Tatuointi pyllyyn

Moikka, täällä olisi nuori kaunis nainen joka haluaisi tatuoinnin pyllyyn. Olisiko joku jolla olisi taitoa ja kiinnostusta tehdä sellainen. Maksaisin jonkun verran mutta olisi mukava että olisi halvempi kuin joku kunnon liike. Ajattelin nyt laittaa myös tänne seksin puolelle jos täällä olisi joku.

14

1382

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eveliina, jos tämä on tosijuttu, niin mene ammattilaiselle. Sellaiselle joka osaa asiansa, eikä ole mikään harrastelija.

      Ammattilaistenkin joukossa on ihmisiä, jotka tekevät keskinkertaista jälkeä.

      Myöhemmin kadut, jos teetät sellaisella, jonka motiivina on päästä koskemaan peppuusi.

    • Älä nyt oo hölmö, mee kunnon tatuoijalle, saat laatuduunia eikä mitään harrastajien pilakuvia

      • Ovat kalliita ja en mielellään haluaisi mennä minnekkään liikkeeseen näyttämään pyllyäni kun joutuis ottaa pikkaritkin pois koska se tatuointi tulis semmoseen paikkaan että joutuis ottaa pois.


      • Eveliina2023 kirjoitti:

        Ovat kalliita ja en mielellään haluaisi mennä minnekkään liikkeeseen näyttämään pyllyäni kun joutuis ottaa pikkaritkin pois koska se tatuointi tulis semmoseen paikkaan että joutuis ottaa pois.

        No ammattilainen on ammattilainen, ennenkin varmaan tatuoinnit intiimi paikkojen läheltä. Ennemminkin pelkäisin jonkun randomin "tatuoija" luokse mennä


      • Litlecok kirjoitti:

        No ammattilainen on ammattilainen, ennenkin varmaan tatuoinnit intiimi paikkojen läheltä. Ennemminkin pelkäisin jonkun randomin "tatuoija" luokse mennä

        No joo myönnän mutta haluaisin halvemmalla jostain koska mulla nyt ei ihan hirveästi ole ylimääräistä laittaa leimoihin kiinni.


      • Eveliina2023 kirjoitti:

        No joo myönnän mutta haluaisin halvemmalla jostain koska mulla nyt ei ihan hirveästi ole ylimääräistä laittaa leimoihin kiinni.

        Säästä suosiolla vielä vähän aikaa ja mee ammattilaiselle


      • Anonyymi

        Ei sua kukaan usko vajakki suollatpa ihan mitä tahansa.


      • Anonyymi

        Kaikki sinun lähettämät roskaviestit on taas ilmoitettu poistettavaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki sinun lähettämät roskaviestit on taas ilmoitettu poistettavaksi.

        Jännää sää mää ja bää se pätemässä yllätys yllätys ja ullatus ullatus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jännää sää mää ja bää se pätemässä yllätys yllätys ja ullatus ullatus

        No missäs sä idiootti pystysit muka pätemään. Jännää sää mää ja bää se pätemässä yllätys yllätys ja ullatus ullatus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No missäs sä idiootti pystysit muka pätemään. Jännää sää mää ja bää se pätemässä yllätys yllätys ja ullatus ullatus

        Sää mää ja bää on nyt oikea marakatti buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää on nyt oikea marakatti buaahaa

        Kiva olet päässyt eteen päin elämässäsi. Sää mää ja bää on nyt oikea marakatti buaahaa. Toivottavasti sulla on pienihäkki ja vähän leluja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää on nyt oikea marakatti buaahaa

        Buaahaa Spede kilahti.


    Ketjusta on poistettu 68 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      73
      2142
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1432
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1410
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      967
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      365
      896
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe