Onneksi mopoilijat selvisi ilman pysyvää vammaa. Oliko syynä irtosora, vai miten ihmeessä tuo on voinut sattua.
K-Market onnettomuus.
27
1742
Vastaukset
- Anonyymi
Aika jyrkkä kaarre, olen itse kaatunut samassa pihassa, vaikka oli piikkikengät jalassa.
- Anonyymi
Kävin onnettomuuspaikalla aikaisin samana aamuna, mielestäni mitään esimerkiksi irtosoraa ei pihalla ollut, ihmisiä paljon.
- Anonyymi
Miten ihmeessä mopoilijoille voi sattua onnettomuus?
Jos sillä kaahauksella ei napsahda on se ihme. - Anonyymi
Oli kyllä hurja onnettomuus.
- Anonyymi
Onko kuvia / videoita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kuvia / videoita.
Laittakaa yotubevideo esille.
- Anonyymi
Oliko silminnäkijöitä?Mahtoikohan mopo liikkua pelkällä takapyörällä?Näitä "yksipyöräisiä" mopoja liikkuu paljon Salen/Siltiksen luona.
- Anonyymi
Pääasia, että uhrit kuntoutuvat ja pääsevät jatkamaan harrastamista. SALEN piha on siihen hyvä, eikä äänet kuulu uuteen kerrostaloon saakka.
- Anonyymi
Luusin , että irtohiekka aiheutti onnettomuuden.
- Anonyymi
Minä taas luulen, että onnettomuus oli mopoilijoiden pääasia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä taas luulen, että onnettomuus oli mopoilijoiden pääasia.
Juttelin erään tutun kanssa, joka oli paikalla , hän sanoi, että mopot riistäytytivät amiksien käsistä,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juttelin erään tutun kanssa, joka oli paikalla , hän sanoi, että mopot riistäytytivät amiksien käsistä,
Kumpi noista amiksista oli sinun tuttusi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnen toisen, joka OLI ennen tuttuni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnen perheen,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnen perheen,
Eikö Pyhtäällä kaikki tunne toisensa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö Pyhtäällä kaikki tunne toisensa?
Kyllä, täällä Karhuvuoressa ikuisen vapun torilla on myös paljon tuttuja, mutta kaikkia en tunne,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olivatko sittenkin lukiolaisia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olivatko sittenkin lukiolaisia?
Pyhtäällä ei ole lukiota.
- Anonyymi
Syttyikö toinen mopo palamaan?
- Anonyymi
Pitää selvittää, kysyä kavereilta ammattikoulun tupakkapaikalla.
- Anonyymi
Kaupan pihalla ei ainakaan ollut ajoneuvopaloa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaupan pihalla ei ainakaan ollut ajoneuvopaloa.
Suurpalolta vältyttiin sitten täpärästi kun mopo ei syttynyt palamaan kaupan pihalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurpalolta vältyttiin sitten täpärästi kun mopo ei syttynyt palamaan kaupan pihalla.
Syttyi vasta koulun takana.
- Anonyymi
Kriisiryhmä auttaa selviytymään järkytyksestä Huutjärven kirjastossa 2.9.2023 alkaen klo 23:00.
- Anonyymi
Onko sisäänkäynti entiseen tapaan ikkunan kautta?
- Anonyymi
Ottaa kopin, kun äkillinen tilanne yllättää. Mopopalo olkoon esimerkkinä.
- Anonyymi
Irtosora yllätti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot27718419Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss10110580Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai877503Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?4317165Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki424678Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414261Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.853484"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1243028Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen972585Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit342382