Ukrainalta ostettava pommiveneiden valmistuslisenssi

Anonyymi-ap

Suomelle sopiva ase se kauko-ohjattava pommivene.

Myös versio lastin kuljetukseen, versio konekiväärillä, versio radiohäirintään, tiedusteluun, meripelastukseen, sammutukseen ja yksi 10 tonnin pommilla.

Yksi versio voi kestää jäät koko talven.

16

706

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikö Nokia Suomi osaa valmistaa itse pommivenettä omasta päästään?.

• Anonyymi

Ehkä, mutta Suomi on tietojärjestelmien kehitysmaa. Puolet projekteista sekoillaan pilalle ja maksetaan hirveää ylihintaa (, ks Apotti).

Suomen pitää ottaa kehitysapua Ukrainalta ja ehkä Virolta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä, mutta Suomi on tietojärjestelmien kehitysmaa. Puolet projekteista sekoillaan pilalle ja maksetaan hirveää ylihintaa (, ks Apotti).

Suomen pitää ottaa kehitysapua Ukrainalta ja ehkä Virolta.

Ylihinta = Korruptio?.

• Anonyymi

Kannattaako 51 miljoonalla dollarilla hankkia 1000 käytettyä M113?.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Miljardi euroa vai kuinka paljon maksaa pommiveneen valmistuslisenssi?.

• Anonyymi

Muistiko Orpo hankkia pommivenelisenssin Ukrainan vierailullaan?.

• Anonyymi

Nykyisin voimme nähdä sen miten huono strategia on rakentaa miljardeja maksavia suuria sotakoneita, jotka voidaan tuhota helposti halvoilla ja pienillä sotakoneilla.

Ja miten paljon halvemmaksi se tuleekaan, sotaherrat haluaa kuitenkin suuret sotakoneensa voidakseen pullistella niillä, kuten Aatukin jo aikoinaan.

• Anonyymi

Kyllä me pystymme kehittämään paremman, tehokkaamman ja suojatumman. Annetaan niitä tai ainakin lisenssi Ukrainalle.

Olisi niin hyvä mieli aina kun venäläistä kalustoa mossahtaa kun on voitu olla avuksi rauhantyössä.

• Anonyymi

Eikö Ukrainan pommivene voisi toimia prototyyppinä tuleville jatkokehitelmille?.

• Anonyymi

Voisiko Ukrainasta hankkia sekä pommivene että ilmadroni lisenssit?.

• Anonyymi

Koska Suomi hankkii Ukrainasta tai Australiasta 3500€ maksavia pahvidroneja?.

• Anonyymi

https://m.facebook.com/story.php/?id=100094600525547&story_fbid=1465304224307073

Ukrainan mukaan kolmas maailmansota on jo alkanut, ja pahaksi onneksi Ukrainalta on jo nyt miehet loppu, 500.000 kaatunutta ja loput lähti hitsaajiksi Suomeen.

Nyt odottavat Naton lähettävän suomilaisen kaatumaan puolestaan, ja tokihan maastamme näitä piikitettykä juntteja löytyy pilvin pimein. Tervemenoa synttytehtaaseen.

• Anonyymi

ootteko jo hyökkäämässä, menkää sitten balttimaihin tekeen se itsemurha

• Anonyymi

Kamikaze vene jossa 20 tonnin pommi+panssari. Täyttö merellä 2 mini-säiliölaivasta joissa 2-osaista työmaaräjähdettä nesteenä tai puurona. Täyttö ja letkujen tiputus kauko-ohjauksessa. Ajo rantaan.

Versio savutukseen, mikrofonin roikutukseen sukellusvene-etsinnöissä, valopistoolilla tai valokiväärillä, isoilla kaiuttimilla propagandaa varten ja versio 100000 lumenin lampuilla.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      153
      1373
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      122
      1095
    3. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      33
      872
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      839
    5. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      792
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      762
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      143
      754
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      47
      696
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      632
    10. Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan

Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss
      Pyhäjärvi
      63
      593
    Aihe