Seksikkäimmät Mänttä misut kautta aikojen

Mäntästä on tullut aina seksikkäitä naisia ja malleja. Ketkä olisi seksikkäimmät kautta aikojen naiset TOP-10?
8761474
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 87

Vanhimmat

Ritu

Äänestä
  • ritu oli seksikäs, vilppulan ritu. ja ne tissit, kuin kulmunilla.

Äänestä

Hanna-Leena

Äänestä

lady seppo.

Äänestä

nina..

Äänestä

Sari

Äänestä
  • v??🤣

Äänestä

Henna höök

Äänestä

Jenni Niemi

Äänestä

Annina

Äänestä

Saija

Äänestä

Söpö Sanna

Äänestä

Henna höök ja lady seppo. Nämä ens missi kisoihin..

Äänestä
  • Lady Seppo loi minuun pitkiä katseita ysärillä hopeasatulassa. Sillä hetkellä ymmärsin miksi naiset kokevat seksuaalisen lähentelyn vastenmielisenä :D

Äänestä

Ilona

Äänestä

Erika

Äänestä

Tarjous Taru

Äänestä

Paula

Äänestä

Niina

Äänestä
  • tiina ysärillä.

Äänestä

• Kuka Niina

Äänestä

Stringi Pesonen

Äänestä

Merry ja Julia. Smack that fucking ass, me gusta

T. Sotatieteiden maisteri , kapteeni Nönnönnöö

Äänestä

Hanna-Leena forever

Äänestä

mäntässä sexyjä naisia .joku on nähnyt unta ei täälä ole ketään sellaista.ne on aikaa jo lähteneet pois .tää on kuoleva pitäjä kuten monet muutkin syrjäkylät.

Äänestä

tiina k.

Äänestä

Saija the joulumuori

Äänestä

Johanna L😘

Äänestä

Uppp

Äänestä
  • Downnn

Äänestä

Entä miehet?

Äänestä
  • Joo, komea mies

Äänestä

• Anonyymi00033 kirjoitti:

Joo, komea mies

Onko Tiinalla mies? Haluaisin vielä tavata hänet joskus.

Äänestä

Tarja U

Äänestä

Aulis s😀

Äänestä

Taina on minun suosikki.

Äänestä
  • Tainaan minäkin olin ihastunut -90 luvulla. Kaunis ja upea nainen.

Äänestä

• Anonyymi00044 kirjoitti:

Tainaan minäkin olin ihastunut -90 luvulla. Kaunis ja upea nainen.

Olikohan se vaalea kaunotar juurikin se Taina.

Äänestä

• Anonyymi00044 kirjoitti:

Tainaan minäkin olin ihastunut -90 luvulla. Kaunis ja upea nainen.

Onko Taina vieläkin hehkeä.

Äänestä

Ira. ehdottomasti

Äänestä

Leena P. Siinä vasta kaunis ja hyvä nainen.

Äänestä
  • mitäs Anne v

Äänestä

ääni Iralle, tuolle Kolhon kaunottarelle, ainakin ysärillä oli.

Äänestä

Petra se vasta oli kaunis ysärillä

Äänestä

V koneen myyjätär ja alkon vaaleaverikkö.

Äänestä
  • Siinä oli muutamia ysärillä joita katsellessa taivutettu suoristui. mm. Tiina x 2, Petra ja Anne.

Miten aika on kohdellut näitä kaunottaria?

Äänestä

• Anonyymi00051 kirjoitti:

Siinä oli muutamia ysärillä joita katsellessa taivutettu suoristui. mm. Tiina x 2, Petra ja Anne.

Miten aika on kohdellut näitä kaunottaria?

No aika kohtelee eri ihmisiä jossain määrin eri tavoin. Kaunottariakin. Elämäntilanteet ja vaiheetkin vaikuttavat. Jotkut elävät terveempinä kuin jotkut muut ja jotkut elävät pitempään kuin jotkut muut. Jokaisella kai on oma kohtalonsa.

Äänestä

Kyllähän se muiden kanssa on oltava samaa mieltä. Tiinat sekä Anne.

Äänestä
  • Tiina kuka ja Anne kuka? Ei soi kellot.

Äänestä

• Anonyymi00057 kirjoitti:

Tiina kuka ja Anne kuka? Ei soi kellot.

Kyllä Tiinan oli sexy. Olisi pitänyt pyytää edes kahville.

Äänestä

• Anonyymi00062 kirjoitti:

Kyllä Tiinan oli sexy. Olisi pitänyt pyytää edes kahville.

Millä alkaa sukunimi?

Äänestä

et ole päässyt koittamaan, me jotka pääsimme, tiedämme=)

Äänestä
  • Minäkin koittasin mielelläni jos joku vaan antais.

Äänestä

Kasari Suski

Äänestä
  • Alkaako sukunimi L?

Äänestä

2000 vuoden bimbo Päivi ja enkelit.

Äänestä

Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta 2025 kaikki kauniit ja seksikkäät Mänttä naiset!

