Bi miehet,seksi

Anonyymi-ap

Onko muita miehiä jotka tykkää BI seksistä. Mä tykkään,on kiihottavaa. Mulla pikku kokemus,onko jollain parempaa kokemusta.

7

752

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toistaiseksi valitettavasti ainoa kerta,kun minulta mies imi kulliani ja laukesin suuhun.
      Imin myös hänen kalua ja nuolin kalun puhtaaksi laukeamisen jälkeen.
      Tämä viime kesän helteillä luonnossa.

      • Anonyymi

        Kuulostaa kiihottavalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa kiihottavalta

        Se oli tosi kiihottavaa,nytkin kalu kovana kun ajattelen sitä.
        Olis kiva saada taas kullia imettäväksi,kiimassa vois antaa pyllyä ekan kerran .


      • Anonyymi

        Mites pitkään sie oot tehnyt tuota siellä. Varmaan koko aikuis ikäs. Ethän sie reppana muita paikkoja enää tiedä olevan.


    • Anonyymi

      Kunpa sitä saisikin aisaa pyllyyn :)
      M49Tre

    • Anonyymi

      Mulla ei oo kun yksi kokemus,olin niinkuin sivusta katsojana. Oli kiihottava kokemus.Kännissä lähti homma lapasesta.Vaimo oli kiusannut mua ja kaveria koko sauna illan. Sitten homma eteni että päädyttiin samaan sänkyyn,vaimo ihan kiimassa kaverin kyrvästä,oli kiihottavaa katsella kun kaverin kyrpä avasi vaimon posliini pillun,märkä pillu,kova kyrpä litimärkänä.Sit vaimo käski ottamaan kiinni kaverin kyrvästä,oli kiva eka kertaa runkata miehen kyrpää,sitten hieroa vaimon klittaa kun kaveri painaa kyrvän piluun. Ja runkata itseään.Kiihottavin oli katsoa läheltä kun pillun huulet aukeaa kun kyrpä upposi pohjaan. Tuli meidän kolmen salaisuus,eikä oo viimeinen kerta.

      • Anonyymi

        Vitut samaa paskaahan sä vaan toistat.


    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      11
      3516
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      119
      2277
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1669
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      78
      1163
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      48
      976
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      914
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      910
    9. Rahtari s salmi

      Onkohan jutussa perää että kylän tyhmin rahtari on palanut ratista
      Suomussalmi
      11
      905
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      835
    Aihe