ajattele että sinäkin tykkäisit. Oon vaan niin pitkään ollut ihastunut, että nämä haaveet on sitkeässä. Älä ole huolissasi mies. Olen ihan harmiton huIIu, huIIuna sinuun.
En mä nyt ihan tosissani enää
14
734
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä, reisillesi on suunnitelma, kohti juna-aikatiukua, asemalaulua.....
Rautatieaseman kello, mitä tiuku repii....
https://m.youtube.com/watch?v=e-JGuPThrl4 - Anonyymi
Minäkään en ajattele enkä kuvittele, että nainen tykkäisi minusta millään tavalla kuin korkeintaan, että pysyn mahdollisimman kaukana hänestä. Vain ikävöin täällä häntä. Vain sitä teen ja lueskelen näitä juttuja ja välillä kommentoin joihinkin. Harmiton hullu siis minäkin.
- Anonyymi
Sovittaisiin hyvin yhteen. Kaksi harmitonta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sovittaisiin hyvin yhteen. Kaksi harmitonta.
Jaah, en osaa sanoa. Mun sydän on varattu vielä toistaiseksi, vaikken itse olekaan. Kunhan mä meen tästä yli, niin sitten tilanne onkin jo toinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaah, en osaa sanoa. Mun sydän on varattu vielä toistaiseksi, vaikken itse olekaan. Kunhan mä meen tästä yli, niin sitten tilanne onkin jo toinen.
Ajattelinkin jos olisit hän. Ketään muuta en halua enkä huoli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelinkin jos olisit hän. Ketään muuta en halua enkä huoli.
Joo ymmärrän, kun mullakin tuo sama tilanne vielä.
- Anonyymi
Joskus voi jysähtää kovaa ja sitkeesti eikä ihme että pääkin pehmenee ja kuvittelee kaikenlaista vaikka tietysti lähtökohtaisesti on harmitonta.
- Anonyymi
Ei kiitos mielisairaille, jotka ovat diagnoosinsa lisäksi pahoja.
Valitan, mutta miksi tyytyisin pahuuden ruumillitamaan, kun hyviäkin ihmisiä on saatavilla. Jätä minut jo rauhaan.- Anonyymi
En ole mieIisairas eikä mulla ole mitään muitakaan dignooseja. Ei henkisiä eikä fyysisiä ja minä annan kaikkien ihmisten olla rauhassa. Jospa sinä jättäisit sadat palstaihmiset rauhaan harhojesi kanssa. Tsemppiä sinulle oksettavalle ihmiselle. Toivottavasti heräät harhoistasi pian.
- Anonyymi
Ei vaiskaan. En koskaan rakastanut sua.
- Anonyymi
Tuo ei ole aloittajalta. Saatiin ihan oikea mt ketjuun mukaan nyt! Vtun Iuuseri!
- Anonyymi
En viitsi kirjoittaa tänne enää, en ainakaan tänä yönä, kun alkoi noi jutut muuttua sävyltään. Ehkä huomenna tai jokin muu päivä. Hyvää yötä kaikille mukaville toivottaa eräs mies
- Anonyymi
Ole vain ja laita viestiä kai ne yhteydessä voidaan olla
- Anonyymi
Mikset voisi tykätä 😳aina vain, jos minäkin.
Sivusta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1291548- 371451
- 681243
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa551200- 691014
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei198996Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255991- 74935
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16850Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106838