Hui olipas sulla kauniit rinnat

Anonyymi-ap

Nainen. Meinas ja jäikin vähän töllö päälle.

183

11956

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Missä näit?

    • Anonyymi

      Sinun jutut on rasittavia kun kirjoitat joka naiselle kenet näet.
      Vedät varmaan pikkukätöseen samalla?

      • Anonyymi

        Hae apua - heti!


    • Anonyymi

      Juu, ei rihman kiertämää näillä helteillä kotona.

      • Anonyymi

        Mä oon alasti. Aina.


    • Anonyymi

      Teinitytön rinnat ovat ihana asia.

    • Anonyymi

      olen nainen ja mulla on rinnat. wau ihmeellistä.

      • Anonyymi

        No sori vaan mutta mua ei sytytä bodatut miehet rintalihaksineen.


      • Anonyymi

        Jos sä susi olisit teinityttö ja 50 vuotias mies tuijottais sun tissejä niin oisko se susta mukavaa kun mies tuijottaa monttu auki.


      • Anonyymi

        Tuo tyyppi tarvitsee jonkun ketä kiusata. Se on kuin tauti hänessä. Milloin se on nalle, milloin sinä, milloin lounasajatus, milloin haaveilija. Hän elää siitä. Kun ihminen jollain tapaa tulehtuu sisältä niin se ei osaa enää lopettaa. Ei ehkä kannata alkaa sen kanssa juttusille. Sitähän se hakee täällä, kiusattavaa.


      • Anonyymi

        Juuri noin.


      • Anonyymi

        Mä en ole kirjoitellut kuin sudelle koska itse en ymmärrä yli 30 vuotta nuorempaan tyttöön rakastumista ja vielä työpaikalla pitää mennä kertoo koska ei ole sosiaalisia taitoa pyytää tyttöä kahville,


      • Anonyymi

        enkö mä ollut matami mummo ja läskiperse


      • Anonyymi

        mä en usko sua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en ole kirjoitellut kuin sudelle koska itse en ymmärrä yli 30 vuotta nuorempaan tyttöön rakastumista ja vielä työpaikalla pitää mennä kertoo koska ei ole sosiaalisia taitoa pyytää tyttöä kahville,

        Se mitä susi tekee.Ei kuulu sinulle pätkän vertaa!Pidä huoli vain omista asioistasi ja jätä susi rauhaan!Jos tässä joku on mielenvikainen.Niin se olet sinä eikä hän.


      • Anonyymi

        Älä mene samaan ansaan joka kerta, tuo tyyppi haluaa sut oksasta keinumaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se mitä susi tekee.Ei kuulu sinulle pätkän vertaa!Pidä huoli vain omista asioistasi ja jätä susi rauhaan!Jos tässä joku on mielenvikainen.Niin se olet sinä eikä hän.

        No ilmota musta ylläpidolle jos noin ottaa tunteisiin. Mulla on kyllä muutakin elämää joten ilmota ylläpidolle musta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ilmota musta ylläpidolle jos noin ottaa tunteisiin. Mulla on kyllä muutakin elämää joten ilmota ylläpidolle musta.

        Sinä tässä haluat paljon huomiota osaksesi.Tekemällä mitä teet.


      • Anonyymi

        Puhut silmät liimautuneena rintoihin tai rintavakoon, decolte-alueelle eli leuasta, kasvoista alaspäin. Ei eyetoeye-yhteyttä.


      • Anonyymi

        Järkyttävää luettavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en ole kirjoitellut kuin sudelle koska itse en ymmärrä yli 30 vuotta nuorempaan tyttöön rakastumista ja vielä työpaikalla pitää mennä kertoo koska ei ole sosiaalisia taitoa pyytää tyttöä kahville,

        Aina sitä kahvia ja pullaa.

        Jos esim pääsiäisen aika, voi pyytää ihan hyvin "lähekkö mämmille".


      • Anonyymi

        Eli kävelet 20km päivässä, päivittäin, ja käyt salilla punttia vääntämässä.
        Muuten luuraat mielikuvitustodellisuudessa palstalla kirjoittelemassa.
        Lisäksi tsiigaat kuvia ja katselet (netti/apornoa)
        Montako vuotta jo näin kulunut?


      • Anonyymi

        Miksi syytät häntä? Tännehän sinä olet kirjoittanut kaiken koko kansan luettavaksi, mm. tuon kuvien katselun ja sen että ajelit tytön kotikulmilla tarkoituksella. Olet toivonut ja olettanutkin, että tyttö sinun kirjoituksiasi lukisi. Jossain vaiheessa jopa kannustit muita koittamaan saada häneen yhteys. Tytön reaktio tähän kaikkeen ei vain ollut sinulle mieluinen, mutta siitä sinua varoitettiin todella useasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina sitä kahvia ja pullaa.

        Jos esim pääsiäisen aika, voi pyytää ihan hyvin "lähekkö mämmille".

        toi oli esimerkki miten pyydetään toinen ulos. Toki voi kysyä lähetkö elokuviin mutta eikö se kahvilaan meno olis ekaks parempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina sitä kahvia ja pullaa.

        Jos esim pääsiäisen aika, voi pyytää ihan hyvin "lähekkö mämmille".

        Tai lähdetkö syömään ulos. Ohan näitä paikkoja joihin voi sopia tapaamisen jos ei kotiin halua pyytää.


      • Anonyymi

        Niin kuin katsoit nettaa silmiin ja hän katsoi sinua ja olit niin rakastunut normaaliin vuorovaikutukseen.


    • Anonyymi

      Olen niin väsynyt, etten ymmärrä miten kenelläkään voi riittää voimavaroja ajatella tällaisia asioita

    • Anonyymi

      Hämeenlinnassa oli

    • Anonyymi

      Liiterissä oli ns mies tyttärensä kanssa.

    • Anonyymi

      Pankin edessä istuita ja päällä heh huh

    • Anonyymi

      Käytätkö jotain huumeita?

    • Anonyymi

      Toista en ikinä nähnyt.

    • Anonyymi

      Niin se jäi ja meinas leukapielet tipahtaa maahan.

      • Anonyymi

        Ruutukoko jotenkin ihmeellisesti suureni koko ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruutukoko jotenkin ihmeellisesti suureni koko ajan.

        Vai kuppikoko😆🤭oliko suuret?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruutukoko jotenkin ihmeellisesti suureni koko ajan.

        Sun haaroissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun haaroissa?

        Jos sillä oli ruutuhousut jalassa, näin käy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun haaroissa?

        Eiku ihan silmissä vaan. Lähestyessä sekä loittonessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai kuppikoko😆🤭oliko suuret?

        Eihän se nyt sillai voi ihmeellisesti suurentua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sillä oli ruutuhousut jalassa, näin käy.

        Vai olikohan ne yksiväriset?


    • Anonyymi

      Niin että olivat tyyliin C-DD ja pystyt ja terhakat? Semmoset ne olla pitää!

      • Anonyymi

        Onko sun meisseli terhakkaana, valtavakokoinen ja aina pystypäin odottavalla kannalla.
        Sellainen sen kuuluisi olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sun meisseli terhakkaana, valtavakokoinen ja aina pystypäin odottavalla kannalla.
        Sellainen sen kuuluisi olla.

        Aina valmiina!

        Onko sun ritsa tiukka ja kimmoisa ja aina märkänä odottavalla kannalla.
        Sellainen sen kuuluisi olla.


      • Anonyymi

        Kiitos😁😅🙆‍♀️aika noloo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina valmiina!

        Onko sun ritsa tiukka ja kimmoisa ja aina märkänä odottavalla kannalla.
        Sellainen sen kuuluisi olla.

        Tottakai! Eikö sen kuulukkin olla sellainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai! Eikö sen kuulukkin olla sellainen?

        🥰olet sanavalmis, meidän naisten on pidettävä yhtä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🥰olet sanavalmis, meidän naisten on pidettävä yhtä.

        Ai kun kopioi/mukaili lähes suoraan kokonaan vastauksensa tekstistäni?


    • Anonyymi

      E ja varsinkin G ja H-kupin rinnat on jo tosi messevät hinkit. Niihin hukkuu myös mielellään.

    • Anonyymi

      Ei kannattaisi. Miehestä saa helposti kuvan ihan täytenä retardina, kun se vaan tuijottaa tissejä kuola valuen.

      • Anonyymi

        se on aika ärsyttävääkin


    • Anonyymi

      Siis mikä ketju tää oikein on? Eikö ihmisillä ole muuta tekemistä?
      Itse jäin hetkeksi uteliaisuuttani jumiin tähän. Ja huomaan olevani tosi onnellinen, että minulla on elämä elettävänä, ei tarvitse kommentoida älyttömyyksiä.
      Toivottavasti ap (ja kommentoijat) löytävät myös keskustelukumppaneita muualtakin.

      • Anonyymi

        Ei tarvitse kommentoida älyttömyyksiä? Mitä sinä juuri teit tyhmä itsesi jalustavalle nostava ylimielinen pska. sivusta


    • Anonyymi

      15v ei tiedä edes mikä on siemensyöksy

    • Anonyymi

      Oletko ap T mies?

      • Anonyymi

        No joo ja anteeksi oli mauton aloitus. Ei tästä tämän enempää vaikka palstan vouhottajat saivat vettä myllyynsä. En rupea katsoon tätä ketjua enempää on niin sakeaa porukkaa öyhöttämässä. Olet kaikin puolin kaunis ja viehättävä nainen mutta tuskin minusta pidät mutta minä tykkään sinusta. Heippa 💗


      • Anonyymi kirjoitti:

        No joo ja anteeksi oli mauton aloitus. Ei tästä tämän enempää vaikka palstan vouhottajat saivat vettä myllyynsä. En rupea katsoon tätä ketjua enempää on niin sakeaa porukkaa öyhöttämässä. Olet kaikin puolin kaunis ja viehättävä nainen mutta tuskin minusta pidät mutta minä tykkään sinusta. Heippa 💗

        Hitto mikä ketju tosiaan.. Mutta kysymys ois, missä näit ja koska tisut? Hah..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo ja anteeksi oli mauton aloitus. Ei tästä tämän enempää vaikka palstan vouhottajat saivat vettä myllyynsä. En rupea katsoon tätä ketjua enempää on niin sakeaa porukkaa öyhöttämässä. Olet kaikin puolin kaunis ja viehättävä nainen mutta tuskin minusta pidät mutta minä tykkään sinusta. Heippa 💗

        En minä ole tuo rintanainen. Nyt erehdyit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo ja anteeksi oli mauton aloitus. Ei tästä tämän enempää vaikka palstan vouhottajat saivat vettä myllyynsä. En rupea katsoon tätä ketjua enempää on niin sakeaa porukkaa öyhöttämässä. Olet kaikin puolin kaunis ja viehättävä nainen mutta tuskin minusta pidät mutta minä tykkään sinusta. Heippa 💗

        Ihan turhaan hermostut. Kukaan nainen ei pidä siitä että rinnat menee muun edelle ja muusta ei puhuta. Ellei sitten myy itseään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan turhaan hermostut. Kukaan nainen ei pidä siitä että rinnat menee muun edelle ja muusta ei puhuta. Ellei sitten myy itseään.

        Katos vaan joku pieni tissi tuli kuvioon haukkumaan ei kai sitä itseään myydä tarvitse jos joku ihastuu sun rintoihin? Oletko hiukan wauwa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katos vaan joku pieni tissi tuli kuvioon haukkumaan ei kai sitä itseään myydä tarvitse jos joku ihastuu sun rintoihin? Oletko hiukan wauwa

        Ei ole kyse rintojen koosta vaan siitä että todennäköisesti tunnen tuon aloittajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo ja anteeksi oli mauton aloitus. Ei tästä tämän enempää vaikka palstan vouhottajat saivat vettä myllyynsä. En rupea katsoon tätä ketjua enempää on niin sakeaa porukkaa öyhöttämässä. Olet kaikin puolin kaunis ja viehättävä nainen mutta tuskin minusta pidät mutta minä tykkään sinusta. Heippa 💗

        Tykkään mä susta 💗🤗 nähdään taas toivottavasti kohta 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo ja anteeksi oli mauton aloitus. Ei tästä tämän enempää vaikka palstan vouhottajat saivat vettä myllyynsä. En rupea katsoon tätä ketjua enempää on niin sakeaa porukkaa öyhöttämässä. Olet kaikin puolin kaunis ja viehättävä nainen mutta tuskin minusta pidät mutta minä tykkään sinusta. Heippa 💗

        Kyllä musta saa tykätä,, mutta mä en tapaile tuntemattomia. Joten tunnisteita kiitos. Istuitko mua vastapäätä vai olitko siellä muualla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään mä susta 💗🤗 nähdään taas toivottavasti kohta 😊

        ☝️tämä en ollut minä😊


    • Anonyymi

      Lopeta tuo naisten esineellistäminen. Vankilaan joudut tuota menoa.

    • Anonyymi

      Etkö tiedä, että nykyään on asiatonta kommentoida kenenkään ulkonäköä, vaikka kuinka kuolaisit jonkun perään.

    • Anonyymi

      Nää kiusaajat ex kiusaajat on aivan sekaisin ja ne ei ansaitse niitten lasta vitsin persut ja kiusaaja mehästäjät. Varokaa ette metsästä omaa lasta. 🤣😂😘

    • Anonyymi

      Kyllä hyviä rintoja mielellään leipoo, ei vain katso.

      • Juu, tissien läpsyttely mukavaa, kunhan ovat hyvän näköiset.


    • Anonyymi
    • Yleisesti ei siis kellekään erityisesti.. Siinä ei ole mitään pahaa tai väärää katsella jonkun tisuja. Itsekin saatan niitä joskus ihailla.
      Ihan hullu ketju kyl oli, ja hämmentävä.
      En ymmärrä miksei "vanha" ihminen saisi ihastua nuorempaan? tai miksi on väärin että mies ihastuu/ihastelee nuorempaa, mutta ei jos nainen nuorempaa pojua..
      Sit on pakko sekin sanoa, että kyllä niitä "vanhempia" ukkojakin on jotka saa ihastumaan, ja ovat "haluttavia".

    • Anonyymi

      A kuppi very good hyvillä nänneillä🥰 mitä niitä leipoo täytyy? Meillä on kotona pullaa.

    • Anonyymi

      Ne on lapsia varten idiootti.

      • Anonyymi

        Ei ole lapsia hänellä. Miehiä varten rinnat on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole lapsia hänellä. Miehiä varten rinnat on.

        Biologisesti vastasyntyneen lapsen ruokkimiseen ne on tarkoitettu.


    • Anonyymi

      Luulin sua ihan Embertiksi välillä.

    • Anonyymi

      Vähän kuin sanoisi miehelle, että pullottipa sulla kivasti siellä housujen etumuksessa, haluaisitko kanssani parisuhteeseen?

    • Anonyymi

      Muodokkaalla H naisella on kyllä melkoiset ja kiinteät, saisipa niitä ihailla useamminkin.

    • Anonyymi

      Voi ei, ne ajat on ollutta ja mennyttä,kun rinnat oli olemassa /kauniit. Oli ne kauniit joskus nuorena. Olen ollut tyytyväinen, ei liian isot että lenkkeily on onnistunut aina ilman selkäkipua,mutta kuitenkin. B/C65, vähän vaihdellen painon mukaan,joka tietenkin raskauksien aikana kohosi eniten.

      Mutta mikä tahansa alue kehossa voi olla eroottinen,kun aivoista ja oppimisella nämä asiat menee. Meille opetetaan että naisen rinnat liittyy seksiin tai on eroottinen kohta,yhtä hyvin jos miesten pitäisi peittää meille opetetraisiin että kaikki naiset haluaa koskea/katsoa miesten rintavarustusta.

    • Anonyymi

      Kaikkein siisteimmät maitopaukut löytää kaupan maitokaapista !

      niitä voi ihastella puristella ihan ikämieskin ilman metoohuutoa.

    • Anonyymi

      "Hui olipas sulla kauniit rinnat."

      Oli, oli. Ja on on. Mutta mistäs sinä sen tiedät? Oletkos joskus nähnyt?

    • Anonyymi

      Jestas sentään mitkä rinnat, täytyis antaa täydet pinnat.

      • Anonyymi

        Suomessa itse maanisä näytää esimerkkiä. Vakavasti puhuen, kaikki edellä esitetyt ongelmat ratkeavat yleensä 200€ setelillä. 😍😍😍


    • Anonyymi

      Mulla ei kyllä ole kauniit rinnat😕 Se vähäsen harmittaa… Mutta en mitään operaatioita ole valmis sen takia käymään läpi, joten näillä mennään.

    • Anonyymi

      Oikeata puhetta nainen. m>n

    • Anonyymi

      Telkkarissako? No siellä usein on.

    • Anonyymi

      Edelliseen 16.07

    • Anonyymi

      m>n

    • Anonyymi

      Arvaa mikä tulee kohta

    • Anonyymi

      Multa paska.

    • Anonyymi

      Puhutte muista niin alentavaan sävyyn 💩 Mitä jos paljastaisi teidät? Eli nimet alle 🤬

      • Anonyymi

        Olen mies.


    • Anonyymi

      kljjkljklj

    • Anonyymi

      Moi

    • Anonyymi

      90luvun Homoporn0 on parasta

    • Anonyymi

      Se, että ne rinnat saa hyvän käsittelyn, pitkän kaavan mukaan, on parasta...

      • Anonyymi

        Juu, mielelläni leivon terhakoita tisuja.


    • Anonyymi

      Ne oli topatut rintsikat hassu!

      • Anonyymi

        Näytä sit sun terhakka kollektiooni.


    • Anonyymi

      Tissit ovat kauniita ja ne ovat naisen itsemääräämisoikeuden piirissä.

    • Anonyymi

      Loukkaat naisia!! Naisilla on muutakin kuin rinnat! Senkin shwinehund!

      • Anonyymi

        kacke! 💩


    • Anonyymi

      Toki voi ne näyttää kauniilta, mutta kun kaikki tuet, kaaret solet ja remmit on riisuttu, niin jäljelle yleensä jää vain tissit, mitkä ovat kuin vanhat pajakintaat, mutta väliäkös sillä sitten on

      • Anonyymi

        Nelikymppiselläkin voi olla terhakat ja kauniit rinnat. Jos on pitänyt itsestään huolta. Kyllä niitä kelpaa leipoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nelikymppiselläkin voi olla terhakat ja kauniit rinnat. Jos on pitänyt itsestään huolta. Kyllä niitä kelpaa leipoa.

        Heti kun liittyy s... niin kiinnostaa 🥰 onkohan sillä tyypillä joku ongelma? Alan vähän huolestua siitä. 40 kriisi vai kasvaako ne halut vai mikä ihme... tarvin lääkäriä tähän. Pitää katsoa onko yksityisellä aikoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heti kun liittyy s... niin kiinnostaa 🥰 onkohan sillä tyypillä joku ongelma? Alan vähän huolestua siitä. 40 kriisi vai kasvaako ne halut vai mikä ihme... tarvin lääkäriä tähän. Pitää katsoa onko yksityisellä aikoja.

        Siis *se tarvii- ei ap kommentoija


    • Anonyymi

      Silmäni ovat paljon puhuttelevammat.

      • Anonyymi

        Ei se poista ongelmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se poista ongelmaa.

        Kyse on jostain vakavasta häiriöstä asian suhteen. Ei sitä silmillä paranneta. Siksihän terveyspuolelta saa apua vähän joka vaivaan.


      • Anonyymi

        Juu, suuria silmiäsikin mieluusti katson, samalla kun leivon rintojasi ja panen sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, suuria silmiäsikin mieluusti katson, samalla kun leivon rintojasi ja panen sinua.

        Oletko jo tulossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, suuria silmiäsikin mieluusti katson, samalla kun leivon rintojasi ja panen sinua.

        Kuvia 🙊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko jo tulossa

        Siis tulossa luokseni. Näistä voi ymmärtää väärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis tulossa luokseni. Näistä voi ymmärtää väärin.

        Ehkä ensi vuonna tulen luoksesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko jo tulossa

        Juu, tulen naamallesi silmääsi ihan heti.


    • Anonyymi

      Joko löysit vapaita aikoja.. kannattaa hoitaa vaivat. Voi tulla riippuvuusoireita. Mutta niistäkin onneksi selviää.

    • Anonyymi

      No mulla nyt on🤷‍♀️💩

      • Anonyymi

        Miksi tuo pas.. On tuossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tuo pas.. On tuossa.

        Se ei ole pas.. se on nikki! Mikä vika siinä on? Täh?💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei ole pas.. se on nikki! Mikä vika siinä on? Täh?💩

        Kävisit sinäkin su1hkussa. Et tuoksuisi s0nnalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävisit sinäkin su1hkussa. Et tuoksuisi s0nnalle.

        Tuoksuuko sonta? Eikös sonta haise? Ympärilläni pörrää kaikenlaisia perskärpäsiä. Tuoksuko sinutkin paikallehoukutteli💩👎


    • Anonyymi

      Alennat naista jolta on viety voima

    • Anonyymi

      Tästä tuli mieleen , että vanhana riipputissisenä olen tosi kateellinen , mutta positiivisella tavalla, kaikille söpöille ja muodokkaille kaunisrintaisille naisille.
      Naiset ovat aina kauniimpia kuin miehet <3
      Hetero olen kumminkin

      • Anonyymi

        "Naiset ovat aina kauniimpia kuin miehet <3"

        Rohkenen olla tästä eri mieltä. Kyllä mieskin voi olla kaunis. Ja nainen ruma. Ylipainoinen nainen, joka ei pidä itsestään huolta ja on tatuoitu päästä varpaisiin, on ruma. Onneksi minun naiseni on tatuoimaton ja kaunis. Rinnat ovat muodokkaat ilman liivejäkin, eivät mitkään riipputissit. Kasvot eivät roiku. Silmät paljon puhuttelevat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Naiset ovat aina kauniimpia kuin miehet <3"

        Rohkenen olla tästä eri mieltä. Kyllä mieskin voi olla kaunis. Ja nainen ruma. Ylipainoinen nainen, joka ei pidä itsestään huolta ja on tatuoitu päästä varpaisiin, on ruma. Onneksi minun naiseni on tatuoimaton ja kaunis. Rinnat ovat muodokkaat ilman liivejäkin, eivät mitkään riipputissit. Kasvot eivät roiku. Silmät paljon puhuttelevat.

        En ainakaan minä. Tissit roikkuu..


      • Anonyymi

        Tämä voisin olla minä.. Toki en ole kateellinen mistään. Riitän itselleni. Paha mieli että toinen arvioi kroppaani ja ulkonäöni koko ajan.


      • Anonyymi

        Miksi poistit kommentin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Naiset ovat aina kauniimpia kuin miehet <3"

        Rohkenen olla tästä eri mieltä. Kyllä mieskin voi olla kaunis. Ja nainen ruma. Ylipainoinen nainen, joka ei pidä itsestään huolta ja on tatuoitu päästä varpaisiin, on ruma. Onneksi minun naiseni on tatuoimaton ja kaunis. Rinnat ovat muodokkaat ilman liivejäkin, eivät mitkään riipputissit. Kasvot eivät roiku. Silmät paljon puhuttelevat.

        Tarkoitin ihan yleisesti ottaen. Itse olen jo vanha enkä enää millään tavalla esteettisesti kaunis, mutta arvostan kauniita, muodokkaita naisia, jotka uskaltavat olla sellaisia kuin ovat. Suloisia ja söpöjä ylipainoinensa ja isoine peffoinensa . Sellainen suloisen kauniisti muodokas olisin itsekin joskus kauan sitten halunnut olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin ihan yleisesti ottaen. Itse olen jo vanha enkä enää millään tavalla esteettisesti kaunis, mutta arvostan kauniita, muodokkaita naisia, jotka uskaltavat olla sellaisia kuin ovat. Suloisia ja söpöjä ylipainoinensa ja isoine peffoinensa . Sellainen suloisen kauniisti muodokas olisin itsekin joskus kauan sitten halunnut olla.

        Jokainen nainen on omalla tavallaan kaunis. Valitettavasti vain toiset ovat vielä kauniimpia kuin toiset, voitettuaan geenilotossa ja pidettyään itsestään huolta. Pieni pyöreys ei haitaksi ole, kun ikää tulee. Tosi hoikalla tuppaa kasvot roikkumaan. Hymy kaunistaa myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä voisin olla minä.. Toki en ole kateellinen mistään. Riitän itselleni. Paha mieli että toinen arvioi kroppaani ja ulkonäöni koko ajan.

        Anteeksi, että olet mielestäni jumalaisen kaunis nainen.


    • Anonyymi

      Liima

    • Anonyymi

      Voisinko leipoa rintojasi vielä toistekin?

      • Anonyymi

        Oletko muka joskus leiponut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko muka joskus leiponut

        Kyllä vain, kolme vuotta sitten, etkö muka muista minua? Onko sinulla joka päivälle uusi mies?


    • Anonyymi

      Oliskin. Tai siis itse tykkään, mutta kukaan muu ei ole kehunut ikinä
      Ei siippakaan.

    • Anonyymi

      tissienväliin nainti ja siemenet kasvoille

    Ketjusta on poistettu 105 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe