Eioo muuten ihan halpa tuommonen!
Kenelle on tullut uusi vihreä bmw kylille?
19
4441
Vastaukset
- Anonyymi
Oisko nuoren johtajan....
- Anonyymi
Johtajalle tuollainen bemari on helppo nakki. Ei tartte rahotuksia. Tällä johtajalla on aina kässiä bemarin verran
- Anonyymi
Köyhät ja kateelliset vinkuu
- Anonyymi
No miettikää 20 vee ja talot ynnä muut iso firma yms.. ihan normi homma Karstulassa vaan totuttu köyhiin
- Anonyymi
Itse en muuttaisi mihinkään tällaiseen kylään vaikka se mahdollistaisi uuden vihreän Bemarin omistamisen.
- Anonyymi
Onpa ihme. 300€/kk. Kuka vaan voi hankkia tuollaisen. Myös sinäkin. Olkaa hyvä vaan.
- Anonyymi
Lopeta tuo kyyläys, räkäperse roskajätös.
- Anonyymi
Vieläkö näkisi ford Anglian 1.200 vaik vm. 1968 kartsalla, olisi aivan mahtavaa. Olivat kovia pirssejä, vaik juustohöyläksi mainittiinkin,
- Anonyymi
Mutta silti se on vain ford
- Anonyymi
Upeita kirjoituksia. Kyllä opettajat ovat palkkakuopassa. Syvässä palkkakuopassa.
- Anonyymi
Hehwhwh
- Anonyymi
Eiköhän se ollut sen 100k mutta Vilillä on pinkka kunnossa
- Anonyymi
Tai sitten se on vaan niin hurmuri ❤️.
- Anonyymi
On tosiaan ;) ;)
- Anonyymi
Vieläkö bemmu pyörii kylillä?
- Anonyymi
Ehkä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä
näytti ajan uudella g mersulla eilen!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
näytti ajan uudella g mersulla eilen!!
Niin, että joutui sähkö merssun perumaan?
- Anonyymi
En ihmettele yhtään, että joku voi maksaa uudesta Mersusta 70 000 €, kuten minä. Mutta sitä minä ihmettelen, kuinka joku laittaa kaikki rahansa kiinni 2000 € bemariin.
Tsempit risusavottaan!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662398Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1822084Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.452027Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.1191798Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣311761Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1831476Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2071379Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬261215En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.91002- 801001