Terve!
Tuli tossa 2016-2019 välillä oteltua paljon eri vippejä ja luottoja ja niitä tulikin lyhenneltyä paljonkin ilman mitään ulosottoa tai perintää, mutta sitten äityi sen verran pahaksi että meni lopulta ulosottoon kaikki ja nekin on nyt maksettuna kuitenkin tänä päivänä, mutta kysymys siis, että mikä tämä palautus homma on mistä nyt jauhetaan esim bluefinance, limiitti jne?
Saako siis noilta ajoilta jotain palautusta? Itellä oli suomilimiitti, nordcredit ja mitä näitä 2ke luottoja nyt olikaan ja joku 3k€ weststarin luottokin oli ulosotossa muistan. Ja sitten pienempiä, herttavippi yms..
Ja ei tässä muuten kun on kaikki maksettu jo, mutta JOS tietämättäni olen sitten liikaa maksellut niin olishan se kiva saada takaisin jotain jos tälläinen on mahdollista??
Palautuksiako?
Anonyymi-ap
3
1044
Vastaukset
- Anonyymi
Korjatkaa jos olen väärässä, mutta mun mielestä koskee vain 1.9.2019 jälkeen otettuja lainoja, koska tuolloin astui voimaan uusi korkokattolaki, jossa säädeltiin noita luottokustannuksen enimmäismääriä yms.
- Anonyymi
Sun kannattaa järjestellä sun luotot. Takuuvarma paikka https://vippiilmanluottotietoja.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä15111406- 288102
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.565874Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1624749- 154671
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai324331Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas844193- 843477
- 803240
- 481741