Onko täällä tietoa, että missä sivuilla pääsee livenä katselemaan miesten itsetyydytystä?
Aikoinaan oli whereby.com, mutta nyt siellä ei ole enää "huoneita".
Olisi kiva katsella- ja vaikka itsekin näyttää, jos olisi näin netin välityksellä mahdollista.
nimim. 60+
hyviä live-sivustoja
12
964
Vastaukset
Onhan siellä huoneita vielä
Löytyy täältäkin linkkejä, joutuu vaan selaamaan
Löytyy täältäkin linkkejä joutuu vaan selaamaa
- Anonyymi
Mitä huoneita siellä vielä on? Olen täältä yrittänyt hakea, mutta muutama huone on löytynyt, mutta nekin lukossa.
Anonyymi kirjoitti:
Mitä huoneita siellä vielä on? Olen täältä yrittänyt hakea, mutta muutama huone on löytynyt, mutta nekin lukossa.
Siellä hän on huoneita vaikka kuinka helkutisti. Ei ne huoneiden pitäjätkään 24/7 siellä runkkaile. Perusta oma huone niin on aina käden ulottuvilla
- Anonyymi
Litlecok kirjoitti:
Siellä hän on huoneita vaikka kuinka helkutisti. Ei ne huoneiden pitäjätkään 24/7 siellä runkkaile. Perusta oma huone niin on aina käden ulottuvilla
😂😂😂...no näin täytyy tehdä. Onko sulla antaa vaikka viiden huoneen nimet, niin pääsisin edes yrittämään, jos vaikka olisivat 24/7 runkulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂...no näin täytyy tehdä. Onko sulla antaa vaikka viiden huoneen nimet, niin pääsisin edes yrittämään, jos vaikka olisivat 24/7 runkulla.
ois kiva tetää - yritetty etsiä mutten ole löytänyt
aiemmin oli kyllä
- Anonyymi
Mee niuvanniemeen siellä spede pyllistää ja pieraisee
- Anonyymi
Katos vaan olet täydessä palvelu valmiudessa siellä.
minä teen tilauksesta videoita. Ota yhteyttä ;)
- Anonyymi
Suomalaisista huoneista en tiedä enää muuta kuin /runkut2 ja sielläkin vain ukot päivystää camit kiinni. Camroomlist.com kautta taas löytyy paljon ulkomaalaisia huoneita.
Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858529
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264618- 504178
- 593712
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 422436
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086