Mäntästä on tullut aina seksikkäitä naisia ja malleja. Ketkä olisi seksikkäimmät kautta aikojen naiset TOP-10?
Seksikkäimmät Mänttä misut kautta aikojen
72
26779
Vastaukset
- Anonyymi
Ritu
- Anonyymi
ritu oli seksikäs, vilppulan ritu. ja ne tissit, kuin kulmunilla.
- Anonyymi
Hanna-Leena
- Anonyymi
lady seppo.
- Anonyymi
nina..
- Anonyymi
Sari
- Anonyymi
v??🤣
- Anonyymi
Henna höök
- Anonyymi
Jenni Niemi
- Anonyymi
Annina
- Anonyymi
Saija
- Anonyymi
Söpö Sanna
- Anonyymi
Henna höök ja lady seppo. Nämä ens missi kisoihin..
- Anonyymi
Lady Seppo loi minuun pitkiä katseita ysärillä hopeasatulassa. Sillä hetkellä ymmärsin miksi naiset kokevat seksuaalisen lähentelyn vastenmielisenä :D
- Anonyymi
Ilona
- Anonyymi
Erika
- Anonyymi
Tarjous Taru
- Anonyymi
Paula
- Anonyymi
Niina
- Anonyymi
tiina ysärillä.
- Anonyymi
Kuka Niina
- Anonyymi
Stringi Pesonen
- Anonyymi
Merry ja Julia. Smack that fucking ass, me gusta
T. Sotatieteiden maisteri , kapteeni Nönnönnöö - Anonyymi
Hanna-Leena forever
- Anonyymi
mäntässä sexyjä naisia .joku on nähnyt unta ei täälä ole ketään sellaista.ne on aikaa jo lähteneet pois .tää on kuoleva pitäjä kuten monet muutkin syrjäkylät.
- Anonyymi
tiina k.
- Anonyymi
Saija the joulumuori
- Anonyymi
Johanna L😘
- Anonyymi
Uppp
- Anonyymi
Downnn
- Anonyymi
Entä miehet?
- Anonyymi
Joo, komea mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, komea mies
Onko Tiinalla mies? Haluaisin vielä tavata hänet joskus.
- Anonyymi
Tarja U
- Anonyymi
Aulis s😀
- Anonyymi
Taina on minun suosikki.
- Anonyymi
Tainaan minäkin olin ihastunut -90 luvulla. Kaunis ja upea nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olikohan se vaalea kaunotar juurikin se Taina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Taina vieläkin hehkeä.
- Anonyymi
Ira. ehdottomasti
- Anonyymi
Leena P. Siinä vasta kaunis ja hyvä nainen.
- Anonyymi
mitäs Anne v
- Anonyymi
ääni Iralle, tuolle Kolhon kaunottarelle, ainakin ysärillä oli.
- Anonyymi
Petra se vasta oli kaunis ysärillä
- Anonyymi
V koneen myyjätär ja alkon vaaleaverikkö.
- Anonyymi
Siinä oli muutamia ysärillä joita katsellessa taivutettu suoristui. mm. Tiina x 2, Petra ja Anne.
Miten aika on kohdellut näitä kaunottaria? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä oli muutamia ysärillä joita katsellessa taivutettu suoristui. mm. Tiina x 2, Petra ja Anne.
Miten aika on kohdellut näitä kaunottaria?No aika kohtelee eri ihmisiä jossain määrin eri tavoin. Kaunottariakin. Elämäntilanteet ja vaiheetkin vaikuttavat. Jotkut elävät terveempinä kuin jotkut muut ja jotkut elävät pitempään kuin jotkut muut. Jokaisella kai on oma kohtalonsa.
- Anonyymi
Kyllähän se muiden kanssa on oltava samaa mieltä. Tiinat sekä Anne.
- Anonyymi
Tiina kuka ja Anne kuka? Ei soi kellot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiina kuka ja Anne kuka? Ei soi kellot.
Kyllä Tiinan oli sexy. Olisi pitänyt pyytää edes kahville.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Tiinan oli sexy. Olisi pitänyt pyytää edes kahville.
Millä alkaa sukunimi?
- Anonyymi
et ole päässyt koittamaan, me jotka pääsimme, tiedämme=)
- Anonyymi
Minäkin koittasin mielelläni jos joku vaan antais.
- Anonyymi
Kasari Suski
- Anonyymi
Alkaako sukunimi L?
- Anonyymi
2000 vuoden bimbo Päivi ja enkelit.
- Anonyymi
Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta 2025 kaikki kauniit ja seksikkäät Mänttä naiset!
- Anonyymi
tiina joka oli amiksessa v.92. siinä oli paketti
- Anonyymi
onko näin JN onko näin
- Anonyymi
Kyllä katse jähmettyy vanhallakin miehellä joka kerta kun sen nuoren eloveena naisen nään. Kyllä onniin kaunista katseltavaa että etsin hänen nimensä ja pyysin kaveriksi. Toivotaan että suostuu kaverikseni niin sitten pyydän viivin kyllä pulla kahville.
- Anonyymi
Vanhalla miehellä ei enää jähmetykkään muu kuin korkeintaan katse naisten kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhalla miehellä ei enää jähmetykkään muu kuin korkeintaan katse naisten kanssa.
olet väärässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olet väärässä.
No et ole sitten vielä riittävän vanha jos väität tuota vääräksi tiedoksi. Odota vain riittävän kauan, niin huomaat itse olevasi väärässä.
- Anonyymi
Walte
- Anonyymi
henna s oli ysärilä hot. ja tiina
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html422856Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens302489Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4362418Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau202313Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431808Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1421772Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241315Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,41202- 741089
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671007