Belleza Finland verkkokauppa

Anonyymi-ap

Tilasin antiikki nahkaisen ison olkalaukun 58€ sain jotain aivan muuta.
Laukku ei ollut nahkaa nähnytkää ja oli todella halvan oloinen ohut kassi.
Ei ollut mitään tekoa kuvan kanssa, Kassi roikkuu kotona ja en tiedä jaksanko lähteä siitä vääntämää. Pettymys oli suuri. Ei ole ennen sattunut vastaavaa. Tästä lähtien olen tarkempi.

13

5012

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuin myös tilasin kengät muka nahkaiset ei ollut kenkien haju hirvittävä palauttaisin mutta useista sähköposteista huolimatta en ole saanut mitään infoa kuinka tapahtuu lähetys tuli ilman lähetysluetteloavailla mitään tietoa miten palautetaan huijausta kaikki pitää jatkossa myös olla tarkempi

    • Anonyymi

      Huijari firma, ÄLÄ OSTA MITÄÄN.
      KIINALAISTA KRÄÄSÄÄ, JOTA ON MAHDOTON PALAUTTAA.

      • Anonyymi

        Tuotteita ei voi palauttaa.


    • Anonyymi

      Sama kokemus täällä, ihan outoa palvelua.

    • Anonyymi

      Huijaussivusto!!!! Älkää vaan ostako mitään, tavarat ei vastaa sivuilla olevia tuotteita eikä palautus onnistu.

    • Anonyymi

      Ostin itseliimautuvaa nahkaa. Paketti tuli mutta tuote oli vanhaa ja kuivettunutta. Sitten visalta lähti viikon päästä muutaman kympin nostoja parin sadan edestä. Sitten pankki sulki korttini kun oli yritetty nostaa 44000,- dollaria. En ole varma onko ko sivustolla yhteys nostoihin, mutta en ole ostanut visalla puoleen vuoteen muualta.

    • Anonyymi

      Samoin.tilasin nätit kengät ei olleetkaan sopivan kokoiset,olisin palauttanut ,mutta eihän se onnistunutkaan ja olisin joutunut palautuksen itse maksamaan.joten joudun käymättömän tuotteen maksamaan ,turhaan.joten ...varoitus...älkää kukaan ostako kyseisestä firmasta!!mitään

    • Anonyymi

      Kannattaa aina tarkistaa ensimmäisenä verkkokaupan yhteystiedot, jos siellä on vain pelkkä puh num ja sp niin ei ikinä mitään kauppoja sellaisen kanssa. Noita eri nimillä ja finland tai suomi lisänimenä olevia on useita joihin ei kannata sotkeentua. FB:ssä mainostavat jatkuvasti ja olen niitä ilmiantanut.

    • Anonyymi

      Tilasin Kahdet housut..maksoin klarnan kautta..yritin palauttaa..eivät antaneet palautus osoitetta eikä palautus summaa voinut maksaa kun ei ole klarnan yhteys tietoja??? Laittoivat lahjakortin hyvitys summalle...aivan outoa toimintaa...pakko ostamista...
      Saas nähdä onnistuuko lahjakortin käyttäminen???

    • Anonyymi

      Älä ikinä osta bellezalta mitään...hinnat paljon kalliimmat kuin muissa verkkokaupoissa...
      Muihin pystyy palauttamaan...bellezalle ei onnistu palautus....huijausta koko "firma"

    • Anonyymi

      Samaa huijausta Muotikuningatar, Ivana Helsinki, Kalevala, Sofia putiikki ja ties mitkä kaikki muut epämääräiset. Jos ei löydy tiedoista muuta kuin e-mail osoite niin ei kannata tilata mitään.

    • Anonyymi

      Bellezalla pattereilla toimiva kuvulla oleva kukkavalo maksaa 24:99...temulla sama kukkavalo maksaa 2:39...hiukan on hintaeroa..temun tuotteet pystyy jopa palauttamaan

    • Anonyymi

      Tarkistin tämän yrityksen kaikkia tietoja vaikka mitä kautta. Mitään ei mistään löytynyt. Eikä taatusti tuo itkuvirsi kirjoitus pakon sanelemana lopettamisena, että lapsenlapset jne. Aivan täysi kiinalainen bluffifirma, jonka tuotteet aivan ala-arvoisia kaikki. Ette saa rahoillenne vastinetta. Älkääkä hyvät ihmiset antako korttienne tunnuksia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      448
      4795
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1712
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1448
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1349
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1306
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1181
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      990
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      875
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe