Pieni/iso toive metsästäjille

Anonyymi-ap

Voisitteko mitenkään jättää linnut metsästämättä tänä syksynä. Lintuinfluenssa tappaa tehokkaasti linnustoa, joita ei muutenkaan ole paljon. Yhden syksyn voi viettää vaikka poimimalla marjoja metsästyksen sijaan.

6

396

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kamala pauke käyny koko aamun. Luulin ensin et sota tullu, mut eipähän se ollukkaan ku "kiimaiset" sepelkyyhkyn lahtaajat.

      • Anonyymi

        Sinäki voit vaikka poimia puolukoita, ja "kiimoissasi" tunkea ne vaikka sinne missä puolukka pyörii niin kuin p******a... Ei minulla ainkaan aamulennolla mitään "kiimaa" ilmennyt, mutta teikäläisen kaltaiset nyt kiihottuu vähän vaikka mistä?


      • Anonyymi

        Ne kuule syödään ne kyyhkyt, ei metsästämiseen vaadita kiimaa, ja on ihmisiä joille ei aselupia edes anneta, sinä olet ilmeisesti sellainen henkilö, jos useita metsästäjiä samalla alueella pauketta tulee yleensä paljon, äänetöntä haulikkoa ei ole vielä keksitty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne kuule syödään ne kyyhkyt, ei metsästämiseen vaadita kiimaa, ja on ihmisiä joille ei aselupia edes anneta, sinä olet ilmeisesti sellainen henkilö, jos useita metsästäjiä samalla alueella pauketta tulee yleensä paljon, äänetöntä haulikkoa ei ole vielä keksitty.

        Kyllä vihreät ajaa vielä sellaisenkin uudistuksen läpi, sähköhaulikko tehokkaalla äänenvaimentimella, ja tietysti myrkyttömillä patruunoilla. Tämän "kiimainen" metsästäjä on aamuyöstä herätessään kurkannut parisängyn toiselle puolen, nähnyt sen siiderivalaan kuola suuipelestä valuen siinä kuorsaamassa, ja todennut ennemmin lähtevänsä jahtiin mitä jäävänsä odottamaan mörön heräämistä...


    • Anonyymi

      Muistakaa jättää edes koira kotiin. Lintuinfluenssa tarttuu helpoiten kissoihin, mutta se voi muuntautua ja tarttua koiraan ja ihmiseen.
      Mikä pakko se on ampua kaikki linnut ja syödä. Ei noita kyyhkysiä, eikä sorsia ole kovin paljon.

      • Anonyymi

        Et taida tietää mistä puhut.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 151
      4305
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3904
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2671
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1531
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe