Osaako joku suositella jotain jannua tähän hommaan? Perkele kun ei enää tuotakaan saa itse laittaa.
Pätevää astiapesunkoneen asentajaa
21
451
Vastaukset
- Anonyymi
Www.uuttaelamaa.fi ja sieltä löytyy päteviä miehiä viemään mm. Bokilta työt.
- Anonyymi
suosittelen kanssa uuttista tekevät kaikenlaisia remonttihommia ja pätevästi tuntiveloitus 40e
- Anonyymi
Joo, mulle tuli kanssa heti Boki mieleen.
- Anonyymi
Joo, eti vaan joku "jannu" niin saat "jannun."" Ammattitaidon."
Sinulle kodinkone korjaaja tai sähkäri on vaan jokin
jannu, Porrassalmenkadulla Wilhelmin alakerrassa
Mikkelin kodinkone huolto. Kyllä Boki korjaa ja varmaan
asentaakin. Oli juttua Mikkelin kaupunkilehdessä taannoin
Bokista. Kysy sieltä, kyllä amatimies on aina amatimies
ja hyvästä työstä kannattaa maksaakkin. - Anonyymi
Onko sulle siis AMMATTITAITOINEN ASENTAJA VAAN JOKIN
JANNU? Jos etit jannua niin saat jannun "ammattitaidon."
Sun kaltaisten TIM sählärien takia ei saa enää asentaa
astianpesu konetta itse; vakuutusyhtiöt kyllästyvät maksamaan
heidän jäkiään. - Anonyymi
Jaa. Asensin liedenkin itse, vaikka olen pieruvirtapuolelta valmistunut.
- Anonyymi
Juu, kaikkea voi tehdä, vaikka ei saisi. Tyhmyyttähän se vaan on.
- Anonyymi
Meinaatko että ihan Suomi24 Mikkeli palstalle tulee
joku ehdottamaan siskon, veljen kummin kaiman serkkua
asentamaan sulle astianpesukonetta ja ihan kaljalaatikolla
meinasit kuitata homman? Vai annatko hikiset 20e ja tarjoot pitsat.- Anonyymi
Mielellään oikeaa firmaa tai toiminimellä toimivaa henkilöä. Maksan sen mitä pyydetään kohtuuden nimissä, mutta en kyllä mitään +200e.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielellään oikeaa firmaa tai toiminimellä toimivaa henkilöä. Maksan sen mitä pyydetään kohtuuden nimissä, mutta en kyllä mitään 200e.
Joo, olisit heti selväntänyt tuon, nyt kaikki luulivat, etit ketä tahansa tyyppiä, jolla
vaan pysyy ruuvari kädessä. Kysy sieltä Mikkelin kodinkone huollosta, se tuli ainakin ekana mieleen, kyllähän ammattimiehen hommista kannattaa vähän
maksaakkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielellään oikeaa firmaa tai toiminimellä toimivaa henkilöä. Maksan sen mitä pyydetään kohtuuden nimissä, mutta en kyllä mitään 200e.
Kyllä Boki hoitaa.
- Anonyymi
Kyllä sen voi ihan itse asentaa, ei mikään kiellä.
- Anonyymi
No, ap halusi, että joku muu, kuin hän itse, asentaa sen kodinkoneen.
- Anonyymi
Paitsi jos tulee vaikka vesivahinko, niin vakuutus ei korvaa,
"KYSYMYS: Saako pesukoneen asentaa itse?
VASTAUS: Suositeltavaa on pelata varman päälle ja pyytää putkimiestä asentamaan pesukone. Näin varmistat, että jos pesukoneen kanssa tulee ongelmia, jotka johtuvat virheellisestä asennuksesta – vastuu on asentajalla, ei sinulla. Joissain taloyhtiöissä vaaditaan, että pesukoneen asentaa ammattilainen. Tarkista asia isännöitsijältäsi." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, ap halusi, että joku muu, kuin hän itse, asentaa sen kodinkoneen.
ap valitti kuitenkin kun sitä ei hänen mukaan saa itse asentaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VASTAUS: Suositeltavaa on pelata varman päälle ja pyytää putkimiestä asentamaan pesukone. Näin varmistat, että jos pesukoneen kanssa tulee ongelmia, jotka johtuvat virheellisestä asennuksesta – vastuu on asentajalla, ei sinulla. Joissain taloyhtiöissä vaaditaan, että pesukoneen asentaa ammattilainen. Tarkista asia isännöitsijältäsi."Riittää kun sanoo, että koneen toi kodinkoneliikkeen kaveri joka sen asensi paikoilleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VASTAUS: Suositeltavaa on pelata varman päälle ja pyytää putkimiestä asentamaan pesukone. Näin varmistat, että jos pesukoneen kanssa tulee ongelmia, jotka johtuvat virheellisestä asennuksesta – vastuu on asentajalla, ei sinulla. Joissain taloyhtiöissä vaaditaan, että pesukoneen asentaa ammattilainen. Tarkista asia isännöitsijältäsi."Ja PASKAN viulut ei kukaan putkari vastaa jos standardi osa hajoaa ? joka on oikein laitettu nää pennieemeli jesaseri korjaajat ovat eri miehiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja PASKAN viulut ei kukaan putkari vastaa jos standardi osa hajoaa ? joka on oikein laitettu nää pennieemeli jesaseri korjaajat ovat eri miehiä?
Oikea mikkeliläinen imbesilli siellä. Rikkoutuminen on eri asia kuin se, jos putkimies krapulassa asentaa vituilleen. Silloin asentaja on vastuussa. Mutta ei laiterikoissa.
Ymmärsikö mikkeliläinen nyt?
Kyselee etelästä mökkeilemään tullut - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riittää kun sanoo, että koneen toi kodinkoneliikkeen kaveri joka sen asensi paikoilleen.
Ja luulet että vakuutusyhtiölle riittää kun sanoo vaan?
Kyllä siitä kuitti pitää olla että asennus laskutettu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja luulet että vakuutusyhtiölle riittää kun sanoo vaan?
Kyllä siitä kuitti pitää olla että asennus laskutettu.No ei tartte olla kuittia, kukaan ei kysele. Mistä helvatista esim. minä voisin tietää kuka tuon meidän pesukoneen on asentanut 10 v sitten. Ei ole meidän asennuttama ja talon entinen omistajakin asuu nykyään toisella puolella maapalloa. Enpä tullut kysyneeksi kuittia, kun tehtiin talokaupat 5 v sittten.
En myöskään mitenkään olisi saanut edellisen asuntomme pesukoneasennuksesta tietoa.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei tartte olla kuittia, kukaan ei kysele. Mistä helvatista esim. minä voisin tietää kuka tuon meidän pesukoneen on asentanut 10 v sitten. Ei ole meidän asennuttama ja talon entinen omistajakin asuu nykyään toisella puolella maapalloa. Enpä tullut kysyneeksi kuittia, kun tehtiin talokaupat 5 v sittten.
En myöskään mitenkään olisi saanut edellisen asuntomme pesukoneasennuksesta tietoa..Nyt onkin kyse sun aikana asennetusta koneesta, ei entisen asukkaan asennuttamista tai asentamista laitteista.
Ja sattuipa sopivasti että sun talon entinen omistaja asuu maapallon toisella puolella kun tuli tämä asia puheeksi. Mutta jos tule vesivahinko sulle, niin saattaa olla että menee sun omaan piikkiin. tunnetustihan vakuutusyhtiö on mestari keksimään verukkeita, ettei tarvitse maksaa.
Mun talon entinen omistaja on kuollut, niin olisi vielä vaikeampi kysellä, muta itse asennutinkin joten ei väliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185443MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1182828- 142688
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun6022074Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1281827Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja701372Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s421345Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31138Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan4001084Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641077