänsairauksien riskiä. Se estää myös ateroskleroosin (kolesterolin laskeuma valtimon seinämään)."
        Lainaus on tältä sivulta:
        https://hyodyllinen.com/maissi-terveysvaikutukset/

• Anonyymi

Joo. Noita suolan välittäjiä näkyy kesällä paljon sairaalassa. Nestetasapaino vinksallaan, kun ei suolaa uskalla syödä ja juodaan vain vettä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo. Noita suolan välittäjiä näkyy kesällä paljon sairaalassa. Nestetasapaino vinksallaan, kun ei suolaa uskalla syödä ja juodaan vain vettä.

Siis välttäjiä.

Itse joudun lisäämään suolaa ruokiin, koska ostan vain puhtaita raaka-aineita. En syö leipää tms. En saa piilosuolaa mistään. Natrium oli matala viime viikolla silti.

• Anonyymi

..skaa. syön hedelmiä.

• Anonyymi

Eilen illalla söin mustaherukoita rahkan kanssa, Protskuja kuuluu syödä gramma painokiloa kohti. Hedelmissä niitä ei ole.

• Anonyymi

Hedelmiä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      75
      5824
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      27
      4937
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      19
      3044
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      180
      2448
    5. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      193
      2138
    6. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      2086
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      103
      1511
    8. Elokapinan mielenosoitussarja alkaa

Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,
      Maailman menoa
      321
      1321
    9. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      72
      1232
    10. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1186
    Aihe