Haluaisin pihalle valkoista kurttulehtiruusua vaan joka paikassa tarjottu ei-oota, tai valkoista hansaa. Kannattaako ottaa hansa, jos ei löydy? Vai tyytyä punaiseen? On tosi savinen ja huono paikka.
Valkoinen Rosa Rugosa on kuulemma hankala jalostaa, eikä erota lehdistä, että kumpi on valkoinen ja kumpi tavallinen punainen. Ovat sekaisin. Vaan olen nähnyt valkoisia istutuksia ja haluan sellaisen!
Puutarhurit tai joku¨tietävä: mistä löytyy Rosa Rugosa Albaa?
Valkoinen rugosa
6
434
Vastaukset
- esim
www.kauppila.fi.
- Jokke
Laitoin joskus tuota albaa. En suosittelisi, oli jonkinmoinen pettymys koko ruusu. Ei ole tontilla enää.
- hortonomi
Löytyy ainakin Särkältä:
http://www.sarkanperennataimisto.fi/ruusuvalikko.htm- sari 1
Se tekee kamalasti juurivesoja,laita sellaiseen paikkaa, missä voit ajaa leikkurilla päältä,muuten leviää hirmuvauhtia.
- löytyy
kuten Blanc Double de Coubert-kerrottu valkoinen.
- nanna
Kiitos teille! Löysin sitä albaa.
Ei se varmaan pahasti leviä kun on niin kova savimaa. Mutta voi siitä paikalta ajaa leikkurilakin kun se tulee rajalle, nurmikon reunaan.
Muita ruusuja on varmaan, ja nätimpiäkin, mutta tämä paikka on tosi huono. Paahteinen paikka, kesällä kova ja kuiva, talvella märkä. Toivottavasti edes kurttutuusu kasvaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245172
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34607- 1031392
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361350Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211014viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168885En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61833- 37799