Nainen. Meinas ja jäikin vähän töllö päälle.
Hui olipas sulla kauniit rinnat
183
11956
Vastaukset
- Anonyymi
Missä näit?
- Anonyymi
Sinun jutut on rasittavia kun kirjoitat joka naiselle kenet näet.
Vedät varmaan pikkukätöseen samalla?- Anonyymi
Hae apua - heti!
- Anonyymi
Juu, ei rihman kiertämää näillä helteillä kotona.
- Anonyymi
Mä oon alasti. Aina.
- Anonyymi
Teinitytön rinnat ovat ihana asia.
- Anonyymi
olen nainen ja mulla on rinnat. wau ihmeellistä.
- Anonyymi
No sori vaan mutta mua ei sytytä bodatut miehet rintalihaksineen.
- Anonyymi
Jos sä susi olisit teinityttö ja 50 vuotias mies tuijottais sun tissejä niin oisko se susta mukavaa kun mies tuijottaa monttu auki.
- Anonyymi
Tuo tyyppi tarvitsee jonkun ketä kiusata. Se on kuin tauti hänessä. Milloin se on nalle, milloin sinä, milloin lounasajatus, milloin haaveilija. Hän elää siitä. Kun ihminen jollain tapaa tulehtuu sisältä niin se ei osaa enää lopettaa. Ei ehkä kannata alkaa sen kanssa juttusille. Sitähän se hakee täällä, kiusattavaa.
- Anonyymi
Juuri noin.
- Anonyymi
Mä en ole kirjoitellut kuin sudelle koska itse en ymmärrä yli 30 vuotta nuorempaan tyttöön rakastumista ja vielä työpaikalla pitää mennä kertoo koska ei ole sosiaalisia taitoa pyytää tyttöä kahville,
- Anonyymi
enkö mä ollut matami mummo ja läskiperse
- Anonyymi
mä en usko sua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en ole kirjoitellut kuin sudelle koska itse en ymmärrä yli 30 vuotta nuorempaan tyttöön rakastumista ja vielä työpaikalla pitää mennä kertoo koska ei ole sosiaalisia taitoa pyytää tyttöä kahville,
Se mitä susi tekee.Ei kuulu sinulle pätkän vertaa!Pidä huoli vain omista asioistasi ja jätä susi rauhaan!Jos tässä joku on mielenvikainen.Niin se olet sinä eikä hän.
- Anonyymi
Älä mene samaan ansaan joka kerta, tuo tyyppi haluaa sut oksasta keinumaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se mitä susi tekee.Ei kuulu sinulle pätkän vertaa!Pidä huoli vain omista asioistasi ja jätä susi rauhaan!Jos tässä joku on mielenvikainen.Niin se olet sinä eikä hän.
No ilmota musta ylläpidolle jos noin ottaa tunteisiin. Mulla on kyllä muutakin elämää joten ilmota ylläpidolle musta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ilmota musta ylläpidolle jos noin ottaa tunteisiin. Mulla on kyllä muutakin elämää joten ilmota ylläpidolle musta.
Sinä tässä haluat paljon huomiota osaksesi.Tekemällä mitä teet.
- Anonyymi
Puhut silmät liimautuneena rintoihin tai rintavakoon, decolte-alueelle eli leuasta, kasvoista alaspäin. Ei eyetoeye-yhteyttä.
- Anonyymi
Järkyttävää luettavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en ole kirjoitellut kuin sudelle koska itse en ymmärrä yli 30 vuotta nuorempaan tyttöön rakastumista ja vielä työpaikalla pitää mennä kertoo koska ei ole sosiaalisia taitoa pyytää tyttöä kahville,
Aina sitä kahvia ja pullaa.
Jos esim pääsiäisen aika, voi pyytää ihan hyvin "lähekkö mämmille". - Anonyymi
Eli kävelet 20km päivässä, päivittäin, ja käyt salilla punttia vääntämässä.
Muuten luuraat mielikuvitustodellisuudessa palstalla kirjoittelemassa.
Lisäksi tsiigaat kuvia ja katselet (netti/apornoa)
Montako vuotta jo näin kulunut? - Anonyymi
Miksi syytät häntä? Tännehän sinä olet kirjoittanut kaiken koko kansan luettavaksi, mm. tuon kuvien katselun ja sen että ajelit tytön kotikulmilla tarkoituksella. Olet toivonut ja olettanutkin, että tyttö sinun kirjoituksiasi lukisi. Jossain vaiheessa jopa kannustit muita koittamaan saada häneen yhteys. Tytön reaktio tähän kaikkeen ei vain ollut sinulle mieluinen, mutta siitä sinua varoitettiin todella useasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina sitä kahvia ja pullaa.
Jos esim pääsiäisen aika, voi pyytää ihan hyvin "lähekkö mämmille".toi oli esimerkki miten pyydetään toinen ulos. Toki voi kysyä lähetkö elokuviin mutta eikö se kahvilaan meno olis ekaks parempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina sitä kahvia ja pullaa.
Jos esim pääsiäisen aika, voi pyytää ihan hyvin "lähekkö mämmille".Tai lähdetkö syömään ulos. Ohan näitä paikkoja joihin voi sopia tapaamisen jos ei kotiin halua pyytää.
- Anonyymi
Niin kuin katsoit nettaa silmiin ja hän katsoi sinua ja olit niin rakastunut normaaliin vuorovaikutukseen.
- Anonyymi
Olen niin väsynyt, etten ymmärrä miten kenelläkään voi riittää voimavaroja ajatella tällaisia asioita
- Anonyymi
Hämeenlinnassa oli
- Anonyymi
Liiterissä oli ns mies tyttärensä kanssa.
- Anonyymi
Pankin edessä istuita ja päällä heh huh
- Anonyymi
Käytätkö jotain huumeita?
- Anonyymi
Toista en ikinä nähnyt.
- Anonyymi
Niin se jäi ja meinas leukapielet tipahtaa maahan.
- Anonyymi
Ruutukoko jotenkin ihmeellisesti suureni koko ajan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruutukoko jotenkin ihmeellisesti suureni koko ajan.
Vai kuppikoko😆🤭oliko suuret?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruutukoko jotenkin ihmeellisesti suureni koko ajan.
Sun haaroissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun haaroissa?
Jos sillä oli ruutuhousut jalassa, näin käy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun haaroissa?
Eiku ihan silmissä vaan. Lähestyessä sekä loittonessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai kuppikoko😆🤭oliko suuret?
Eihän se nyt sillai voi ihmeellisesti suurentua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sillä oli ruutuhousut jalassa, näin käy.
Vai olikohan ne yksiväriset?
- Anonyymi
Niin että olivat tyyliin C-DD ja pystyt ja terhakat? Semmoset ne olla pitää!
- Anonyymi
Onko sun meisseli terhakkaana, valtavakokoinen ja aina pystypäin odottavalla kannalla.
Sellainen sen kuuluisi olla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sun meisseli terhakkaana, valtavakokoinen ja aina pystypäin odottavalla kannalla.
Sellainen sen kuuluisi olla.Aina valmiina!
Onko sun ritsa tiukka ja kimmoisa ja aina märkänä odottavalla kannalla.
Sellainen sen kuuluisi olla. - Anonyymi
Kiitos😁😅🙆♀️aika noloo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina valmiina!
Onko sun ritsa tiukka ja kimmoisa ja aina märkänä odottavalla kannalla.
Sellainen sen kuuluisi olla.Tottakai! Eikö sen kuulukkin olla sellainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai! Eikö sen kuulukkin olla sellainen?
🥰olet sanavalmis, meidän naisten on pidettävä yhtä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🥰olet sanavalmis, meidän naisten on pidettävä yhtä.
Ai kun kopioi/mukaili lähes suoraan kokonaan vastauksensa tekstistäni?
- Anonyymi
E ja varsinkin G ja H-kupin rinnat on jo tosi messevät hinkit. Niihin hukkuu myös mielellään.
- Anonyymi
Ei kannattaisi. Miehestä saa helposti kuvan ihan täytenä retardina, kun se vaan tuijottaa tissejä kuola valuen.
- Anonyymi
se on aika ärsyttävääkin
- Anonyymi
Siis mikä ketju tää oikein on? Eikö ihmisillä ole muuta tekemistä?
Itse jäin hetkeksi uteliaisuuttani jumiin tähän. Ja huomaan olevani tosi onnellinen, että minulla on elämä elettävänä, ei tarvitse kommentoida älyttömyyksiä.
Toivottavasti ap (ja kommentoijat) löytävät myös keskustelukumppaneita muualtakin.- Anonyymi
Ei tarvitse kommentoida älyttömyyksiä? Mitä sinä juuri teit tyhmä itsesi jalustavalle nostava ylimielinen pska. sivusta
- Anonyymi
15v ei tiedä edes mikä on siemensyöksy
- Anonyymi
Oletko ap T mies?
- Anonyymi
No joo ja anteeksi oli mauton aloitus. Ei tästä tämän enempää vaikka palstan vouhottajat saivat vettä myllyynsä. En rupea katsoon tätä ketjua enempää on niin sakeaa porukkaa öyhöttämässä. Olet kaikin puolin kaunis ja viehättävä nainen mutta tuskin minusta pidät mutta minä tykkään sinusta. Heippa 💗
Anonyymi kirjoitti:
No joo ja anteeksi oli mauton aloitus. Ei tästä tämän enempää vaikka palstan vouhottajat saivat vettä myllyynsä. En rupea katsoon tätä ketjua enempää on niin sakeaa porukkaa öyhöttämässä. Olet kaikin puolin kaunis ja viehättävä nainen mutta tuskin minusta pidät mutta minä tykkään sinusta. Heippa 💗
Hitto mikä ketju tosiaan.. Mutta kysymys ois, missä näit ja koska tisut? Hah..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joo ja anteeksi oli mauton aloitus. Ei tästä tämän enempää vaikka palstan vouhottajat saivat vettä myllyynsä. En rupea katsoon tätä ketjua enempää on niin sakeaa porukkaa öyhöttämässä. Olet kaikin puolin kaunis ja viehättävä nainen mutta tuskin minusta pidät mutta minä tykkään sinusta. Heippa 💗
En minä ole tuo rintanainen. Nyt erehdyit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joo ja anteeksi oli mauton aloitus. Ei tästä tämän enempää vaikka palstan vouhottajat saivat vettä myllyynsä. En rupea katsoon tätä ketjua enempää on niin sakeaa porukkaa öyhöttämässä. Olet kaikin puolin kaunis ja viehättävä nainen mutta tuskin minusta pidät mutta minä tykkään sinusta. Heippa 💗
Ihan turhaan hermostut. Kukaan nainen ei pidä siitä että rinnat menee muun edelle ja muusta ei puhuta. Ellei sitten myy itseään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan turhaan hermostut. Kukaan nainen ei pidä siitä että rinnat menee muun edelle ja muusta ei puhuta. Ellei sitten myy itseään.
Katos vaan joku pieni tissi tuli kuvioon haukkumaan ei kai sitä itseään myydä tarvitse jos joku ihastuu sun rintoihin? Oletko hiukan wauwa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katos vaan joku pieni tissi tuli kuvioon haukkumaan ei kai sitä itseään myydä tarvitse jos joku ihastuu sun rintoihin? Oletko hiukan wauwa
Ei ole kyse rintojen koosta vaan siitä että todennäköisesti tunnen tuon aloittajan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joo ja anteeksi oli mauton aloitus. Ei tästä tämän enempää vaikka palstan vouhottajat saivat vettä myllyynsä. En rupea katsoon tätä ketjua enempää on niin sakeaa porukkaa öyhöttämässä. Olet kaikin puolin kaunis ja viehättävä nainen mutta tuskin minusta pidät mutta minä tykkään sinusta. Heippa 💗
Tykkään mä susta 💗🤗 nähdään taas toivottavasti kohta 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joo ja anteeksi oli mauton aloitus. Ei tästä tämän enempää vaikka palstan vouhottajat saivat vettä myllyynsä. En rupea katsoon tätä ketjua enempää on niin sakeaa porukkaa öyhöttämässä. Olet kaikin puolin kaunis ja viehättävä nainen mutta tuskin minusta pidät mutta minä tykkään sinusta. Heippa 💗
Kyllä musta saa tykätä,, mutta mä en tapaile tuntemattomia. Joten tunnisteita kiitos. Istuitko mua vastapäätä vai olitko siellä muualla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkään mä susta 💗🤗 nähdään taas toivottavasti kohta 😊
☝️tämä en ollut minä😊
- Anonyymi
Lopeta tuo naisten esineellistäminen. Vankilaan joudut tuota menoa.
- Anonyymi
Etkö tiedä, että nykyään on asiatonta kommentoida kenenkään ulkonäköä, vaikka kuinka kuolaisit jonkun perään.
- Anonyymi
Nää kiusaajat ex kiusaajat on aivan sekaisin ja ne ei ansaitse niitten lasta vitsin persut ja kiusaaja mehästäjät. Varokaa ette metsästä omaa lasta. 🤣😂😘
- Anonyymi
Kyllä hyviä rintoja mielellään leipoo, ei vain katso.
- Anonyymi
Taskilan sinkkusaunassa on hyvä katsella.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17343343/asianajotoimisto-heikkila--co-ongelmissa Yleisesti ei siis kellekään erityisesti.. Siinä ei ole mitään pahaa tai väärää katsella jonkun tisuja. Itsekin saatan niitä joskus ihailla.
Ihan hullu ketju kyl oli, ja hämmentävä.
En ymmärrä miksei "vanha" ihminen saisi ihastua nuorempaan? tai miksi on väärin että mies ihastuu/ihastelee nuorempaa, mutta ei jos nainen nuorempaa pojua..
Sit on pakko sekin sanoa, että kyllä niitä "vanhempia" ukkojakin on jotka saa ihastumaan, ja ovat "haluttavia".- Anonyymi
A kuppi very good hyvillä nänneillä🥰 mitä niitä leipoo täytyy? Meillä on kotona pullaa.
- Anonyymi
Ne on lapsia varten idiootti.
- Anonyymi
Ei ole lapsia hänellä. Miehiä varten rinnat on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole lapsia hänellä. Miehiä varten rinnat on.
Biologisesti vastasyntyneen lapsen ruokkimiseen ne on tarkoitettu.
- Anonyymi
Luulin sua ihan Embertiksi välillä.
- Anonyymi
Vähän kuin sanoisi miehelle, että pullottipa sulla kivasti siellä housujen etumuksessa, haluaisitko kanssani parisuhteeseen?
- Anonyymi
Muodokkaalla H naisella on kyllä melkoiset ja kiinteät, saisipa niitä ihailla useamminkin.
- Anonyymi
Voi ei, ne ajat on ollutta ja mennyttä,kun rinnat oli olemassa /kauniit. Oli ne kauniit joskus nuorena. Olen ollut tyytyväinen, ei liian isot että lenkkeily on onnistunut aina ilman selkäkipua,mutta kuitenkin. B/C65, vähän vaihdellen painon mukaan,joka tietenkin raskauksien aikana kohosi eniten.
Mutta mikä tahansa alue kehossa voi olla eroottinen,kun aivoista ja oppimisella nämä asiat menee. Meille opetetaan että naisen rinnat liittyy seksiin tai on eroottinen kohta,yhtä hyvin jos miesten pitäisi peittää meille opetetraisiin että kaikki naiset haluaa koskea/katsoa miesten rintavarustusta. - Anonyymi
Kaikkein siisteimmät maitopaukut löytää kaupan maitokaapista !
niitä voi ihastella puristella ihan ikämieskin ilman metoohuutoa. - Anonyymi
"Hui olipas sulla kauniit rinnat."
Oli, oli. Ja on on. Mutta mistäs sinä sen tiedät? Oletkos joskus nähnyt? - Anonyymi
Jestas sentään mitkä rinnat, täytyis antaa täydet pinnat.
- Anonyymi
Suomessa itse maanisä näytää esimerkkiä. Vakavasti puhuen, kaikki edellä esitetyt ongelmat ratkeavat yleensä 200€ setelillä. 😍😍😍
- Anonyymi
Mulla ei kyllä ole kauniit rinnat😕 Se vähäsen harmittaa… Mutta en mitään operaatioita ole valmis sen takia käymään läpi, joten näillä mennään.
- Anonyymi
Oikeata puhetta nainen. m>n
- Anonyymi
Telkkarissako? No siellä usein on.
- Anonyymi
Edelliseen 16.07
- Anonyymi
m>n
- Anonyymi
Arvaa mikä tulee kohta
- Anonyymi
Multa paska.
- Anonyymi
Puhutte muista niin alentavaan sävyyn 💩 Mitä jos paljastaisi teidät? Eli nimet alle 🤬
- Anonyymi
Olen mies.
- Anonyymi
kljjkljklj
- Anonyymi
Moi
- Anonyymi
90luvun Homoporn0 on parasta
- Anonyymi
Se, että ne rinnat saa hyvän käsittelyn, pitkän kaavan mukaan, on parasta...
- Anonyymi
Juu, mielelläni leivon terhakoita tisuja.
- Anonyymi
Ne oli topatut rintsikat hassu!
- Anonyymi
Näytä sit sun terhakka kollektiooni.
- Anonyymi
Tissit ovat kauniita ja ne ovat naisen itsemääräämisoikeuden piirissä.
- Anonyymi
Loukkaat naisia!! Naisilla on muutakin kuin rinnat! Senkin shwinehund!
- Anonyymi
kacke! 💩
- Anonyymi
Toki voi ne näyttää kauniilta, mutta kun kaikki tuet, kaaret solet ja remmit on riisuttu, niin jäljelle yleensä jää vain tissit, mitkä ovat kuin vanhat pajakintaat, mutta väliäkös sillä sitten on
- Anonyymi
Nelikymppiselläkin voi olla terhakat ja kauniit rinnat. Jos on pitänyt itsestään huolta. Kyllä niitä kelpaa leipoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nelikymppiselläkin voi olla terhakat ja kauniit rinnat. Jos on pitänyt itsestään huolta. Kyllä niitä kelpaa leipoa.
Heti kun liittyy s... niin kiinnostaa 🥰 onkohan sillä tyypillä joku ongelma? Alan vähän huolestua siitä. 40 kriisi vai kasvaako ne halut vai mikä ihme... tarvin lääkäriä tähän. Pitää katsoa onko yksityisellä aikoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heti kun liittyy s... niin kiinnostaa 🥰 onkohan sillä tyypillä joku ongelma? Alan vähän huolestua siitä. 40 kriisi vai kasvaako ne halut vai mikä ihme... tarvin lääkäriä tähän. Pitää katsoa onko yksityisellä aikoja.
Siis *se tarvii- ei ap kommentoija
- Anonyymi
Silmäni ovat paljon puhuttelevammat.
- Anonyymi
Ei se poista ongelmaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se poista ongelmaa.
Kyse on jostain vakavasta häiriöstä asian suhteen. Ei sitä silmillä paranneta. Siksihän terveyspuolelta saa apua vähän joka vaivaan.
- Anonyymi
Juu, suuria silmiäsikin mieluusti katson, samalla kun leivon rintojasi ja panen sinua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, suuria silmiäsikin mieluusti katson, samalla kun leivon rintojasi ja panen sinua.
Oletko jo tulossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, suuria silmiäsikin mieluusti katson, samalla kun leivon rintojasi ja panen sinua.
Kuvia 🙊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko jo tulossa
Siis tulossa luokseni. Näistä voi ymmärtää väärin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis tulossa luokseni. Näistä voi ymmärtää väärin.
Ehkä ensi vuonna tulen luoksesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko jo tulossa
Juu, tulen naamallesi silmääsi ihan heti.
- Anonyymi
Joko löysit vapaita aikoja.. kannattaa hoitaa vaivat. Voi tulla riippuvuusoireita. Mutta niistäkin onneksi selviää.
- Anonyymi
No mulla nyt on🤷♀️💩
- Anonyymi
Miksi tuo pas.. On tuossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tuo pas.. On tuossa.
Se ei ole pas.. se on nikki! Mikä vika siinä on? Täh?💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei ole pas.. se on nikki! Mikä vika siinä on? Täh?💩
Kävisit sinäkin su1hkussa. Et tuoksuisi s0nnalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävisit sinäkin su1hkussa. Et tuoksuisi s0nnalle.
Tuoksuuko sonta? Eikös sonta haise? Ympärilläni pörrää kaikenlaisia perskärpäsiä. Tuoksuko sinutkin paikallehoukutteli💩👎
- Anonyymi
Alennat naista jolta on viety voima
- Anonyymi
Tästä tuli mieleen , että vanhana riipputissisenä olen tosi kateellinen , mutta positiivisella tavalla, kaikille söpöille ja muodokkaille kaunisrintaisille naisille.
Naiset ovat aina kauniimpia kuin miehet <3
Hetero olen kumminkin- Anonyymi
"Naiset ovat aina kauniimpia kuin miehet <3"
Rohkenen olla tästä eri mieltä. Kyllä mieskin voi olla kaunis. Ja nainen ruma. Ylipainoinen nainen, joka ei pidä itsestään huolta ja on tatuoitu päästä varpaisiin, on ruma. Onneksi minun naiseni on tatuoimaton ja kaunis. Rinnat ovat muodokkaat ilman liivejäkin, eivät mitkään riipputissit. Kasvot eivät roiku. Silmät paljon puhuttelevat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Naiset ovat aina kauniimpia kuin miehet <3"
Rohkenen olla tästä eri mieltä. Kyllä mieskin voi olla kaunis. Ja nainen ruma. Ylipainoinen nainen, joka ei pidä itsestään huolta ja on tatuoitu päästä varpaisiin, on ruma. Onneksi minun naiseni on tatuoimaton ja kaunis. Rinnat ovat muodokkaat ilman liivejäkin, eivät mitkään riipputissit. Kasvot eivät roiku. Silmät paljon puhuttelevat.En ainakaan minä. Tissit roikkuu..
- Anonyymi
Tämä voisin olla minä.. Toki en ole kateellinen mistään. Riitän itselleni. Paha mieli että toinen arvioi kroppaani ja ulkonäöni koko ajan.
- Anonyymi
Miksi poistit kommentin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Naiset ovat aina kauniimpia kuin miehet <3"
Rohkenen olla tästä eri mieltä. Kyllä mieskin voi olla kaunis. Ja nainen ruma. Ylipainoinen nainen, joka ei pidä itsestään huolta ja on tatuoitu päästä varpaisiin, on ruma. Onneksi minun naiseni on tatuoimaton ja kaunis. Rinnat ovat muodokkaat ilman liivejäkin, eivät mitkään riipputissit. Kasvot eivät roiku. Silmät paljon puhuttelevat.Tarkoitin ihan yleisesti ottaen. Itse olen jo vanha enkä enää millään tavalla esteettisesti kaunis, mutta arvostan kauniita, muodokkaita naisia, jotka uskaltavat olla sellaisia kuin ovat. Suloisia ja söpöjä ylipainoinensa ja isoine peffoinensa . Sellainen suloisen kauniisti muodokas olisin itsekin joskus kauan sitten halunnut olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin ihan yleisesti ottaen. Itse olen jo vanha enkä enää millään tavalla esteettisesti kaunis, mutta arvostan kauniita, muodokkaita naisia, jotka uskaltavat olla sellaisia kuin ovat. Suloisia ja söpöjä ylipainoinensa ja isoine peffoinensa . Sellainen suloisen kauniisti muodokas olisin itsekin joskus kauan sitten halunnut olla.
Jokainen nainen on omalla tavallaan kaunis. Valitettavasti vain toiset ovat vielä kauniimpia kuin toiset, voitettuaan geenilotossa ja pidettyään itsestään huolta. Pieni pyöreys ei haitaksi ole, kun ikää tulee. Tosi hoikalla tuppaa kasvot roikkumaan. Hymy kaunistaa myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä voisin olla minä.. Toki en ole kateellinen mistään. Riitän itselleni. Paha mieli että toinen arvioi kroppaani ja ulkonäöni koko ajan.
Anteeksi, että olet mielestäni jumalaisen kaunis nainen.
- Anonyymi
Liima
- Anonyymi
Voisinko leipoa rintojasi vielä toistekin?
- Anonyymi
Oletko muka joskus leiponut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko muka joskus leiponut
Kyllä vain, kolme vuotta sitten, etkö muka muista minua? Onko sinulla joka päivälle uusi mies?
- Anonyymi
Oliskin. Tai siis itse tykkään, mutta kukaan muu ei ole kehunut ikinä
Ei siippakaan. - Anonyymi
tissienväliin nainti ja siemenet kasvoille
Ketjusta on poistettu 105 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1641551
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412