Haluaisin pihalle valkoista kurttulehtiruusua vaan joka paikassa tarjottu ei-oota, tai valkoista hansaa. Kannattaako ottaa hansa, jos ei löydy? Vai tyytyä punaiseen? On tosi savinen ja huono paikka.
Valkoinen Rosa Rugosa on kuulemma hankala jalostaa, eikä erota lehdistä, että kumpi on valkoinen ja kumpi tavallinen punainen. Ovat sekaisin. Vaan olen nähnyt valkoisia istutuksia ja haluan sellaisen!
Puutarhurit tai joku¨tietävä: mistä löytyy Rosa Rugosa Albaa?
Valkoinen rugosa
6
451
Vastaukset
- esim
www.kauppila.fi.
- Jokke
Laitoin joskus tuota albaa. En suosittelisi, oli jonkinmoinen pettymys koko ruusu. Ei ole tontilla enää.
- hortonomi
Löytyy ainakin Särkältä:
http://www.sarkanperennataimisto.fi/ruusuvalikko.htm- sari 1
Se tekee kamalasti juurivesoja,laita sellaiseen paikkaa, missä voit ajaa leikkurilla päältä,muuten leviää hirmuvauhtia.
- löytyy
kuten Blanc Double de Coubert-kerrottu valkoinen.
- nanna
Kiitos teille! Löysin sitä albaa.
Ei se varmaan pahasti leviä kun on niin kova savimaa. Mutta voi siitä paikalta ajaa leikkurilakin kun se tulee rajalle, nurmikon reunaan.
Muita ruusuja on varmaan, ja nätimpiäkin, mutta tämä paikka on tosi huono. Paahteinen paikka, kesällä kova ja kuiva, talvella märkä. Toivottavasti edes kurttutuusu kasvaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k693803- 993446
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah773300Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362608- 1141512
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361486Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221094Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421090Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181036Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku118996