Miestä vaimollesi

Anonyymi-ap

50v. Mies Kuopiosta etsii mukavaa paria, jotka tykkäävät kun vieras mies käy pukilla. Mieluiten vakkari käyttöön....

69

3231

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olemme kahdesti etsineet miehen vaimolle jäi hyvä viilis. Keskustelleet vakkarista joka kävisi pukilla kun vaimo yksin kotona. Vältämättä mun tartteis olla missään tekemisissä vieraan kaa.
      Olemme Siilissä jossa omakoti talo rauhallisella paikalla. T. Pari vaimo 41v

      • Anonyymi

        Moi pari Siilistä kävisi teille vieras ukm joka kävisi vakkarina?


      • Anonyymi

        Kuulostaa ihan ok asialta. Mukava kuulla että jääny hyvä mieli aiemmista kerroista !
        Kertokaa vain jos kiinnostaa niin mietitään miten edettäisiin. T: 50v Mies Kuopiosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi pari Siilistä kävisi teille vieras ukm joka kävisi vakkarina?

        Mieluiten varattu tiedostaa mistä kyse, ihastua ja ystävystyä pitääkin jos vakkari suhde.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieluiten varattu tiedostaa mistä kyse, ihastua ja ystävystyä pitääkin jos vakkari suhde.

        Kyllä, näin on. T: 50v Mies Kuopiosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, näin on. T: 50v Mies Kuopiosta

        Töissä joutuu sumplimaan.. ihastumisesta olemme keskustelleet, aluksi varmaan kumpikin ihastuu toisessa seksiin ja avoimuuteen siinä, jatkossa jos vakkari ihastuu kumppaniin, jolloin
        haluaa tavata viettää aikaa yhdyntää unohtamatta. T. Pari vaimo 41v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Töissä joutuu sumplimaan.. ihastumisesta olemme keskustelleet, aluksi varmaan kumpikin ihastuu toisessa seksiin ja avoimuuteen siinä, jatkossa jos vakkari ihastuu kumppaniin, jolloin
        haluaa tavata viettää aikaa yhdyntää unohtamatta. T. Pari vaimo 41v

        Ihastuminen varmaan aikalailla sattumaa, että näin tapaa toisen ja syntyy luottamus. Pidemmän aikaa varmaan vaatii. Pidempiaikainen tuttavuus ehdottomasti plussaa kun tietää mistä toinen tykkää. Pelkkä paneminen tosi kylmää, pidemmän päälle suorastaan tylsää.
        Itse tykkään hieroa naista ja saada näin pidempiaikaisen kosketuksen kautta rentoutta tilanteeseen. Kun kuulee sen ynähdyksen/voihkaisun kun koskettaa mukavasta kohdasta tuntuu minusta hyvältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihastuminen varmaan aikalailla sattumaa, että näin tapaa toisen ja syntyy luottamus. Pidemmän aikaa varmaan vaatii. Pidempiaikainen tuttavuus ehdottomasti plussaa kun tietää mistä toinen tykkää. Pelkkä paneminen tosi kylmää, pidemmän päälle suorastaan tylsää.
        Itse tykkään hieroa naista ja saada näin pidempiaikaisen kosketuksen kautta rentoutta tilanteeseen. Kun kuulee sen ynähdyksen/voihkaisun kun koskettaa mukavasta kohdasta tuntuu minusta hyvältä.

        Kirjoitin työn lomassa kiireellä, tarkoitin juuri pidempää tuttavuutta jossa ystvyys jopa jonkunlainen ihastuminen syntyy. Kyllä ekalla kerralla vieraan miehen kosketus saanut vaimon hehkumaan, vaimo päivää ennen tapaamista kiihottuneessa tilassa. Miehethän kiihottuneita heti kahvi pöydässä kun vaimo pukeutunut paljastavammin. T. Parin vaimo 41v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihastuminen varmaan aikalailla sattumaa, että näin tapaa toisen ja syntyy luottamus. Pidemmän aikaa varmaan vaatii. Pidempiaikainen tuttavuus ehdottomasti plussaa kun tietää mistä toinen tykkää. Pelkkä paneminen tosi kylmää, pidemmän päälle suorastaan tylsää.
        Itse tykkään hieroa naista ja saada näin pidempiaikaisen kosketuksen kautta rentoutta tilanteeseen. Kun kuulee sen ynähdyksen/voihkaisun kun koskettaa mukavasta kohdasta tuntuu minusta hyvältä.

        Miten sä pystyt käymään " pukilla" vaimo tossa kyseli, päivällä, illalla vai viikonloppuisin. Vaimolla pitkät vuorot mut kolmen päivän vapaat jos viikonloppu tulee kyseeseen, lähden itse mökille siksi aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sä pystyt käymään " pukilla" vaimo tossa kyseli, päivällä, illalla vai viikonloppuisin. Vaimolla pitkät vuorot mut kolmen päivän vapaat jos viikonloppu tulee kyseeseen, lähden itse mökille siksi aikaa.

        Päivälläkin onnistuu, työ liukuvaa. Illalla vähän vaikeammin mutta onnistunee. Viikonloput monesti maalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitin työn lomassa kiireellä, tarkoitin juuri pidempää tuttavuutta jossa ystvyys jopa jonkunlainen ihastuminen syntyy. Kyllä ekalla kerralla vieraan miehen kosketus saanut vaimon hehkumaan, vaimo päivää ennen tapaamista kiihottuneessa tilassa. Miehethän kiihottuneita heti kahvi pöydässä kun vaimo pukeutunut paljastavammin. T. Parin vaimo 41v

        Pitempi aikainen ystävyys käy minulle oikein hyvin.En etsi yhden illan juttuja..
        Olen tämä ukm joka kysyi käykö varattu mies.
        Ensi viikolla tuun käymään Siilissä klo 16 aikaan aika monena päivänä..minut uskaltaa tavata kahvilla jossain yleisellä paikalla..ja saavun paikalle myös!
        T:M52v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitempi aikainen ystävyys käy minulle oikein hyvin.En etsi yhden illan juttuja..
        Olen tämä ukm joka kysyi käykö varattu mies.
        Ensi viikolla tuun käymään Siilissä klo 16 aikaan aika monena päivänä..minut uskaltaa tavata kahvilla jossain yleisellä paikalla..ja saavun paikalle myös!
        T:M52v

        Mikäs Siiliin ajattaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs Siiliin ajattaa?

        Työkeikalla käyn siellä kolmesti ensi viikolla..
        Savossa asun ihan Siilin lähettyvillä.
        M52v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihastuminen varmaan aikalailla sattumaa, että näin tapaa toisen ja syntyy luottamus. Pidemmän aikaa varmaan vaatii. Pidempiaikainen tuttavuus ehdottomasti plussaa kun tietää mistä toinen tykkää. Pelkkä paneminen tosi kylmää, pidemmän päälle suorastaan tylsää.
        Itse tykkään hieroa naista ja saada näin pidempiaikaisen kosketuksen kautta rentoutta tilanteeseen. Kun kuulee sen ynähdyksen/voihkaisun kun koskettaa mukavasta kohdasta tuntuu minusta hyvältä.

        Meillä on ollut vakkari mies yli kuusi vuotta ja vaimo on ainakin ihastunut jonkin verran.
        Ainakin on kiimassa kun kaveri tulee meille ja kokeilee pillun sanoen tarkistavan onko talon rouva saanut vai onko halut tallella, vaimo vain hymyilee ja levittää sääressä tutkimusta varten.
        Meidän keittiön pöydällä istuvan vaimon pillua on nuoltu erittäin paljon vakimiehen toimesta.


    • Anonyymi

      Kiinnostaisko harrastaa seksiä mun tyttöystävän 35v kanssa?

      • Anonyymi

        Kiinnostasko tätä 35v rouvaa tulla parin naisen seuraksi?itse seuraan touhuja en osallistu muuten!
        Pari Kuopion alapuoli


      • Anonyymi

        52v miestä kiinnostaisi…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        52v miestä kiinnostaisi…

        Mistä päin olet? Meillä fantasia, että katselen vieressä kun tyttöystävää pannaan.. miltäs se kuulostaa? Olisitko siihen valmis?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päin olet? Meillä fantasia, että katselen vieressä kun tyttöystävää pannaan.. miltäs se kuulostaa? Olisitko siihen valmis?

        Kuopion alapuolella asun ja kaikki toi kävisi hyvin minulle.Ymmärrän kun vieras niin oma on paikalla mukana.Valmis olisin..olen tämä alkuperäinen kysyjä miesM52v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päin olet? Meillä fantasia, että katselen vieressä kun tyttöystävää pannaan.. miltäs se kuulostaa? Olisitko siihen valmis?

        Mullekin kävisi tuollainen kuvio varsin hyvin.
        Siilinmies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuopion alapuolella asun ja kaikki toi kävisi hyvin minulle.Ymmärrän kun vieras niin oma on paikalla mukana.Valmis olisin..olen tämä alkuperäinen kysyjä miesM52v

        Okei, olisitko valmis tulemaan tännepäin suomea?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, olisitko valmis tulemaan tännepäin suomea?

        Mikähän se tännepäin suomea olisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän se tännepäin suomea olisi?

        Oho, luulin että laitoin paikan.. mutta siis Pirkanmaalla ollaan.


      • Anonyymi

        Kerroppas vähän lähemmin millanen paikka se on mihin olet nyt päätynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mullekin kävisi tuollainen kuvio varsin hyvin.
        Siilinmies

        Onko kokemusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kokemusta?

        Olen pannut rouvaa jonka mies ollut samassa huoneessa.
        Siilinmies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen pannut rouvaa jonka mies ollut samassa huoneessa.
        Siilinmies

        Kuulostaa kiihottavalta.. sitten tuskin ongelmaa jos olen katsomassa kun panet mun tyttöystävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa kiihottavalta.. sitten tuskin ongelmaa jos olen katsomassa kun panet mun tyttöystävää.

        Joo, ei ole ongelmaa. Jos haluat voit laittaa viestiä meiliboxin s-postiin, alkuosa on tuo nikkini.
        Siilinmies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen pannut rouvaa jonka mies ollut samassa huoneessa.
        Siilinmies

        Olisi kiva kuulla lisää tästä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi kiva kuulla lisää tästä?

        No mies oli paikalla mutta ei osallistunut, eli vain katseli.
        Siilinmies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho, luulin että laitoin paikan.. mutta siis Pirkanmaalla ollaan.

        Pirkamaa hoi mua kiinnostsisi m52


    • Anonyymi

      Tää on yksi häirikkö joka on peräkammarin poika!!
      Ei ole miestä tulla paikalle ja katsotaan sitten kuinka juttu luistaa sen jälkeen.Ja kannattaa opetella ihan perus käytöstavat kaikkien kirjoitusten suhteen.

    • Anonyymi

      Meillä vaimo 37v ja kiinnostaisi tuollainen. Meillä ehkäisy kondomien varassa joten paljaalla vaimo ei vieraalle anna, onko ok?

      • Anonyymi

        Moi, kyllä on ok.
        Oletteko mistäpäin?
        Siilinmies


    • Anonyymi

      Tänään illemmalla olisin Siilissä vapaalla..jos paria tai varattua naista olisi kahville juttelee??olen tämä 52v mies työkuviossa.

      • Anonyymi

        Käytkö joskus uudestaan?
        Ollaan pari 40+


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytkö joskus uudestaan?
        Ollaan pari 40

        Nyt on hyvä pari näköjään hakemassa miestä. Me löydettiin meille sopiva UM tästä Oulun seudulta. Hän joskus sanoi, että olisi avoin myös toisen parin kanssa tutustelemaan tai auttelemaan haaveiden toteuttamisessa. Me kuitenkin on yritetty hänet pitää tyytyväisenä, koska hankala hyvää on sijaan saada.
        Eipä me voida ketään väkisinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytkö joskus uudestaan?
        Ollaan pari 40

        Käy jos sovitaan tapaaminen M52v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käy jos sovitaan tapaaminen M52v

        Kyllä se tutustumis tapaaminen olisi hyvä ekana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se tutustumis tapaaminen olisi hyvä ekana.

        Sovitaan vain aika ja paikka 40+ pari?M52v


    • Anonyymi

      Ja itseasiassa vähän kiinnostaisi ajatus tuollaisesta tyttöystävästäkin, jota saisi naida kimpassa melko useinkin.
      M41

    • Löytyiskö Satakunnasta parin vaimoa/tyttöystävää vakkariksi 41v miehelle

    • Anonyymi

      Olemme aviopari N29v ja M32v asumme Heinävedellä.
      Haluaisimme vakimiehen meille ystäväksi ja vaimolle toiseksi mieheksi.

      • Anonyymi

        Moi parille onko ikä ja kokovaatimuksia teillä?ja käykö varattu ukm teille?pääsen hyvin liikkumaan kun etäisyyttä on meillä 35km.


    • Anonyymi

      Kyllä ukko parin m64 katsoisi himoisssaan kun nuolisin sen vaimon rintoja

    • Anonyymi

      Löytyyköhän täältä ihan oikeasti jotain?
      Siilinmies

      • Anonyymi

        Eipä taida olla ketään paria M52v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä taida olla ketään paria M52v

        Ei taida olla, toki pelkkä nainenkin kelpaisi...
        Siilinmies


    • Anonyymi

      Ollaan kyllä edelleen kiinnostuneita, nyt vaan vaimo reissussa tämän viikon.
      Antoi kyllä neuvottelu valtuuden jos joku haluaa vaikka tavata aiheen tiimoilta. Pari 40+

      • Anonyymi

        52v joo näitä yhden hengen tapaamisia taitaa olla 99% täällä..minäpä skippaan nämä.
        Eli jos löytyy pari jossa molemmat tapaamisessa niin saa laittaa viestiä.


    • Anonyymi

      Löytyisköhän jostain sivustolta paremmin pareja kuin täältä?
      Siilinmies

      • Anonyymi

        Xu:sta on löytynyt hyvin ja laatua.


    • Anonyymi

      Täällä olisi varattu 55 v mies Siilistä pohjoiseen. Liikun siellä säännöllisesti. Vieläkö kaipaatte seuraa rouvalle? Olen hyväkuntoinen ja vaimon ja minun seksihalut ei oikein kohtaa.

    • Anonyymi

      Hei, ollaan pari 53 ja 46 v. Kuopion suunnalta, kiinnostaisi mies kolmanneksi hetero meiningillä.

      • Anonyymi

        Miten teihin saisi yhteyden.


      • Anonyymi

        Täytyypi laittaa ensin joku anonyymi sähköposti. Oletteko harrastaneet ennen kolmatta pyörää? Minulla ei ole kokemusta asiasta. Oletteko ns. normaali painoisia, itse olen hoikka 180 cm.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyypi laittaa ensin joku anonyymi sähköposti. Oletteko harrastaneet ennen kolmatta pyörää? Minulla ei ole kokemusta asiasta. Oletteko ns. normaali painoisia, itse olen hoikka 180 cm.

        Vähän on kokemusta kolmansista. Ollaan aikalailla normaali painoisia...
        Pari 53/46v.


    • Anonyymi

      Täällä olis mut taijjan olla vähän liian nuori oon 18v

    • Anonyymi

      Ihanaa olisi löytää pari joka haluaa kolmannen pyörän.Itse olen Tampereelta.

      • Anonyymi

        Etsin jonkun aikaa kunnes löysin parin Kanta Hämeestä. Käynyt panee rouvaa viidesti, kemiat kohdillaan myös miehellä. Vaistoon rouva ihastunut kuten toisinkin päin, seksi aivan erilaista kuin edellisen parin rouvan kanssa. M 31


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etsin jonkun aikaa kunnes löysin parin Kanta Hämeestä. Käynyt panee rouvaa viidesti, kemiat kohdillaan myös miehellä. Vaistoon rouva ihastunut kuten toisinkin päin, seksi aivan erilaista kuin edellisen parin rouvan kanssa. M 31

        Kiva varmaan käydä panee ku molemmat ihastuneita..


    • Anonyymi

      Olemme nelikymppinen pariskunta. Emme etsi vakkaria, mutta joskus on kiva vähän "irrotella". Toisinaan käymme laivaristeilyllä, joille rouva voi laittautua seksikkäämmin kuin yleensä mantereen puolen ravintoloissa.
      Ideana on ollut, että minä (aviomies) istun eri pöydässä ja tanssitan muita naisia. Rouva takuuvarmasti isketään "yksinäisenä" seikkailijana. Kun tilanne on riittävän kypsä. liityn seuraan "vanhan tuttuna" ja tilanteesta riippuen siirrymme viimein johonkin hyttiin. Osallistun vaimoni hyväilyyn, mutta annan etusijan "vieraallemme". Jos "vieras" jotenkin ujostelee niin voin näyttää esmerkkiä hakeutumalla rouvan puseron ja hameen alle. Kyllä rintaliiveistä esiin otettu paljas rinta yleensä laukaisee vieraankin jännityksen, jos sellaista edes on ollutkaan. Joskus on tarvinnut ohjata rouvan käsi vieraamme sepalukselle ja ottamaan kalu käteen.
      Minulle kiihottavaa on ollut kun yhdessä olemme tutkineet hameen alta paljastettua pillua ja varsinkin kun ihan vierestä olen katsellut miten vierailjamme kova kalu (mieluummin kondomin kanssa) tunkeutuu rouvan pilluun.
      Toisinaan olen tullut miehen jälkeen samoille apajille tai vain vetänyt käteen.

      A & O

      • Anonyymi

        Kertokaa kun menette seuraavalle risteilylle!
        Joitakin laivakokemuksia on minullakin. Minua ei tarvitse avustaa - osaan kyllä oikeat reitit.
        Millainen "rouva" on - vartalotyyppi, rinnat jne. Jos seksikäs pukeutuminen tarkoittaa myös mm. pitsi- tai neljänneskuppirintsikoita, saumanailoneita ja sukkanauhaliivejä, niin seisokista ei tule pulaa! Mitä rouvan vitulle sopii tehdä muuta kuin nussia? Spermat tissien väliin?

        Oscar


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertokaa kun menette seuraavalle risteilylle!
        Joitakin laivakokemuksia on minullakin. Minua ei tarvitse avustaa - osaan kyllä oikeat reitit.
        Millainen "rouva" on - vartalotyyppi, rinnat jne. Jos seksikäs pukeutuminen tarkoittaa myös mm. pitsi- tai neljänneskuppirintsikoita, saumanailoneita ja sukkanauhaliivejä, niin seisokista ei tule pulaa! Mitä rouvan vitulle sopii tehdä muuta kuin nussia? Spermat tissien väliin?

        Oscar

        Rouva on varsin urheilullinen, hoikka, rinnat 85B - ei siis kauhean isot mutta nätit.
        Miksi kysyt, että mitä rouvan vitulle sopii tehdä? Mitä sinulla olisi mielessä normaalin panon lisäksi? Päälleruiskimisesta voidaan sopia.

        A & O


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rouva on varsin urheilullinen, hoikka, rinnat 85B - ei siis kauhean isot mutta nätit.
        Miksi kysyt, että mitä rouvan vitulle sopii tehdä? Mitä sinulla olisi mielessä normaalin panon lisäksi? Päälleruiskimisesta voidaan sopia.

        A & O

        Tarkoitin vain, että olisi mukavaa leikeitellä vähän pitempäänkin varsinkin jos rouva on valmis pukeutumaan oikein seksikkäästi. Aloittaisin varmaan rintojen imemsellä ja siirtyisin sitten alaspäin ja viipyisin reisien välissä pitempäänkin imemällä ja nuolemalla. Kai rouva on valmis myös imemään kyrpäni kovaksi niin että se tuntuu mahdollisimman hyvältä vitussa.
        Jos rouva ei halua spermaa pilluunsa niin tissien välikin kyllä käy. Saisi olla seksikkäät rintalivit - esim. neljänneskupit tai läpinäkyvää pitsiä niin että nännit on koko ajan esillä.

        Oscar


    • Hakusessa pariskunta pääkaupunkiseudulta vakituiseen tuttavuteen, hetero tai bi, kimppa tai aisuri pohjalta. Kaikenlainen kiinnostaa

    Ketjusta on poistettu 372 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1438
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      982
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      34
      692
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      687
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      660
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      634
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      608
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe