Ois kiva päästä runkkaamaan kun tuntematon nainen katsoo, ehkä samalla hyväilee itsekkin orgasmin.
Tämmöisiä haaveita 42-vuotiaalla miehellä 02-suunnalla 😉
Masturboida tuntemattoman naisen katsoessa
5
580
Vastaukset
- Anonyymi
Kaverini oli velkaa jollekin naiselle eikä maksanut ajallaan. Nainen meni Kaverini kotiin muutaman kaverinsa kanssa vaatimaan saatavansa ja korkojen kera vei mieheltä kaksi kultasormusta vaikka kyseessä oli vain 20 euron vippi. No nainen vaati miehen masturboimaan vielä ja sitten jättäisi hänet rauhaan ja lähtisi pois. Hän katsoi silmä kovana ja kun mies "laukesi" lopulta niin hän kavereineen lähti pois
- Anonyymi
On tullut tehtyä tuo ja kyseessä oli ex naisystävän kaveri.
Olimme itse 35v emännän kanssa ja exän kaveri 25v nainen,joka oli ottamassa kuppia meidän kanssa.
Katseli kun panimme exän kanssa ja panon jälkeen exän mennessä pesemään pilluaan jäin sänkyyn ja aloin vedellä itsekseen ja exän kaveri,joka hyvännäköinen nainen katseli homman loppuun asti.
Exä tosin suuttui,kun tajusi itseni kiinnostuneen kaveristaan .- Anonyymi
Eunukin löpinöitä buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eunukin löpinöitä buaahaa
Mitäs löpiset.
- Anonyymi
Mua vois katella mieskin M66v JKL
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1094842Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744191527- 1891114
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101098Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861010Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk151004tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt11958Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47931- 64921
- 64876