En mä nyt ihan tosissani enää

Anonyymi-ap

ajattele että sinäkin tykkäisit. Oon vaan niin pitkään ollut ihastunut, että nämä haaveet on sitkeässä. Älä ole huolissasi mies. Olen ihan harmiton huIIu, huIIuna sinuun.

14

735

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Minäkään en ajattele enkä kuvittele, että nainen tykkäisi minusta millään tavalla kuin korkeintaan, että pysyn mahdollisimman kaukana hänestä. Vain ikävöin täällä häntä. Vain sitä teen ja lueskelen näitä juttuja ja välillä kommentoin joihinkin. Harmiton hullu siis minäkin.

• Anonyymi

Sovittaisiin hyvin yhteen. Kaksi harmitonta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sovittaisiin hyvin yhteen. Kaksi harmitonta.

Jaah, en osaa sanoa. Mun sydän on varattu vielä toistaiseksi, vaikken itse olekaan. Kunhan mä meen tästä yli, niin sitten tilanne onkin jo toinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaah, en osaa sanoa. Mun sydän on varattu vielä toistaiseksi, vaikken itse olekaan. Kunhan mä meen tästä yli, niin sitten tilanne onkin jo toinen.

Ajattelinkin jos olisit hän. Ketään muuta en halua enkä huoli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajattelinkin jos olisit hän. Ketään muuta en halua enkä huoli.

Joo ymmärrän, kun mullakin tuo sama tilanne vielä.

• Anonyymi

Joskus voi jysähtää kovaa ja sitkeesti eikä ihme että pääkin pehmenee ja kuvittelee kaikenlaista vaikka tietysti lähtökohtaisesti on harmitonta.

• Anonyymi

Ei kiitos mielisairaille, jotka ovat diagnoosinsa lisäksi pahoja.
      Valitan, mutta miksi tyytyisin pahuuden ruumillitamaan, kun hyviäkin ihmisiä on saatavilla. Jätä minut jo rauhaan.

• Anonyymi

En ole mieIisairas eikä mulla ole mitään muitakaan dignooseja. Ei henkisiä eikä fyysisiä ja minä annan kaikkien ihmisten olla rauhassa. Jospa sinä jättäisit sadat palstaihmiset rauhaan harhojesi kanssa. Tsemppiä sinulle oksettavalle ihmiselle. Toivottavasti heräät harhoistasi pian.

• Anonyymi

Ei vaiskaan. En koskaan rakastanut sua.

• Anonyymi

Tuo ei ole aloittajalta. Saatiin ihan oikea mt ketjuun mukaan nyt! Vtun Iuuseri!

• Anonyymi

En viitsi kirjoittaa tänne enää, en ainakaan tänä yönä, kun alkoi noi jutut muuttua sävyltään. Ehkä huomenna tai jokin muu päivä. Hyvää yötä kaikille mukaville toivottaa eräs mies

• Anonyymi

Ole vain ja laita viestiä kai ne yhteydessä voidaan olla

• Anonyymi

Mikset voisi tykätä 😳aina vain, jos minäkin.
      Sivusta

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. EU aikoo kieltää puun polton Suomessa vuoteen 2027 mennessä.

https://www.suomenuutiset.fi/eu-haluaa-terveydelle-haitallisen-puunpolton-aisoihin-saunojen-ja-takkojen-piippuihin-sahko
      Maailman menoa
      424
      4016
    2. Köyhien ruoka-avun rahat virtasivat perussuomalaisen poliitikon tilille

"Kyse on ruoka-apua Vantaalla välittävän Joosua Mission avustuksista, jotka ovat siirtyneet suoraan kaupunginvaltuutetun
      Maailman menoa
      204
      2193
    3. En tule löytämään

Koskaan sunlaista rakkautta. Ei ole toista sinua. ❤️ tiedät miten paljon halusin muttet sä ollut itse valmis enempään.
      Ikävä
      51
      1990
    4. Palomäen pyssysankarit

Jämsän Palomäentiellä on käynnissä poliisitehtävä. Poliisi pyytää välttämään liikkumista alueella. Poliisin mukaan kaks
      Jämsä
      35
      1750
    5. Mitä tunteita sulla

On mua kohtaan nyt?
      Ikävä
      137
      1671
    6. Mitä sanoisit ikäväsi kohteelle

juuri nyt, jos olisi nenäsi edessä?
      Ikävä
      85
      1468
    7. Olet mun sielunkumppani

Aina ❤️
      Ikävä
      56
      1433
    8. Ei on ei!

Jos olet päätynyt estoon, se ei ole sinulle vinkki yrittää kovemmin. Hän ei tahdo sinusta kuulla, ja on jo laittanut äär
      Ikävä
      90
      1386
    9. Älä kävele onnesi ohi

Vaikka joku olisi varattu, hänelle voi silti kertoa tunteista. Antakaa ihmisten itse päättää omasta elämästään, ketään k
      Ikävä
      83
      1169
    10. Milloin salassa tehdyt varkaudet tuodaan julki?

Ähtärin kaupunkihallitus on salaisissa pykälissä myönnellyt rahaa miljoonia euroja. Anastanut siis kaupungin ja kaupunki
      Ähtäri
      14
      1158
    Aihe