Koko 1940-luvun ja 1950-luvun Kiuruvedellä tehtiin lapsia, mutta kun 1960-luku alkoi niin asukaslukua alkoi nopeasti vajota. Nyt asukkaita on alle puolet siitä mitä asukasluku oli vuonna 1960.
Lisääntyikö asukasluku? Ei lisääntynyt. Alkoi vain vajota.
Asukasluku ei lisäänny lapsia tekemällä
12
692
Vastaukset
- Anonyymi
Ainut mitkä lisääntyvät, ovat kurjuus ja lasten huostaanotot.
- Anonyymi
....ja mielenterveyshäiriöt.
- Anonyymi
Väkiluku alkaa lisääntyä eroamalla EU:sta, Eurosta ja Natosta.
- Anonyymi
Kohta pari vuotta sitten aloitettu juttu.
Tuossa ajassa siellä olisi ehditty tehdä jo monta mukulaa. - Anonyymi
Lasulle töitä kun juopot ja dillet tekee lapsia ja muut sekopäät
- Anonyymi
Minä tarjoudun kunnan viralliseksi siittäjäksi. Palkkatoive on 400 euroa kuussa, muut luontaisedut sopimuksen mukaan.
- Anonyymi
Eikä tekemättä.
- Anonyymi
Lapset eivät liity mitenkään väestökehitykseen, mutta työpaikat kuuluvat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapset eivät liity mitenkään väestökehitykseen, mutta työpaikat kuuluvat.
Vain työpaikat lisäävät asukasmäärää, ei mikään muu.
- Anonyymi
Mutta jos haluaa kylät ja sitä mukaa myös koko kaupungin näivettää, niin tehdään tuulimyllyjä. Näin Helsingin herroille saadaan vihreää sähköä ja maailma pelastuu.
- Anonyymi
Onko siellä Pohjanmaan tuulimyllykunnissa kuinka jyrkästi väkiluvut alkaneet laskea ja kylät autioitua?
Olisi kiinnostava tieto! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko siellä Pohjanmaan tuulimyllykunnissa kuinka jyrkästi väkiluvut alkaneet laskea ja kylät autioitua?
Olisi kiinnostava tieto!Entä kääntyikö puoluekenttä niissä kunnissa tämän vuoden kunnallisvaaleissa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.744989Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.123378Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j242680Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571737- 471566
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346- 941342
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2251170Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711015IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra52897