Hui olipas sulla kauniit rinnat

Anonyymi-ap

Nainen. Meinas ja jäikin vähän töllö päälle.

256

11558

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Missä näit?

• Anonyymi

Sinun jutut on rasittavia kun kirjoitat joka naiselle kenet näet.
      Vedät varmaan pikkukätöseen samalla?

• Anonyymi

Hae apua - heti!

• Anonyymi

Juu, ei rihman kiertämää näillä helteillä kotona.

• Anonyymi

Mä oon alasti. Aina.

• Tisut on kyllä jännät, kun niitä jää usein tuijottelemaan, jos sattuu olemaan omaan silmään miellyttävän kokoiset ja muotoiset. 😃

• Anonyymi

Juuri oli uutisissa miten kävi pedolle linnassa hui, sellasta se on

• No esimerkiksi vaikka nekin. Eipä siitä sen enempää, koska eihän tällaisista saisi puhua.

• Anonyymi kirjoitti:

Jotkut näkee pedoja joka paikassa. Viiskymppinen katsoo kolmekymppistä ja oot heti pedo... Sellaiseksi tämä maailma on mennyt.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Jotkut näkee pedoja joka paikassa. Viiskymppinen katsoo kolmekymppistä ja oot heti pedo... Sellaiseksi tämä maailma on mennyt.

olisit halunnut nähdä netan rinnat mutta et saanut nähdä niitä.

• Anonyymi kirjoitti:

Mihin oikein pyrit tällä jatkuvalla pommittamisella hänestä? Koitat saada minut puhumaan hänestä, että pääset sitten taas raportoimaan hänen sukulaisilleen minusta, ja sitten minulla on taas ongelmia?

• Joo jauhan kyllä. Ota huomioon se seikka että teini on myös täysi-iän täyttänyt 18-19 vuotias. Siinä ei riko minkään valtakunnan lakia silloin. Sitäpaitsi, Suomessa on suojaikäraja 16 vuotta. Sen alle oleva luetaan lapseksi, jolloin rikkoo lakia, jos yhtään seksuaalissävytteistä on materiaali. Minua ei henkilökohtaisesti kiinnosta alle 16 vuotiaat. Harvemmin edes alle 18 vuotiaat. Tuliko asia nyt selväksi?!

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mihin oikein pyrit tällä jatkuvalla pommittamisella hänestä? Koitat saada minut puhumaan hänestä, että pääset sitten taas raportoimaan hänen sukulaisilleen minusta, ja sitten minulla on taas ongelmia?

No johan sä 17 vuotiaan kroppaa ihannoit töissä. Netta ei vaan tykännyt siitä. Netta siis oli 17 vuotias silloin kun aloit salaa ihailee häntä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Joo jauhan kyllä. Ota huomioon se seikka että teini on myös täysi-iän täyttänyt 18-19 vuotias. Siinä ei riko minkään valtakunnan lakia silloin. Sitäpaitsi, Suomessa on suojaikäraja 16 vuotta. Sen alle oleva luetaan lapseksi, jolloin rikkoo lakia, jos yhtään seksuaalissävytteistä on materiaali. Minua ei henkilökohtaisesti kiinnosta alle 16 vuotiaat. Harvemmin edes alle 18 vuotiaat. Tuliko asia nyt selväksi?!

Nettahan oli 17 vuotias ei 18 .

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Koska netta oli eka teini jonka vartaloa pääsis läheltä katsomaan.

• Anonyymi kirjoitti:

No johan sä 17 vuotiaan kroppaa ihannoit töissä. Netta ei vaan tykännyt siitä. Netta siis oli 17 vuotias silloin kun aloit salaa ihailee häntä.

Olen kyllä kertonut aiemmin, silloin kun asia oli vielä relevantti, että minä en kroppaa edes huomannut vielä siinä vaiheessa ihastella, kun ihastuin. Vaan siihen riitti ihan pelkkä katse ja silmät.
        Mutta täällä jengi haluaa mehustella, ja ajatella törkeyksiä ensimmäisenä. Ja kyllä, tyttö katseli minuakin vielä silloin, mutta siitä on jo liian kauan ja tuskin haluaa sitä muistella. Ymmärrän sen varsin hyvin. Ja nyt siitä ei enää sen enempää.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Olen kyllä kertonut aiemmin, silloin kun asia oli vielä relevantti, että minä en kroppaa edes huomannut vielä siinä vaiheessa ihastella, kun ihastuin. Vaan siihen riitti ihan pelkkä katse ja silmät.
        Mutta täällä jengi haluaa mehustella, ja ajatella törkeyksiä ensimmäisenä. Ja kyllä, tyttö katseli minuakin vielä silloin, mutta siitä on jo liian kauan ja tuskin haluaa sitä muistella. Ymmärrän sen varsin hyvin. Ja nyt siitä ei enää sen enempää.

Sokea nettakin näkee rinssinakki että käyt tätä keskustelua itsesi kanssa päivästä toiseen. Etköhän sinä ole se kuuluisa tuusbyyn ahdistelija, sana kiirii nääs

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mutta sä halusit parisuhteen netan kanssa niin eikö silloin kropalla olis ollut väliä. Mitä jos netta olis ollut lihava mutta kauniit silmät. Olisko kelvannut silloin ?

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta sä halusit parisuhteen netan kanssa niin eikö silloin kropalla olis ollut väliä. Mitä jos netta olis ollut lihava mutta kauniit silmät. Olisko kelvannut silloin ?

Ihan yleisesti, totta kai kokonaisuus ratkaisee... Työvaatteet kuitenkin peittää aika paljon, jos ei sitten satu olemaan joku sadan kilon keijukainen. En varmaankaan olisi ihastunut sellaiseen ja sillehän ei mitään voi myöskään.

• mustasusi kirjoitti:

Ihan yleisesti, totta kai kokonaisuus ratkaisee... Työvaatteet kuitenkin peittää aika paljon, jos ei sitten satu olemaan joku sadan kilon keijukainen. En varmaankaan olisi ihastunut sellaiseen ja sillehän ei mitään voi myöskään.

En myöskään väitä, että itse olisin ollut yhtään hehkeä silloin. Päinvastoin olin paljon ylipainoisempi silloin kuin nyt olen...

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Onneks netalla oli työvaatteet eikä mitään toppia. Sähän olisit mennyt ihan sekasin siitä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

En myöskään väitä, että itse olisin ollut yhtään hehkeä silloin. Päinvastoin olin paljon ylipainoisempi silloin kuin nyt olen...

Mutta netta ei ihastunut suhun nähtyään sut hoikempana. Sun kroppa ei vaikuttanut nettaan mitenkään.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei todellakaan ollut ensimmäinen... Kaikkea kuvittelet. Kyllä sitä on tähän ikään ehtinyt ihastua aika moneen pitkin matkaa.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Tuo tyttö näki varmaan ihmeen,kun hän näki sinut.Sinussa oli jotain erilaista,mihin hän myös kiinnitti huomiota.Mutta hän tiesi ettei teidän välille voisi syntyä mitään ihastusta enempää.Hän oli hieman pelokas ja tunsi pientä häpeää siitä,että mitä muut teistä sanoisi.Jos näkisivät teidät yhdessä.Hän tunsi olonsa hieman vaivautuneeksi sinun läsnäolosta.Mutta hän ei ensin halunnut olla sinulle epäkohtelias ja pyytää sinua pysyttelemään vähän kauempana hänestä.Hän toivoi,että sinä itse ymmärtäisit asian.Että hän ei ollut sinusta niin kiinnostunut,kuin mitä ehkä itse odotit ja toivoit.

