En mä nyt ihan tosissani enää

Anonyymi-ap

ajattele että sinäkin tykkäisit. Oon vaan niin pitkään ollut ihastunut, että nämä haaveet on sitkeässä. Älä ole huolissasi mies. Olen ihan harmiton huIIu, huIIuna sinuun.

14

734

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Minäkään en ajattele enkä kuvittele, että nainen tykkäisi minusta millään tavalla kuin korkeintaan, että pysyn mahdollisimman kaukana hänestä. Vain ikävöin täällä häntä. Vain sitä teen ja lueskelen näitä juttuja ja välillä kommentoin joihinkin. Harmiton hullu siis minäkin.

• Anonyymi

Sovittaisiin hyvin yhteen. Kaksi harmitonta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sovittaisiin hyvin yhteen. Kaksi harmitonta.

Jaah, en osaa sanoa. Mun sydän on varattu vielä toistaiseksi, vaikken itse olekaan. Kunhan mä meen tästä yli, niin sitten tilanne onkin jo toinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaah, en osaa sanoa. Mun sydän on varattu vielä toistaiseksi, vaikken itse olekaan. Kunhan mä meen tästä yli, niin sitten tilanne onkin jo toinen.

Ajattelinkin jos olisit hän. Ketään muuta en halua enkä huoli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajattelinkin jos olisit hän. Ketään muuta en halua enkä huoli.

Joo ymmärrän, kun mullakin tuo sama tilanne vielä.

• Anonyymi

Joskus voi jysähtää kovaa ja sitkeesti eikä ihme että pääkin pehmenee ja kuvittelee kaikenlaista vaikka tietysti lähtökohtaisesti on harmitonta.

• Anonyymi

Ei kiitos mielisairaille, jotka ovat diagnoosinsa lisäksi pahoja.
      Valitan, mutta miksi tyytyisin pahuuden ruumillitamaan, kun hyviäkin ihmisiä on saatavilla. Jätä minut jo rauhaan.

• Anonyymi

En ole mieIisairas eikä mulla ole mitään muitakaan dignooseja. Ei henkisiä eikä fyysisiä ja minä annan kaikkien ihmisten olla rauhassa. Jospa sinä jättäisit sadat palstaihmiset rauhaan harhojesi kanssa. Tsemppiä sinulle oksettavalle ihmiselle. Toivottavasti heräät harhoistasi pian.

• Anonyymi

Ei vaiskaan. En koskaan rakastanut sua.

• Anonyymi

Tuo ei ole aloittajalta. Saatiin ihan oikea mt ketjuun mukaan nyt! Vtun Iuuseri!

• Anonyymi

En viitsi kirjoittaa tänne enää, en ainakaan tänä yönä, kun alkoi noi jutut muuttua sävyltään. Ehkä huomenna tai jokin muu päivä. Hyvää yötä kaikille mukaville toivottaa eräs mies

• Anonyymi

Ole vain ja laita viestiä kai ne yhteydessä voidaan olla

• Anonyymi

Mikset voisi tykätä 😳aina vain, jos minäkin.
      Sivusta

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      129
      1548
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1451
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      1243
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      55
      1200
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      1014
    6. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      198
      996
    7. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      255
      991
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      74
      935
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      16
      850
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      838
    Aihe