Äänestä

tiina joka oli amiksessa v.92. siinä oli paketti

Äänestä
  • onko näin JN onko näin

Äänestä

Kyllä katse jähmettyy vanhallakin miehellä joka kerta kun sen nuoren eloveena naisen nään. Kyllä onniin kaunista katseltavaa että etsin hänen nimensä ja pyysin kaveriksi. Toivotaan että suostuu kaverikseni niin sitten pyydän viivin kyllä pulla kahville.

Äänestä
  • Vanhalla miehellä ei enää jähmetykkään muu kuin korkeintaan katse naisten kanssa.

Äänestä

• Anonyymi00078 kirjoitti:

Vanhalla miehellä ei enää jähmetykkään muu kuin korkeintaan katse naisten kanssa.

olet väärässä.

Äänestä

• Anonyymi00079 kirjoitti:

olet väärässä.

No et ole sitten vielä riittävän vanha jos väität tuota vääräksi tiedoksi. Odota vain riittävän kauan, niin huomaat itse olevasi väärässä.

Äänestä

• Anonyymi00080 kirjoitti:

No et ole sitten vielä riittävän vanha jos väität tuota vääräksi tiedoksi. Odota vain riittävän kauan, niin huomaat itse olevasi väärässä.

Et ole itse ilmeisesti tätä naista nähnyt. Sääli sinulle muuten kyllä tajuaisit olevasi väärässä.

Äänestä

• Anonyymi00085 kirjoitti:

Et ole itse ilmeisesti tätä naista nähnyt. Sääli sinulle muuten kyllä tajuaisit olevasi väärässä.

Malta vain odottaa rauhassa. Muutut alatoobieinariksi kyllä sinäkin vielä...sääli sinällään, mutta näin se vain on.

Äänestä

• Anonyymi00086 kirjoitti:

Malta vain odottaa rauhassa. Muutut alatoobieinariksi kyllä sinäkin vielä...sääli sinällään, mutta näin se vain on.

Joo. Ei ole enää muuta jäykkää kuin käytös. Kyllä aika vie aina voiton..

Äänestä

• Anonyymi00080 kirjoitti:

70 luvun neitokaiset tulee rollalla vastaan nykyää tai autolla ilman korttia ja hampaita.

Äänestä

• Anonyymi00097 kirjoitti:

70 luvun neitokaiset tulee rollalla vastaan nykyää tai autolla ilman korttia ja hampaita.

Hampaathan on suippiin ottamisessa vain haitaksi.

Äänestä

Walte

Äänestä

henna s oli ysärilä hot. ja tiina

Äänestä

Miehet ne onkin ollut pystyyn nostettuja sikoja...Punaniska-törppöjä. Siksi kaikki järkevät ja nätit naiset sieltä onkin lähtenyt aikoja sitten maailmalle....

Äänestä
  • No niin kai sitten. Punaniska- törppöjä ja pystyyn nostettuja sikoja. Millainen on muuten pystyyn nostettu sika.
    Vilppulassa oli aikanaan yksi upea nainen, josta olin kiinnostunut. Onkohan hänkin lähtenyt aikoja sitten maailmalle.

Äänestä

Kyllä Mäntästä hienoja naisia löytyy, vieläkin. Vilppulasta myös

Äänestä

Kolhosta vielä hienompia

Äänestä
  • No pitääkin käydä kolhossa katsomassa.

Äänestä

Mutta varo sitten, siellä voi tulla kolhon näköisiä naisia vastaan.

Äänestä

asustelin kolhossa 80 luvulla. anneli oli kolhon kissa nro.1. Asuuko vielä kolhossa?

Äänestä

Kyllä siellä yks anneli asuu aika iso tyttö nykyää. Jos sama anneli o.

Äänestä
  • anneli oli kasarilla kuumin mimmi ukonselässä. onko anneli vielä kuuma?

Äänestä

Isoa se pitää olla.

Äänestä

Kauppakadun kuningatar

Äänestä

Ja ei ole väljän voittanutta...

Äänestä
  • tiina se oli mäntän kaunein mimmi.

Äänestä

Päkä se vasta hemaiseva on

Äänestä

Minulla stondasi aina kun näin Vilppulassa yhden mimmin. Liekö sekin kaunotar muuttanut muualle...

Äänestä

Kaikki mänttäläisrunkkarit, mänttäläiset tatin hakkaajat koolla tässä ketjussa. Oman käden oikeus, oman käden onni. Siihen on tyytyminen.

Äänestä
  • Niin, omin käsin onneen, sanottiin ennenvanhaan. Nyrkkikyllikki taitaa olla kovaa valuuttaa mäntässä nykyäänkin. Runkkari on sikäli hyvässä asemassa, että hän saa keltä haluaa ja koska haluaa. Ja jos haluaa vierasta, vaihtaa kättä.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Mäntästä on tullut aina seksikkäitä naisia ja malleja. Ketkä olisi seksikkäimmät kautta aikojen naiset TOP-10?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu