Miltä tuntuu

Anonyymi-ap

Kysymys peppuseksistä,eli panijan näkökulmasta,onko totta että kun pannaan peppuun puristus tuntuu vain sulkijan kohdalla eikä koko matkalta niinkuin pantaessa pilluun,tunteeko peniksessä suolen seinämän, vai onko se niin pehmeä ettei sitä tunne,puristus on varmaan tosin tiukempi lihasten kohdalla kuin pillussa,ja tunteeko esim,eturauhasen kun kyseessä on mies,ja onko miehen ja naisen välillä eroja,asiallisia vastauksia,kiitos,spedeilijät ei tarvii vaivautua

19

1484

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onhan se pääpiirteittäin noin. Toki pepuissa on eroja. Miestä en ole koskaan pannu.

      Kokeile rasvatulla sormella omaa peppua, ei se pure :)

      Oma kalu on mallia tatti, eli terska paljon varren kohtaa paksumpi. Melkein, kuin tehty peppuseksiin.

      Jos vaan on hommaan oikeasti halukas nainen liukkaroitu kalu siinä suulla sisään ulos tekee todella hyvää molemmille. Vaatii, että nainen oikeasti osaa rentouttaa pepun ja nauttii venytyksen tunteesta.

      • Anonyymi

        Pane myös miestä perseeseen ja testaa useammalla. Meitä pantavia on paljon.
        Terskasi on tehty peppuseksiin ja olet luonnostaan Panija.
        Olen kiitollinen, kun toinen mies nussii minua perseeseeni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pane myös miestä perseeseen ja testaa useammalla. Meitä pantavia on paljon.
        Terskasi on tehty peppuseksiin ja olet luonnostaan Panija.
        Olen kiitollinen, kun toinen mies nussii minua perseeseeni.

        Vaikuttaa tosiaan siltä, että kalua peppuunsa haluavia miehiä on huomattavasti paljon enemmän kuin että mitä on toista miestä panevia miehiä...
        Eli että bottomeja on enemmän kuin toppeja vai mites se olikaan? ;)
        M49Tre


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikuttaa tosiaan siltä, että kalua peppuunsa haluavia miehiä on huomattavasti paljon enemmän kuin että mitä on toista miestä panevia miehiä...
        Eli että bottomeja on enemmän kuin toppeja vai mites se olikaan? ;)
        M49Tre

        Meitä pantavia, kalua peppuunsa saavia, on paljon.
        Panija Top voi valita meistä itselleen sopivia pantavia.
        On luonnollista, että Top-Masterilla on useita bottom-lutkia, mitä käyttää hyväkseen.
        olen bottom-lutka M71pori


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        😍 ­­­N­­y­­­m­f­­o­­m­­­a­­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17965111V

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Muutaman kerran kokeillut kakkosta, ja juuri näin että on vain alusta tiukkaa.
      Koko matkalta tiukka pillu on parempi.

    • Anonyymi

      se on öharjoittelun tulos jos osaa puristella yleensä sulkijaa helpoin puristell sen myös tuntee parhaiten

    • Anonyymi

      Juurikin noin miten edellä on kirjoitettu. Hyvälle tuntuu tiukka peppu reikä.

      • Anonyymi

        Siellähän se sitten on sellanen meno. Olet tainut mainita tane tuon aikaisemminkin. Kyllähän te tanet tiedätte mistä tykkäätte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellähän se sitten on sellanen meno. Olet tainut mainita tane tuon aikaisemminkin. Kyllähän te tanet tiedätte mistä tykkäätte.

        Sää mää ja bää onkin homppeli buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää onkin homppeli buaahaa

        Buahhaa buahah. Sää mää ja bää nytkö sitten olet jo homppeli . Mitähän paljastuksi vielä tässä ehtii susta tulla.


    • Anonyymi

      Puristus on ensimmäiset pari senttiä. Kun saa työnnettyä sen muutaman sentin eli suurin piirtein terskan verran ja sulkijalihas antaa periksi, niin loppuosa ei tiukkaa.

      Peppuseksi tuntuu kuin panisi tiukan renkaan läpi. Kun työntää kalun kokonaan sisälle, syvemmällä tuntuu pehmeältä ja puristus tuntuu ainoastaan kalun varressa. Asento vaikuttaa, kuinka tiukka on esim. meillä vaimon kanssa lähetyssaarnaaja-asennossa tuntuu niin tiukalta, etten saa kalua kokonaan sisälle. Näin miehen näkökulmasta paras asento doggy, sillä tuntuu tiukemmalta kuin esim. lusikassa tai vatsallaan maaten ja pääsee työntymään syvemmälle sekä tietty näkymät parhaat.

      • Anonyymi

        Paska haisee ja banjot soi kun kaappihomo runkkarit toisiaan perseeseen moukaroi trallallaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paska haisee ja banjot soi kun kaappihomo runkkarit toisiaan perseeseen moukaroi trallallaa

        Hyh hyh On teillä jutut. Kaapissako moukaritte sit kyl paskanhajun ymmärtää. Siellä tuskin on tuuletusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paska haisee ja banjot soi kun kaappihomo runkkarit toisiaan perseeseen moukaroi trallallaa

        Ja tuonhan sä tiedät vain itsestäsi ja kavereistasi. Paska haisee ja banjot soi kun kaappihomo runkkarit toisiaan perseeseen moukaroi trallallaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paska haisee ja banjot soi kun kaappihomo runkkarit toisiaan perseeseen moukaroi trallallaa

        juuu.. se on inhottavaa.

        Katsotaan mitä Pyhä Koraani sanoo...
        "Ja Loot oli Meidän lähettiläämme, kun hän puhui kansalleen: »Harjoitatteko irstaisuutta, jota kukaan koko maailmassa EI OLE tehnyt ennen teitä? Totisesti yhdytte HIMOISSANNE miehiin mieluummin kuin naisiin. Te olette irstasta väkeä.» " -Rajamuurin suura

        "Kuinka saatattekaan lähestyä kaiken maailman miehiä, ja hylkiä vaimojanne, jotka Jumala on teille antanut? Ei, te olette irstaisia ihmisiä.» He uhkasivat: »Totisesti, ellet jo herkeä, Loot, niin sinut varmasti karkoitetaan.» Hän lausui: »Totisesti, minä kammoksun teidän tekojanne. Herra, pelasta minut ja omaiseni heidän hankkeistaan.» " -Runoilijoiden suura


    • Anonyymi

      Kun toinen mies panee minua, niin olen aina siinä asennossa, missä mies haluaa nussia minua perseeseeni.
      Toisinaan selälläni koipi ylös-asennossa, toisinaan mahallani ja tietenkin koira-asennossa.
      Tiedän tehneeni tehtäväni, kun miehen kyrpä liikkuu edestakaisin pano-reikässäni ja lopuksi tyhjentää spermansa sisääni.
      bottom-lutkana palvelen toista miestä.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 57 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 193
      2509
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      55
      2214
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      199
      2212
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      172
      1732
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1277
    7. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      7
      1252
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      18
      1222
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1215
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe