Kuulkaas vanhat ukot

Anonyymi-ap

Älkää luulko että yksikään teitä 20 vuotta nuorempi haluaa. Katselkaa vaan niitä omaa ikäkuokkaa edustavia akkoja. Inhottavat limanuljaskat. Teinien kuolaajat. 😝

27

594

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä sitä saa kun ukko on sellainen...

• Anonyymi

Pukki paratiisista

• Anonyymi

Aloittaja, oletko M nainen?

• Anonyymi

Ei tuo aloitus minulta ainakaan ole.
        T:Mn

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei varmasti ole, eikä mikään aloitus koskaan ollutkaan. Eikä koskaan tule olemaankaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei varmasti ole, eikä mikään aloitus koskaan ollutkaan. Eikä koskaan tule olemaankaan.

Kyllä olen montakin aloitusta tehnyt. Sellaisia hempeitä ja rakastavia.
        Mutta miksi tekisin tuollaisen? Eipä siinä olisi mitään järkeä.
        En kirjoita mitään loukkaavia viestejä tänne.
        Rakas on hän , mies vielä minulle.
        T :Mn

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kelpaisiko sinulle 20v vanhempi mies?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kelpaisiko sinulle 20v vanhempi mies?

Ei ikinä. Viisikin vuotta on liikaa. Pidän nuoremmista!

• Anonyymi

Sama koskee naisia.On naisiakin jotka katselevat itseään nuorempia,ei ainoastaan ukot.

• Anonyymi

Se, että ihminen ikääntyy, ei ole mitään hävettävää, eikä tuomittavaa. Tunteet eivät välttämättä mihinkään katoa, vaikka ikää tuleekin. Suhteet ovat kahdenkeskeisiä sopimuksia, joihin muilla ei ole sanavaltaa. Ei kukaan pakosta seurustele.

• Anonyymi

Hyvä aloittaja. Vanhempana miehenä olen huomannut, että nuoret naiset flirttailevat ja tulevat juttelemaan mulle. Pientä vispilänkauppaa. Säälistä varmaankin.

• Anonyymi

Tai sitten oletetusta tai todellisesta varakkuudestasi, jonka näytät niin selvästi...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai sitten oletetusta tai todellisesta varakkuudestasi, jonka näytät niin selvästi...

Niin tosiaan vielä sekin. Leikkimielellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin tosiaan vielä sekin. Leikkimielellä.

Tai se on niin että sinä itse flirttaat ja he kohteliaasti vain jotakin vastaavat? Eiköstä niin pappa?

• Anonyymi

Aloitus on yhden ihmisen mielipide, joka kuitenkin haluaa päättää asioista muidenkin puolesta. Ehkä on oma tilanne sellainen, että kärsii tällaisten seikkojen takia?

• Anonyymi

Jollain on ahdistus. Eihän se ole mitään pakollista ole alkaa vanhan kanssa mihinkään. Turha kuvitella kuitenkin, että ikä jotenkin muuttaa ihmistä. Tuota voisi kutsua ikärasismiksi.

• Anonyymi

Pakko ei tosiaan ole. Paitsi jos joku yrittää väkisin tulla toisten elämään niin silloin on paljonkin pakottavia toimintoja joihin kuuluu byrokratiaa ja poliisin kuulusteluja hih

• Anonyymi kirjoitti:

Pakko ei tosiaan ole. Paitsi jos joku yrittää väkisin tulla toisten elämään niin silloin on paljonkin pakottavia toimintoja joihin kuuluu byrokratiaa ja poliisin kuulusteluja hih

Pakko ei ole muuta, kuin maksaa veroja ja kuolla.

• Anonyymi

Huhheijaa taas kun luullaan puhuvansa kaikkien puolesta. Itse vaikka maksaisin että pääsisin sänkyyn 50v työkaverin kanssa. T. 25v nainen

• Anonyymi

Älä jaksa ätminkäinen trollata. Ei kukaan usko.

• Anonyymi

Voi "tyttökulta", ota se pää pois ätmiperceectäs

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi "tyttökulta", ota se pää pois ätmiperceectäs

Mikä teitä vaivaa? Ottaako noin koville kun teitä ei oo kukaan huolinut. En yhtään ihmettele jos olette noin kapeakatseisia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä teitä vaivaa? Ottaako noin koville kun teitä ei oo kukaan huolinut. En yhtään ihmettele jos olette noin kapeakatseisia

Taidankin kömpiä tästä poikkiksen viereen.

• Anonyymi

Ikärasismia minusta tämä. Jokainen toimii niinkuin parhaimmaksi näkee. Ymmärrän sen, että iso D, Renny H, ja muutamat muut ovat haittana (ärsyttää) monille, eikä aina syyttä?

Jokainen toimii niinkuin parhaimmaksi näkee omalla kohdallaan. Toiset tyytyvät jopa elämään ihan yksikseenkin, kun eivät löydä mieleistään. Yhteinen hyvä olisi aina se mihin jokainen pyrkii elämässään toisen kanssa, mut jollei sellaista löydä, yksinkin pärjää silloin.

• Näin sen olen itsekin todennut...

• Anonyymi

Samaa kämieltå

• Anonyymi

En kai mä vaan oo epähuomiosa kosinu sua yhe illan romanssiin, ku näytit nii mun ikäluokalta?

- mieshenkilö pian 70v. mittarisa -

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      80
      2799
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      293
      1610
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1517
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      87
      1361
    5. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      401
      1339
    6. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      396
      1273
    7. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1017
    8. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      979
    9. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      329
      854
    10. Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?

"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden
      Maailman menoa
      254
      832
    Aihe