Onneksi mopoilijat selvisi ilman pysyvää vammaa. Oliko syynä irtosora, vai miten ihmeessä tuo on voinut sattua.
K-Market onnettomuus.
27
1556
Vastaukset
- Anonyymi
Aika jyrkkä kaarre, olen itse kaatunut samassa pihassa, vaikka oli piikkikengät jalassa.
- Anonyymi
Kävin onnettomuuspaikalla aikaisin samana aamuna, mielestäni mitään esimerkiksi irtosoraa ei pihalla ollut, ihmisiä paljon.
- Anonyymi
Miten ihmeessä mopoilijoille voi sattua onnettomuus?
Jos sillä kaahauksella ei napsahda on se ihme. - Anonyymi
Oli kyllä hurja onnettomuus.
- Anonyymi
Onko kuvia / videoita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kuvia / videoita.
Laittakaa yotubevideo esille.
- Anonyymi
Oliko silminnäkijöitä?Mahtoikohan mopo liikkua pelkällä takapyörällä?Näitä "yksipyöräisiä" mopoja liikkuu paljon Salen/Siltiksen luona.
- Anonyymi
Pääasia, että uhrit kuntoutuvat ja pääsevät jatkamaan harrastamista. SALEN piha on siihen hyvä, eikä äänet kuulu uuteen kerrostaloon saakka.
- Anonyymi
Luusin , että irtohiekka aiheutti onnettomuuden.
- Anonyymi
Minä taas luulen, että onnettomuus oli mopoilijoiden pääasia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä taas luulen, että onnettomuus oli mopoilijoiden pääasia.
Juttelin erään tutun kanssa, joka oli paikalla , hän sanoi, että mopot riistäytytivät amiksien käsistä,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juttelin erään tutun kanssa, joka oli paikalla , hän sanoi, että mopot riistäytytivät amiksien käsistä,
Kumpi noista amiksista oli sinun tuttusi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnen toisen, joka OLI ennen tuttuni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnen perheen,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnen perheen,
Eikö Pyhtäällä kaikki tunne toisensa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö Pyhtäällä kaikki tunne toisensa?
Kyllä, täällä Karhuvuoressa ikuisen vapun torilla on myös paljon tuttuja, mutta kaikkia en tunne,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olivatko sittenkin lukiolaisia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olivatko sittenkin lukiolaisia?
Pyhtäällä ei ole lukiota.
- Anonyymi
Syttyikö toinen mopo palamaan?
- Anonyymi
Pitää selvittää, kysyä kavereilta ammattikoulun tupakkapaikalla.
- Anonyymi
Kaupan pihalla ei ainakaan ollut ajoneuvopaloa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaupan pihalla ei ainakaan ollut ajoneuvopaloa.
Suurpalolta vältyttiin sitten täpärästi kun mopo ei syttynyt palamaan kaupan pihalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurpalolta vältyttiin sitten täpärästi kun mopo ei syttynyt palamaan kaupan pihalla.
Syttyi vasta koulun takana.
- Anonyymi
Kriisiryhmä auttaa selviytymään järkytyksestä Huutjärven kirjastossa 2.9.2023 alkaen klo 23:00.
- Anonyymi
Onko sisäänkäynti entiseen tapaan ikkunan kautta?
- Anonyymi
Ottaa kopin, kun äkillinen tilanne yllättää. Mopopalo olkoon esimerkkinä.
- Anonyymi
Irtosora yllätti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192420- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292112Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522099Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191655Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3841560Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2721371
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121356- 1301346