Tunnuksena anna hyvän kiertää. Mutta eipä hyvältä tuntunut kun hintoja katsoi. Kenen hyväksi tämä nyt toimii? Yrittäjän itsensä? Taisi olla eka ja vika kerta kun tuolla käyn.
Siis mikä Toive-kirppis?
24
3060
Vastaukset
- Anonyymi
Pari kertaa käynyt ja ei oikein kirppis, paremminki jälleenmyyntipaikka. Hinnat on kyllä korkeita kirppisnimellä, liiketilat paremmat kuin aiemmin. Aiemman samassa osotteessa toimineen kirppiksen "maanhajua" ei onneksi enää ollu.
- Anonyymi
Täällä sitä kolleegat mollaa toisiaan.
- Anonyymi
se on raaka kun on vain 2 kirpparia paikkakunnalla,ja toinen on toive
- Anonyymi
Mitkä ihmeen kollegat? Jos sulla ei oo mitään järkevää kommentoitavaa, ole hiljaa.
- Anonyymi
Hyvää palvelua sain,mene toistekki.Tinkaaminenkin auttaa ei ole kuin tuolla toisella kirpparilla ,että hinnat on kuin alkossa..
- Anonyymi
Hyvä olu palvelu.
- Anonyymi
Mutta minkä hyväksi tämä nyt sitten toimii? Ottaa tavaraa lahjoituksena vastaan? Hieman vaikuttaa harhaanjohtavalta tuo mainonta. Ja en ole kollega. Terv. Ketjun aloittaja
- Anonyymi
Sitä en tiijä minkä tai kenen hyväksi menee,minulle on aivan sama,kun vain saa halvalla. Näytti että tinkaaminen auttoi.
- Anonyymi
Olet varmaan useamman kertaa vieraillut??
- Anonyymi
Miten tämä liittyy alotukseen? Tuttavia on mullaki käynyt ihteni lisäksi ja eipä ole muita myyjiä ollu. Saitko yörauhan ja vastauksen?
- Anonyymi
Mikä helvetin yörauha? Baarista olin tulossa.
- Anonyymi
Niin, laita hyvä kiertämään, baarissaki
- Anonyymi
Mitenkähän tuo oikeasti verotuksellisesti menee? Jos otat tavaraa lahjoituksena vastaan niin maksaako lahjaveroa? Entäs sitten kun myy? Väittää maksavansa alvia 24 pinnaa. Siis siitä minkä lyö kassaan... Hieman hämärää...
- Anonyymi
kirppareilla näkyy olevan uuttakin tavaraa miten on eikö uudessa pitäis näkyä ALV kuitissa kun maksaa kassalla,
- Anonyymi
Mukava paikka, lupsakka yrittäjä ja asiallinen hyvä palvelu. Toivotaan että toiminta jatkuu ja kannattaa.
- Anonyymi
Etenkin toivotaan, että hinnat laskee kirppis tasolle. Tuttava oli yrittänyt kysellä, minkä hyväksi tavarat menee ja ei ollut saanut vastausta.
- Anonyymi
Omistajan taskuun ne rahat menee, ei nämä pyöri ilmaiseksi.
- Anonyymi
Tottakai jos uusia vaatteita tai merkki niissä kovemmat hinnat. Taas jos ihan perus niin oppeja j t-paitoja esim 1e.
Pa.... kirpputori ikinä. Töykeä pitäjä. Puhuu kaikista a
pahaa. Yksikään työntekijä ei viihdy heillä. Tyyliin paska lla käyntikin nauhoitetaan.- Anonyymi
Arvokkuutta ja murron kestävä ripa.
- Anonyymi
Joko tullut finaaliin, piha ollut koko talven auraamatta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147274
- 594702
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434624- 753368
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161985- 301768
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261747Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411610- 341509
- 1431277