Moikka, täällä olisi nuori kaunis nainen joka haluaisi tatuoinnin pyllyyn. Olisiko joku jolla olisi taitoa ja kiinnostusta tehdä sellainen. Maksaisin jonkun verran mutta olisi mukava että olisi halvempi kuin joku kunnon liike. Ajattelin nyt laittaa myös tänne seksin puolelle jos täällä olisi joku.
Tatuointi pyllyyn
14
1382
Vastaukset
Eveliina, jos tämä on tosijuttu, niin mene ammattilaiselle. Sellaiselle joka osaa asiansa, eikä ole mikään harrastelija.
Ammattilaistenkin joukossa on ihmisiä, jotka tekevät keskinkertaista jälkeä.
Myöhemmin kadut, jos teetät sellaisella, jonka motiivina on päästä koskemaan peppuusi.Älä nyt oo hölmö, mee kunnon tatuoijalle, saat laatuduunia eikä mitään harrastajien pilakuvia
Ovat kalliita ja en mielellään haluaisi mennä minnekkään liikkeeseen näyttämään pyllyäni kun joutuis ottaa pikkaritkin pois koska se tatuointi tulis semmoseen paikkaan että joutuis ottaa pois.
Eveliina2023 kirjoitti:
Ovat kalliita ja en mielellään haluaisi mennä minnekkään liikkeeseen näyttämään pyllyäni kun joutuis ottaa pikkaritkin pois koska se tatuointi tulis semmoseen paikkaan että joutuis ottaa pois.
No ammattilainen on ammattilainen, ennenkin varmaan tatuoinnit intiimi paikkojen läheltä. Ennemminkin pelkäisin jonkun randomin "tatuoija" luokse mennä
Litlecok kirjoitti:
No ammattilainen on ammattilainen, ennenkin varmaan tatuoinnit intiimi paikkojen läheltä. Ennemminkin pelkäisin jonkun randomin "tatuoija" luokse mennä
No joo myönnän mutta haluaisin halvemmalla jostain koska mulla nyt ei ihan hirveästi ole ylimääräistä laittaa leimoihin kiinni.
Eveliina2023 kirjoitti:
No joo myönnän mutta haluaisin halvemmalla jostain koska mulla nyt ei ihan hirveästi ole ylimääräistä laittaa leimoihin kiinni.
Säästä suosiolla vielä vähän aikaa ja mee ammattilaiselle
- Anonyymi
Ei sua kukaan usko vajakki suollatpa ihan mitä tahansa.
- Anonyymi
Kaikki sinun lähettämät roskaviestit on taas ilmoitettu poistettavaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki sinun lähettämät roskaviestit on taas ilmoitettu poistettavaksi.
Jännää sää mää ja bää se pätemässä yllätys yllätys ja ullatus ullatus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jännää sää mää ja bää se pätemässä yllätys yllätys ja ullatus ullatus
No missäs sä idiootti pystysit muka pätemään. Jännää sää mää ja bää se pätemässä yllätys yllätys ja ullatus ullatus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No missäs sä idiootti pystysit muka pätemään. Jännää sää mää ja bää se pätemässä yllätys yllätys ja ullatus ullatus
Sää mää ja bää on nyt oikea marakatti buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sää mää ja bää on nyt oikea marakatti buaahaa
Kiva olet päässyt eteen päin elämässäsi. Sää mää ja bää on nyt oikea marakatti buaahaa. Toivottavasti sulla on pienihäkki ja vähän leluja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sää mää ja bää on nyt oikea marakatti buaahaa
Buaahaa Spede kilahti.
Ketjusta on poistettu 68 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681919- 1261381
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321333- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654
