Omasta mielestäni, tupakka tuoksuu hyvältä, ihmettelen miksi useammat moittivat sitä!
Toki, jos en tupakoitsisi niin asenne olisi toinen.
Antakaa toisten tupakoida jos he haluavat, mutta en kenellekkään sitä suosittele.
Tupakan tuoksu!!
7
634
Vastaukset 7
- örisevä mörkö
juu...siis ei se kenellekkään kuulu kuka polttaa ja paljonko, mutta itse kun lopetti tupakan polton, niin baarissa ollessa kankkunen on aina 2:ta kauheenpi, kuin ennen kun poltti...ja haju on nykyään paljon pahenpi ja pistävämpi. mulle on ihan sama polttaako, kunhan tekee sen vaikka ulkotiloissa...parveke tietysti on "ulkotiloissa", mutta hellepäivinä vittumainen kun savu punkee avoimesta ikkunasta sisään...mutta joo...maallehan mä tästä muutan kuukauden päästä...
että se siitä avautumisesta.- GUNMAN
Mun suolle voitte tulla röökaan tai käydä polkemassa
valittajat sinne!
- varsinkin
talvipakkasella, en polta mutta kun joku edelläni menijä polttaa niin kyllä se tuoksuu hyvälle.
- ei pelaa
Siinähän se,jos savuttajat haistaisivat savun niin kuin me muut,ymmärtäisivät tehdä sen jossain umpiossa ilman ilma-aukkoja
- yx vaan
hyvältä se kyl tuoksuu,six mä annankin polttaa kotona vaik en ite poltakkaan.
- Anonyymi00006
Pakkasilmalla hyvä tuoksu
- Anonyymi00007
Oli taas korkea aika ylläpidon tämäkin niin tärkeä aloitus...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.792494Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt422106Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.28955- 32847
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154788Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58650Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi6528- 21505
Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78501- 33482