Koulut ovat jälleen alkaneet ja lapsia taas liikenteessä

Anonyymi-ap

Varokaa lapsia liikenteessä. Ekaluokkalaiset vasta harjoittelevat liikenteessä liikkumista. Muutenkin lapsia on aina varottava liikenteessä erityisen paljon.

10

493

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Meidän Rauno 86v ajaa vaan vaikka ei oo vuosiin enää kuullut tai nähnyt juuri mitään...

• Anonyymi

Asennevammaista toimintaa sitten tuollainen.

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

🍒 ­­­N­­­y­­­m­f­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17965604n

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

29 §
      Turvallisen tilan antaminen ja varovaisuusvelvollisuus

Ajoneuvolla ajettaessa on annettava jalankulkijalle, pyöräilijälle ja tienkäyttäjän kuljettamalle eläimelle turvallinen tila tiellä.

Polkupyörällä ajettaessa on annettava jalankulkijalle turvallinen tila tiellä.

Lähestyttäessä ajoneuvolla pysäytettyä koulukuljetus- tai päivähoitokuljetusautoa, linja-autoa, raitiovaunua taikka lasta, vanhusta, eri tavoin vammaista ihmistä tai muuta henkilöä, jolla on ilmeisiä vaikeuksia selviytyä turvallisesti liikenteessä, on noudatettava erityistä varovaisuutta.

https://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2018/20180729#L3P29

• Anonyymi

Raunot ja Kalevit ajaa aina 60km/h. Oli sitten kyseessä kylätie tai Moottoritie.. ( Rollaattori olisi heille ainoa oikea ajoneuvo )

• Anonyymi

Kortti pois seniileiltä .

• Anonyymi

Autoilija, ole nyt tarkkana –  video näyttää, kuinka keltanokat luottavat osaamiseesi

https://www.is.fi/autot/art-2000009774977.html

Ekaluokkalaiset ja muutkin koululaiset ovat aloittaneet tällä viikolla koulutiensä, jolla erityisesti teiden ylitykset ovat vaaranpaikkoja. Oikea suojatiekäyttäytyminen on ensiarvoisen tärkeätä pienten lasten kouluteillä.

• Anonyymi

Aika erikoinen sanamuoto, varokaa lapsia. Onko ne lapset erityisen vaarallisia liikenteessä, muille tillä liikkujille?
      Eikö parempi olisi, olkaa varovaisia?

• Anonyymi

Saattaa olla. Jos joku ajaa lapsen hengiltä, niin voi itselle tulla sellaiset oireet, että riistää oman henkensä. Näitäkin tapauksia on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saattaa olla. Jos joku ajaa lapsen hengiltä, niin voi itselle tulla sellaiset oireet, että riistää oman henkensä. Näitäkin tapauksia on.

Jep ! Jos minä ajaisin lapsen hengiltä niin varmasti tekisin välittömästi itsemurhan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      143
      2679
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      361
      1984
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1717
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      33
      1584
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1360
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1203
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1163
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      937
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      928
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      772
    Aihe