Onneksi mopoilijat selvisi ilman pysyvää vammaa. Oliko syynä irtosora, vai miten ihmeessä tuo on voinut sattua.
K-Market onnettomuus.
27
1590
Vastaukset
- Anonyymi
Aika jyrkkä kaarre, olen itse kaatunut samassa pihassa, vaikka oli piikkikengät jalassa.
- Anonyymi
Kävin onnettomuuspaikalla aikaisin samana aamuna, mielestäni mitään esimerkiksi irtosoraa ei pihalla ollut, ihmisiä paljon.
- Anonyymi
Miten ihmeessä mopoilijoille voi sattua onnettomuus?
Jos sillä kaahauksella ei napsahda on se ihme. - Anonyymi
Oli kyllä hurja onnettomuus.
- Anonyymi
Onko kuvia / videoita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kuvia / videoita.
Laittakaa yotubevideo esille.
- Anonyymi
Oliko silminnäkijöitä?Mahtoikohan mopo liikkua pelkällä takapyörällä?Näitä "yksipyöräisiä" mopoja liikkuu paljon Salen/Siltiksen luona.
- Anonyymi
Pääasia, että uhrit kuntoutuvat ja pääsevät jatkamaan harrastamista. SALEN piha on siihen hyvä, eikä äänet kuulu uuteen kerrostaloon saakka.
- Anonyymi
Luusin , että irtohiekka aiheutti onnettomuuden.
- Anonyymi
Minä taas luulen, että onnettomuus oli mopoilijoiden pääasia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä taas luulen, että onnettomuus oli mopoilijoiden pääasia.
Juttelin erään tutun kanssa, joka oli paikalla , hän sanoi, että mopot riistäytytivät amiksien käsistä,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juttelin erään tutun kanssa, joka oli paikalla , hän sanoi, että mopot riistäytytivät amiksien käsistä,
Kumpi noista amiksista oli sinun tuttusi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnen toisen, joka OLI ennen tuttuni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnen perheen,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnen perheen,
Eikö Pyhtäällä kaikki tunne toisensa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö Pyhtäällä kaikki tunne toisensa?
Kyllä, täällä Karhuvuoressa ikuisen vapun torilla on myös paljon tuttuja, mutta kaikkia en tunne,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olivatko sittenkin lukiolaisia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olivatko sittenkin lukiolaisia?
Pyhtäällä ei ole lukiota.
- Anonyymi
Syttyikö toinen mopo palamaan?
- Anonyymi
Pitää selvittää, kysyä kavereilta ammattikoulun tupakkapaikalla.
- Anonyymi
Kaupan pihalla ei ainakaan ollut ajoneuvopaloa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaupan pihalla ei ainakaan ollut ajoneuvopaloa.
Suurpalolta vältyttiin sitten täpärästi kun mopo ei syttynyt palamaan kaupan pihalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurpalolta vältyttiin sitten täpärästi kun mopo ei syttynyt palamaan kaupan pihalla.
Syttyi vasta koulun takana.
- Anonyymi
Kriisiryhmä auttaa selviytymään järkytyksestä Huutjärven kirjastossa 2.9.2023 alkaen klo 23:00.
- Anonyymi
Onko sisäänkäynti entiseen tapaan ikkunan kautta?
- Anonyymi
Ottaa kopin, kun äkillinen tilanne yllättää. Mopopalo olkoon esimerkkinä.
- Anonyymi
Irtosora yllätti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r356511JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t224331Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.5302818Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai652274Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳342086- 331884
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul311551- 391486
Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv71331V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!361313