Lupasin sulle ikuisen loppuun asti kestävän rakkauden
Mitään saanut et kuitenkaan pelkän tuskan ja miesvihan vaan
Muhun luotit ja mua rakastit
Olit hullu sen jo alusta asti tiesin siksi näin teinkin
Pelkkä valloitus olit vaan koska naisen rakkaus on anteeks antavaa
Annoin sun ymmärtää et just oon se oikea joka vain sua ymmärtää ja tietää mitä elämääs kaipaat
Sain sut nauramaan lupasin sulle kuun taivaalta ja kaiken mitä silloin kaipailit
Olit silloin tärkein ihminen mulle myönnän sen
Rakkauden aallot
7
486
Vastaukset
- Anonyymi
Olihan se mukavaa, samat sanat, otetaanko uudestaan? Anteeks, vitsi vitsillä vaan...Miehet, kun on niin ihanii, et musta et saa katkerii, rumii, kuvii. Nautin edelleen, palan, etkä mua saa kii...
- Anonyymi
En saakkaan oot siinä oikeassa myönnän sen, mut kerro kerro kuvastin? Miks naiset voimaantuessaan ennemmin vaik tykkää kusta omiin muroihinsa. Voisko vaikka silloin viimein se maa revetä? Vitsi vitsillä vaan....Kenties tajuat mitä tarkoitan tai et?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En saakkaan oot siinä oikeassa myönnän sen, mut kerro kerro kuvastin? Miks naiset voimaantuessaan ennemmin vaik tykkää kusta omiin muroihinsa. Voisko vaikka silloin viimein se maa revetä? Vitsi vitsillä vaan....Kenties tajuat mitä tarkoitan tai et?
Koita käsitellä sitä ironiaa, vielä toisesta kulmasta, josko sitten saisit vastauksen, tai et.
- Anonyymi
Tai kysy sitä, naisilta, noin ylipäätään. Vähän ontuu tuo logiikkasi, jos saanen sanoa.
- Anonyymi
Mitä tapahtui?
- Anonyymi
Romeo hylkäsi Julian.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1826614- 1481824
- 1131608
- 511320
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️481049Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢41985Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5889Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248881- 41839