Hyvä alku persuuden hävittämiselle on median rohkeus uskaltaa kritisoida persuja faktapohjalta. Liian kauan persuja käsiteltiin mediassa silkkihansikkain. Mutta nyt on uusi aika. Uusi normaali. Oi katso Suomi, sinun päiväs koittaa.
Isänmaallinen persuvastainen enemmistö voittaa
5
195
Vastaukset
Olen ihmetellyt mihin on Suomesta hävinnyt liberaalioikeisto.
Pölhöpersu Petteri Orpo ensimmäinen Tyhmä johtaa Turun taudin hengissä laumaa, verikoiralaumaa, jonka tavoitteena on rapauttaa veropohja ja siinä samalla sopimusyhteiskunta ja luoda tilalle äärioikeiston johtama valtio, jossa vallitsee täydellinen, tai lähes täydellinen pakkovalta. Nyt he ajavat sitä hyvin kaunein sanakääntein, kuten paikallinen sopiminen. Samoin Siupilän hallitus, siinäkin rasistipersut olivat mukana ja hallapersut vielä oppositiosta kannattivat lähes loppuun asti kansan kurjistuspolitiikkaa. Kauniita sanoja joiden takana oli julmat teot: Töissäoppiminen oli se taikasana jolla ammattikoulutuksen Sipilän hallitus ajoi alas. 2000 opettajaa sai lähteä
Omavalvonta oli se taikasana jolla sama hallitus aloitti täydellisen kurjistuskamppanian hoito- ja hoivakodeissa.- Anonyymi
Persuilla on vain yksi lääke kaikkeen: Rasismi.
- Anonyymi
Hyvin sanottu
- Anonyymi
fentanyyli floydin kumarrus on sinun faktapohja 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Et muuta keksinyt kuin onnettoman maalinsiirron, persu? Onneksi persulaiva uppoaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495587Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042046Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1211667
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998