Lupasin sulle ikuisen loppuun asti kestävän rakkauden
Mitään saanut et kuitenkaan pelkän tuskan ja miesvihan vaan
Muhun luotit ja mua rakastit
Olit hullu sen jo alusta asti tiesin siksi näin teinkin
Pelkkä valloitus olit vaan koska naisen rakkaus on anteeks antavaa
Annoin sun ymmärtää et just oon se oikea joka vain sua ymmärtää ja tietää mitä elämääs kaipaat
Sain sut nauramaan lupasin sulle kuun taivaalta ja kaiken mitä silloin kaipailit
Olit silloin tärkein ihminen mulle myönnän sen
Rakkauden aallot
7
515
Vastaukset
- Anonyymi
Olihan se mukavaa, samat sanat, otetaanko uudestaan? Anteeks, vitsi vitsillä vaan...Miehet, kun on niin ihanii, et musta et saa katkerii, rumii, kuvii. Nautin edelleen, palan, etkä mua saa kii...
- Anonyymi
En saakkaan oot siinä oikeassa myönnän sen, mut kerro kerro kuvastin? Miks naiset voimaantuessaan ennemmin vaik tykkää kusta omiin muroihinsa. Voisko vaikka silloin viimein se maa revetä? Vitsi vitsillä vaan....Kenties tajuat mitä tarkoitan tai et?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En saakkaan oot siinä oikeassa myönnän sen, mut kerro kerro kuvastin? Miks naiset voimaantuessaan ennemmin vaik tykkää kusta omiin muroihinsa. Voisko vaikka silloin viimein se maa revetä? Vitsi vitsillä vaan....Kenties tajuat mitä tarkoitan tai et?
Koita käsitellä sitä ironiaa, vielä toisesta kulmasta, josko sitten saisit vastauksen, tai et.
- Anonyymi
Tai kysy sitä, naisilta, noin ylipäätään. Vähän ontuu tuo logiikkasi, jos saanen sanoa.
- Anonyymi
Mitä tapahtui?
- Anonyymi
Romeo hylkäsi Julian.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja2275541NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun1335095Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku284888Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.1282163- 4041827
Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova451720HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a901687Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan
Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann151654- 931372
Upeeta! Rauha tulee pian!
Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is3811327