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta netta ei ihastunut suhun nähtyään sut hoikempana. Sun kroppa ei vaikuttanut nettaan mitenkään.

Sillehän en mitään voi.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei todellakaan ollut ensimmäinen... Kaikkea kuvittelet. Kyllä sitä on tähän ikään ehtinyt ihastua aika moneen pitkin matkaa.

oho. Kukas teini on päässyt 50 vuotiaan miehen tuijotettavaksi.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Sillehän en mitään voi.

Luulit hoikempana tekeväsi nettaan vaikutuksen.

• Anonyymi kirjoitti:

Luulit hoikempana tekeväsi nettaan vaikutuksen.

Ja entä sitten, jos luulinkin?

• Anonyymi kirjoitti:

oho. Kukas teini on päässyt 50 vuotiaan miehen tuijotettavaksi.

Sori, että 50 vuotiaassa harvemmin on enää mitään tuijoteltavaa. Poikkeuksia toki on.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ja entä sitten, jos luulinkin?

Voit lihottaa ittes takasin koska kukaan teini ei katso sua vaikka olisit kuinka laiha.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Sori, että 50 vuotiaassa harvemmin on enää mitään tuijoteltavaa. Poikkeuksia toki on.

oho. teini jumaloi 50 vuotiasta.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Sun oma tytär on 22 v. Miten oot hoitanut tonttis?

• Anonyymi kirjoitti:

Voit lihottaa ittes takasin koska kukaan teini ei katso sua vaikka olisit kuinka laiha.

Olen jo lihonutkin uudelleen aika paljon... Sitä se masennus teettää. Eikä sillä ole enää väliä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs, jos tytärtäsi lähestyttäis.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Hieno läsnäoleva isä tytölle.

• Anonyymi kirjoitti:

Sun oma tytär on 22 v. Miten oot hoitanut tonttis?

Minulla ei edelleenkään ole tytärtä.

• Anonyymi kirjoitti:

Mitäs, jos tytärtäsi lähestyttäis.

Jos minulla olisi tytär ja hän olisi 20 vuotias. Hän saisi ihan itse päättää omasta elämästään ja siitä kenen kanssa seurustelee. Olkoonkin sitten vaikka se 50 vuotias läski mies.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Sä oot melk kuuskymppinen. Älä edes mainitse viiskymppistä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei sullakaan ykssilmänen tuijottele.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Minulla ei edelleenkään ole tytärtä.

Etkä ole tajunnut muiden tyttäriä jättää rauhaan, onko kuinka monta syytettä kertynyt tuolla elämänkatsomuksella

• Anonyymi kirjoitti:

Hieno läsnäoleva isä tytölle.

Sanoinko etten olisi läsnäoleva silti? Oudosti tulkitsette kaiken sanomani, ja vetelette mutkia suoriksi. Kun asenne on vaan se, että minä olen väärintekijä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä näin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun tytär on viis vuotra nuorempi.

• Anonyymi kirjoitti:

Etkä ole tajunnut muiden tyttäriä jättää rauhaan, onko kuinka monta syytettä kertynyt tuolla elämänkatsomuksella

Jokainenhan on jonkun tytär ja lapsi.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Joo jauhan kyllä. Ota huomioon se seikka että teini on myös täysi-iän täyttänyt 18-19 vuotias. Siinä ei riko minkään valtakunnan lakia silloin. Sitäpaitsi, Suomessa on suojaikäraja 16 vuotta. Sen alle oleva luetaan lapseksi, jolloin rikkoo lakia, jos yhtään seksuaalissävytteistä on materiaali. Minua ei henkilökohtaisesti kiinnosta alle 16 vuotiaat. Harvemmin edes alle 18 vuotiaat. Tuliko asia nyt selväksi?!

Valtakunta

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Jokainenhan on jonkun tytär ja lapsi.

Kannattaa muistaa se kun lähtee ristiretkilleen, mitä vanhemmat ovat valmiita tekemään lapsiensa takia varsinkin ne faijat ja sedät

• Anonyymi

Juuuuu, varsikin jos nainen on pukeutunut, että tisujen välinen rako näkyy, niin silmät hakeutuu sinne ja jää tuijotamaan ja ympäröivä maailma unohtuu unholaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kusikuvat on kiva levittää piirissä? Omassa kerhossa. On nähty.
        Kultaiset suihkut.
        Tiedossa on ollut. Nähty.
        Mitäs, jos sun harvinainen erektiotuokio 😁😆😅🤣

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Sanoinko etten olisi läsnäoleva silti? Oudosti tulkitsette kaiken sanomani, ja vetelette mutkia suoriksi. Kun asenne on vaan se, että minä olen väärintekijä.

miksi sait potkut siitä työpisteestä susi

• Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa muistaa se kun lähtee ristiretkilleen, mitä vanhemmat ovat valmiita tekemään lapsiensa takia varsinkin ne faijat ja sedät

Minä en ole millään ristiretkellä. Ihan turha luulla sitäkään. Nytkin istun kiltisti kotonani, enkä ole kuolaamassa kenenkään perään. Sitähän te haluattekin, että lakkaisin kokonaan elämästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuuuu, varsikin jos nainen on pukeutunut, että tisujen välinen rako näkyy, niin silmät hakeutuu sinne ja jää tuijotamaan ja ympäröivä maailma unohtuu unholaan.

ja jos miehellä roikkuu housut niin jää sitä vakoa katsoo.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Minä en ole millään ristiretkellä. Ihan turha luulla sitäkään. Nytkin istun kiltisti kotonani, enkä ole kuolaamassa kenenkään perään. Sitähän te haluattekin, että lakkaisin kokonaan elämästä.

Sittenhän ei ole hätää. Eikä haku päällä jne

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Olen jo lihonutkin uudelleen aika paljon... Sitä se masennus teettää. Eikä sillä ole enää väliä.

Miksi sä käyt salilla jos siitä ei ole mitään hyötyä paitsi että pääset tyttöjä katsoo salille.

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi sä käyt salilla jos siitä ei ole mitään hyötyä paitsi että pääset tyttöjä katsoo salille.

Koska tykkään olla lihaksikas iso mies. Tykkään siitä painojen nostamisesta ja itseni haastamisesta. Tykkään siitä tunteesta minkä se saa aikaan ja seuraavana päivän kun tietää tehneensä jotain. Ei sielä useinkaan edes ole tyttöjä paikalla ja jos onkin, en halua heitä häiritä katseillani.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Jos minulla olisi tytär ja hän olisi 20 vuotias. Hän saisi ihan itse päättää omasta elämästään ja siitä kenen kanssa seurustelee. Olkoonkin sitten vaikka se 50 vuotias läski mies.

Oikeesti. et sä halua lapsenlapsia koska tuon ikäinen mies on jo vanha isäksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Oikeesti. et sä halua lapsenlapsia koska tuon ikäinen mies on jo vanha isäksi.

