aina sanotaan että pitää keksiä yritysidea tai tehdä jotain mitä osaa. jos on hinku yrittäjäksi niin eikö voi ottaa ihan hatusta jonkun idean ja alkkaa tehdä? minulle tuli mieleen kun aina puhutaan teleketjufeministeistä jne jne, niin voisi ihan sellaisenkin alan aloittaa kuin telaketju-ala. alkaisi tuoda maahan ja myydä kaivonkoneiden telakatjuja tai valmistaa niitä itse. ihan vaan hatusta repiä idea ja tutkia markkinat ja alkaa hommiin.
telaketjuyrittäjäksi
Anonyymi-ap
2
228
Vastaukset
- Anonyymi
Juuri kuvailemasi tapa on hyvä tie helppoon konkurssiin.
Kaikilla aloilla on jo kilpailua ja muita toimijoita. Sinulla siis pitää olla jotain millä kilpailla. Hyvät kontaktit, hyvä sijainti, hyvä palvelu, rautainen ammattitaito, hyvä tuote, hyvä hankintakanava. Harvalla, jos kellään kaikki täyttyy, mutta jos mikään ei täyty, niin sitten ei ole kauaa yritystäkään.
Markkinoitakaan ei tutkita vartin googlauksella. Sen takia helpoin tehdä jotain mikä kiinnostaa tai missä on hyvä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.784709- 1842043
- 1321742
- 1741353
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161221- 351076
- 78973
- 52946
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16927Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273904