Onko täällä tietoa, että missä sivuilla pääsee livenä katselemaan miesten itsetyydytystä?
Aikoinaan oli whereby.com, mutta nyt siellä ei ole enää "huoneita".
Olisi kiva katsella- ja vaikka itsekin näyttää, jos olisi näin netin välityksellä mahdollista.
nimim. 60+
hyviä live-sivustoja
12
983
Vastaukset
Onhan siellä huoneita vielä
Löytyy täältäkin linkkejä, joutuu vaan selaamaan
Löytyy täältäkin linkkejä joutuu vaan selaamaa
- Anonyymi
Mitä huoneita siellä vielä on? Olen täältä yrittänyt hakea, mutta muutama huone on löytynyt, mutta nekin lukossa.
Anonyymi kirjoitti:
Mitä huoneita siellä vielä on? Olen täältä yrittänyt hakea, mutta muutama huone on löytynyt, mutta nekin lukossa.
Siellä hän on huoneita vaikka kuinka helkutisti. Ei ne huoneiden pitäjätkään 24/7 siellä runkkaile. Perusta oma huone niin on aina käden ulottuvilla
- Anonyymi
Litlecok kirjoitti:
Siellä hän on huoneita vaikka kuinka helkutisti. Ei ne huoneiden pitäjätkään 24/7 siellä runkkaile. Perusta oma huone niin on aina käden ulottuvilla
😂😂😂...no näin täytyy tehdä. Onko sulla antaa vaikka viiden huoneen nimet, niin pääsisin edes yrittämään, jos vaikka olisivat 24/7 runkulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂...no näin täytyy tehdä. Onko sulla antaa vaikka viiden huoneen nimet, niin pääsisin edes yrittämään, jos vaikka olisivat 24/7 runkulla.
ois kiva tetää - yritetty etsiä mutten ole löytänyt
aiemmin oli kyllä
- Anonyymi
Mee niuvanniemeen siellä spede pyllistää ja pieraisee
- Anonyymi
Katos vaan olet täydessä palvelu valmiudessa siellä.
minä teen tilauksesta videoita. Ota yhteyttä ;)
- Anonyymi
Suomalaisista huoneista en tiedä enää muuta kuin /runkut2 ja sielläkin vain ukot päivystää camit kiinni. Camroomlist.com kautta taas löytyy paljon ulkomaalaisia huoneita.
Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683159
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753057Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682912On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632584Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442112- 601667
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181639- 351625
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241622- 591556