Pätevää astiapesunkoneen asentajaa

Anonyymi-ap

Osaako joku suositella jotain jannua tähän hommaan? Perkele kun ei enää tuotakaan saa itse laittaa.

21

398

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Www.uuttaelamaa.fi ja sieltä löytyy päteviä miehiä viemään mm. Bokilta työt.

      • Anonyymi

        suosittelen kanssa uuttista tekevät kaikenlaisia remonttihommia ja pätevästi tuntiveloitus 40e


      • Anonyymi

        Joo, mulle tuli kanssa heti Boki mieleen.


    • Anonyymi

      Joo, eti vaan joku "jannu" niin saat "jannun."" Ammattitaidon."
      Sinulle kodinkone korjaaja tai sähkäri on vaan jokin
      jannu, Porrassalmenkadulla Wilhelmin alakerrassa
      Mikkelin kodinkone huolto. Kyllä Boki korjaa ja varmaan
      asentaakin. Oli juttua Mikkelin kaupunkilehdessä taannoin
      Bokista. Kysy sieltä, kyllä amatimies on aina amatimies
      ja hyvästä työstä kannattaa maksaakkin.

    • Anonyymi

      Onko sulle siis AMMATTITAITOINEN ASENTAJA VAAN JOKIN
      JANNU? Jos etit jannua niin saat jannun "ammattitaidon."
      Sun kaltaisten TIM sählärien takia ei saa enää asentaa
      astianpesu konetta itse; vakuutusyhtiöt kyllästyvät maksamaan
      heidän jäkiään.

    • Anonyymi

      Jaa. Asensin liedenkin itse, vaikka olen pieruvirtapuolelta valmistunut.

      • Anonyymi

        Juu, kaikkea voi tehdä, vaikka ei saisi. Tyhmyyttähän se vaan on.


    • Anonyymi

      Meinaatko että ihan Suomi24 Mikkeli palstalle tulee
      joku ehdottamaan siskon, veljen kummin kaiman serkkua
      asentamaan sulle astianpesukonetta ja ihan kaljalaatikolla
      meinasit kuitata homman? Vai annatko hikiset 20e ja tarjoot pitsat.

      • Anonyymi

        Mielellään oikeaa firmaa tai toiminimellä toimivaa henkilöä. Maksan sen mitä pyydetään kohtuuden nimissä, mutta en kyllä mitään +200e.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielellään oikeaa firmaa tai toiminimellä toimivaa henkilöä. Maksan sen mitä pyydetään kohtuuden nimissä, mutta en kyllä mitään 200e.

        Joo, olisit heti selväntänyt tuon, nyt kaikki luulivat, etit ketä tahansa tyyppiä, jolla
        vaan pysyy ruuvari kädessä. Kysy sieltä Mikkelin kodinkone huollosta, se tuli ainakin ekana mieleen, kyllähän ammattimiehen hommista kannattaa vähän
        maksaakkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielellään oikeaa firmaa tai toiminimellä toimivaa henkilöä. Maksan sen mitä pyydetään kohtuuden nimissä, mutta en kyllä mitään 200e.

        Kyllä Boki hoitaa.


    • Anonyymi

      Kyllä sen voi ihan itse asentaa, ei mikään kiellä.

      • Anonyymi

        No, ap halusi, että joku muu, kuin hän itse, asentaa sen kodinkoneen.


      • Anonyymi

        Paitsi jos tulee vaikka vesivahinko, niin vakuutus ei korvaa,
        "KYSYMYS: Saako pesukoneen asentaa itse?
        VASTAUS: Suositeltavaa on pelata varman päälle ja pyytää putkimiestä asentamaan pesukone. Näin varmistat, että jos pesukoneen kanssa tulee ongelmia, jotka johtuvat virheellisestä asennuksesta – vastuu on asentajalla, ei sinulla. Joissain taloyhtiöissä vaaditaan, että pesukoneen asentaa ammattilainen. Tarkista asia isännöitsijältäsi."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, ap halusi, että joku muu, kuin hän itse, asentaa sen kodinkoneen.

        ap valitti kuitenkin kun sitä ei hänen mukaan saa itse asentaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi jos tulee vaikka vesivahinko, niin vakuutus ei korvaa,
        "KYSYMYS: Saako pesukoneen asentaa itse?
        VASTAUS: Suositeltavaa on pelata varman päälle ja pyytää putkimiestä asentamaan pesukone. Näin varmistat, että jos pesukoneen kanssa tulee ongelmia, jotka johtuvat virheellisestä asennuksesta – vastuu on asentajalla, ei sinulla. Joissain taloyhtiöissä vaaditaan, että pesukoneen asentaa ammattilainen. Tarkista asia isännöitsijältäsi."

        Riittää kun sanoo, että koneen toi kodinkoneliikkeen kaveri joka sen asensi paikoilleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi jos tulee vaikka vesivahinko, niin vakuutus ei korvaa,
        "KYSYMYS: Saako pesukoneen asentaa itse?
        VASTAUS: Suositeltavaa on pelata varman päälle ja pyytää putkimiestä asentamaan pesukone. Näin varmistat, että jos pesukoneen kanssa tulee ongelmia, jotka johtuvat virheellisestä asennuksesta – vastuu on asentajalla, ei sinulla. Joissain taloyhtiöissä vaaditaan, että pesukoneen asentaa ammattilainen. Tarkista asia isännöitsijältäsi."

        Ja PASKAN viulut ei kukaan putkari vastaa jos standardi osa hajoaa ? joka on oikein laitettu nää pennieemeli jesaseri korjaajat ovat eri miehiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja PASKAN viulut ei kukaan putkari vastaa jos standardi osa hajoaa ? joka on oikein laitettu nää pennieemeli jesaseri korjaajat ovat eri miehiä?

        Oikea mikkeliläinen imbesilli siellä. Rikkoutuminen on eri asia kuin se, jos putkimies krapulassa asentaa vituilleen. Silloin asentaja on vastuussa. Mutta ei laiterikoissa.

        Ymmärsikö mikkeliläinen nyt?

        Kyselee etelästä mökkeilemään tullut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riittää kun sanoo, että koneen toi kodinkoneliikkeen kaveri joka sen asensi paikoilleen.

        Ja luulet että vakuutusyhtiölle riittää kun sanoo vaan?
        Kyllä siitä kuitti pitää olla että asennus laskutettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja luulet että vakuutusyhtiölle riittää kun sanoo vaan?
        Kyllä siitä kuitti pitää olla että asennus laskutettu.

        No ei tartte olla kuittia, kukaan ei kysele. Mistä helvatista esim. minä voisin tietää kuka tuon meidän pesukoneen on asentanut 10 v sitten. Ei ole meidän asennuttama ja talon entinen omistajakin asuu nykyään toisella puolella maapalloa. Enpä tullut kysyneeksi kuittia, kun tehtiin talokaupat 5 v sittten.
        En myöskään mitenkään olisi saanut edellisen asuntomme pesukoneasennuksesta tietoa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei tartte olla kuittia, kukaan ei kysele. Mistä helvatista esim. minä voisin tietää kuka tuon meidän pesukoneen on asentanut 10 v sitten. Ei ole meidän asennuttama ja talon entinen omistajakin asuu nykyään toisella puolella maapalloa. Enpä tullut kysyneeksi kuittia, kun tehtiin talokaupat 5 v sittten.
        En myöskään mitenkään olisi saanut edellisen asuntomme pesukoneasennuksesta tietoa..

        Nyt onkin kyse sun aikana asennetusta koneesta, ei entisen asukkaan asennuttamista tai asentamista laitteista.
        Ja sattuipa sopivasti että sun talon entinen omistaja asuu maapallon toisella puolella kun tuli tämä asia puheeksi. Mutta jos tule vesivahinko sulle, niin saattaa olla että menee sun omaan piikkiin. tunnetustihan vakuutusyhtiö on mestari keksimään verukkeita, ettei tarvitse maksaa.
        Mun talon entinen omistaja on kuollut, niin olisi vielä vaikeampi kysellä, muta itse asennutinkin joten ei väliä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      274
      2810
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      212
      1808
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1502
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1261
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1188
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      249
      1117
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1032
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      963
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      78
      882
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      760
    Aihe