Miten niin vanha isäksi? On niitä vanhempiakin isäksi tulleita. Toisekseen, minä en edes tiedä voinko enää saada lapsia. Ja kolmanneksi, minulla on jo lapsia, mutta en usko että silti olen isoisäksi tulossa ihan hetkeen.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Koska tykkään olla lihaksikas iso mies. Tykkään siitä painojen nostamisesta ja itseni haastamisesta. Tykkään siitä tunteesta minkä se saa aikaan ja seuraavana päivän kun tietää tehneensä jotain. Ei sielä useinkaan edes ole tyttöjä paikalla ja jos onkin, en halua heitä häiritä katseillani.

Mutta sähän sanoit äskön että olet lihonut vai tarkoititko että olet saanut lihasmassaa. mulle lihominen tarkoittaa läskiä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Miten niin vanha isäksi? On niitä vanhempiakin isäksi tulleita. Toisekseen, minä en edes tiedä voinko enää saada lapsia. Ja kolmanneksi, minulla on jo lapsia, mutta en usko että silti olen isoisäksi tulossa ihan hetkeen.

Mitä jos tyttö haluaa sun kanssa lapsia?

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta sähän sanoit äskön että olet lihonut vai tarkoititko että olet saanut lihasmassaa. mulle lihominen tarkoittaa läskiä.

On minulle vähän tullut läskiäkin uudelleen... Lihasmassaa myös. Mutta on tullut herkuteltua ja syötyä suruun.

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä jos tyttö haluaa sun kanssa lapsia?

Jos haluaa, niin sitten voi yrittää niitä saada. Ei ole sen kummempaa. Niitä saa jos saa.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mutta sä katsosit niitä netan kuvia salaa jos sä vaan näkisit niitä.

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta sä katsosit niitä netan kuvia salaa jos sä vaan näkisit niitä.

Jos kuvat ovat julkisia, niitä voi katsella kuka tahansa. Onko se sitten väärin? Katselen monia kuvia somessa, osa ihmisistä laittaa niitä ja toivoo että niistä tykätään ympäri maailman. Ihan tavallista menoa nykymaailmassa.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Jos kuvat ovat julkisia, niitä voi katsella kuka tahansa. Onko se sitten väärin? Katselen monia kuvia somessa, osa ihmisistä laittaa niitä ja toivoo että niistä tykätään ympäri maailman. Ihan tavallista menoa nykymaailmassa.

No jotain väärää siinä oli kun netta poisti nämä julkiset kuvat kun sai tietää että katsot niitä.

• Anonyymi kirjoitti:

No jotain väärää siinä oli kun netta poisti nämä julkiset kuvat kun sai tietää että katsot niitä.

Niin hänen mielestään se ei ollut ok.
        Pääsin turhista kuvitelmistani samalla.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Niin hänen mielestään se ei ollut ok.
        Pääsin turhista kuvitelmistani samalla.

Ja syytät mua siitä. ja haukut mut ja nyt olet iloinen siitä että netta sai tietää.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja syytät mua siitä. ja haukut mut ja nyt olet iloinen siitä että netta sai tietää.

Sanoinko että olen iloinen? En ole iloinen yhtään mistään aiheeseen liittyvästä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ja jos on asiaa ni konttikuja 2a12 on osoite 49410 poitsila leiri lukee ovessa jos välejä tahdot selvitellä

• Anonyymi kirjoitti:

Ja jos on asiaa ni konttikuja 2a12 on osoite 49410 poitsila leiri lukee ovessa jos välejä tahdot selvitellä

Sulle minulla ei ole mitään asiaa.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mä olen lähempänä sataa kiloa jo kai taas vaikken paljoa syökkään ni vatsa on ainakin kasvanu ilmeisesti en liiku tarpeeksi vaikka noi parikymmentä kilsaa päivässä kävelenkin mu naiset ei si taas juur pikkupoikiin päi edes vilkaise jot ja itseä ei taas haittaa kun itse painoni kannan jot

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Sopisit isäksi kolmekymppiselle.

• Anonyymi kirjoitti:

Sopisit isäksi kolmekymppiselle.

Mitä sitten? Mikä on ongelma? Ihme moralisteja täällä palsta täynnä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Vaikka tuo ei olisi laitonta ei ole silti missään määrissä normaalia tai hyväksyttävää että 50-vuotias kuolaa teinien perään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka tuo ei olisi laitonta ei ole silti missään määrissä normaalia tai hyväksyttävää että 50-vuotias kuolaa teinien perään.

Sitä tapahtuu siitä huolimatta.

• Anonyymi kirjoitti:

Keski-ikäisissä ei ole enää mitään katsomista. Eikä minun tarvitse keltään moralistimumoilta kysellä, keitä saan katsella. Se olkoon yksin sinun päänsärkysi.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Keski-ikäisissä ei ole enää mitään katsomista. Eikä minun tarvitse keltään moralistimumoilta kysellä, keitä saan katsella. Se olkoon yksin sinun päänsärkysi.

Mikä h.elvetti siinä on että jatkuvasti haukut varttuneempia naisia? Häh? Ja seuraavassa taas sanot ettet ikinä ole ketään haukkunut. Onko pili niin pieni että sitä tällä jatkat? Ole h.itto hiljaa jos ei ole mitään hyvää sanottavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyttäresi 23-vuotias jo.

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä h.elvetti siinä on että jatkuvasti haukut varttuneempia naisia? Häh? Ja seuraavassa taas sanot ettet ikinä ole ketään haukkunut. Onko pili niin pieni että sitä tällä jatkat? Ole h.itto hiljaa jos ei ole mitään hyvää sanottavaa.

Sinä jaksat itse aina väittää epämormaaliksi, normaaleja ilmiöitä. Se pistää vihaksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Tyttäresi 23-vuotias jo.

Ei ole tytärtä edelleenkään. Hyvää päivänjatkoa koko köörille...

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Sinä jaksat itse aina väittää epämormaaliksi, normaaleja ilmiöitä. Se pistää vihaksi.

Epänormaali ei muutu normaaliksi vain sillä että sinä sitä haluat.

• Anonyymi kirjoitti:

Epänormaali ei muutu normaaliksi vain sillä että sinä sitä haluat.

Minä en kysy sitä sinulta, mikä on normaalia.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Minä en kysy sitä sinulta, mikä on normaalia.

Varmasti olet huomannut että koittaessasi normalisoida sen mikä valtaväestön mielestä on epänormaalia saat kuraa niskaan. Siitä näet mikä on normaalia.

• Anonyymi kirjoitti:

Varmasti olet huomannut että koittaessasi normalisoida sen mikä valtaväestön mielestä on epänormaalia saat kuraa niskaan. Siitä näet mikä on normaalia.

Katsoisit vähän ympärillesi. Somessa tytöt pyörittelee peppua kaikille. Mikään ei voi estää minua katselemasta niitä. Teiniporno on kaikkein haetuinta pornoa goiglen mukaan jne. Joka paikassa ihannoidaan nuoruutta ja kauneutta, telkun ohjelmissa ja leffoissa. Ja sinä väität, ettie se ole normaalia?

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Katsoisit vähän ympärillesi. Somessa tytöt pyörittelee peppua kaikille. Mikään ei voi estää minua katselemasta niitä. Teiniporno on kaikkein haetuinta pornoa goiglen mukaan jne. Joka paikassa ihannoidaan nuoruutta ja kauneutta, telkun ohjelmissa ja leffoissa. Ja sinä väität, ettie se ole normaalia?

Esimerkiksi töissä siis avoimesti keskustelet hottis työkaverin kanssa teinipornosta ja esittelet hänelle äärimmilleen kuvankäsittelyllä muokattuja kuvia teinitytöistä saatesanoilla että tämä on normaalia ja tällainen sinunkin tulisi olla.

• Anonyymi kirjoitti:

Esimerkiksi töissä siis avoimesti keskustelet hottis työkaverin kanssa teinipornosta ja esittelet hänelle äärimmilleen kuvankäsittelyllä muokattuja kuvia teinitytöistä saatesanoilla että tämä on normaalia ja tällainen sinunkin tulisi olla.

En ole kellekään sanonut, millainen hänen tulisi olla. Jokainen on sellainen kuin on ja haluaa olla. Ja jokainen saa tykätä siitä mistä tykkää.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei olisi olemassakaan missikisoja, eikä mitään muitakaan kauneuskisoja, jos se ei olisi normaalia ja hyväksyttävää että niutä katsellaan... Ja kyllä voin jutella avoimesti vaikka teinipornosta työkaverin kanssa, jos häntä aihe kiinnostaa... No problem.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

piikki vai pallomaiset tissit . no piikkitissiahan voi yrittaa tyontaa vaikka anaaliin tai piluun. mut isot pallo tissit on ihanat hikisina mussuttaa.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei olisi olemassakaan missikisoja, eikä mitään muitakaan kauneuskisoja, jos se ei olisi normaalia ja hyväksyttävää että niutä katsellaan... Ja kyllä voin jutella avoimesti vaikka teinipornosta työkaverin kanssa, jos häntä aihe kiinnostaa... No problem.

Eipä se häntä todennäköisesti kiinnosta ja siitä saa sitten syytteen seksuaalisesta häirinnästä. Miesten mielestä tosi omituiset asiat on normaaleja ja sitten ne pitää ihan lailla kieltää rangaistuksen uhalla kun ei muuten mene jakeluun että ne ei ole normaaleja eikä hyväksyttäviä. Niin kuin joku prinssinnakistaan kuvien lähettely naisille.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No nyt myönnät lapsia olevan. Sinähän epelit oot. Et muista kertomuksiasi.
        Mitäs jos tuut isoisäksi nätille tytölle?

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Jos haluaa, niin sitten voi yrittää niitä saada. Ei ole sen kummempaa. Niitä saa jos saa.

Mutta se tanko ei enää nouse.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ooksä aikuinen ukko sellainen kuvien kyttääjä ja tykkäilijä?
        Miksi olet luopunut elämästä oikeaa elämää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä olen lähempänä sataa kiloa jo kai taas vaikken paljoa syökkään ni vatsa on ainakin kasvanu ilmeisesti en liiku tarpeeksi vaikka noi parikymmentä kilsaa päivässä kävelenkin mu naiset ei si taas juur pikkupoikiin päi edes vilkaise jot ja itseä ei taas haittaa kun itse painoni kannan jot

Miten voi kävellä 20 km/päivä?

Kauppaostoksille Alepaan?
        Vai metsäpoluillako luuraat ja kyttäät samalla? Seuraat ihmisiä?
        Oletko itsesipaljastelija myös?

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Onko Mustasukkasudella lainkaan normaaleja ihmiskontakteja?
        Kavereita tai tuttavia, siskoja tai veljiä?
        Vanhat vanhemmat, joista pidät huolta?

• Anonyymi kirjoitti:

No nyt myönnät lapsia olevan. Sinähän epelit oot. Et muista kertomuksiasi.
        Mitäs jos tuut isoisäksi nätille tytölle?

Se ei ole tämän päivän murhe.

• Anonyymi kirjoitti:

Ooksä aikuinen ukko sellainen kuvien kyttääjä ja tykkäilijä?
        Miksi olet luopunut elämästä oikeaa elämää?

Miten kuvittelet etten elä?

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta se tanko ei enää nouse.

Kyllä kuule nousee niin kuin nousi nuorena. Ei ole toiminnassa mitään häikkää.

• Anonyymi kirjoitti:

Onko Mustasukkasudella lainkaan normaaleja ihmiskontakteja?
        Kavereita tai tuttavia, siskoja tai veljiä?
        Vanhat vanhemmat, joista pidät huolta?

Vanhemmat ovat hyvässä voinnissa vielä. Minulla on kontakteja kyllä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Tuo on valitettavasti totta.. Nykymaailma on sellainenkin, että uimarannalla ei uskalla enään katsoa veteenpäin, kun pian joku häiriintyy kun juuri häntä tuijotetaan vaikka katsoi veteenpäin, jo ennenku kuin kukaan tuli uimaan. Paska maailma niin monelta osin 2023.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä oot melk kuuskymppinen. Älä edes mainitse viiskymppistä.

60v mies suomi24 ssä! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣aaahhhhhhaahahhhahah ei saatanaaaaas me ei kestä tätä! Eikö sula ole elämää? Liian kaua valkailu! Eikä löyry? Misä mahtaa olla vika nääks🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi kirjoitti:

60v mies suomi24 ssä! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣aaahhhhhhaahahhhahah ei saatanaaaaas me ei kestä tätä! Eikö sula ole elämää? Liian kaua valkailu! Eikä löyry? Misä mahtaa olla vika nääks🤣🤣🤣🤣

Teinitissejä voi katsella vaikka itse olis 90 vuotias.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anna netalle 50 niin saat nähdä ne, ehkä hieman jopa hiplata.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Netan tissit on hieman lättänät ja löysät mutta natsat kiihottuu ja muoto valioluokkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oot naperoiden leirillä. Duunissa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmetyttää tuo mustansuden kiusaaminen.
        Hän on ollut rohkea ja kertonut koko Suomelle tilanteensa ja saanut siitä seurauksensa.

Vai onko ongelma se että moralisteille tabu aihe on nostettu esiin.

Aikuinen ihminen päättää itse kenen kanssa seurustelee ja kantaa itse siitä seurauksena. Vuosisatojen ajan on ollut suuriakin ikäeroja pariskuntien( avioparien) välillä.
        Kun kaksi ihmistä päättää mennä yhteen yhteisellä päätöksellä niin se on heidän oma asiansa / oma valintansa.
        Maailmaan mahtuu hyvin erilaisia ihmisiä.
        -Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nettahan oli 17 vuotias ei 18 .

No entäs se 23 v likka? Eiks sen tissejä voisi kyttäillä ja rutistella?

• Anonyymi

Teinitytön rinnat ovat ihana asia.

• Anonyymi

olen nainen ja mulla on rinnat. wau ihmeellistä.

• Aika naurettavaa saivartelua tuollainen. Synny seuraavan kerran mieheksi niin ymmärrät.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Aika naurettavaa saivartelua tuollainen. Synny seuraavan kerran mieheksi niin ymmärrät.

No sori vaan mutta mua ei sytytä bodatut miehet rintalihaksineen.

• Anonyymi kirjoitti:

No sori vaan mutta mua ei sytytä bodatut miehet rintalihaksineen.

No makunsa kullakin. Ei kaikki tykkää kaikesta. Eikä tarvitsekaan.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No makunsa kullakin. Ei kaikki tykkää kaikesta. Eikä tarvitsekaan.

Jos sä susi olisit teinityttö ja 50 vuotias mies tuijottais sun tissejä niin oisko se susta mukavaa kun mies tuijottaa monttu auki.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos sä susi olisit teinityttö ja 50 vuotias mies tuijottais sun tissejä niin oisko se susta mukavaa kun mies tuijottaa monttu auki.

Minä en ole tuijotellut ketään monttu auki. kaiken saa kuulostamaan niin törkeältä kuin haluaa.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Minä en ole tuijotellut ketään monttu auki. kaiken saa kuulostamaan niin törkeältä kuin haluaa.

Johan sä tuijotit monttu auki niitä netan silmiä. Mitä jos olisit nähnyt enemmän niin millanen tuijotus sitten olis ollut.

• Anonyymi kirjoitti:

Johan sä tuijotit monttu auki niitä netan silmiä. Mitä jos olisit nähnyt enemmän niin millanen tuijotus sitten olis ollut.

Olitko muka paikalla kun niin tapahtui? Et ollut. Ja miksi aihe kiinnostaa edelleen noin paljon? Johan tämä on ollut jo selvää pässinlihaa jo pitemmän aikaa. Jokainen elää omaa elämäänsä omissa poteroissaan, eikä tiedä enää toisistaan. Ihan turha enää vatvoa näitä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Olitko muka paikalla kun niin tapahtui? Et ollut. Ja miksi aihe kiinnostaa edelleen noin paljon? Johan tämä on ollut jo selvää pässinlihaa jo pitemmän aikaa. Jokainen elää omaa elämäänsä omissa poteroissaan, eikä tiedä enää toisistaan. Ihan turha enää vatvoa näitä.

Mutta sä syytit mua kun et näe enää netan kuvia .

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta sä syytit mua kun et näe enää netan kuvia .

Sinähän sen aikaan sait. Mutta jos kerran ei tykännyt että katson, ja niitä ei enää näe, niin hyvä sekin sitten. Onhan se minun hyvä tietää, ettei minusta pidetty yhtään.

• mustasusi kirjoitti:

Sinähän sen aikaan sait. Mutta jos kerran ei tykännyt että katson, ja niitä ei enää näe, niin hyvä sekin sitten. Onhan se minun hyvä tietää, ettei minusta pidetty yhtään.

Mutta ei ollut kiva kuulla sellaista, ettei hän uskaltanut mennä töihin, kun pelkäsi että menen sinne. En halua että minua turhaan pelätään. Ei minulla ole ollut aikomustakaan mennä hänen luokse. Enhän edes tiedä, missä hän on töissä. Toivottavasti nyt uskaltaa jo liikkua missä vaan vapaasti, ilman pelkoa minusta.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Niin on. Mutta jos en ois kertonut netalle niin sä katselisit niitä kuvia vieläkin.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mutta ei ollut kiva kuulla sellaista, ettei hän uskaltanut mennä töihin, kun pelkäsi että menen sinne. En halua että minua turhaan pelätään. Ei minulla ole ollut aikomustakaan mennä hänen luokse. Enhän edes tiedä, missä hän on töissä. Toivottavasti nyt uskaltaa jo liikkua missä vaan vapaasti, ilman pelkoa minusta.

Niin mitäköhän ajatteli kun sai tietää että sä katsot hänen kuviaan vaikka olis kuinka julkisia. Ne kuvat ei ollut sua varten.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin on. Mutta jos en ois kertonut netalle niin sä katselisit niitä kuvia vieläkin.

Kyllä niitä oli kiva katsella aina välillä. Kuka ei katselis ihmistä jota ihailee? Tosin nyt kun tiedän että se ei tuntunut hänestä hyvältä, niin ei tunnu enää itsestäkään hyvältä...

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kyllä niitä oli kiva katsella aina välillä. Kuka ei katselis ihmistä jota ihailee? Tosin nyt kun tiedän että se ei tuntunut hänestä hyvältä, niin ei tunnu enää itsestäkään hyvältä...

Niin netta oli aikoja sitten laittanut some-estot ja sä kuvittelit että julkiset kuvat on viesti sulle että netta rakastaa sua

• Anonyymi kirjoitti:

Niin netta oli aikoja sitten laittanut some-estot ja sä kuvittelit että julkiset kuvat on viesti sulle että netta rakastaa sua

Ja sinä jaksat jauhaa tästä aina joka päivä...

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Tuo tyyppi tarvitsee jonkun ketä kiusata. Se on kuin tauti hänessä. Milloin se on nalle, milloin sinä, milloin lounasajatus, milloin haaveilija. Hän elää siitä. Kun ihminen jollain tapaa tulehtuu sisältä niin se ei osaa enää lopettaa. Ei ehkä kannata alkaa sen kanssa juttusille. Sitähän se hakee täällä, kiusattavaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuo tyyppi tarvitsee jonkun ketä kiusata. Se on kuin tauti hänessä. Milloin se on nalle, milloin sinä, milloin lounasajatus, milloin haaveilija. Hän elää siitä. Kun ihminen jollain tapaa tulehtuu sisältä niin se ei osaa enää lopettaa. Ei ehkä kannata alkaa sen kanssa juttusille. Sitähän se hakee täällä, kiusattavaa.

Joo ja sai selville kuka netta on oikeassa elämässä, ja sitten meni ja kieli minusta hänelle. Siitä koitui minulle ongelmia taas lisää... On yksi noita-akka tuo. Ja saa kyllä karkotettua täältä kaikki.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Joo ja sai selville kuka netta on oikeassa elämässä, ja sitten meni ja kieli minusta hänelle. Siitä koitui minulle ongelmia taas lisää... On yksi noita-akka tuo. Ja saa kyllä karkotettua täältä kaikki.

Juuri noin.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mä en ole kirjoitellut kuin sudelle koska itse en ymmärrä yli 30 vuotta nuorempaan tyttöön rakastumista ja vielä työpaikalla pitää mennä kertoo koska ei ole sosiaalisia taitoa pyytää tyttöä kahville,

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

enkö mä ollut matami mummo ja läskiperse

• Anonyymi kirjoitti:

Mä en ole kirjoitellut kuin sudelle koska itse en ymmärrä yli 30 vuotta nuorempaan tyttöön rakastumista ja vielä työpaikalla pitää mennä kertoo koska ei ole sosiaalisia taitoa pyytää tyttöä kahville,

Sinä et sitä ymmärrä ikinä, vaikka kuinka siitä kyselet ja sinulle vastailen. Ei mene ikinä sinulle jakeluun ei millään, eikä varmaan kovin monelle muullekaan. Loppuu tämä sosiaaliporno nyt tähän.

• Anonyymi kirjoitti:

enkö mä ollut matami mummo ja läskiperse

Ole ihan mikä haluat.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Sinä et sitä ymmärrä ikinä, vaikka kuinka siitä kyselet ja sinulle vastailen. Ei mene ikinä sinulle jakeluun ei millään, eikä varmaan kovin monelle muullekaan. Loppuu tämä sosiaaliporno nyt tähän.

mä en usko sua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se mitä susi tekee.Ei kuulu sinulle pätkän vertaa!Pidä huoli vain omista asioistasi ja jätä susi rauhaan!Jos tässä joku on mielenvikainen.Niin se olet sinä eikä hän.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Älä mene samaan ansaan joka kerta, tuo tyyppi haluaa sut oksasta keinumaan

• Anonyymi kirjoitti:

Älä mene samaan ansaan joka kerta, tuo tyyppi haluaa sut oksasta keinumaan

No siltä todella vaikuttaa. Saa muutkin uskomaan, että olen vain pelkkää pahuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se mitä susi tekee.Ei kuulu sinulle pätkän vertaa!Pidä huoli vain omista asioistasi ja jätä susi rauhaan!Jos tässä joku on mielenvikainen.Niin se olet sinä eikä hän.

No ilmota musta ylläpidolle jos noin ottaa tunteisiin. Mulla on kyllä muutakin elämää joten ilmota ylläpidolle musta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ilmota musta ylläpidolle jos noin ottaa tunteisiin. Mulla on kyllä muutakin elämää joten ilmota ylläpidolle musta.

Sinä tässä haluat paljon huomiota osaksesi.Tekemällä mitä teet.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Puhut silmät liimautuneena rintoihin tai rintavakoon, decolte-alueelle eli leuasta, kasvoista alaspäin. Ei eyetoeye-yhteyttä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Järkyttävää luettavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina sitä kahvia ja pullaa.

Jos esim pääsiäisen aika, voi pyytää ihan hyvin "lähekkö mämmille".

• Anonyymi kirjoitti:

Järkyttävää luettavaa.

On, eikä ole minun syytä että näin kävi.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No siltä todella vaikuttaa. Saa muutkin uskomaan, että olen vain pelkkää pahuutta.

Eli kävelet 20km päivässä, päivittäin, ja käyt salilla punttia vääntämässä.
        Muuten luuraat mielikuvitustodellisuudessa palstalla kirjoittelemassa.
        Lisäksi tsiigaat kuvia ja katselet (netti/apornoa)
        Montako vuotta jo näin kulunut?

• Anonyymi kirjoitti:

Kesällä voi lähteä jäätelölle... Tai vaikka limulle.

Mutta en nyt enää edes haaveile sellaisesta. Oli ja meni jo. Sellaista se elämä on.

• Anonyymi kirjoitti:

Puhut silmät liimautuneena rintoihin tai rintavakoon, decolte-alueelle eli leuasta, kasvoista alaspäin. Ei eyetoeye-yhteyttä.

Mimä katson aina puhujaa silmiin.

• Anonyymi kirjoitti:

Eli kävelet 20km päivässä, päivittäin, ja käyt salilla punttia vääntämässä.
        Muuten luuraat mielikuvitustodellisuudessa palstalla kirjoittelemassa.
        Lisäksi tsiigaat kuvia ja katselet (netti/apornoa)
        Montako vuotta jo näin kulunut?

Onko sillä jotain merkitystä?

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Miksi syytät häntä? Tännehän sinä olet kirjoittanut kaiken koko kansan luettavaksi, mm. tuon kuvien katselun ja sen että ajelit tytön kotikulmilla tarkoituksella. Olet toivonut ja olettanutkin, että tyttö sinun kirjoituksiasi lukisi. Jossain vaiheessa jopa kannustit muita koittamaan saada häneen yhteys. Tytön reaktio tähän kaikkeen ei vain ollut sinulle mieluinen, mutta siitä sinua varoitettiin todella useasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

toi oli esimerkki miten pyydetään toinen ulos. Toki voi kysyä lähetkö elokuviin mutta eikö se kahvilaan meno olis ekaks parempi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai lähdetkö syömään ulos. Ohan näitä paikkoja joihin voi sopia tapaamisen jos ei kotiin halua pyytää.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mimä katson aina puhujaa silmiin.

Niin kuin katsoit nettaa silmiin ja hän katsoi sinua ja olit niin rakastunut normaaliin vuorovaikutukseen.

• Anonyymi

Olen niin väsynyt, etten ymmärrä miten kenelläkään voi riittää voimavaroja ajatella tällaisia asioita

• Anonyymi

Hämeenlinnassa oli

• Anonyymi

Liiterissä oli ns mies tyttärensä kanssa.

• Anonyymi

Pankin edessä istuita ja päällä heh huh

• Anonyymi

Käytätkö jotain huumeita?

• Anonyymi

Toista en ikinä nähnyt.

• Anonyymi

Niin se jäi ja meinas leukapielet tipahtaa maahan.

• Anonyymi

Ruutukoko jotenkin ihmeellisesti suureni koko ajan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai kuppikoko😆🤭oliko suuret?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun haaroissa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun haaroissa?

Jos sillä oli ruutuhousut jalassa, näin käy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun haaroissa?

Eiku ihan silmissä vaan. Lähestyessä sekä loittonessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai kuppikoko😆🤭oliko suuret?

Eihän se nyt sillai voi ihmeellisesti suurentua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sillä oli ruutuhousut jalassa, näin käy.

Vai olikohan ne yksiväriset?

• Anonyymi

Niin että olivat tyyliin C-DD ja pystyt ja terhakat? Semmoset ne olla pitää!

• Anonyymi

Onko sun meisseli terhakkaana, valtavakokoinen ja aina pystypäin odottavalla kannalla.
        Sellainen sen kuuluisi olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sun meisseli terhakkaana, valtavakokoinen ja aina pystypäin odottavalla kannalla.

Aina valmiina!

Onko sun ritsa tiukka ja kimmoisa ja aina märkänä odottavalla kannalla.

• Anonyymi

Kiitos😁😅🙆‍♀️aika noloo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina valmiina!

Onko sun ritsa tiukka ja kimmoisa ja aina märkänä odottavalla kannalla.

Tottakai! Eikö sen kuulukkin olla sellainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai! Eikö sen kuulukkin olla sellainen?

🥰olet sanavalmis, meidän naisten on pidettävä yhtä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🥰olet sanavalmis, meidän naisten on pidettävä yhtä.

Ai kun kopioi/mukaili lähes suoraan kokonaan vastauksensa tekstistäni?

• Anonyymi

E ja varsinkin G ja H-kupin rinnat on jo tosi messevät hinkit. Niihin hukkuu myös mielellään.

• Anonyymi

Ei kannattaisi. Miehestä saa helposti kuvan ihan täytenä retardina, kun se vaan tuijottaa tissejä kuola valuen.

• Anonyymi

se on aika ärsyttävääkin

• Anonyymi

Siis mikä ketju tää oikein on? Eikö ihmisillä ole muuta tekemistä?
      Itse jäin hetkeksi uteliaisuuttani jumiin tähän. Ja huomaan olevani tosi onnellinen, että minulla on elämä elettävänä, ei tarvitse kommentoida älyttömyyksiä.
      Toivottavasti ap (ja kommentoijat) löytävät myös keskustelukumppaneita muualtakin.

• Anonyymi

Ei tarvitse kommentoida älyttömyyksiä? Mitä sinä juuri teit tyhmä itsesi jalustavalle nostava ylimielinen pska. sivusta

• Anonyymi

15v ei tiedä edes mikä on siemensyöksy

• Anonyymi

Oletko ap T mies?

• Anonyymi

No joo ja anteeksi oli mauton aloitus. Ei tästä tämän enempää vaikka palstan vouhottajat saivat vettä myllyynsä. En rupea katsoon tätä ketjua enempää on niin sakeaa porukkaa öyhöttämässä. Olet kaikin puolin kaunis ja viehättävä nainen mutta tuskin minusta pidät mutta minä tykkään sinusta. Heippa 💗

• Anonyymi kirjoitti:

No joo ja anteeksi oli mauton aloitus. Ei tästä tämän enempää vaikka palstan vouhottajat saivat vettä myllyynsä. En rupea katsoon tätä ketjua enempää on niin sakeaa porukkaa öyhöttämässä. Olet kaikin puolin kaunis ja viehättävä nainen mutta tuskin minusta pidät mutta minä tykkään sinusta. Heippa 💗

Hitto mikä ketju tosiaan.. Mutta kysymys ois, missä näit ja koska tisut? Hah..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä ole tuo rintanainen. Nyt erehdyit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan turhaan hermostut. Kukaan nainen ei pidä siitä että rinnat menee muun edelle ja muusta ei puhuta. Ellei sitten myy itseään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan turhaan hermostut. Kukaan nainen ei pidä siitä että rinnat menee muun edelle ja muusta ei puhuta. Ellei sitten myy itseään.

Katos vaan joku pieni tissi tuli kuvioon haukkumaan ei kai sitä itseään myydä tarvitse jos joku ihastuu sun rintoihin? Oletko hiukan wauwa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katos vaan joku pieni tissi tuli kuvioon haukkumaan ei kai sitä itseään myydä tarvitse jos joku ihastuu sun rintoihin? Oletko hiukan wauwa

Ei ole kyse rintojen koosta vaan siitä että todennäköisesti tunnen tuon aloittajan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tykkään mä susta 💗🤗 nähdään taas toivottavasti kohta 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä musta saa tykätä,, mutta mä en tapaile tuntemattomia. Joten tunnisteita kiitos. Istuitko mua vastapäätä vai olitko siellä muualla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tykkään mä susta 💗🤗 nähdään taas toivottavasti kohta 😊

☝️tämä en ollut minä😊

• Anonyymi

Lopeta tuo naisten esineellistäminen. Vankilaan joudut tuota menoa.

• Anonyymi

Etkö tiedä, että nykyään on asiatonta kommentoida kenenkään ulkonäköä, vaikka kuinka kuolaisit jonkun perään.

• Anonyymi

Nää kiusaajat ex kiusaajat on aivan sekaisin ja ne ei ansaitse niitten lasta vitsin persut ja kiusaaja mehästäjät. Varokaa ette metsästä omaa lasta. 🤣😂😘

• Anonyymi

Kyllä hyviä rintoja mielellään leipoo, ei vain katso.

• Juu, tissien läpsyttely mukavaa, kunhan ovat hyvän näköiset.

• Anonyymi
    • Yleisesti ei siis kellekään erityisesti.. Siinä ei ole mitään pahaa tai väärää katsella jonkun tisuja. Itsekin saatan niitä joskus ihailla.
      Ihan hullu ketju kyl oli, ja hämmentävä.
      En ymmärrä miksei "vanha" ihminen saisi ihastua nuorempaan? tai miksi on väärin että mies ihastuu/ihastelee nuorempaa, mutta ei jos nainen nuorempaa pojua..
      Sit on pakko sekin sanoa, että kyllä niitä "vanhempia" ukkojakin on jotka saa ihastumaan, ja ovat "haluttavia".

• Anonyymi

A kuppi very good hyvillä nänneillä🥰 mitä niitä leipoo täytyy? Meillä on kotona pullaa.

• Anonyymi

Ne on lapsia varten idiootti.

• Anonyymi

Ei ole lapsia hänellä. Miehiä varten rinnat on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole lapsia hänellä. Miehiä varten rinnat on.

Biologisesti vastasyntyneen lapsen ruokkimiseen ne on tarkoitettu.

• Anonyymi

Luulin sua ihan Embertiksi välillä.

• Anonyymi

Vähän kuin sanoisi miehelle, että pullottipa sulla kivasti siellä housujen etumuksessa, haluaisitko kanssani parisuhteeseen?

• Anonyymi

Muodokkaalla H naisella on kyllä melkoiset ja kiinteät, saisipa niitä ihailla useamminkin.

• Anonyymi

Voi ei, ne ajat on ollutta ja mennyttä,kun rinnat oli olemassa /kauniit. Oli ne kauniit joskus nuorena. Olen ollut tyytyväinen, ei liian isot että lenkkeily on onnistunut aina ilman selkäkipua,mutta kuitenkin. B/C65, vähän vaihdellen painon mukaan,joka tietenkin raskauksien aikana kohosi eniten.

Mutta mikä tahansa alue kehossa voi olla eroottinen,kun aivoista ja oppimisella nämä asiat menee. Meille opetetaan että naisen rinnat liittyy seksiin tai on eroottinen kohta,yhtä hyvin jos miesten pitäisi peittää meille opetetraisiin että kaikki naiset haluaa koskea/katsoa miesten rintavarustusta.

• Anonyymi

Kaikkein siisteimmät maitopaukut löytää kaupan maitokaapista !

niitä voi ihastella puristella ihan ikämieskin ilman metoohuutoa.

• Anonyymi

"Hui olipas sulla kauniit rinnat."

Oli, oli. Ja on on. Mutta mistäs sinä sen tiedät? Oletkos joskus nähnyt?

• Anonyymi

Jestas sentään mitkä rinnat, täytyis antaa täydet pinnat.

• Anonyymi

Suomessa itse maanisä näytää esimerkkiä. Vakavasti puhuen, kaikki edellä esitetyt ongelmat ratkeavat yleensä 200€ setelillä. 😍😍😍

• Anonyymi

Mulla ei kyllä ole kauniit rinnat😕 Se vähäsen harmittaa… Mutta en mitään operaatioita ole valmis sen takia käymään läpi, joten näillä mennään.

• Anonyymi

Oikeata puhetta nainen. m>n

• Anonyymi

Telkkarissako? No siellä usein on.

• Anonyymi

Edelliseen 16.07

• Anonyymi

m>n

• Anonyymi

Arvaa mikä tulee kohta

• Anonyymi

Multa paska.

• Anonyymi

Puhutte muista niin alentavaan sävyyn 💩 Mitä jos paljastaisi teidät? Eli nimet alle 🤬

• Anonyymi

Olen mies.

• Anonyymi

kljjkljklj

• Anonyymi

Moi

• Anonyymi

90luvun Homoporn0 on parasta

• Anonyymi

Se, että ne rinnat saa hyvän käsittelyn, pitkän kaavan mukaan, on parasta...

• Anonyymi

Juu, mielelläni leivon terhakoita tisuja.

• Anonyymi

Ne oli topatut rintsikat hassu!

• Anonyymi

Näytä sit sun terhakka kollektiooni.

• Anonyymi

Tissit ovat kauniita ja ne ovat naisen itsemääräämisoikeuden piirissä.

• Anonyymi

Loukkaat naisia!! Naisilla on muutakin kuin rinnat! Senkin shwinehund!

• Anonyymi

kacke! 💩

• Anonyymi

Toki voi ne näyttää kauniilta, mutta kun kaikki tuet, kaaret solet ja remmit on riisuttu, niin jäljelle yleensä jää vain tissit, mitkä ovat kuin vanhat pajakintaat, mutta väliäkös sillä sitten on

• Anonyymi

Nelikymppiselläkin voi olla terhakat ja kauniit rinnat. Jos on pitänyt itsestään huolta. Kyllä niitä kelpaa leipoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nelikymppiselläkin voi olla terhakat ja kauniit rinnat. Jos on pitänyt itsestään huolta. Kyllä niitä kelpaa leipoa.

Heti kun liittyy s... niin kiinnostaa 🥰 onkohan sillä tyypillä joku ongelma? Alan vähän huolestua siitä. 40 kriisi vai kasvaako ne halut vai mikä ihme... tarvin lääkäriä tähän. Pitää katsoa onko yksityisellä aikoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heti kun liittyy s... niin kiinnostaa 🥰 onkohan sillä tyypillä joku ongelma? Alan vähän huolestua siitä. 40 kriisi vai kasvaako ne halut vai mikä ihme... tarvin lääkäriä tähän. Pitää katsoa onko yksityisellä aikoja.

Siis *se tarvii- ei ap kommentoija

• Anonyymi

Silmäni ovat paljon puhuttelevammat.

• Anonyymi

Ei se poista ongelmaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se poista ongelmaa.

Kyse on jostain vakavasta häiriöstä asian suhteen. Ei sitä silmillä paranneta. Siksihän terveyspuolelta saa apua vähän joka vaivaan.

• Anonyymi

Juu, suuria silmiäsikin mieluusti katson, samalla kun leivon rintojasi ja panen sinua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, suuria silmiäsikin mieluusti katson, samalla kun leivon rintojasi ja panen sinua.

Oletko jo tulossa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuvia 🙊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko jo tulossa

Siis tulossa luokseni. Näistä voi ymmärtää väärin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis tulossa luokseni. Näistä voi ymmärtää väärin.

Ehkä ensi vuonna tulen luoksesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko jo tulossa

Juu, tulen naamallesi silmääsi ihan heti.

• Anonyymi

Joko löysit vapaita aikoja.. kannattaa hoitaa vaivat. Voi tulla riippuvuusoireita. Mutta niistäkin onneksi selviää.

• Anonyymi

No mulla nyt on🤷‍♀️💩

• Anonyymi

Miksi tuo pas.. On tuossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi tuo pas.. On tuossa.

Se ei ole pas.. se on nikki! Mikä vika siinä on? Täh?💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ei ole pas.. se on nikki! Mikä vika siinä on? Täh?💩

Kävisit sinäkin su1hkussa. Et tuoksuisi s0nnalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kävisit sinäkin su1hkussa. Et tuoksuisi s0nnalle.

Tuoksuuko sonta? Eikös sonta haise? Ympärilläni pörrää kaikenlaisia perskärpäsiä. Tuoksuko sinutkin paikallehoukutteli💩👎

• Anonyymi

Alennat naista jolta on viety voima

• Anonyymi

Tästä tuli mieleen , että vanhana riipputissisenä olen tosi kateellinen , mutta positiivisella tavalla, kaikille söpöille ja muodokkaille kaunisrintaisille naisille.
      Naiset ovat aina kauniimpia kuin miehet <3
      Hetero olen kumminkin

• Anonyymi

"Naiset ovat aina kauniimpia kuin miehet <3"

Rohkenen olla tästä eri mieltä. Kyllä mieskin voi olla kaunis. Ja nainen ruma. Ylipainoinen nainen, joka ei pidä itsestään huolta ja on tatuoitu päästä varpaisiin, on ruma. Onneksi minun naiseni on tatuoimaton ja kaunis. Rinnat ovat muodokkaat ilman liivejäkin, eivät mitkään riipputissit. Kasvot eivät roiku. Silmät paljon puhuttelevat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rohkenen olla tästä eri mieltä. Kyllä mieskin voi olla kaunis. Ja nainen ruma. Ylipainoinen nainen, joka ei pidä itsestään huolta ja on tatuoitu päästä varpaisiin, on ruma. Onneksi minun naiseni on tatuoimaton ja kaunis. Rinnat ovat muodokkaat ilman liivejäkin, eivät mitkään riipputissit. Kasvot eivät roiku. Silmät paljon puhuttelevat.

En ainakaan minä. Tissit roikkuu..

• Anonyymi

Tämä voisin olla minä.. Toki en ole kateellinen mistään. Riitän itselleni. Paha mieli että toinen arvioi kroppaani ja ulkonäöni koko ajan.

• Anonyymi

Miksi poistit kommentin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitin ihan yleisesti ottaen. Itse olen jo vanha enkä enää millään tavalla esteettisesti kaunis, mutta arvostan kauniita, muodokkaita naisia, jotka uskaltavat olla sellaisia kuin ovat. Suloisia ja söpöjä ylipainoinensa ja isoine peffoinensa . Sellainen suloisen kauniisti muodokas olisin itsekin joskus kauan sitten halunnut olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitin ihan yleisesti ottaen. Itse olen jo vanha enkä enää millään tavalla esteettisesti kaunis, mutta arvostan kauniita, muodokkaita naisia, jotka uskaltavat olla sellaisia kuin ovat. Suloisia ja söpöjä ylipainoinensa ja isoine peffoinensa . Sellainen suloisen kauniisti muodokas olisin itsekin joskus kauan sitten halunnut olla.

Jokainen nainen on omalla tavallaan kaunis. Valitettavasti vain toiset ovat vielä kauniimpia kuin toiset, voitettuaan geenilotossa ja pidettyään itsestään huolta. Pieni pyöreys ei haitaksi ole, kun ikää tulee. Tosi hoikalla tuppaa kasvot roikkumaan. Hymy kaunistaa myös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä voisin olla minä.. Toki en ole kateellinen mistään. Riitän itselleni. Paha mieli että toinen arvioi kroppaani ja ulkonäöni koko ajan.

Anteeksi, että olet mielestäni jumalaisen kaunis nainen.

• Anonyymi

Liima

• Anonyymi

Voisinko leipoa rintojasi vielä toistekin?

• Anonyymi

Oletko muka joskus leiponut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko muka joskus leiponut

Kyllä vain, kolme vuotta sitten, etkö muka muista minua? Onko sinulla joka päivälle uusi mies?

• Anonyymi

Oliskin. Tai siis itse tykkään, mutta kukaan muu ei ole kehunut ikinä
      Ei siippakaan.

• Anonyymi

tissienväliin nainti ja siemenet kasvoille

Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      106
      2650
    2. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      30
      2365
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      20
      2225
    4. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      99
      1774
    5. Oletko sä luovuttanut

Mun suhteeni
      Ikävä
      113
      1580
    6. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      164
      1312
    7. Aatteleppa ite!

Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.
      Maailman menoa
      273
      1124
    8. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1014
    9. Onko se ikä

Alkanut haitata?
      Ikävä
      80
      984
    10. Omalääkäri hallituksen utopia?

Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha
      Maailman menoa
      178
      920
    Aihe